Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=іноземні мови<.>
Загальна кількість знайдених документів : 73
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-73 
1.

Абидова А. А. Особенности формирования коммуникативной компетентности студентов-иностранцев/А. А. Абидова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 1.-С.121-122
2.

Андріюк І. Я. Особистісно-орієнтований підхід у детермінації розвитку іншомовного мовлення/І. Я. Андріюк // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2014,N № 7/8.-С.2-8
3.

Береза З. О. To use, or not to use?/Береза З. О. // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2014,N № 30.-С.2-4
4.

Бигич Ю. Теорія множинності інтелекту в процесі особистісно орієнтованого навчання іноземної мови/Ю. Бигич // Іноземні мови в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2014,N № 1.-С.11-17
5.

Богданова Н. В. Иностранный язык в системе академической мобильности студентов неязыковых вузов/Н. В. Богданова, А. С. Коротков // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 2.-С.71-78
6.

Бойко Г. О. Підготовка вчителів початкових класів/Г. О. Бойко // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2013,N № 34/36.-С.3-8
7.

Брык С. И. Практические (и не только) советы, как привлечь ребенка к изучению иностранного языка/С. И. Брык, Ю. Л. Шклярук // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2014,N № 9.-С.33-34
8.

Будугай О. Білоцерківський інститут економіки та управління на шляху формування особистості молодого європейця ХХІ століття/О. Будугай // Вища школа. -К.:Знання, 2013,N N 4.-С.85-86
9.

Булгакова В. Г. Особливості викладання іноземних мов 2012/13 навчального року учням першого класу загальноосвітніх навчальних закладів/В. Г. Булгакова // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2012,N № 24.-С.23-29.
10.

Буренко В. Навчання аудіювання/В. Буренко // Іноземні мови в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2014,N № 1.-С.2-6
11.

Буренко В. Навчання ознайомлювального читання/В. Буренко // Іноземні мови в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2014,N № 1.-С.7-10
12.

Буренко В. Особливості навчання англійської мови учнів 1 класу/В. Буренко // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 2.-С.7-9
13.

Ветчинова М. Н. Изучение иностранных языков в гимназиях России (вторая половина ХІХ - начало ХХ в./М. Н. Ветчинова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 3.-С.73-79
14.

Володарський Формування лексико-граматичних навичок/О. П. Володарський // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2011,N № 7.-С.2-12.
15.

Всеукраїнська методична студія-семінар "Особливості навчання іноземних мов у початковій школі: пріоритети і завдання" // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.9.
16.

Гльоза А. Формування надпредметних компетентностей учнів/А. Гльоза // Краєзнавство. Географія. Туризм. -К.:Шкільний світ, 2017,N N 20.-С.4-7.
17.

Гончаренко Н. До джерел вивчення іноземних мов в Україні (друга половина XIX початок XX століття)/Н. Гончаренко // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2012,N N 1.-С.96-103.
18.

Гончарова А. І. Створення іншомовного середовища засобами медіаресурсів/А. І. Гончарова // Управління школою. -Харків:Основа, 2020,N № 13/15(637-639).-С.35–37
19.

Гусєва В. Проблеми наступності й безперервності освіти в початковій та середній школі: нотатки з досвіду/В. Гусєва // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.39-42
20.

Гусак Л. Впровадження методу асоціативних символів на початковому етапі вивчення іноземної мови/Л. Гусак, З. Лещенко, О. Чухнова // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 1.-С.31–36
21.

Даниленко І. В. Навчання в співпраці як різновид особистісно орієнтованого підходу у викладанні іноземної мови/І. В. Даниленко // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2012,N № 4.-С.2-4.
22.

Дембовська Л. Роль учителя-філолога у контексті глобальних комунікативних процесів/Л. Дембовська, Я. Козіна // Іноземні мови в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2014,N № 6.-С.2-8
23.

Дробот О. Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу/О. Дробот, А. Замша // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 2.-С.7–13
24.

Дромашко Г. М. Використання мультимедійних комп’ютерних презинтацій у процесі викладання іноземної мови/Г. М. Дромашко // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2013,N № 29.-С.2-4.
25.

Змагання державного значення // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 4.-С.16-18.
26.

Змеёва Т. Е. Профессионально-ориентированное обучение иностранному языку в неязыковом вузе в контексте диалога культур/Т. Е. Змеёва // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 6.-С.97-103
27.

Ключковська І. М. Структурування змісту інтегративного підручника з іноземних мов для майбутніх фахівців інженерних спеціальностей/І. М. Ключковська. - 2006
28.

Коваленко О. Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації з іноземної мови в 11 класі загальноосвітніх навчальних закладів у 2013 році/О. Коваленко // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 1.-С.2-6.
29.

Кочерга О. Психофізіологічні можливості учня початкової школи і результат його навчання/О. Кочерга // Іноземні мови в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2014,N № 5.-С.20-23.
30.

Кравчек Л. Історичні тенденції розвитку шкільної іншомовної освіти в Україні у другій половині XX ст./Л. Кравчек // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2014,N N 2.-С.64-68.
 1-30    31-60   61-73 
 
Статистика
за 04.09.2024
Кількість запитів 23637
Кількість відвідувачів 1119
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя