Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=іноземна мова<.>
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-21 
1.

Петренко І. Г. Рольова гра на уроках як елемент комунікативного підходу до вивчення іноземної мови/І. Г. Петренко // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2011,N № 10.-С.2-5
2.

Гринчук І. О. День Святого Валентина. 5-6 класи/І. О. Гринчук // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2011,N № 3.-С.2-4
3.

Звєрєва Навчання читання (формування компетенції в читанні)/Т. Ю. Звєрєва // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2011,N № 11.-С.2-4.
4.

Плугатарьова Використання Інтернет-контенту під час вивчення іноземної мови (практичні матеріали)/О. І. Плугатарьова // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2011,N № 11.-С.10-14
5.

Першукова О. О. Іноземні мови у формуванні світогляду американських школярів/О. О. Першукова // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2011,N N 2.-С.20-25
6.

Кордонська А. В. Розвиток мовленнєвої компетентності студентів на заняттях іноземної мови/А. В. Кордонська // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2011,N № 27.-С.2-3
7.

Павлиш В. Організація вивчення студентами навчальних дисциплін та захисту кваліфікаційних робіт іноземними мовами/В. Павлиш, А. Загородній, Л. Пилипенко // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2012,N N 4.-С.86-91
8.

Жебровський Б. Глибинні реформи в освіті: час прискорюватись/Б. Жебровський // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.9-10.
9.

Коваленко О. Світові тенденції навчання іноземних мов у початковій школі та їх реалізація в Україні/О. Коваленко // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.11-13.
10.

Редько В. Якими бути підручникам з іноземної мови для початкової школи?/В. Редько // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.14-17
11.

Редько В. Концепція змісту навчання іноземної мови у старшій школі/В. Редько // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 8/9.-С.50-53.
12.

Задунайська Ю. В. Learner-centred second language teaching/Задунайська Ю. В. // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2014,N № 30.-С.5-7
13.

Перегінчук Н. Д. Особливості використання комп’ютерних технологій для навчання учнів іншомовного читання/Перегінчук Н. Д. // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2014,N № 30.-С.8-9
14.

Буренко В. Професійна компетентність учителя початкової школи в сучасних умовах розвитку освіти/В. Буренко // Іноземні мови в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2014,N № 6.-С.23-27
15.

Безлюдна В. В. Тенденції розвитку професійної підготовки вчителів іноземних мов у вищих закладах освіти (60-ті рр. ХХ століття)/В. В. Безлюдна // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 1.-С.240-243
16.

Куликова Л. Про значення іноземних мов у розвитку історичної науки - минуле і сьогодення. Сучасні можливості для гуманітаріїв/Л. Куликова // Історія в рідній школі. -К.:"Педагогічна преса", 2017,N N 10.-С.15-19.
17.

Україна. М-во освіти і науки Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу в 2018/2019 навчальному році // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 8.-С.1–15.
18.

Долматова М. П. Педагогічна модель процесу формування естетичного досвіду майбутніх учителів-філологів засобами іноземної мови/М. П. Долматова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2018,N № 2.-С.6-12
19.

Якименко С. Інтегрований навчальний день у 1 класі на основі співучителювання/Світлана Якименко [та ін.] // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 3.-С.25–30.
20.

Долматова М. П. Естетичні чинники ефективного навчання англійської мови у ВНЗ/М. П. Долматова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2020,N № 2.-С.40-45
 1-20    21-21 
 
Статистика
за 25.08.2024
Кількість запитів 67883
Кількість відвідувачів 1169
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя