Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (11)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інновації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 449
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
33М
С 42


    Скаленко, О.
    Глобальні резерви поступу [Текст] : інформація, інтелект, інновації / О. Скаленко. - К. : Основи, 2000. - 394 с. - 25.50 грн.
ББК 65.5
РУБ 33М


Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
371(075.3)
П 44


   Подласый, Иван Павлович

    Педагогика: Новый курс [Текст] : учебник для студентов высших учебных заведений по педагогическим специальностям: В 2-х кн. / И. П. Подласый. - М. : ВЛАДОС, 2000. - (Учебник для вузов).
   Кн. 1 : Общие основы. Процесс обучения. - 2000. - 576 с. : ил. - ISBN 5-691-00174-4 : 17.52 грн.
    Зміст:
Методы педагогических исследований
Общие закономерности развития
Возрастные и индивидуальные особенности развития
Цели воспитания
Педагогический процесс
Педагогические инновации
Учитель современной школы
Процесс обучения
Факторы обучения
Мотивация обучения
Закономерности обучения
Принципы та правила обучения
Методы обучения
Виды и формы обучения
Диагностика оубчения
ДРНТІ
ББК 74я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Педагогічні інновації
   Учитель

   Педагогічні дослідження

   Мотивація до навчання

   Методи навчання

   Принципи навчання

   Форми навчання

   Діагностика навчання

   Контроль успішності


Примірників всього: 22
аб (11), Ч.З.№2 (10), ав (1)
Свободны: аб (11), Ч.З.№2 (10), ав (1)
Знайти схожі

3.
378
П 78


   
    Проблеми освіти [Текст] : наук.-метод. зб. Вип. 22. - К. : НМЦ ВО, 2000. - 224 с. - ISBN 5-8238-0603-5 : 2.40 грн.
    Зміст:
Панасевич, Д. Б. Оцінка стану нормативно-методичного забезпечення вищої освіти України / Д. Б. Панасевич, В. С. Черненко, А. К. Солоденко. - С .24-30
Спірін, О. М. Різнорівневі програмні вимоги до вивчення основ штучного інтелекту у педагогічному вузі / О. М. Спірін. - С .31-42
Щубелка, Н. В. До питання про освітню парадигму / Н. В. Щубелка. - С .43-50
Маригодов, В. К. Освітня система як технологічний комплекс / В. К. Маригодов, А. А. Слободянюк, Г. О. Козлакова. - С .51-56
Драч, І. І. Психолого-педагогічні аспекти втілення модульно-рейтингової системи / І. І. Драч. - С .57-60
Сверида, Б. В. Про методологічну направленість навчального процесу / Б. В. Сверида. - С .61-68
Шевченко, А. В. Структура організації науково-технічної творчості / А. В. Шевченко. - С .69-72
Поважна, Л. І. Педагогічні інновації у практиці підготовки фахівців сфери туризму / Л. І. Поважна. - С .78-80
Кульга, Н. К. Використання інноваційних технологій / Н. К. Кульга. - С .81-85
Кайріс, О. Д. Емпатійна педагогіка: співчуття чи співдія / О. Д. Кайріс. - С .101-103
Василькова, М. М. Проблема виховання у дитячих будинках сімейного типу / М. М. Василькова. - С .115-117
Ковтун, В. І. Формування творчої особистості учителя (на прикладі Коломийського педагогічного коледжу) / В. І. Ковтун. - С .118-121
Колосок, І. О. Диференціація підходів у керуванні пізнавальною діяльністю студентів на лабораторно-практичних заняттях / І. О. Колосок. - С .128-133
Воронюк, І. В. Вплив психофізіологічного та емоційного стану старших школярів на підвищення їхньої розумової працездатності / І. В. Воронюк, М. В. Соцька. - С .1354-137
Кривошеєва, Г. Л. Практицизм педагогічної системи А. С. Макаренка та його реалізація у галузі гігієнічного виховання / Г. Л. Кривошеєва, Л. Т. Заплатников. - С .153-163
Смоляр, Л. О. Про становлення жіночої середньої освіти у другій половині Х1Х століття. / Л. О. Смоляр. - С .172-180
Курило, Л. ф. Розбудова вищої педагогічної освіти в україні у 1917-1941 роках / Л. ф. Курило. - С .189-197
Лузан, П. Г. Методичні аспекти формування пізнавальної активності студентів на лекції / П. Г. Лузан. - С .202-218.
ДРНТІ
ББК 74.58
РУБ 378


Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

4.
378
Г 94


   
    Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького державного педагогічного інституту імені Г. С. Сковороди [Текст] : науково-теоретичний збірник. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. В. 1 / гол. ред. В. П. Коцур. - Переяслав-Хмельницький : [б. в.], 2000. - 306 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 9.00 грн.
    Зміст:
ПЕДАГОГІКА
Горобець, Ю. І. Проблема організації студенської науки / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С .10-18
Яровий, І. М. Розвиток освіти і педагогічної думки в Західній україні в ХІХ століття / І. М. Яровий. - С .19-30
Калмикова, Л. О. Оволодіння багатозначними прйменниками української мови - основа розвитку граматичної вправності дітей дошкільного віку / Л. О. Калмикова. - С .31-39
Шапран, О. І. Педагогічні інновації в практиці роботи вищих навчальнихз закладів / О. І. Шапран. - С .40-48
Коцур, Н. І. Формування валеологічної свідомості в учнів школи І ступеня / Н. І. Коцур, Л. С. Гармаш. - С .49-56
Куйбіда, В. В. Народне природознавство: його використання в підготовці вчителів початкових класів / В. В. Куйбіда. - С .57-72
Хомич, В. Ф. Інформаційні технології навчання в системі освітніх інновацій / В. Ф. Хомич. - С .72-76
Россоха, А. П. Місце природничих наук у системі освіти України початку ХХ століття / А. П. Россоха. - С .77-81
Лохвицька, Л. В. Пізнавальні інтереси в системі самореалізації особистості дошкільника / Л. В. Лохвицька. - С .82
Химич, Н. Є. Виховання молоді на засадах християнської молоді в процесі духовного відродження України / Н. Є. Химич. - С .90-97
Закопайло, С. А. Мотивація старшокласників до оздоровчих занять / С. А. Закопайло. - С .98-104
ПСИХОЛОГІЯ
Побірченко, Н. А. Психологічні основи розвитку особистісної готовності фахвця до педагогічної діяльності в умовах ринкової економіки / Н. А. Побірченко. - С .105-111
Хомич, Г. О. Становлення особистості в умовах дефіциту спілкування / Г. О. Хомич. - С .112-116
Булах, І. С. Нормативне "Я" як структурне утворення моральної самосвідомості особистості підлітка / І. С. Булах. - С .117-126
Виногородський, А. М. Про деякі аспекти використання музикотерапії як засобу виховання "важких" підлітків / А. М. Виногородський. - С .127-133
Дзюбко, Л. В. До питання про виникнення феномена і поняття ранньої шкільної дезадаптації / Л. В. Дзюбко. - С .134-141
Василькевич, Я. З. Дослідження особливостей готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності / Я. З. Василькевич. - С .142-147
Холод, І. М. Дослідження проблеми емоційного розвитку молодших школярів / І. М. Холод. - С .148-152
Вінс, В. А. Переживання кризових станів у перехідні періоди як проблема наукового пзнання / В. А. Вінс. - С .163-160
Грейліх, О. О. Розвиток професійних міжособистісних стосунків у майбутніх вчителів / О. О. Грейліх. - С .160-167
Мильнікова, О. М. Системно-діяльнісний підхід до морального виховання молодших школярів / О. М. Мильнікова. - С .168-177
ФІЛОЛОГІЯ
Сулима, М. М. Григорій Сковорода в романі Валер’яна Поліщука і симфонії П. Тичини / М. М. Сулима. - С .178-183
Корпанюк, М. П. Теорія хозаризму як міфоіделогема в національному літописанні XVII - XVIII сторіч та її коріння / М. П. Корпанюк. - С .184-194
Довбня, Л. Е. Семантичні особливості лексем на позначенні основних кольорів в українській та російських мовах / Л. Е. Довбня. - С .199-205
Мільошина, П. М. Трагічне в драмі Т. С. Еліота "Вбивство у храмі" / П. М. Мільошина. - С .206-218
Навальна, М. І. Співвідношення багатозначних і однозначних питомих українських дієслів соціально-економічної сфери в засобах масової інформації кінця ХХ ст. / М. І. Навальна. - С .219-229
Саприкін, М. О. Поетична спадщина Я. М. Нахімова в контексті ситановлення української російсько-мовної літератури / М. О. Саприкін. - С .230-237
ФІЛОСОФІЯ
Стогній, І. П. Про силу духу і вчення Г. С. Сковороди / І. П. Стогній. - С .238-245
Ярошевець, В. І. Гуманістично-світоглядна парадигма філософії постмодерму / В. І. Ярошевець. - С .246-259
Рик, С. М. Основні інтеграційні фактори української культури / С. М. Рик. - С .260-271
Білобровко, Т. І. Практичний розум як предмет філософського дослідження / Т. І. Білобровко. - С .272-279
Стадник, М. М. Теологічна концепція Рассела В. Маатмана щодо єдності науки і релігії та її невідповідність / М. М. Стадник. - С .280-286
Свириденко, О. П. Істинна людина Григорія Сковороди і сучасність / О. П. Свириденко. - С .287-295
ДРНТІ
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Дошкільна освіта
   Вищі навчальні заклади

   Важковиховуваність



Дод.точки доступу:
Коцур, В. П. \ред.\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Еліот, Томас Стернз \о нем\; Нахімов, Яким Миколайович \о нем\; Рассел, В. Маатман \о нем\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

5.
371(075.3)
Б 82


    Бордовская, Нина Валентиновна.
    Педагогика [Текст] : учебник для вузов / А. А. Бордовская, А. А. Реан. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2001. - 304 с. - (Учебник нового века). - ISBN 5-8046-0174-1 : 22.40 грн., 22.40 грн.
ДРНТІ
ББК 74я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ
   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

   Вища освіта--інновації

   Педагогічна діяльність

   Мотивація

   Мотивація учіння

   Професійна мотивація

   Педагогічні ситуації

   Педагогічні задачі

   Діагностика психологічна

   Тести педагогічні

Кл.слова (ненормовані):
освіта у світі


Дод.точки доступу:
Реан, Артур Александрович
Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)
Знайти схожі

6.
1Ф7
С 24


   
    Світоглядно-методологічні інновації в західноєвропейській філософії [Текст] / Національна Академія Наук України, Інститут філософії ім. Г. С. Сковороди ; відп. ред. В. В. Лях. - К. : Український Центр духовної культури, 2001. - 296 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-7276-97-Х : 6.50 грн.
ДРНТІ
ББК 87.3(4)6
РУБ 1Ф7

Кл.слова (ненормовані):
постструктуралізм (філос.) -- трансцендентальна прагматика (філос.) -- сенс (філос.) -- феноменологія (філос.)


Дод.точки доступу:
Лях, В. В. \ред.\; Гусерль, Едмунд (німецький філософ ; 1859-1938) \о нем\; Національна Академія Наук України; Інститут філософії ім. Г. С. Сковороди
Примірників всього: 17
фб (1), Ч.З.№2 (5), аб (11)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (5), аб (11)
Знайти схожі

7.
Шифр: П3/2002/3/4
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст] : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль : ТНЕУ, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2002р. N 3/4
Зміст:
Фурман, А. Теорія освітньої діяльності як метасистема / А. Фурман. - С.20-58
Кл.слова: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система
Гуменюк, О. Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин / О. Гуменюк. - С.59-82
Кл.слова: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система
Комісаров, В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування / В. Комісаров. - С.83-104
Кл.слова: модульно-розвивальна система, інноваційні моделі, ЗДІБНОСТІ
Тімотін, А. Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі / А. Тімотін. - С.105-123
Кл.слова: ПОВЕДІНКА, НАВЧАННЯ, СПІЛКУВАННЯ
Бамбурак, Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції / Н. Бамбурак. - С.124-141
Кл.слова: психосоціальний розвиток
Бугерко, Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі / Я. Бугерко. - С.142-159
Кл.слова: РЕФЛЕКСІЯ, МИСЛЕННЯ, УЯВЛЕННЯ
Ященко, Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання / Е. Ященко. - С.160-169
Кл.слова: ПАРАДИГМА
Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання / А. Лазарук. - С.170-186
Кл.слова: ЦІННОСТІ, аксіогенез, емпатія
Список наукових праць з теорії , методології та практики модульно-розвивальної освіти. - С.277-284
Бригадир, М. Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз) / М. Бригадир ; Л. Ребуха; А. Гірняк; С. Сівак. - С.187-200
Кл.слова: ІННОВАЦІї, ДІАГНОСТИКА
Ребуха, Л. Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання / Л. Ребуха ; А. Гірняк; С. Сівак. - С.201-216
Гірняк, А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника / А. Гірняк ; С. Сівак. - С.217-241
Кл.слова: Психодидактика
Сівак, С. Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи / С. Сівак. - С.242-262
Кл.слова: психопрактика, КОНСУЛЬТУВАННЯ, МОНИТОРИНГ
Покажчик статей за 2002 рік. - С.286-290
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Бригадир, М.
    Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз) [Текст] / М. Бригадир; Л. Ребуха // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 187-200. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 74 + 88.840
Рубрики: Модульно-розвивальне навчання--Психологічний клімат
Кл.слова (ненормовані):
ІННОВАЦІї -- ДІАГНОСТИКА


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
371(075.3)
П44


   Подласый, Иван Павлович

    Педагогика: Новый курс [Текст] : учебник для студентов высших учебных заведений по педагогическим специальностям: В 2-х кн. / И. П. Подласый. - М. : ВЛАДОС, 2002 - 2003. - (Учебник для вузов). - ISBN 5-691-00174-4.
   Кн. 1 : Общие основы. Процесс обучения. - 2003. - 576 с. : ил. - ISBN 5-691-00175-2 : 17.00 грн.
    Зміст:
Методы педагогических исследований
Общие закономерности развития
Возрастные и индивидуальные особенности развития
Цели воспитания
Педагогический процесс
Педагогические инновации
Учитель современной школы
Процесс обучения
Факторы обучения
Мотивация обучения
Закономерности обучения
Принципы та правила обучения
Методы обучения
Виды и формы обучения
Диагностика оубчения
ДРНТІ
ББК 74я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Педагогічні інновації
   Учитель

   Педагогічні дослідження

   Мотивація до навчання

   Методи навчання

   Принципи навчання

   Форми навчання

   Діагностика навчання

   Контроль успішності


Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

10.


    Корсак, К.
    Суспільство, освіта і особистість в ХХI столітті [Текст] / К. Корсак, З. Тарутіна, О. Бойчук // Підручник для Директора : Журнал управлінської компетентності. - 2003. - N3. - С. 42-52.
ДРНТІ
ББК 88.37
Рубрики: психологія особистості
   Освіта--інновації--філософський аспект

Кл.слова (ненормовані):
лідер


Дод.точки доступу:
Тарутіна, З.; Бойчук, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.
336
Е 32


    Едвардес, Уоррен.
    Ключові фінансові інструменти: Орієнтування та інновації у світі деривативів [Текст] / У. Едвардес; пер. з англ. Р. А. Семків. - К. : Всеувито : Наукова думка, 2003. - 255 с. - (Усе про менеджмент). - Бібліогр.: с. 247-251; Предм.-імен. покаж.: с. 252-255. - ISBN 966-520-018-6 : 20.00 грн.
ДРНТІ
ББК 65.261
РУБ 336
Рубрики: Менеджмент ризику
   Хеджування

   Деривативи--кредитні--страхові

   Ризики фінансові

Кл.слова (ненормовані):
дериватофобія


Дод.точки доступу:
Семків, Р. А. \пер.\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

12.
378(4Укр)
Н 73


   
    Новітні технології навчання [Текст] : Науково-методичний збірник / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2003. - 248 с. - 20.00 грн.
    Зміст:
Волинець, К. І. Інтегроване заняття - одна з форм нових педагогічних технологій / К. І. Волинець, В. Ф. Александрова. - С .3-9
Сазонова, Н. Г. До питання про необхідність запровадження модульно-рейтингової системи / Н. Г. Сазонова. - С .12-32
Крамаренко, Т. Б. Ділові ігри та проблемно-фахові ситуації як засіб набуття досвіду соціальної поведінки і формування професійної компетенції майбутніх юристів / Т. Б. Крамаренко. - С .32-40
Заверуха, Н. М. Методичні прийоми викладання екології у ВНЗ / Н. М. Заверуха. - С .48-57
Марценюк, С. М. Впровадження інноваційних, комп’ютерних методів навчання у Вінницькому технічному коледжі / С. М. Марценюк. - С .70-75
Головко, М. В. Загальні тенденції та психолого-педагогічні проблеми запровадження сучасних технологій навчання / М. В. Головко. - С .82-92
Зеленський, К. В. Рейтинг як форма індивідуального підходу до всебічного розвитку особистості / К. В. Зеленський, В. І. Козак, О. В. Синишин. - С .92-96
Коновалов, О. Ю. Методологічні аспекти розвитку інформаційно-програмного і програмно-методичного забезпечення навчального процесу / О. Ю. Коновалов. - С .96-103
Артюшенко, В. І. Інтеграція навчання і національного виховання в контексті сучасної освіти / В. І. Артюшенко. - С .103-109
Величко, Т. Г. Застосування модульно-блочної технології з рейтинговою системою оцінки / Т. Г. Величко. - С .119-125
Флегонтова, Н. М. Управління підготовкою студентів щодо організації дозвілля школярів на основі концепції соціально-етичного маркетингу / Н. М. Флегонтова. - С .133-143
Негруца, Н. А. Експериментальне дослідження шляхів і засобів формування екологічного світогляду студентів сільськогосподарських технікумів та учнів СПТУ економічних спеціальностей / Н. А. Негруца. - С .146-159
Проніна, Н. О. Шляхи гармонізації мотиваційної сфери студентства / Н. О. Проніна. - С .159-164
Бочан, І. О. Впровадження самостійної, індивідуальної роботи студентів як важливого чинника формування особистісно-орієнтованої системи навчання / І. О. Бочан. - С .164-168
Глазунова, О. Г. Структура процесу навчання на основі графічно-інформаційної технології / О. Г. Глазунова. - С .168-175
Рура, Л. В. Використання новітніх навчальних технологій підготовки молодшого спеціаліста у Миколаївському державному вищому училищі культури / Л. В. Рура. - С .175-177
Левченко, В. Д. Новітні технології навчання: пошуки, перспективи / В. Д. Левченко. - С .177-179
Виннічик, М. І. Виховна робота: система, досвід, інновації / М. І. Виннічик. - С .179-183
Земляк, О. В. Нові підходи до формування екологічної культури студентів / О. В. Земляк. - С .183-185
Озарчук, Л. В. Інноваційний простір системи підготовки молодших спеціалістів документально-інформаційної сфери / Л. В. Озарчук. - С .185-188
Никитюк, С. С. Тестування в інноваційній діагностиці знань / С. С. Никитюк. - С .188-192
Дерикоз, Б. В. Нові інформаційні технології і перспективи підвищення ефективності навчально-виховного процесу / Б. В. Дерикоз. - С .192-197
Рудік, Н. М. Метод ситуативного навчання в процесі викладання соціально-гуманітарних дисциплін / Н. М. Рудік. - С .197-201
Демчишина, Н. М. Проблемність як засіб удосконалення технології навчання / Н. М. Демчишина. - С .201-205
Дейнега, Н. В. Використання мультимедійних курсів у навчанні іноземної мови / Н. В. Дейнега. - С .205-208
Павлова, О. І. Формування навиків роботи студентів у нових економічних умовах / О. І. Павлова. - С .208-212
Кондратьева, Н. М. Використання інформаційних систем при викладанні предметів циклу економічних дисциплін / Н. М. Кондратьева. - С .212-215
Федько, А. В. Технологія проблемно-модульного навчання з урахуванням міжпредметних зв’язків / А. В. Федько. - С .215-219
Плаксіна, Н. М. Форми та методи інтенсифікації навчального процесу при вивченні іноземної мови / Н. М. Плаксіна. - С .219-222
Баюл, Т. П. Форми і методи контролю знань студентів в умовах сучасних навчальних технологій / Т. П. Баюл, Л. Т. Степанкова. - С .222-232
Сизов, В. В. Електронні технології в навчальному процесі / В. В. Сизов. - С .232--238
Костяєва, К. П. Юридична клініка як форма практичного навчання студентів-правовиків / К. П. Костяєва. - С .238-245
ДРНТІ
ББК 74.58(4Укр)
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Викладання екології
   Комп’ютерні засоби навчання

   Технології навчання

   Інформаційні технології



Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

13.
371(075.3)
Д 50


    Дичківська, Ілона Миколаївна.
    Інноваційні педагогічні технології [Текст] : навч. посібник / І. М. Дичківська. - К. : Академвидав, 2004. - 352 с. : рис., табл. - (Альма-матер). - Дод.: с. 296-330. - Термін. слов.: с. 334-351. - Л-ра: с. 331-333. - ISBN 966-8226-17-8 : 35.00 грн.
    Зміст:
ЗАГАЛЬНІ ЗАСАДИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ІННОВАТИКИ
Педагогічна технологія . - С .56-78
СИСТЕМНІ ІННОВАЦІЙНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ
"Будинок вільної дитини" М. Монтессорі . - С .79-100
"Йєна-план-школа" П. Петерсона . - С .101-113
Антропософські школи Р. Штейнера . - С .114-129
"Школа успіху і радості"С. Френе . - С .130-146
"Школа для життя, через життя" Ж.-О. Декролі . - С .147-159
"Школа діалогу культур" В. Біблера . - С .160-169
Школа "Саммерхілл" О.-С. Нілла . - С .170-182
Технології розвивального навчання . - С .183-202
МОДУЛЬНІ ТА ЛОКАЛЬНІ ІННОВАЦІЙНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Технології раннього навчання дітей М. Зайцева та Г. Домана . - С .203-221
Технологія розвитку творчої особистості Г. Альтшуллера . - С .222-243
Технологія фізичного виховання дітей М. Єфименка . - С .245-258
іННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГА . - С .259-307
ББК 74я73 + 74.10я73 + 74.202.4я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Педагогічні інновації
   Педагогічні технології--підручники та посібники для ВНЗ

   нові педагогічні технології

   Інноваційні технології--дошкільні навчальні заклади

   Сучасні освітні технології

   Інноваційна діяльність--дошкільний заклад

   Модульно-розвивальне навчання--інноваційне навчання


Примірників всього: 1
Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

14.


    Горовая, В. В.
    Впровадження інноваційної програми всебічного розвитку дитини "Крок за кроком" [Текст] / В.В. Горовая // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2004. - N1(5). - С. 5-8
ДРНТІ
ББК 74
Рубрики: Початкова школа--інновації
Кл.слова (ненормовані):
Програма "Крок за кроком" -- уміння вчитися -- розвиток дитини


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

15.
40
М74


    Мова і культура [Текст] = Язык и культура : наукове видання: У 10-ти т. / Київський Національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут філології, НАН України, Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні, АПН України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка. - К. : Видавничий Дім Дмитра Бураго, 2004 - . - (Філологія).
   Вип. 7. Т. IV. Ч. 2 : Лінгвокультурологічна інтерпретація тексту. - 2004. - 328 с. - рос. та укр. мовами. - 3.00 грн.
    Зміст:
Сваричевська, Л. Ю. Концепт символу в науковій та мовній картинах світу / Л. Ю. Сваричевська. - С .16-23
Ясіновська, О. Б. Мовне представлення "Гріхів пристрасті" у посланнях апостола Павла / О. Б. Ясіновська. - С .26-36
Ніка, О. І. Розширення функціональних меж староукраїнської літературної мови в XVI - XVII ст. / О. І. Ніка. - С .36-41
Процак, Л. М. "Представлення" у концепції О. О. Потебні / Л. М. Процак. - С .45-50
Форманова, С. В. Звертання як засіб вираження категорії адресата (на матеріалі повісті С. Процюка "Червона троянда, чорна троянда"). / С. В. Форманова. - С .50-56
Умрихіна, Л. В. Семантика власне бажання та способи їх вираження в сучасній українській мові / Л. В. Умрихіна. - С .56-61
Клипа, н. І. Використання військової термінології у творчості Олеся Гончара (на матеріалі романів "Прапороносці" та "Людина і зброя") / н. І. Клипа. - С .67-71
Варинська, А. М. "Я" автора в лінгвістичній структурі художніх творів М. Хвильового / А. М. Варинська. - С .71-78
Стринадко, О. В. Лінгвориторичні характеристики політичних виступів Наума Хомського / О. В. Стринадко. - С .78-83
Гафінова, Л. В. Застарілі мовні одиниці Літопису Гадяцького полковника Григорія Грабянки / Л. В. Гафінова. - С .90-94
Тиха, Л. Ю. Структурні особливості метафор у поетичних текстах Івана Драча / Л. Ю. Тиха. - С .94-98
Бабич, Т. В. Фактори семантичних перетворень слів у творах Л. В. Костенко / Т. В. Бабич. - С .98-102
Иванова, Л. П. Грузия в поэтическом сознании Б. Ахмадулиной / Л. П. Иванова. - С .108-115
Буянова, Л. Ю. Интерпретационная амплитуда песонажной речи6 лингвокультурный аспект: (на материале романа Ф. М. Достоевского "Бесы") / Л. Ю. Буянова, С. Ф. Дзукоев. - С .140-145
Стельмах, Б. В. Індивідуально-стильові риси прозхових творів А. Ю. Кримського / Б. В. Стельмах. - С .162-168
Шепель, Г. В. Лексичні інновації старогрецької мови другої половини IV століття (на матеріалі епістолярію Василія Кесарійського) / Г. В. Шепель. - С .206-213
Ніконова, В. Г. Концептуальне поле СВІТ ЛЮДИНИ у трагедіях Шекспіра / В. Г. Ніконова. - С .229-237
Денисенко, Л. П. Реалізація питального значення на комунікативному рівні (на матеріалі творів Уласа Самчука) / Л. П. Денисенко. - С .253-259
ДРНТІ
ББК 81я43 + 83я43
РУБ 40


Дод.точки доступу:
Потебня, О. О. \о нем\; Процюк, Степан (укр. письменник) \о нем\; Гончар, Олесь Терентійович \о нем\; Хвильовий, Микола Григорович \о нем\; Хомський, Наум \о нем\; Грабянка, Григорій \о нем\; Драч, Іван Федорович (укр. поет, перекладач, держ. та громад. діяч ; 1936) \о нем\; Костенко, Ліна Василівна (укр. письменниця-«шістдесятниця», поетеса ; 1930 р. н.) \о ней\; Ахмадулина, Белла \о ней\; Достоевский, Федор Михайлович \о нем\; Кримський, Агатангел Юхимович (укр. історик, письменник ; 1871-1942) \о нем\; Василій, Кесарійский \о нем\; Шекспір, Вільям (англійський драматург і поет ; 1564-1616) \о нем\; Самчук, Улас \о нем\; Київський Національний університет імені Тараса Шевченка; Інститут філології; Національна Академія Наук України; Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні; Академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

16.
02(4Укр)
В 53


   
    Вісник Харківської державної академії культури [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 14 / Міністерство культури і мистецтв України, Харківська державна академія культури ; відп. ред. Н. М. Кушнаренко. - Х. : ХДАК, 2004. - 295 с. - ISBN 966-7352-66-8 : 10.75 грн.
    Зміст:
Шейко, В. М. Знання й освіта в інформаційній цивілізації / В. М. Шейко. - С .4-19
Приходько, Г. В. Історіографія культури України в роки незалежності / Г. В. Приходько. - С .19-29
Сватковський, С. О. Гончарство Чернігівщини: традиційне та сучасне / С. О. Сватковський. - С .72-82
Ільганаєва, В. О. Бібліотечний фактор у становленні інформаційного суспільства: підсумки та завдання бібліотечної освіти 90-х рр. XX ст. - поч. XXI ст. / В. О. Ільганаєва. - С .105-116
Слободяник, М. С. Формування електронної бібліотеки як бібліотекознавча проблема / М. С. Слободяник. - С .116-128
Філіпова, Л. Я. Електронна бібліотека в системі дистанційної освіти / Л. Я. Філіпова. - С .133-140
Сищенко, С. В. Вища бібліотечно-інформаційна освіта в Україні: орієнтація на електронну бібліотеку / С. В. Сищенко. - С .140-152
Бондаренко, І. О. Зберігання бібліотечних фондів: дієвий консерватизм чи малоефективні інновації? / І. О. Бондаренко. - С .221-228
Булах, Т. Д. Технологія та методика бібліотечної селекції документів у сучасних умовах / Т. Д. Булах. - С .228-240
Чурсін, М. М. Інформаційна діяльність у вищій школі: поняття, зміст і основні напрями / М. М. Чурсін. - С .245-256
Прокопенко, А. І. Засоби модернізації вищої педагогічної освіти / А. І. Прокопенко. - С .266-274
ДРНТІ
ББК 78(4Укр)я54 + 71.0я54
РУБ 02(4Укр)


Дод.точки доступу:
Кушнаренко, Наталя Миколаївна \ред.\; Міністерство культури і мистецтв УкраїниХарківська державна академія культури
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

17.
02(05)
Н 34


   
    Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського [Текст] : сборник научных трудов. Вип. 12 / Національна Академія Наук України, Національна бібліотека України імені В. В. Вернадського, Асоціація бібліотек України. - К. : [б. в.], 2004. - 310 с. - 8.25 грн.
    Зміст:
Ільганаєва, В. Управління інноваційними процесами соціально-культурного розвитку бібліотек / В. Ільганаєва. - С .7-20
Лопата, О. Новітні технології в процесі обслуговування читачів залу періодичних видань НБУВ / О. Лопата. - С .79-92
Соловяненко, Д. Стратегія забезпечення онлайнового бібліотечного сервісу / Д. Соловяненко. - С .13-130
Масловська, С. Інформаційне забезпечення бібліотечних працівників / С. Масловська. - С .130-143
Букшина, Т. Інформаційна діяльність Державної науково-педагогічної бібліотеки України для задоволення потреб освітян / Т. Букшина. - С .155-164
Чабан, І. Автоматизація бібліотечних процесів з використанням штрихкодових технологій / І. Чабан. - С .193-209
Родзінська, О. Використання Інтернету у формуванні фондів періодичних видань України і Росії / О. Родзінська. - С .233-247
Корнієнко, В. Розвиток системи підвищення кваліфікації бібліотечних співробітників НБУВ: результати дослідження / В. Корнієнко. - С .283-298
ДРНТІ
ББК 78.3я54
РУБ 02(05)
Рубрики: Бібліотеки--інноваційна діяльність
   бібліотечні технології

   освіта--бібліотечно-інформаційна

   Бібліотекарі--підвищення кваліфікації

   сервіс--бібліотечний--інновації



Дод.точки доступу:
Національна Академія Наук України; Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського; Асоціація бібліотек України
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

18.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2004. - 254 с. - 12.00 грн.
    Зміст:
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Глазиріна, В. М. Шляхи оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін у спеціалізованому педагогічному ВНЗ / В. М. Глазиріна. - С .6-12
Пуляк, О. В. Удосконалення професійної підготовки вчителів природничих дисциплін за спеціалізацією "Основи безпеки життєдіяльності" / О. В. Пуляк, І. Л. Царенко, О. М. Царенко. - С .13-16
Кривозуб, В. Ф. Зміст диригентської підготовки спеціалістів на мистецьких і музично-педагогічних факультетах педагогічних університетів / В. Ф. Кривозуб. - С .17-19
Демченко, С. О. Психолого-педагогічні вимоги до особистості викладача фахових дисциплін технічного закладу освіти / С. О. Демченко. - С .20-23
Шанскова, Т. І. Основні технологічні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з сім’ями різних типів / Т. І. Шанскова. - С .24-26
Паскаль, О. В. Формування професійно-комунікативної грамотності майбутніх соціальних педагогів / О. В. Паскаль. - С .27-30
Щербина, А. П. Теоретико-методичні аспекти підготовки майбутнього педагога до діагностичної діяльності / А. П. Щербина. - С .31-33
Багай, Б. М. Теоретичні аспекти формування гуманістичної позиції майбутнього вчителя / Б. М. Багай, І. О. Ковба. - С .34-37
Мамчич, О. Б. Педагогічна технологія формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи / О. Б. Мамчич. - С .38-42
Марченко, Г. В. Формування професійної культури майбутніх учителів іноземних мов на заннятях з основ екології як інтегративної педагогічної дисципліни / Г. В. Марченко. - С .43-46
Кривець, С. В. Стан використання енциклопедично-довідникової літератури у системі неперервної професійної освіти / С. В. Кривець. - С .47-50
Доронина, Т. О. Некоторые проблемы гендерного образования в процессе профессиональной подготовки студента-филолога в педагогическом вузе / Т. О. Доронина. - С .51-54
Завацька, Л. М. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи у закладах освіти / Л. М. Завацька, О. Г. Платонова. - С .55-57
Лісовець, О. В. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до взаємодії з дитячими та молодіжними організаціями / О. В. Лісовець. - С .58-61
Аніщук, А. М. Мовленнєва компетентність як складова професійної підготовки фахівців дошкільного виховання / А. М. Аніщук. - С .62-65
Перхач, Л. П. Творча самоактуалізація як фактор професійного розвитку майбутніх учителів початкових класів / Л. П. Перхач. - С .66-67
Зель, І. О. Проблема підготовки майбутніх педагогів до навчання дорослих людей / І. О. Зель. - С .68-71
Білоусова, Н. В. Підготовка майбутніх учителів до формування в учнів потреби у вдосконаленні / Н. В. Білоусова. - С .72-75
Хижна, О. П. Системний підхід до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи / О. П. Хижна. - С .76-79
Бойко, М. П. Інформаційні технології в системі професійно-педагогічної підготовки вчителя фізики / М. П. Бойко. - С .80-82
Стрельнікова, Н. М. Професійна готовність майбутніх учителів до співпраці з батьками школярів / Н. М. Стрельнікова. - С .83-85
Василенко, Т. А. Історико-педагогічний досвід як основа інновацій у підготовці працівників дошкільних закладів / Т. А. Василенко. - С .86-90
Заплішний, І. І. Роль фізичної культури в удосконаленні професійного становлення фахівців у вузі / І. І. Заплішний. - С .91-94
Падун, Н. О. Інтегративний підхід при підготовці майбутніх робітників / Н. О. Падун. - С .95-98
Суховєєва, Н. М. Соціальна педагогіка як компонент змісту педагогічної освіти / Н. М. Суховєєва. - С .99-101
Останіна, Н. С. Підготовка соціальних педагогів до організації клубної роботи з учнівською молоддю / Н. С. Останіна. - С .102-105
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Коваленко, Є. І. Інноваційні процеси у вищій освіті України у 20-ті роки XX ст. / Є. І. Коваленко. - С .106-110
Лавріненко, О. В. Формування комунікативної культури у майутнього вчителя в історії педвузів України (1917-1924рр.) / О. В. Лавріненко. - С .111-113
Аніщенко, О. Нововведення у вищій школі у контексті наукової організації праці (80-ті роки ХХ століття) / О. Аніщенко. - С .114-118
Володченко, Ж. М. Розвиток музично-педагогічної думки міста Ніжина на початку ХХ століття (1900-1933 рр.) / Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. - С .119-124
Баленко, Н. М. Проблема підготовки вчителів у теоретичній спадщині М. О. Лавровського та М. Є. Скворцова / Н. М. Баленко. - С .125-128
Васюта, О. П. До питання історії музичної освіти на Чернігівщині / О. П. Васюта. - С .129-133
Тезікова, С. В. Професіоналізм у педагогічній освіті США / С. В. Тезікова. - С .134-136
Бєлкіна, Н. І. Інноваційні підходи до підготовки вчителя у педагогічній спадщині М. І. Демкова / Н. І. Бєлкіна. - С .137-140
Кулик, І. О. Педагогічні ідеї Г. Сковороди та проблеми вищої освіти в Україні / І. О. Кулик. - С .141-143
Киричок, І. І. Професійна підготовка вчителів Чернігівщини на початку ХХ століття / І. І. Киричок. - С .144-147
Білик, Т. О. З історії організації навчального процесу в Гімназії вищих наук князя Безбородька / Т. О. Білик. - С .148-151
Абашкіна, Н. В. Інновації в освіті Німеччини в умовах розвитку європейської інтеграції / Н. В. Абашкіна. - С .152-155
Авшенюк, Н. М. Сучасні підходи до акредитації педагогічних навчальних закладів в Англії та Уельсі / Н. М. Авшенюк. - С .156-159
Корнілова, А. Формування професійної компетентності педагогів у вищих навчальних закладах будівельного профілю України та Німеччини / А. Корнілова. - С .160-163
Гончарова, Є. Є. Досвід роботи зарубіжних науковців у впровадженні диференційованого підходу у навчанні іноземній мові у вищих закладах освіти / Є. Є. Гончарова. - С .164-166
Удовиченко, Н. Зміст і форми професійної підготовки профконсультантів служби зайнятості у ВНЗ Німеччини / Н. Удовиченко. - С .167-170
Саф’янюк, З. Г. Про становлення і розвиток теорії реальної освіти у працях європейських педагогів / Л. В. Кнодель; С. А. Нургалиева; А. І. Турчин; А. В. Василюк; В. В. Синявський; Л. А. Колбіна; О. Л. Мерзлякова; І. Я. Мищук. - С .171-175
Семеног, О. М. Тенденції професійної підготовки майбутнього вчителя рідної словесності у США / О. М. Семеног. - С .176-179
Кнодель, Л. В. Новые подходы в сфере профессионального образования в Германии / Л. В. Кнодель. - С .180-183
Євтушик, Лариса Петрівна. Проблеми змісту підготовки соціальних педагогів у Німеччині / Л. П. Євтушик. - С .184-186
Нургалиева, С. А. Проблемы интеграции высшего образования Казахстана в мировое образовательное пространство / С. А. Нургалиева. - С .187-188
Зінченко, Т. В. Австрія: риси вищої освіти ХХІ століття і Болонський процес / Т. В. Зінченко. - С .189-193
Турчин, А. І. Організаційно-структурні особливості сучасної системи підготовки вчителів для професійно-освітніх закладів у Німеччині / А. І. Турчин. - С .194-196
Благінін, В. М. Математизація змісту шкільної освіти у США, Франції та Україні в ІІ половині ХХ століття. Порівняльний аналіз / В. М. Благінін, М. В. Потапенко. - С .197-199
Василюк, А. В. Досвід демократичної Польщі: участь у Болонському процесі та інших планах освітньо-наукової інтеграції Європи / А. В. Василюк. - С .200-203
Авксентьєва, О. І. Демарш-французький метод рівності у здібностях / О. І. Авксентьєва. - С .204-206
ПСИХОЛОГІЯ
Синявський, В. В. Психодіагностичне і професіографічне забезпечення професійного навчання як важливий чинник підвищення його ефективності / В. В. Синявський. - С .207-211
Литвинова, Н. І. Розвиток мотивації до творчості в студентської молоді / Н. І. Литвинова. - С .212-215
Михайленко, О. В. Особливості роботи кризових центрів соціально-психологічної допомоги молоді / О. В. Михайленко. - С .216-218
Колбіна, Л. А. Діагностика сформованості особистісних цінностей майбутніх учителів початкової школи / Л. А. Колбіна. - С .219-220
Борисюк, С. О. Особливості становлення психотерапії у сфері гуманістичної педагогіки / С. О. Борисюк. - С .221-223
Котеленець, В. М. Використання тренінгу в підготовці майбутніх фахівців / В. М. Котеленець, М. І. Вовковінський. - С .224-227
Мерзлякова, О. Л. Проблеми профілактики психологічного маніпулювання та контролю свідомості в молодіжному середовищі / О. Л. Мерзлякова. - С .228-231
Коваленко, Н. В. Соціально-психологічні чинники професійної адаптації студентів педагогічного університету / Н. В. Коваленко. - С .232-235
Щотка, О. П. Тренінг розвитку професійно-управлінського самовизначення майбутніх фахівців освіти / О. П. Щотка. - С .236-238
Мищук, І. Я. Психолого-педагогічні аспекти комп’ютеризації навчання фізики за модулями у педколеджі / І. Я. Мищук. - С .239-241
Панченко, В. І. Екопсихологічна культура в професійній підготовці учнівської молоді / В. І. Панченко. - С .242-245
Коркунова, А. О. Формування в студентської молоді інтересу до творчої діяльності / А. О. Коркунова. - С .246-248
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Болонський процес
   викладання основ безпеки життєдіяльності

   Вчителі--підготовка

   Майбутні вчителі



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Лавровський, М. О. \о нем\; Скворцов, М. Є. \о нем\; Демков, Михайло Іванович \о нем\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Гімназія вищих наук князя Безбородька \о ней\
Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)
Знайти схожі

19.
37.011
А69


    Аносов, Іван Павлович.
    Антропологізм як чинник гуманізації освіти (теоретико-концептуальні основи) [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / І. П. Аносов ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2004. - 46 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74
Рубрики: гуманізація освіти
   педагогічні інновації

   автореферати дисертацій--педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
антропологія педагогічна -- особистісно-орієнтована освіта


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

20.
371(075.3)
А 67


    Аніщенко, Олена Валеріївна.
    Сучасні педагогічні технології [Текст] : курс лекцій / О. В. Аніщенко, Н. І. Яковець ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 198 с. - Предм.покажч.: с. 191-198. - 6.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74я73 + 74.202.4я7
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Школа
   Педагогічні інновації

   Педагогічні технології

   Виховні технології

   Класний керівник

   Учні--важковиховуваність

Кл.слова (ненормовані):
школярі


Дод.точки доступу:
Яковець, Наталія Іванівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 95
Ч.З.№2 (31), фб (1), ав (1), аб (62)
Свободны: Ч.З.№2 (31), фб (1), ав (1), аб (62)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 05.08.2024
Кількість запитів 61073
Кількість відвідувачів 1181
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя