Пошуковий запит: <.>K=іноземні мови<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 73
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 81.2-9 Б 91
Буренко, Валентина. Навчання аудіювання / В. Буренко> // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 1. - С. 2-6
ББК 81.2-9 Рубрики: Іноземні мови--викладання в школі--аудіювання Кл.слова (ненормовані): іноземні мови -- аудіювання -- граматичні вправи -- лексичні вправи -- логічне мислення -- мовленнєві справи Анотація: У статті подано матеріали про базовий рівень аудіювання як компонент усномовленнєвого спілкування. Метою аудіювання є осмислення почутого мовленнєвого повідомлення. Основними вимогами до змісту аудіотекстів вважаються їх інформативність і цікава фабула.
Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 81.2-9 Б 91
Буренко, Валентина. Навчання ознайомлювального читання / В. Буренко> // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 1. - С. 7-10
ББК 81.2-9 Рубрики: Іноземні мови--методика викладання--читання Кл.слова (ненормовані): іноземні мови -- читання -- лексико-тематична основа -- вправи на розуміння -- текстовий матеріал -- усне мовлення -- розвиток навичок Анотація: В статті подано підбірка вправ для формування способів читання і розуміння тексту.
Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.840 Т 48
Ткаченко, Наталія. Психологічні особливості запам’ятовування [Текст] / Н. Ткаченко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 12. - С. 39-46
. - ISSN 1682-2366ББК 88.840 Рубрики: Викладання англійської мови у ВНЗ--психологічні проблеми запам’ятовування Психологія--психологічні проблеми запам’ятовування Кл.слова (ненормовані): запам’ятовування -- психологія -- методи навчання -- іноземні мови -- педагогіка Анотація: У статті розглядається проблема запам’ятовування у процесі вивчення іноземних мов. Аналізуються методи запам’ятовування, запропоновані вченими-психологами. Описуються результати впровадження методів запам’ятовування на практичних заняттях з англійської мови.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 81.2-9 А 65
Андріюк, І. Я. Особистісно-орієнтований підхід у детермінації розвитку іншомовного мовлення / І. Я. Андріюк> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 7/8. - С. 2-8. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 81.2-9 Рубрики: Іноземні мови--викладання в школі Кл.слова (ненормовані): іноземні мови -- особистісно-орієнтований підхід -- усне спілкування -- комунікативна компетенція -- іншомовне мовлення Анотація: У статті йдеться про процес навчання як нормальний саморозвиток особистості у гуманістично-орієнтованому вихованні, про опанування іноземних мов. Одним із пріоритетних напрямів реформування освіти, запропонованих державною національною програмою "Освіта. Україна ХХІ століття".
Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 81.2-9 Б 59
Бигич, Юлія. Теорія множинності інтелекту в процесі особистісно орієнтованого навчання іноземної мови / Ю. Бигич> // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 1. - С. 11-17. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 81.2-9 Рубрики: Іноземні мови--методика викладання--особистісний підхід Кл.слова (ненормовані): іноземні мови -- особистісний підхід -- теорія множинного інтелекту -- вербально-лінгвістичний інтелект -- логіко-математичний інтелект -- внутрішньоособистісний інтелект
Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 81.2-9 К 89
Кузнєцова, Н. Ю. Драматизація в навчанні іноземної мови / Н. Ю. Кузнєцова> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 25/26. - С. 37. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 81.2-9 Рубрики: Іноземні мови--методика викладання--драматизація Кл.слова (ненормовані): прийоми -- методи -- навчання -- іноземні мови -- мотивація Анотація: У статті представлено метод драматизації як один з прийомів підвищення мотивації до навчання іноземних мов у студентів коледжів.
Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 81.43.21-90 Б 48
Береза, З. О. To use, or not to use? : чи ще раз про використання ІКТ / Береза З. О.> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 30. - С. 2-4. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 81.43.21-90 Рубрики: Викладання іноземної мови в школі Кл.слова (ненормовані): іноземні мови -- інформаційно-комунікаційні технології -- нові інформаційні технології -- інформаційні технології -- мультимедійні технології -- мультимедійні презентації Анотація: У статті йдеться про використання інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема мультимедійних презентацій, на уроках іноземної мови.
Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 81.2-9 Б 89
Брык, С. И. Практические (и не только) советы, как привлечь ребенка к изучению иностранного языка / С. И. Брык, Ю. Л. Шклярук> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 9. - С. 33-34
ББК 81.2-9 Рубрики: Іноземні мови--інтерес до навчання--учні Викладання іноземної мови в школі--інтерес до навчання Кл.слова (ненормовані): іноземні мови -- методика викладання -- поради -- вивчення іноземної мови
Дод.точки доступу: Шклярук, Ю. Л. Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 81.2-90 С 21
Сафарян, Світлана. Педагогічна майстерність учителя іноземної мови / С. Сафарян> // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 3. - С. 2-7. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 81.2-90 Рубрики: Вчителі іноземної мови--педагогічна майстерність Кл.слова (ненормовані): вчителі іноземної мови -- педагогічна майстерність -- іноземні мови -- педагогічна професія
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Латій, О. О. 5 клас за новими програмами та державними стандартами / О. О. Латій> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 26. - С. 2-13.
ББК 81.43.21-90 Рубрики: Англійська мова--методика викладання--програми Стандарти--освіта--іноземні мови Викладання англійської мови в школі Кл.слова (ненормовані): програми -- стандарти -- іноземні мови -- основна школа -- навчальні програми Анотація: 2013/2014 навчальний рік є особливим для учнів 5 класів. Адже саме з 1 вересня в основній школі розпочнеться поступове впровадження нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти й нових навчальних програм з усіх базових дисциплін.
Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дромашко, Г. М. Використання мультимедійних комп’ютерних презинтацій у процесі викладання іноземної мови / Г. М. Дромашко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 29. - С. 2-4.
ББК 81.2-9 Рубрики: Викладання іноземної мови в школі--мультимедійні технології Кл.слова (ненормовані): іноземні мови -- мультимедійні презентації -- комп’ютерні презентації -- мультимедіа -- анімації -- PowerPoint Анотація: Представлення мультимедійної комп’ютерної презентації на заняттях з іноземної мови дуже ефективне, оскільки в ній достатньо у різноманітній ігровій формі демонструється навчальний матеріал.
Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Піщалковська, Марина. Програма факультативного курсу вивчення іноземної мови : італійська мова 1-4 класи / М. Піщалковська, К. Гребінник> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 3. - С. 2-6.
ББК 81.415/416 Рубрики: Італійська мова--початкова школа--факультативні курси Кл.слова (ненормовані): італійська мова -- початкова школа -- факультативні курси -- іноземні мови -- програма факультативного курсу -- друга іноземна мова -- молодші школярі -- спілкування -- мовленнєва компетенція Анотація: Зміст програми факультативного курсу італійської мови ставить завдання сформувати на цьому етапі навички й вміння усного мовлення в межах ситуативного спілкування відповідно до віку учнів та писемної форми спілкування з використанням встановлених мовленнєвих зразків.
Дод.точки доступу: Гребінник, Катерина Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту. Про організацію навчально-виховного процесу у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі : додаток до листа ... від 24.05.2013 № 1/9-368> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 22/23. - С. 2-6.
ББК 81.2-9 Рубрики: Іноземні мови--навчально-виховний процес--загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): іноземні мови -- навчально-виховний процес -- загальноосвітні навчальні заклади -- аудіювання -- говоріння -- читання
Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.04(4Укр) У 45
Україна. М-во освіти і науки. Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти : наказ... від 21.08.2013 № 1222> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2013. - № 22/24. - С. 3-82. - Додатки 1-2
ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела Кл.слова (ненормовані): офіційний документ -- наказ МОН України -- оцінювання навчальних досягнень -- навчальні досягнення учнів -- орієнтовні вимоги -- базові дисципліни -- мови національних меншин -- мови вивчення -- Літературне читання, предмет -- Математика, предмет -- Природознавство, предмет -- Я у світі (навч. курс) -- Трудове навчання, предмет -- Українська література, предмет -- Світова література, предмет -- літератури національних меншин -- іноземні мови -- іноземна мова як предмет -- Історія України, предмет -- Всесвітня історія, предмет -- Біологія, предмет -- географія -- Фізика, предмет -- Хімія, предмет -- Основи здоров’я, предмет -- Інформатика, предмет -- дисципліни художньо-естетичного циклу -- Музичне мистецтво, предмет -- Образотворче мистецтво, предмет -- Мистецтво, інтегрований курс -- Фізична культура, предмет
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 81.2-9 Р 33
Редько, Валерій. Компетентнісно-діяльнісна парадигма навчання іншомовного спілкування - виклики сьогодення / В. Редько> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 6. - С. 2-5.
ББК 81.2-9 Рубрики: Іноземні мови--зміст навчання--іншомовне спілкування Кл.слова (ненормовані): іноземні мови -- іншомовне спілкування -- мовлення -- навчальні стратегії -- компетентнісно-діяльнісна технологія -- підручники -- компетентнісний підхід Анотація: У статті описано основні напрями трансформації змісту навчання іноземних мов відповідно до компетентнісної парадигми; розкрито цілі іншомовної освіти та особливості добору та організації змісту навчання іноземної мови.
Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 81.415/416 Р 33
Редько, Валерій. Забезпечення наступності іншомовної освіти в системі "старша школа - ВНЗ": зацікавлений погляд на проблему / В. Редько, О. Пасічник> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 11. - С. 21-30 : схема, табл. - Бібліогр.: 16 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 81.415/416 Рубрики: Іншомовна освіта--наступність--старша школа - ВНЗ Кафедра англійської мови та методики викладання Кл.слова (ненормовані): наступність навчання -- іноземні мови -- рівневе навчання -- профільна школа -- професійні цілі
Дод.точки доступу: Пасічник, Олександр Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 81.2 р30 З-69
Змеёва, Т. Е. Профессионально-ориентированное обучение иностранному языку в неязыковом вузе в контексте диалога культур / Т. Е. Змеёва> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 97-103. - Библиогр.: 10 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 81.2 р30 + 74.580.22 Рубрики: Професійне навчання--іноземні мови андрагогіка Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): іноземні мови -- немовні вузи -- іноземні мови в вузах -- процес навчання в вузах -- професійно-орієнтовне навчання -- особливості національних культур -- діалог культур -- міжкультурна ділова комунікація -- андрагогіка Анотація: Для підвищення ефективності професійно-орієнтованого навчання іноземної мови у немовному вузі в контексті діалогу культур зміст навчання необхідно доповнити аспектом міжкультурної ділової комунікації, що включає знайомство з особливостями національної культури країни мови.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бойко, Г. О. Підготовка вчителів початкових класів : відповідно до державного стандарту початкової загальної освіти / Г. О. Бойко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 34/36. - С. 3-8. - Бібліогр.: 17 назв.
ББК 74.204.2 Рубрики: Вчителі початкової школи--іноземні мови--підготовка Кл.слова (ненормовані): вчителі початкової школи -- підготовка педагогів -- іноземні мови -- творчий підхід -- майбутні вчителі -- початкова загальна освіта -- навчально-виховний процес -- пізнавальна діяльність -- вчителі іноземної мови Анотація: У статті розповідається про підготовку вчителів іноземної мови початкової школи.
Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гусак, Людмила. Впровадження методу асоціативних символів на початковому етапі вивчення іноземної мови [Текст] / Л. Гусак, З. Лещенко, О. Чухнова> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 1. - С. 31–36 : рис. - Бібліогр.: 7 назв.
. - ISSN 0131-6788 Рубрики: Іноземні мови--навчання--молодші школярі Початкова школа--уроки іноземної мови--асоціативне навчання Кафедра прикладної лінгвістики Кл.слова (ненормовані): молодші школярі -- іноземні мови -- асоціативне навчання -- асоціативні символи -- образне мислення
Дод.точки доступу: Лещенко, Зіновія; Чухнова, Оксана Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.3.016:81'243 Р 33
Редько, В. Г. Лінгводидактичні засади конструювання змісту компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі [Текст] / В. Г. Редько> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2017. - N 2. - С. 28-38 : рис. - Бібліогр.: с. 37-38 (14 назв)
. - ISSN 2304-0629 Рубрики: Початкова школа--уроки іноземної мови Кафедра педагогіки Кафедра англійської мови та методики викладання Кл.слова (ненормовані): комунікативно орієнтоване навчання -- іноземні мови -- початкова школа -- навчання іноземної мови Анотація: Відповідно до компетентнісної парадигми визначено й обґрунтовано дидактичні та методичні підходи до побудови змісту навчання іноземних мов учнів початкової школи; окреслено основні напрями його трансформації із позицій цілей, предметних і процесуальних особливостей сучасної шкільної іншомовної освіти, зокрема методів, способів і засобів оволодіння навчальним матеріалом, форм і видів контролю рівня його засвоєння. Розглянуто здатність учнів молодшого шкільного віку відповідно до їхніх психологічних особливостей задіювати компетентнісно орієнтовані види навчальної комунікативної діяльності.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>21. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.03(4УКР) К 78
Кравчек, Лілія. Історичні тенденції розвитку шкільної іншомовної освіти в Україні у другій половині XX ст. [Текст] / Л. Кравчек> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2014. - N 2. - С. 64-68.
ББК 74.03(4УКР) Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст. 2 пол. Кл.слова (ненормовані): іншомовна освіта -- іноземні мови -- процес навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>22. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.202 Р 33
Редько, Валерій. Проблеми підручникотворення: спроби визначення сутності та шляхів розв’язання [Текст] / В. Редько> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 1. - С. 11–13
. - ISSN 0131-6788ББК 74.202 Рубрики: Підручники шкільні--створення Кл.слова (ненормовані): підручники -- іноземні мови -- авторський колектив -- експериментальна перевірка -- створення підручників -- експертиза підручників -- шкільні підручники
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>23. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.016 Г 55
Гльоза, Анна. Формування надпредметних компетентностей учнів [Текст] : інтеграція предметів природничо-математичного циклу й іноземних мов / А. Гльоза> // Краєзнавство. Географія. Туризм. - 2017. - N 20. - С. 4-7.
Рубрики: Навчання--компетентнісне навчання Кл.слова (ненормовані): надпредметна компетентність учнів -- інтеграція предметів -- предмети природничо-математичного циклу -- іноземні мови
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>24. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 376-056.26:616.28-008.14(477) Д 75
Дробот, О. Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу [Текст] / О. Дробот, А. Замша> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 7–13. - Бібліогр.: 8 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху--навчання Англійська мова--методика викладання--спеціальні школи Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- методика навчання -- учні з порушенням слуху -- бімодальне навчання -- бімодальний підхід -- білінгвальне навчання -- білінгвальний підхід -- білінгвізм -- порушення слуху -- іноземні мови -- жестове мовлення -- жестова мова -- словесна мова -- полілінгвальна стратегія -- парціальнолінгвальна стратегія -- орально-ауральна стратегія -- стратегії навчання Анотація: Розглянуто проблему навчання англійської мови учнів із порушеннями слуху. За результатами теоретичного аналізу виокремлено та описано специфіку трьох основних стратегій навчання англійської мови глухих та напівглухих учнів, зокрема: орально-ауральної, парціальнолінгвальної та полілінгвальної стратегій.
Дод.точки доступу: Замша, А. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>25. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37:316.774](477) Г 65
Гончарова, А. І. Створення іншомовного середовища засобами медіаресурсів / А. І. Гончарова> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 13/15(637-639). - С. 35–37. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Медіаосвіта--іноземні мови Кл.слова (ненормовані): медіаосвіта -- мовна поведінка -- спілкування -- культура спілкування -- медіаграмотність -- іноземні мови -- іншомовне середовище
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>26. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 378.091.33-027.22:81’243](477) Т 41
Тимчак, М. Позааудиторна робота як засіб формування іншомовної компетентності студентів / Майя Тимчак> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 5. - С. 9–13. - Бібліогр.: 5 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--позакласна робота--іноземні мови Кл.слова (ненормовані): позааудиторна робота -- іноземні мови -- іншомовна компетентність -- творча діяльність -- педагогічні коледжі -- психолого-педагогічні особливості -- навчально-пізнавальна діяльність -- комунікативна компетентність -- вища освіта Анотація: У статті висвітлено принципи та форми організації позааудиторної виховної роботи зі студентами з іноземної мови в Самбірському педагогічному коледжі імені І. Филипчака.
Дод.точки доступу: \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>27. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Редько, В. Г. Концептуальні засади змісту освітнього іншомовного комунікативного середовища компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи [Текст] / В. Г. Редько> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2019. - N 1. - С. 3-23.
Рубрики: Початкова школа--навчання--іноземні мови Кл.слова (ненормовані): освітнє іншомовне комунікативне середовище -- компетентнісно орієнтоване навчання -- іноземні мови -- учні початкової школи
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>28. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 81.2-9 С 21
Сафарян, Світлана. Шляхи розвитку педагогічної техніки вчителя іноземної мови / С. Сафарян> // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 5. - С. 2-9. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 81.2-9 Рубрики: Вчителі іноземної мови--педагогічна майстерність Кл.слова (ненормовані): педагогічна техніка -- внутрішня техніка -- зовнішня техніка -- самопочуття -- самонавіювання -- мовні засоби -- невербальні засоби -- пантоміміка -- міжособистісний простір -- вчителі -- педагогічне спілкування -- стиль спілкування -- моделі спілкування -- правила спілкування -- професійне спілкування -- емоційне вигорання -- комунікативні якості -- іноземні мови Анотація: Розглянуто сутність поняття «педагогічна техніка» та її види. Охарактеризовано складові педагогічної техніки, зокрема її вербальні (мовні) і невербальні засоби. Подано вправи на розвиток педагогічної техніки та формування комунікативних якостей педагогів.
Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>29. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 81.43.21-90 П 80
Прокопчук, Марія. Особливості етапів формування мовних компетенцій в учнів 5 класу : англійська мова після німецької / М. Прокопчук> // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 5. - С. 10-15. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 81.43.21-90 Рубрики: Викладання англійської мови--формування мовної компетенції Кл.слова (ненормовані): мовні компетенції -- мовленнєві компетенції -- мовні навички -- мовні явища -- іноземні мови -- англійська мова -- німецька мова -- зіставні вправи -- контрастивні вправи -- правила-інструкції -- правила-попередження -- індуктивний підхід -- дедуктивний підхід -- умовно-комунікативні вправи Анотація: Розглянуто проблему формування мовних компетенцій в учнів молодшого підліткового віку, які вивчають англійську мову після німецької. Розкрито особливості формування зазначеної компетенції на різних етапах: орієнтовно-підготовчому, стереотипно-ситуативному та варіативно-ситуативному.
Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>30. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 81.43.21-90 П 27
Перегінчук, Н. Д. Особливості використання комп’ютерних технологій для навчання учнів іншомовного читання / Перегінчук Н. Д.> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 30. - С. 8-9. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 81.43.21-90 Рубрики: Викладання іноземної мови в школі--комп’ютерні технології Кл.слова (ненормовані): іноземна мова -- іноземні мови -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформаційні технології -- комп’ютерні технології -- читання -- іншомовне читання -- комп’ютер -- дидактичні можливості -- дидактичні властивості -- Інтернет -- мультимедійні технології -- мультимедійні засоби
Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
|
|