Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=іноземні мови<.>
Загальна кількість знайдених документів : 73
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-73 
1.

Буренко В. Навчання аудіювання/В. Буренко // Іноземні мови в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2014,N № 1.-С.2-6
2.

Буренко В. Навчання ознайомлювального читання/В. Буренко // Іноземні мови в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2014,N № 1.-С.7-10
3.

Ткаченко Н. Психологічні особливості запам’ятовування/Н. Ткаченко // Вища школа. -К.:Знання, 2013,N № 12.-С.39-46
4.

Андріюк І. Я. Особистісно-орієнтований підхід у детермінації розвитку іншомовного мовлення/І. Я. Андріюк // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2014,N № 7/8.-С.2-8
5.

Бигич Ю. Теорія множинності інтелекту в процесі особистісно орієнтованого навчання іноземної мови/Ю. Бигич // Іноземні мови в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2014,N № 1.-С.11-17
6.

Кузнєцова Н. Ю. Драматизація в навчанні іноземної мови/Н. Ю. Кузнєцова // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2014,N № 25/26.-С.37.
7.

Береза З. О. To use, or not to use?/Береза З. О. // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2014,N № 30.-С.2-4
8.

Брык С. И. Практические (и не только) советы, как привлечь ребенка к изучению иностранного языка/С. И. Брык, Ю. Л. Шклярук // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2014,N № 9.-С.33-34
9.

Сафарян С. Педагогічна майстерність учителя іноземної мови/С. Сафарян // Іноземні мови в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2014,N № 3.-С.2-7
10.

Латій О. О. 5 клас за новими програмами та державними стандартами/О. О. Латій // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2013,N № 26.-С.2-13.
11.

Дромашко Г. М. Використання мультимедійних комп’ютерних презинтацій у процесі викладання іноземної мови/Г. М. Дромашко // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2013,N № 29.-С.2-4.
12.

Піщалковська М. Програма факультативного курсу вивчення іноземної мови/М. Піщалковська, К. Гребінник // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 3.-С.2-6.
13.

Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту Про організацію навчально-виховного процесу у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2013,N № 22/23.-С.2-6.
14.

Україна. М-во освіти і науки Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 22/24.-С.3-82
15.

Редько В. Компетентнісно-діяльнісна парадигма навчання іншомовного спілкування - виклики сьогодення/В. Редько // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 6.-С.2-5.
16.

Редько В. Забезпечення наступності іншомовної освіти в системі "старша школа - ВНЗ": зацікавлений погляд на проблему/В. Редько, О. Пасічник // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 11.-С.21-30
17.

Змеёва Т. Е. Профессионально-ориентированное обучение иностранному языку в неязыковом вузе в контексте диалога культур/Т. Е. Змеёва // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 6.-С.97-103
18.

Бойко Г. О. Підготовка вчителів початкових класів/Г. О. Бойко // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2013,N № 34/36.-С.3-8
19.

Гусак Л. Впровадження методу асоціативних символів на початковому етапі вивчення іноземної мови/Л. Гусак, З. Лещенко, О. Чухнова // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 1.-С.31–36
20.

Редько В. Г. Лінгводидактичні засади конструювання змісту компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі/В. Г. Редько // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2017,N N 2.-С.28-38
21.

Кравчек Л. Історичні тенденції розвитку шкільної іншомовної освіти в Україні у другій половині XX ст./Л. Кравчек // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2014,N N 2.-С.64-68.
22.

Редько В. Проблеми підручникотворення: спроби визначення сутності та шляхів розв’язання /В. Редько // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 1.-С.11–13
23.

Гльоза А. Формування надпредметних компетентностей учнів/А. Гльоза // Краєзнавство. Географія. Туризм. -К.:Шкільний світ, 2017,N N 20.-С.4-7.
24.

Дробот О. Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу/О. Дробот, А. Замша // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 2.-С.7–13
25.

Гончарова А. І. Створення іншомовного середовища засобами медіаресурсів/А. І. Гончарова // Управління школою. -Харків:Основа, 2020,N № 13/15(637-639).-С.35–37
26.

Тимчак М. Позааудиторна робота як засіб формування іншомовної компетентності студентів/Майя Тимчак // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 5.-С.9–13
27.

Редько В. Г. Концептуальні засади змісту освітнього іншомовного комунікативного середовища компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи/В. Г. Редько // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2019,N N 1.-С.3-23.
28.

Сафарян С. Шляхи розвитку педагогічної техніки вчителя іноземної мови/С. Сафарян // Іноземні мови в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2014,N № 5.-С.2-9
29.

Прокопчук М. Особливості етапів формування мовних компетенцій в учнів 5 класу/М. Прокопчук // Іноземні мови в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2014,N № 5.-С.10-15
30.

Перегінчук Н. Д. Особливості використання комп’ютерних технологій для навчання учнів іншомовного читання/Перегінчук Н. Д. // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2014,N № 30.-С.8-9
 1-30    31-60   61-73 
 
Статистика
за 29.07.2024
Кількість запитів 100578
Кількість відвідувачів 1191
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя