Пошуковий запит: <.>K=інноваційні технології<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Стецюк Л. І. Нова технологія уроку/Л. І. Стецюк // Все для вчителя. -К.:ТОВ "Редакція газети "Позакласний час", 2007,N N8.-С.23-26
|
>2.
| Особистісно орієнтовані технології навчання і виховання у вищих навчальних закладах/[Авт. кол.: В. Андрущенко, Н. Дівінська, Б. Корольов та ін.] ; за заг. ред.: В. П. Андрущенка, В. І. Лугового. - 2008
|
>3.
| Сухенко І. Використання LEGO-конструювання в освітньому процесі ДНЗ./Ірина Сухенко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2012,N № 2.-С.48-52.
|
>4.
| Ковтун С. Інноваційні технології семінарських занять/С. Ковтун // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2011,N N 11.-С.104-109
|
>5.
| Антоняк С. Шляхами Івана Франка у Львові/С. Антоняк // Українська мова й література в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 5.-С.53-55
|
>6.
| Ромашкіна Г. Розвиток творчої компетентності особистості шляхом застосування інноваційних технологій/Г. Ромашкіна, А. Васильченко // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 4.-С.37-40
|
>7.
| Кравченко Н. М. Нові підходи до вивчення іноземної мови/Н. М. Кравченко // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2012,N № 34/36.-С.4-5
|
>8.
| Аркусова И. В. Компьютерные инновации в современном высшем образовании/И. В. Аркусова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 8.-С.33-39
|
>9.
| Симониченко Т. Використання інноваційних технологій у роботі з молодшими школярами/Т. Симониченко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 3.-С.77-78.
|
>10.
| Розина Г. В. Использование инновационных технологий при формировании пространственных представлений у дошкольников с ЗПР/Г. В. Розина, Л. Н. Первова // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2013,N N 3.-С.39-40.
|
>11.
| Шушкевич Н. Д. Формування здоров’язберігаючих компетентностей учнів під час вивчення шкільного курсу біології/Н. Д. Шушкевич // Біологія. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2013,N N 16/18.-С.5-32.
|
>12.
| Підлипна Л.В. Інноваційні технології в роботі практичного психолога/Л. В. Підлипна // Практична психологія та соціальна робота. -Київ, 2013,N N 5.-С.56-60
|
>13.
| Вареник М. С. Міжкультурна комунікація як складова процесу здійснення іншомовної освіти/М. С. Вареник // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2014,N № 1/2.-С.2-5
|
>14.
| Бублик Н. Бібліографічне видання з питань розвитку вищої освіти в умовах інтеграції України до європейського освітнього простору/Н. Бублик // Вища школа. -К.:Знання, 2014,N N 2.-С.99-105
|
>15.
| Приклад оформлення програми дослідно-експериментальної роботи // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 7.-С.63-66
|
>16.
| Кириленко С. Основні регулятиви інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу/С. Кириленко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 10.-С.19-24
|
>17.
| Вербицька С. Художньо-естетична освіта як чинник розвитку молодшого школяра/С. Вербицька // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2015,N № 4.-С.56-59
|
>18.
| Тукало З. Ф. Педагогічні проекти як шлях до підвищення професіоналізму вчителя/З. Ф. Тукало // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2015,N N 21.-С.2-7.
|
>19.
| Кофанова О. Посилення мотивації і творчої складової навчання майбутніх екологів за допомогою інноваційних засобів/О. Кофанова // Вища освіта України. -К. : Ін-т вищої освіти АПН України : АПН України : Ін-т вищої освіти АПН України : Вид-во "Пед. преса України":М-во освіти і науки УКраїни, 2015,N № 2.-С.74-81
|
>20.
| Левчишена О. Система науково-методичної роботи в контексті упровадження моделі Школи відкритої освіти/О. Левчишена // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 2/3.-С.49–53
|
>21.
| Калюта М. М. Упровадження інноваційних технологій національно-патріотичного виховання учнів у навчально-виховному процесі школи/М. М. Калюта // Виховна робота в школі. -Х.:Основа, 2016,N N 8.-С.17-21.
|
>22.
| Стороженко Н. Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці/Наталія Стороженко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.49–52
|
>23.
| Верба І. Модель розвитку інноваційного навчального закладу "Школа рівних можливостей"/Ірина Верба // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.56–58
|
>24.
| Денисюк Л. Інноваційна модель "Школа трансформаційного лідерства"/Любов Денисюк // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.62–62
|
>25.
| Лосіцький В. Модель навчального закладу "Школа новітніх інформаційних технологій"/Володимир Лосіцький // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.94–96
|
>26.
| Зарубіжна література в школі - 2017г.,N 23/24 (Введено оглавление)
|
>27.
| Наближаємо майбутнє // Зарубіжна література в школі:Видавнича група "Основа", 2017,N N 23/24.-С.2-3
|
>28.
| Аніщук А. М. Використання діяльнісного підходу в підготовці фахівців дошкільної освіти/А. М. Аніщук // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017,N № 3.-С.17-22
|
>29.
| Кравець Н. Інноваційні технології навчання та формування читацької діяльності у підлітків з інтелектуальними порушеннями/Ніна Кравець // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 2.-С.25–35
|
>30.
| Вища освіта і наука // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2018,N N 10.-С.109-123.
|
|
|