Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=іноземні мови<.>
Загальна кількість знайдених документів : 73
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-73 
1.
81.2р30
А 15


    Абидова, А. А.
    Особенности формирования коммуникативной компетентности студентов-иностранцев / А. А. Абидова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 121-122 . - ISSN 0869-561X
ББК 81.2р30 + 71
Рубрики: Студенти іноземні--комунікативна компетентність
   Кабардино-Балкарія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- комунікативна культура -- комунікативна культура студентів -- формування комунікативної культури
Анотація: Про результати дослідження щодо формування комунікативної культури студентів Кабардино-Балкарського державного університету (Росія).


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
81.2-9
А 65


    Андріюк, І. Я.
    Особистісно-орієнтований підхід у детермінації розвитку іншомовного мовлення / І. Я. Андріюк // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 7/8. - С. 2-8. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 81.2-9
Рубрики: Іноземні мови--викладання в школі
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- особистісно-орієнтований підхід -- усне спілкування -- комунікативна компетенція -- іншомовне мовлення
Анотація: У статті йдеться про процес навчання як нормальний саморозвиток особистості у гуманістично-орієнтованому вихованні, про опанування іноземних мов. Одним із пріоритетних напрямів реформування освіти, запропонованих державною національною програмою "Освіта. Україна ХХІ століття".


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
81.43.21-90
Б 48


    Береза, З. О.
    To use, or not to use? : чи ще раз про використання ІКТ / Береза З. О. // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 30. - С. 2-4. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Викладання іноземної мови в школі
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- інформаційно-комунікаційні технології -- нові інформаційні технології -- інформаційні технології -- мультимедійні технології -- мультимедійні презентації
Анотація: У статті йдеться про використання інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема мультимедійних презентацій, на уроках іноземної мови.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
81.2-9
Б 59


    Бигич, Юлія.
    Теорія множинності інтелекту в процесі особистісно орієнтованого навчання іноземної мови / Ю. Бигич // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 1. - С. 11-17. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 81.2-9
Рубрики: Іноземні мови--методика викладання--особистісний підхід
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- особистісний підхід -- теорія множинного інтелекту -- вербально-лінгвістичний інтелект -- логіко-математичний інтелект -- внутрішньоособистісний інтелект


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
81р30
Б 73


    Богданова, Н. В.
    Иностранный язык в системе академической мобильности студентов неязыковых вузов / Н. В. Богданова, А. С. Коротков // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 71-78. - Библиогр.: 11 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 81р30
Рубрики: Іноземні мови--методика викладання
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- методика викладання -- немовні вузи -- професійно-орієнтовне навчання -- мовні компетенції -- академічні компетенції -- компетентнісна модель -- Європейський мовний портфель
Анотація: Систематизуються відомі підходи до викладання іноземних мов в немовних вузах, пропонується новий компетентнісно-інтегрований підхід для побудови курсів інтенсивної мовної підготовки.
Систематизируются известные подходы к преподаванию иностранных языков в неязыковых вузах, предлагается новый компетентностно-интегрированый подход для построения курсов интенсивной языковой подготовки.


Дод.точки доступу:
Коротков, А. С.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.


    Бойко, Г. О.
    Підготовка вчителів початкових класів : відповідно до державного стандарту початкової загальної освіти / Г. О. Бойко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 34/36. - С. 3-8. - Бібліогр.: 17 назв.
ББК 74.204.2
Рубрики: Вчителі початкової школи--іноземні мови--підготовка
Кл.слова (ненормовані):
вчителі початкової школи -- підготовка педагогів -- іноземні мови -- творчий підхід -- майбутні вчителі -- початкова загальна освіта -- навчально-виховний процес -- пізнавальна діяльність -- вчителі іноземної мови
Анотація: У статті розповідається про підготовку вчителів іноземної мови початкової школи.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
81.2-9
Б 89


    Брык, С. И.
    Практические (и не только) советы, как привлечь ребенка к изучению иностранного языка / С. И. Брык, Ю. Л. Шклярук // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 9. - С. 33-34
ББК 81.2-9
Рубрики: Іноземні мови--інтерес до навчання--учні
   Викладання іноземної мови в школі--інтерес до навчання

Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- методика викладання -- поради -- вивчення іноземної мови


Дод.точки доступу:
Шклярук, Ю. Л.

Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.
74.58
Б 90


    Будугай, О.
    Білоцерківський інститут економіки та управління на шляху формування особистості молодого європейця ХХІ століття [Текст] / О. Будугай // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 4. - С. 85-86 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.58
Рубрики: Вищі навчальні заклади України--окремі ВНЗ
Кл.слова (ненормовані):
міні-фестиваль іноземних мов -- мовна освіта майбутніх юристів -- мовна освіта майбутніх економістів
Дескриптори: економічні науки -- економічна освіта -- іноземні мови -- навчання мовам -- фестивалі


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
373.3.016:81'243
Б 90


    Булгакова, В. Г.
    Особливості викладання іноземних мов 2012/13 навчального року учням першого класу загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / В. Г. Булгакова // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 24. - С. 23-29.
УДК
Рубрики: Іноземні мови--методика викладання--початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- методика викладання -- початкова школа -- Державний стандарт -- учні -- підручники
Анотація: З першого вересня 2012 року набуває чинності новий Державний стандарт початкової загальної освіти, прийнятий Постановою Кабінету Міністрів від 20 квітня 2011 року № 462. Державний стандарт грунтується на засадах особистісно зорієнтованого і компетентнісного підходів, що зумовлює чітке визначення результативної складової засвоєння змісту початкової загальної освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.
81.2-9
Б 91


    Буренко, Валентина.
    Навчання аудіювання / В. Буренко // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 1. - С. 2-6
ББК 81.2-9
Рубрики: Іноземні мови--викладання в школі--аудіювання
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- аудіювання -- граматичні вправи -- лексичні вправи -- логічне мислення -- мовленнєві справи
Анотація: У статті подано матеріали про базовий рівень аудіювання як компонент усномовленнєвого спілкування. Метою аудіювання є осмислення почутого мовленнєвого повідомлення. Основними вимогами до змісту аудіотекстів вважаються їх інформативність і цікава фабула.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

11.
81.2-9
Б 91


    Буренко, Валентина.
    Навчання ознайомлювального читання / В. Буренко // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 1. - С. 7-10
ББК 81.2-9
Рубрики: Іноземні мови--методика викладання--читання
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- читання -- лексико-тематична основа -- вправи на розуміння -- текстовий матеріал -- усне мовлення -- розвиток навичок
Анотація: В статті подано підбірка вправ для формування способів читання і розуміння тексту.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

12.
81.43.21-90
Б 91


    Буренко, Валентина.
    Особливості навчання англійської мови учнів 1 класу [Текст] / В. Буренко // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 7-9. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Іноземні мови--початкова школа--зміст освіти
   Початкова школа--уроки іноземної мови

   Кафедра іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- початкова школа -- зміст освіти -- довільні дії -- мимовільна увага -- навчальна гра -- сприймання -- мовленнєва діяльність -- пам’ять -- пізнавальна активність -- контроль -- оцінювання
Анотація: У статті розповідається про ставлення до навчання іноземної мови учнів молодшого шкільного віку, формування елементарної комунікативної компетенції початківців.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

13.
81.2-9
В 39


    Ветчинова, М. Н.
    Изучение иностранных языков в гимназиях России (вторая половина ХІХ - начало ХХ в. / М. Н. Ветчинова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 73-79. - Библиогр.: 17 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 81.2-9 + 74.03(2Рос) + 74.268.1г
Рубрики: Викладання іноземної мови в школі--історія
   історія педагогіки Росії до 1917 р.

   Кафедра іноземних мов

   Росія--педагогіка--історія, 19 ст. 2 пол.-поч.20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
мовознавство -- іноземні мови -- рідна мова -- педагогіка -- історія педагогіки -- історія російської педагогіки -- методика викладання мов -- викладання мов в школі -- історія викладання мов -- вивчення іноземних мов -- гімназії -- вивчення мов в гімназіях -- вивчення стародавніх мов -- література -- антична література -- переклад -- художній переклад -- розвиток особистості -- розвиток інтелекту -- розширення кругозору -- мотивація до вивчення мов -- освітні подорожі -- екскурсії -- іншомовна культура -- пізнання іншомовних культур
Анотація: Розглядається процес вивчення іноземних мов в гімназіях у дореволюційної Росії.
Рассматривается процесс изучения иностранных языков в гимназиях в дореволюционной России.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

14.
37.026.8
В 68


    Володарський, О. П..
    Формування лексико-граматичних навичок / О. П. Володарський // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 7. - С. 2-12.
УДК
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--лексико-граматичні навички
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- комунікативна компетенція -- мовленнєва компетенція -- мовна компетентність -- лексика -- граматика -- граматичні навички -- лексичні навички -- уміння -- мовний матеріал -- формування навичок -- англійська мова


Є примірники у відділах:
нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

15.


   
    Всеукраїнська методична студія-семінар "Особливості навчання іноземних мов у початковій школі: пріоритети і завдання" [Текст] // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 9.
ББК 81.2-90
Рубрики: Початкова школа--уроки іноземної мови
Кл.слова (ненормовані):
студія-семінар -- іноземні мови -- початкова школа -- підручники
Анотація: У статті розповідається про проведення Всеукраїнської методичної студії-семінару "Особливості навчання іноземних мов у початковій школі: пріоритети і завдання", яка відбулася у січні 2012 року на базі Національного лінгвістичного університету (м. Київ).


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

16.
37.016
Г 55


    Гльоза, Анна.
    Формування надпредметних компетентностей учнів [Текст] : інтеграція предметів природничо-математичного циклу й іноземних мов / А. Гльоза // Краєзнавство. Географія. Туризм. - 2017. - N 20. - С. 4-7.
УДК
Рубрики: Навчання--компетентнісне навчання
Кл.слова (ненормовані):
надпредметна компетентність учнів -- інтеграція предметів -- предмети природничо-математичного циклу -- іноземні мови


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

17.
74.03(4УКР)
Г 65


    Гончаренко, Наталія.
    До джерел вивчення іноземних мов в Україні (друга половина XIX початок XX століття) [Текст] / Н. Гончаренко // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2012. - N 1. - С. 96-103.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р.
   Викладання іноземної мови в школі--історія

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

18.
37:316.774](477)
Г 65


    Гончарова, А. І.
    Створення іншомовного середовища засобами медіаресурсів / А. І. Гончарова // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 13/15(637-639). - С. 35–37. - Бібліогр.: 5 назв.
УДК
Рубрики: Медіаосвіта--іноземні мови
Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- мовна поведінка -- спілкування -- культура спілкування -- медіаграмотність -- іноземні мови -- іншомовне середовище


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

19.


    Гусєва, В.
    Проблеми наступності й безперервності освіти в початковій та середній школі: нотатки з досвіду [Текст] / В. Гусєва // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 39-42. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.202
Рубрики: Освіта--неперервність--наступність
   Початкова школа--наступність в освіті--безперервність

Кл.слова (ненормовані):
середня школа -- початкова школа -- іноземні мови -- алгоритм наступності -- наступність в освіті -- безперервність освіти
Анотація: У статті розповідається про наступність та безперервність освіти в школі. Наступність - це система цілеспрямованих і різноманітних психолого-педагогічних дій, як інструмент, що дає змогу проникнути всутність дидактико-методичних проблем, досліджувати та керувати багатопрофільним процесом навчання. Безперервність освіти розуміється як забезпечення необхідного зв'язку в навчальному процесі, як узгодження всіх компонентів системи навчання на кожному ступені навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

20.


    Гусак, Людмила.
    Впровадження методу асоціативних символів на початковому етапі вивчення іноземної мови [Текст] / Л. Гусак, З. Лещенко, О. Чухнова // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 1. - С. 31–36 : рис. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Іноземні мови--навчання--молодші школярі
   Початкова школа--уроки іноземної мови--асоціативне навчання

   Кафедра прикладної лінгвістики

Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- іноземні мови -- асоціативне навчання -- асоціативні символи -- образне мислення


Дод.точки доступу:
Лещенко, Зіновія; Чухнова, Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

21.


    Даниленко, І. В.
    Навчання в співпраці як різновид особистісно орієнтованого підходу у викладанні іноземної мови [Текст] / І. В. Даниленко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 2-4.
ББК 81.2-9
Рубрики: Викладання іноземної мови у ВНЗ
   Іноземні мови--навчання в співпраці--студенти

Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання -- співпраця -- іноземні мови -- особистісно орієнтований підхід -- ігрові технології -- комунікативна компетенція -- навчання в співпраці
Анотація: У статті представлено цікавий досвід навчання в співпраці як загальнодидактичний концептуальний підхід. Це технології, які дозволяють найефективніше досягати прогнозованих результатів навчання і розкривати потенційні можливості кожного студента. Зважаючи на специфіку предмета "Іноземна мова", ці технології можуть забезпечити необхідні умови для активізації пізнавальної та мовної діяльності кожного студента групи, надаючи йому можливість усвідомити, осмислити новий матеріал, отримати достатню усну практику для формування необхідних навичок і вмінь.


Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1)
Вільні: нмк іноз. мов (1)

Знайти схожі

22.
74.204.2
Д 30


    Дембовська, Людмила.
    Роль учителя-філолога у контексті глобальних комунікативних процесів / Л. Дембовська, Я. Козіна // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 6. - С. 2-8. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.204.2
Рубрики: Педагогічні інновації--іноземні мови--загальноосвітні навчальні заклади
   Іноземні мови--інновації

Кл.слова (ненормовані):
учитель-філолог -- комунікативні процеси -- інновації в освіті -- іноземні мови -- компетентність -- інтерактивні технології кооперативного навчання -- технології колективно-групового навчання -- технології опрацювання дискусійних питань
Анотація: Автор статті зазначає, що предметом дослідження є інновації у сучасній вітчизняній освіті, об'єктом - використання інноваційних підходів до викладання іноземних мов.


Дод.точки доступу:
Козіна, Ярослава

Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

23.
376-056.26:616.28-008.14(477)
Д 75


    Дробот, О.
    Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу [Текст] / О. Дробот, А. Замша // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 7–13. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху--навчання
   Англійська мова--методика викладання--спеціальні школи

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- методика навчання -- учні з порушенням слуху -- бімодальне навчання -- бімодальний підхід -- білінгвальне навчання -- білінгвальний підхід -- білінгвізм -- порушення слуху -- іноземні мови -- жестове мовлення -- жестова мова -- словесна мова -- полілінгвальна стратегія -- парціальнолінгвальна стратегія -- орально-ауральна стратегія -- стратегії навчання
Анотація: Розглянуто проблему навчання англійської мови учнів із порушеннями слуху. За результатами теоретичного аналізу виокремлено та описано специфіку трьох основних стратегій навчання англійської мови глухих та напівглухих учнів, зокрема: орально-ауральної, парціальнолінгвальної та полілінгвальної стратегій.


Дод.точки доступу:
Замша, А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

24.


    Дромашко, Г. М.
    Використання мультимедійних комп’ютерних презинтацій у процесі викладання іноземної мови / Г. М. Дромашко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 29. - С. 2-4.
ББК 81.2-9
Рубрики: Викладання іноземної мови в школі--мультимедійні технології
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- мультимедійні презентації -- комп’ютерні презентації -- мультимедіа -- анімації -- PowerPoint
Анотація: Представлення мультимедійної комп’ютерної презентації на заняттях з іноземної мови дуже ефективне, оскільки в ній достатньо у різноманітній ігровій формі демонструється навчальний матеріал.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

25.
74.200.58
З-69


   
    Змагання державного значення [Текст] : результати ХХХІ Всеукраїнської олімпіади з німецької та французької, англійської та іспанської мов // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 16-18.
ББК 74.200.58
Рубрики: Олімпіади з іноземної мови
   Іноземні мови--олімпіади

Кл.слова (ненормовані):
олімпіади -- іноземні мови -- Всеукраїнські олімпіади -- німецька мова -- французька мова -- англійська мова -- іспанська мова
Анотація: Всеукраїнська олімпіада з іноземних мов проводилася в руслі педагогічних трансформацій, що відбуваються нині в освітньому просторі України, з урахуванням методів, форм і видів оцінювання навчальних досягнень учасників, прийнятих Загальноєвропейськими рекомендаціями з мовної освіти, на засадаж сучасного ставлення до іноземних мов як важливого засобу міжкультурного спілкування та механізму порозуміння в рамках діалогу культур у різнобарвному світі націй і народностей.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

26.
81.2 р30
З-69


    Змеёва, Т. Е.
    Профессионально-ориентированное обучение иностранному языку в неязыковом вузе в контексте диалога культур / Т. Е. Змеёва // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 97-103. - Библиогр.: 10 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 81.2 р30 + 74.580.22
Рубрики: Професійне навчання--іноземні мови
   андрагогіка

   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- немовні вузи -- іноземні мови в вузах -- процес навчання в вузах -- професійно-орієнтовне навчання -- особливості національних культур -- діалог культур -- міжкультурна ділова комунікація -- андрагогіка
Анотація: Для підвищення ефективності професійно-орієнтованого навчання іноземної мови у немовному вузі в контексті діалогу культур зміст навчання необхідно доповнити аспектом міжкультурної ділової комунікації, що включає знайомство з особливостями національної культури країни мови.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

27.
81'243:62(075.8)
К52


    Ключковська, Ірина Михайлівна.
    Структурування змісту інтегративного підручника з іноземних мов для майбутніх фахівців інженерних спеціальностей [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / І. М. Ключковська ; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2006. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Професійна освіта
   автореферати дисертацій--професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
підготовка інженерів -- інтегративний підручник -- концепція підручника -- іноземні мови


Дод.точки доступу:
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

28.


    Коваленко, Оксана.
    Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації з іноземної мови в 11 класі загальноосвітніх навчальних закладів у 2013 році [Текст] / О. Коваленко // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 1. - С. 2-6.
ББК 81.2-9
Рубрики: Іноземні мови--державна підсумкова атестація
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- державна підсумкова атестація -- читання -- письмо -- говоріння -- білети -- критерії оцінювання -- іспити -- контроль знань -- лексична компетенція -- граматична компетенція
Анотація: У статті розповідається про контроль знань учнів. Об'єктами контролю визначаються читання, письмо та говоріння як види мовленнєвої діяльності, а також лексичний і граматичний аспекти іншомовної комунікації.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

29.
74.202.242
К 75


    Кочерга, Олександр.
    Психофізіологічні можливості учня початкової школи і результат його навчання / О. Кочерга // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 5. - С. 20-23.
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--психофізіологія учня
Кл.слова (ненормовані):
психопсихофізіологічні особливості -- психологічні можливості -- фізіологічні можливості -- письмо -- читання -- дрібна моторика -- рухова активність -- іноземні мови -- молодші школярі -- початкова школа
Анотація: Розглянуто психофізіологічні особливості (природні задатки) дітей молодшого шкільного віку, які впливаються на розвиток та становлення школярів та досягнення високої результативності у навчанні.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

30.
74.03(4УКР)
К 78


    Кравчек, Лілія.
    Історичні тенденції розвитку шкільної іншомовної освіти в Україні у другій половині XX ст. [Текст] / Л. Кравчек // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2014. - N 2. - С. 64-68.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст. 2 пол.
Кл.слова (ненормовані):
іншомовна освіта -- іноземні мови -- процес навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-30    31-60   61-73 
 
Статистика
за 29.07.2024
Кількість запитів 83547
Кількість відвідувачів 1090
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя