Пошуковий запит: <.>K=іноземні мови<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 73
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Буренко В. Навчання аудіювання/В. Буренко // Іноземні мови в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2014,N № 1.-С.2-6
|
>2.
| Буренко В. Навчання ознайомлювального читання/В. Буренко // Іноземні мови в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2014,N № 1.-С.7-10
|
>3.
| Ткаченко Н. Психологічні особливості запам’ятовування/Н. Ткаченко // Вища школа. -К.:Знання, 2013,N № 12.-С.39-46
|
>4.
| Андріюк І. Я. Особистісно-орієнтований підхід у детермінації розвитку іншомовного мовлення/І. Я. Андріюк // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2014,N № 7/8.-С.2-8
|
>5.
| Бигич Ю. Теорія множинності інтелекту в процесі особистісно орієнтованого навчання іноземної мови/Ю. Бигич // Іноземні мови в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2014,N № 1.-С.11-17
|
>6.
| Кузнєцова Н. Ю. Драматизація в навчанні іноземної мови/Н. Ю. Кузнєцова // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2014,N № 25/26.-С.37.
|
>7.
| Береза З. О. To use, or not to use?/Береза З. О. // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2014,N № 30.-С.2-4
|
>8.
| Брык С. И. Практические (и не только) советы, как привлечь ребенка к изучению иностранного языка/С. И. Брык, Ю. Л. Шклярук // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2014,N № 9.-С.33-34
|
>9.
| Сафарян С. Педагогічна майстерність учителя іноземної мови/С. Сафарян // Іноземні мови в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2014,N № 3.-С.2-7
|
>10.
| Латій О. О. 5 клас за новими програмами та державними стандартами/О. О. Латій // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2013,N № 26.-С.2-13.
|
>11.
| Дромашко Г. М. Використання мультимедійних комп’ютерних презинтацій у процесі викладання іноземної мови/Г. М. Дромашко // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2013,N № 29.-С.2-4.
|
>12.
| Піщалковська М. Програма факультативного курсу вивчення іноземної мови/М. Піщалковська, К. Гребінник // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 3.-С.2-6.
|
>13.
| Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту Про організацію навчально-виховного процесу у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2013,N № 22/23.-С.2-6.
|
>14.
| Україна. М-во освіти і науки Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 22/24.-С.3-82
|
>15.
| Редько В. Компетентнісно-діяльнісна парадигма навчання іншомовного спілкування - виклики сьогодення/В. Редько // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 6.-С.2-5.
|
>16.
| Редько В. Забезпечення наступності іншомовної освіти в системі "старша школа - ВНЗ": зацікавлений погляд на проблему/В. Редько, О. Пасічник // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 11.-С.21-30
|
>17.
| Змеёва Т. Е. Профессионально-ориентированное обучение иностранному языку в неязыковом вузе в контексте диалога культур/Т. Е. Змеёва // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 6.-С.97-103
|
>18.
| Бойко Г. О. Підготовка вчителів початкових класів/Г. О. Бойко // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2013,N № 34/36.-С.3-8
|
>19.
| Гусак Л. Впровадження методу асоціативних символів на початковому етапі вивчення іноземної мови/Л. Гусак, З. Лещенко, О. Чухнова // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 1.-С.31–36
|
>20.
| Редько В. Г. Лінгводидактичні засади конструювання змісту компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі/В. Г. Редько // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2017,N N 2.-С.28-38
|
>21.
| Кравчек Л. Історичні тенденції розвитку шкільної іншомовної освіти в Україні у другій половині XX ст./Л. Кравчек // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2014,N N 2.-С.64-68.
|
>22.
| Редько В. Проблеми підручникотворення: спроби визначення сутності та шляхів розв’язання /В. Редько // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 1.-С.11–13
|
>23.
| Гльоза А. Формування надпредметних компетентностей учнів/А. Гльоза // Краєзнавство. Географія. Туризм. -К.:Шкільний світ, 2017,N N 20.-С.4-7.
|
>24.
| Дробот О. Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу/О. Дробот, А. Замша // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 2.-С.7–13
|
>25.
| Гончарова А. І. Створення іншомовного середовища засобами медіаресурсів/А. І. Гончарова // Управління школою. -Харків:Основа, 2020,N № 13/15(637-639).-С.35–37
|
>26.
| Тимчак М. Позааудиторна робота як засіб формування іншомовної компетентності студентів/Майя Тимчак // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 5.-С.9–13
|
>27.
| Редько В. Г. Концептуальні засади змісту освітнього іншомовного комунікативного середовища компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи/В. Г. Редько // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2019,N N 1.-С.3-23.
|
>28.
| Сафарян С. Шляхи розвитку педагогічної техніки вчителя іноземної мови/С. Сафарян // Іноземні мови в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2014,N № 5.-С.2-9
|
>29.
| Прокопчук М. Особливості етапів формування мовних компетенцій в учнів 5 класу/М. Прокопчук // Іноземні мови в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2014,N № 5.-С.10-15
|
>30.
| Перегінчук Н. Д. Особливості використання комп’ютерних технологій для навчання учнів іншомовного читання/Перегінчук Н. Д. // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2014,N № 30.-С.8-9
|
|
|