Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=іноземні мови<.>
Загальна кількість знайдених документів : 73
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-73 
1.
81.2-9
Б 91


    Буренко, Валентина.
    Навчання аудіювання / В. Буренко // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 1. - С. 2-6
ББК 81.2-9
Рубрики: Іноземні мови--викладання в школі--аудіювання
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- аудіювання -- граматичні вправи -- лексичні вправи -- логічне мислення -- мовленнєві справи
Анотація: У статті подано матеріали про базовий рівень аудіювання як компонент усномовленнєвого спілкування. Метою аудіювання є осмислення почутого мовленнєвого повідомлення. Основними вимогами до змісту аудіотекстів вважаються їх інформативність і цікава фабула.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
81.2-9
Б 91


    Буренко, Валентина.
    Навчання ознайомлювального читання / В. Буренко // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 1. - С. 7-10
ББК 81.2-9
Рубрики: Іноземні мови--методика викладання--читання
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- читання -- лексико-тематична основа -- вправи на розуміння -- текстовий матеріал -- усне мовлення -- розвиток навичок
Анотація: В статті подано підбірка вправ для формування способів читання і розуміння тексту.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
88.840
Т 48


    Ткаченко, Наталія.
    Психологічні особливості запам’ятовування [Текст] / Н. Ткаченко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 12. - С. 39-46 . - ISSN 1682-2366
ББК 88.840
Рубрики: Викладання англійської мови у ВНЗ--психологічні проблеми запам’ятовування
   Психологія--психологічні проблеми запам’ятовування

Кл.слова (ненормовані):
запам’ятовування -- психологія -- методи навчання -- іноземні мови -- педагогіка
Анотація: У статті розглядається проблема запам’ятовування у процесі вивчення іноземних мов. Аналізуються методи запам’ятовування, запропоновані вченими-психологами. Описуються результати впровадження методів запам’ятовування на практичних заняттях з англійської мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
81.2-9
А 65


    Андріюк, І. Я.
    Особистісно-орієнтований підхід у детермінації розвитку іншомовного мовлення / І. Я. Андріюк // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 7/8. - С. 2-8. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 81.2-9
Рубрики: Іноземні мови--викладання в школі
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- особистісно-орієнтований підхід -- усне спілкування -- комунікативна компетенція -- іншомовне мовлення
Анотація: У статті йдеться про процес навчання як нормальний саморозвиток особистості у гуманістично-орієнтованому вихованні, про опанування іноземних мов. Одним із пріоритетних напрямів реформування освіти, запропонованих державною національною програмою "Освіта. Україна ХХІ століття".


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
81.2-9
Б 59


    Бигич, Юлія.
    Теорія множинності інтелекту в процесі особистісно орієнтованого навчання іноземної мови / Ю. Бигич // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 1. - С. 11-17. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 81.2-9
Рубрики: Іноземні мови--методика викладання--особистісний підхід
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- особистісний підхід -- теорія множинного інтелекту -- вербально-лінгвістичний інтелект -- логіко-математичний інтелект -- внутрішньоособистісний інтелект


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.
81.2-9
К 89


    Кузнєцова, Н. Ю.
    Драматизація в навчанні іноземної мови / Н. Ю. Кузнєцова // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 25/26. - С. 37. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 81.2-9
Рубрики: Іноземні мови--методика викладання--драматизація
Кл.слова (ненормовані):
прийоми -- методи -- навчання -- іноземні мови -- мотивація
Анотація: У статті представлено метод драматизації як один з прийомів підвищення мотивації до навчання іноземних мов у студентів коледжів.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
81.43.21-90
Б 48


    Береза, З. О.
    To use, or not to use? : чи ще раз про використання ІКТ / Береза З. О. // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 30. - С. 2-4. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Викладання іноземної мови в школі
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- інформаційно-комунікаційні технології -- нові інформаційні технології -- інформаційні технології -- мультимедійні технології -- мультимедійні презентації
Анотація: У статті йдеться про використання інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема мультимедійних презентацій, на уроках іноземної мови.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.
81.2-9
Б 89


    Брык, С. И.
    Практические (и не только) советы, как привлечь ребенка к изучению иностранного языка / С. И. Брык, Ю. Л. Шклярук // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 9. - С. 33-34
ББК 81.2-9
Рубрики: Іноземні мови--інтерес до навчання--учні
   Викладання іноземної мови в школі--інтерес до навчання

Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- методика викладання -- поради -- вивчення іноземної мови


Дод.точки доступу:
Шклярук, Ю. Л.

Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
81.2-90
С 21


    Сафарян, Світлана.
    Педагогічна майстерність учителя іноземної мови / С. Сафарян // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 3. - С. 2-7. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 81.2-90
Рубрики: Вчителі іноземної мови--педагогічна майстерність
Кл.слова (ненормовані):
вчителі іноземної мови -- педагогічна майстерність -- іноземні мови -- педагогічна професія

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Латій, О. О.
    5 клас за новими програмами та державними стандартами / О. О. Латій // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 26. - С. 2-13.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--програми
   Стандарти--освіта--іноземні мови

   Викладання англійської мови в школі

Кл.слова (ненормовані):
програми -- стандарти -- іноземні мови -- основна школа -- навчальні програми
Анотація: 2013/2014 навчальний рік є особливим для учнів 5 класів. Адже саме з 1 вересня в основній школі розпочнеться поступове впровадження нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти й нових навчальних програм з усіх базових дисциплін.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

11.


    Дромашко, Г. М.
    Використання мультимедійних комп’ютерних презинтацій у процесі викладання іноземної мови / Г. М. Дромашко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 29. - С. 2-4.
ББК 81.2-9
Рубрики: Викладання іноземної мови в школі--мультимедійні технології
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- мультимедійні презентації -- комп’ютерні презентації -- мультимедіа -- анімації -- PowerPoint
Анотація: Представлення мультимедійної комп’ютерної презентації на заняттях з іноземної мови дуже ефективне, оскільки в ній достатньо у різноманітній ігровій формі демонструється навчальний матеріал.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

12.


    Піщалковська, Марина.
    Програма факультативного курсу вивчення іноземної мови : італійська мова 1-4 класи / М. Піщалковська, К. Гребінник // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 3. - С. 2-6.
ББК 81.415/416
Рубрики: Італійська мова--початкова школа--факультативні курси
Кл.слова (ненормовані):
італійська мова -- початкова школа -- факультативні курси -- іноземні мови -- програма факультативного курсу -- друга іноземна мова -- молодші школярі -- спілкування -- мовленнєва компетенція
Анотація: Зміст програми факультативного курсу італійської мови ставить завдання сформувати на цьому етапі навички й вміння усного мовлення в межах ситуативного спілкування відповідно до віку учнів та писемної форми спілкування з використанням встановлених мовленнєвих зразків.


Дод.точки доступу:
Гребінник, Катерина

Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

13.


   Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту.

   
    Про організацію навчально-виховного процесу у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі : додаток до листа ... від 24.05.2013 № 1/9-368 // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 22/23. - С. 2-6.
ББК 81.2-9
Рубрики: Іноземні мови--навчально-виховний процес--загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- навчально-виховний процес -- загальноосвітні навчальні заклади -- аудіювання -- говоріння -- читання


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

14.
74.04(4Укр)
У 45


   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти : наказ... від 21.08.2013 № 1222 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2013. - № 22/24. - С. 3-82. - Додатки 1-2
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела
Кл.слова (ненормовані):
офіційний документ -- наказ МОН України -- оцінювання навчальних досягнень -- навчальні досягнення учнів -- орієнтовні вимоги -- базові дисципліни -- мови національних меншин -- мови вивчення -- Літературне читання, предмет -- Математика, предмет -- Природознавство, предмет -- Я у світі (навч. курс) -- Трудове навчання, предмет -- Українська література, предмет -- Світова література, предмет -- літератури національних меншин -- іноземні мови -- іноземна мова як предмет -- Історія України, предмет -- Всесвітня історія, предмет -- Біологія, предмет -- географія -- Фізика, предмет -- Хімія, предмет -- Основи здоров’я, предмет -- Інформатика, предмет -- дисципліни художньо-естетичного циклу -- Музичне мистецтво, предмет -- Образотворче мистецтво, предмет -- Мистецтво, інтегрований курс -- Фізична культура, предмет


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

15.
81.2-9
Р 33


    Редько, Валерій.
    Компетентнісно-діяльнісна парадигма навчання іншомовного спілкування - виклики сьогодення / В. Редько // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 6. - С. 2-5.
ББК 81.2-9
Рубрики: Іноземні мови--зміст навчання--іншомовне спілкування
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- іншомовне спілкування -- мовлення -- навчальні стратегії -- компетентнісно-діяльнісна технологія -- підручники -- компетентнісний підхід
Анотація: У статті описано основні напрями трансформації змісту навчання іноземних мов відповідно до компетентнісної парадигми; розкрито цілі іншомовної освіти та особливості добору та організації змісту навчання іноземної мови.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

16.
81.415/416
Р 33


    Редько, Валерій.
    Забезпечення наступності іншомовної освіти в системі "старша школа - ВНЗ": зацікавлений погляд на проблему / В. Редько, О. Пасічник // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 11. - С. 21-30 : схема, табл. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 81.415/416
Рубрики: Іншомовна освіта--наступність--старша школа - ВНЗ
   Кафедра англійської мови та методики викладання

Кл.слова (ненормовані):
наступність навчання -- іноземні мови -- рівневе навчання -- профільна школа -- професійні цілі


Дод.точки доступу:
Пасічник, Олександр

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

17.
81.2 р30
З-69


    Змеёва, Т. Е.
    Профессионально-ориентированное обучение иностранному языку в неязыковом вузе в контексте диалога культур / Т. Е. Змеёва // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 97-103. - Библиогр.: 10 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 81.2 р30 + 74.580.22
Рубрики: Професійне навчання--іноземні мови
   андрагогіка

   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- немовні вузи -- іноземні мови в вузах -- процес навчання в вузах -- професійно-орієнтовне навчання -- особливості національних культур -- діалог культур -- міжкультурна ділова комунікація -- андрагогіка
Анотація: Для підвищення ефективності професійно-орієнтованого навчання іноземної мови у немовному вузі в контексті діалогу культур зміст навчання необхідно доповнити аспектом міжкультурної ділової комунікації, що включає знайомство з особливостями національної культури країни мови.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

18.


    Бойко, Г. О.
    Підготовка вчителів початкових класів : відповідно до державного стандарту початкової загальної освіти / Г. О. Бойко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 34/36. - С. 3-8. - Бібліогр.: 17 назв.
ББК 74.204.2
Рубрики: Вчителі початкової школи--іноземні мови--підготовка
Кл.слова (ненормовані):
вчителі початкової школи -- підготовка педагогів -- іноземні мови -- творчий підхід -- майбутні вчителі -- початкова загальна освіта -- навчально-виховний процес -- пізнавальна діяльність -- вчителі іноземної мови
Анотація: У статті розповідається про підготовку вчителів іноземної мови початкової школи.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

19.


    Гусак, Людмила.
    Впровадження методу асоціативних символів на початковому етапі вивчення іноземної мови [Текст] / Л. Гусак, З. Лещенко, О. Чухнова // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 1. - С. 31–36 : рис. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Іноземні мови--навчання--молодші школярі
   Початкова школа--уроки іноземної мови--асоціативне навчання

   Кафедра прикладної лінгвістики

Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- іноземні мови -- асоціативне навчання -- асоціативні символи -- образне мислення


Дод.точки доступу:
Лещенко, Зіновія; Чухнова, Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.
373.3.016:81'243
Р 33


    Редько, В. Г.
    Лінгводидактичні засади конструювання змісту компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі [Текст] / В. Г. Редько // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2017. - N 2. - С. 28-38 : рис. - Бібліогр.: с. 37-38 (14 назв) . - ISSN 2304-0629
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки іноземної мови
   Кафедра педагогіки

   Кафедра англійської мови та методики викладання

Кл.слова (ненормовані):
комунікативно орієнтоване навчання -- іноземні мови -- початкова школа -- навчання іноземної мови
Анотація: Відповідно до компетентнісної парадигми визначено й обґрунтовано дидактичні та методичні підходи до побудови змісту навчання іноземних мов учнів початкової школи; окреслено основні напрями його трансформації із позицій цілей, предметних і процесуальних особливостей сучасної шкільної іншомовної освіти, зокрема методів, способів і засобів оволодіння навчальним матеріалом, форм і видів контролю рівня його засвоєння. Розглянуто здатність учнів молодшого шкільного віку відповідно до їхніх психологічних особливостей задіювати компетентнісно орієнтовані види навчальної комунікативної діяльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

21.
74.03(4УКР)
К 78


    Кравчек, Лілія.
    Історичні тенденції розвитку шкільної іншомовної освіти в Україні у другій половині XX ст. [Текст] / Л. Кравчек // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2014. - N 2. - С. 64-68.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст. 2 пол.
Кл.слова (ненормовані):
іншомовна освіта -- іноземні мови -- процес навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

22.
74.202
Р 33


    Редько, Валерій.
    Проблеми підручникотворення: спроби визначення сутності та шляхів розв’язання [Текст] / В. Редько // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 1. - С. 11–13 . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202
Рубрики: Підручники шкільні--створення
Кл.слова (ненормовані):
підручники -- іноземні мови -- авторський колектив -- експериментальна перевірка -- створення підручників -- експертиза підручників -- шкільні підручники


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

23.
37.016
Г 55


    Гльоза, Анна.
    Формування надпредметних компетентностей учнів [Текст] : інтеграція предметів природничо-математичного циклу й іноземних мов / А. Гльоза // Краєзнавство. Географія. Туризм. - 2017. - N 20. - С. 4-7.
УДК
Рубрики: Навчання--компетентнісне навчання
Кл.слова (ненормовані):
надпредметна компетентність учнів -- інтеграція предметів -- предмети природничо-математичного циклу -- іноземні мови


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

24.
376-056.26:616.28-008.14(477)
Д 75


    Дробот, О.
    Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу [Текст] / О. Дробот, А. Замша // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 7–13. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху--навчання
   Англійська мова--методика викладання--спеціальні школи

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- методика навчання -- учні з порушенням слуху -- бімодальне навчання -- бімодальний підхід -- білінгвальне навчання -- білінгвальний підхід -- білінгвізм -- порушення слуху -- іноземні мови -- жестове мовлення -- жестова мова -- словесна мова -- полілінгвальна стратегія -- парціальнолінгвальна стратегія -- орально-ауральна стратегія -- стратегії навчання
Анотація: Розглянуто проблему навчання англійської мови учнів із порушеннями слуху. За результатами теоретичного аналізу виокремлено та описано специфіку трьох основних стратегій навчання англійської мови глухих та напівглухих учнів, зокрема: орально-ауральної, парціальнолінгвальної та полілінгвальної стратегій.


Дод.точки доступу:
Замша, А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

25.
37:316.774](477)
Г 65


    Гончарова, А. І.
    Створення іншомовного середовища засобами медіаресурсів / А. І. Гончарова // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 13/15(637-639). - С. 35–37. - Бібліогр.: 5 назв.
УДК
Рубрики: Медіаосвіта--іноземні мови
Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- мовна поведінка -- спілкування -- культура спілкування -- медіаграмотність -- іноземні мови -- іншомовне середовище


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

26.
378.091.33-027.22:81’243](477)
Т 41


    Тимчак, М.
    Позааудиторна робота як засіб формування іншомовної компетентності студентів / Майя Тимчак // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 5. - С. 9–13. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--позакласна робота--іноземні мови
Кл.слова (ненормовані):
позааудиторна робота -- іноземні мови -- іншомовна компетентність -- творча діяльність -- педагогічні коледжі -- психолого-педагогічні особливості -- навчально-пізнавальна діяльність -- комунікативна компетентність -- вища освіта
Анотація: У статті висвітлено принципи та форми організації позааудиторної виховної роботи зі студентами з іноземної мови в Самбірському педагогічному коледжі імені І. Филипчака.


Дод.точки доступу:
\про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

27.


    Редько, В. Г.
    Концептуальні засади змісту освітнього іншомовного комунікативного середовища компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи [Текст] / В. Г. Редько // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2019. - N 1. - С. 3-23.
Рубрики: Початкова школа--навчання--іноземні мови
Кл.слова (ненормовані):
освітнє іншомовне комунікативне середовище -- компетентнісно орієнтоване навчання -- іноземні мови -- учні початкової школи


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

28.
81.2-9
С 21


    Сафарян, Світлана.
    Шляхи розвитку педагогічної техніки вчителя іноземної мови / С. Сафарян // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 5. - С. 2-9. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 81.2-9
Рубрики: Вчителі іноземної мови--педагогічна майстерність
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна техніка -- внутрішня техніка -- зовнішня техніка -- самопочуття -- самонавіювання -- мовні засоби -- невербальні засоби -- пантоміміка -- міжособистісний простір -- вчителі -- педагогічне спілкування -- стиль спілкування -- моделі спілкування -- правила спілкування -- професійне спілкування -- емоційне вигорання -- комунікативні якості -- іноземні мови
Анотація: Розглянуто сутність поняття «педагогічна техніка» та її види. Охарактеризовано складові педагогічної техніки, зокрема її вербальні (мовні) і невербальні засоби. Подано вправи на розвиток педагогічної техніки та формування комунікативних якостей педагогів.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

29.
81.43.21-90
П 80


    Прокопчук, Марія.
    Особливості етапів формування мовних компетенцій в учнів 5 класу : англійська мова після німецької / М. Прокопчук // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 5. - С. 10-15. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Викладання англійської мови--формування мовної компетенції
Кл.слова (ненормовані):
мовні компетенції -- мовленнєві компетенції -- мовні навички -- мовні явища -- іноземні мови -- англійська мова -- німецька мова -- зіставні вправи -- контрастивні вправи -- правила-інструкції -- правила-попередження -- індуктивний підхід -- дедуктивний підхід -- умовно-комунікативні вправи
Анотація: Розглянуто проблему формування мовних компетенцій в учнів молодшого підліткового віку, які вивчають англійську мову після німецької. Розкрито особливості формування зазначеної компетенції на різних етапах: орієнтовно-підготовчому, стереотипно-ситуативному та варіативно-ситуативному.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

30.
81.43.21-90
П 27


    Перегінчук, Н. Д.
    Особливості використання комп’ютерних технологій для навчання учнів іншомовного читання / Перегінчук Н. Д. // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 30. - С. 8-9. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Викладання іноземної мови в школі--комп’ютерні технології
Кл.слова (ненормовані):
іноземна мова -- іноземні мови -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформаційні технології -- комп’ютерні технології -- читання -- іншомовне читання -- комп’ютер -- дидактичні можливості -- дидактичні властивості -- Інтернет -- мультимедійні технології -- мультимедійні засоби


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-30    31-60   61-73 
 
Статистика
за 29.07.2024
Кількість запитів 80841
Кількість відвідувачів 1082
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя