Пошуковий запит: <.>K=іноземні мови<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 73
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Ключковська І. М. Структурування змісту інтегративного підручника з іноземних мов для майбутніх фахівців інженерних спеціальностей/І. М. Ключковська. - 2006
|
>2.
| Крюкова О. С. Вокористання технології "навчання у співпраці" під час вивчення іноземних мов у класах філологічного профілю/О. С. Крюкова // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2011,N № 10.-С.6-7.
|
>3.
| Плугатарьова О. І. Використання Інтернет-контенту під час вивчення іноземної мови (методичний аспект)/О. І. Плугатарьова // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2011,N № 10.-С.8-12
|
>4.
| Про проведення підсумкових контрольних робіт/Міністерство освіти і науки України // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2011,N № 10.-С.13-15.
|
>5.
| Володарський Формування лексико-граматичних навичок/О. П. Володарський // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2011,N № 7.-С.2-12.
|
>6.
| Тесленко С. В. Развитие иноязычных способностей как основа индивидуализации обучения иностранному языку/С. В. Тесленко // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2011,N № 13.-С.5-7
|
>7.
| Остап'юк Я. І. Computer assisted language learning/Я. І. Остап'юк // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2011,N № 13.-С.8-11
|
>8.
| Токменко О. П. Інформаційні технології у викладанні іноземних мов: позакласний підхід/О. П. Токменко // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2011,N № 14.-С.7-8
|
>9.
| Даниленко І. В. Навчання в співпраці як різновид особистісно орієнтованого підходу у викладанні іноземної мови/І. В. Даниленко // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2012,N № 4.-С.2-4.
|
>10.
| Кузнєцова Г. Модель поглибленого вивчення іноземних мов у гімназії/Г. Кузнєцова // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 3.-С.68-70.
|
>11.
| Богданова Н. В. Иностранный язык в системе академической мобильности студентов неязыковых вузов/Н. В. Богданова, А. С. Коротков // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 2.-С.71-78
|
>12.
| Місечко О. Є. Розвиток шкільної практики раннього навчання іноземних мов у царській Росії, СРСР та в сучасній Україні (ХVІІІ-ХХІ)/О. Є. Місечко // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 2.-С.70-77
|
>13.
| Кузнєцова Н. Ю. Використання новітніх інформаційно-комунікативних технологій на заняттях з іноземної мови/Н. Ю. Кузнєцова // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2012,N № 19/21.-С.2-7
|
>14.
| Кузнєцова Н. Ю. Створення віртуального середовища для вивчення іноземної мови (технологія Веб 2.0)/Н. Ю. Кузнєцова // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2012,N № 19/21.-С.8-10
|
>15.
| Методичні рекомендації щодо викладання іноземних мов у 2012/13 навчальному році // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2012,N № 24.-С.13-21.
|
>16.
| Булгакова В. Г. Особливості викладання іноземних мов 2012/13 навчального року учням першого класу загальноосвітніх навчальних закладів/В. Г. Булгакова // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2012,N № 24.-С.23-29.
|
>17.
| Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту Методичні рекомендації щодо вивчення іноземних мов у 2012/2013 навчальному році // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 4.-С.2-8.
|
>18.
| Навчальні програми для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів та спеціалізованих шкіл // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 4.-С.9-15.
|
>19.
| Змагання державного значення // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 4.-С.16-18.
|
>20.
| Буренко В. Особливості навчання англійської мови учнів 1 класу/В. Буренко // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 2.-С.7-9
|
>21.
| Гончаренко Н. До джерел вивчення іноземних мов в Україні (друга половина XIX початок XX століття)/Н. Гончаренко // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2012,N N 1.-С.96-103.
|
>22.
| Україна. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 навчальному році // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.3-8.
|
>23.
| Всеукраїнська методична студія-семінар "Особливості навчання іноземних мов у початковій школі: пріоритети і завдання" // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.9.
|
>24.
| Гусєва В. Проблеми наступності й безперервності освіти в початковій та середній школі: нотатки з досвіду/В. Гусєва // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.39-42
|
>25.
| Куриш С. Застосування інформаційних технологій у процесі вивчення іноземних мов/С. Куриш // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.46-47.
|
>26.
| Мєшкова Т. Запрошуємо в "Intercamp"/Т. Мєшкова, О. Анєчкіна // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.70-71.
|
>27.
| Кравченко Н. М. Нові підходи до вивчення іноземної мови/Н. М. Кравченко // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2012,N № 34/36.-С.4-5
|
>28.
| Програма післядипломної педагогічної освіти вчителів іноземних мов // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 6.-С.4-5.
|
>29.
| Мороз І. М. Підвищення ролі домашніх завдань у формуванні інтересу до навчання/І. М. Мороз // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2013,N № 1.-С.2-6.
|
>30.
| Редько В. Концепція підручників з іноземних мов для основної школи/Валерій Редько // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 12.-С.13-20.
|
|
|