Пошуковий запит: <.>K=інтеграція знань<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Васіна Л. С. Дидактичні умови інтеграції знань з математики та спеціальних дисциплін у підготовці майбутніх радіотехніків/Л. С. Васіна. - 2006
|
>2.
| Кушнір В. Педагогічні умови формування творчих умінь математично обдарованих дітей/В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рожкова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 11.-С.17-22
|
>3.
| Петров О. Педагогічне забезпечення формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов/О. Петров // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 7.-С.48-51
|
>4.
| Кучеренко І. Інтегровані уроки як вид нестандартної організаційної форми навчання української мови/І. Кучеренко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2011,N N 3.-С.10-14.
|
>5.
| Нужненко К. Соціально-економічні позиції української освіти в європейському просторі/К. Нужненко // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2012,N N 4.-С.25-32
|
>6.
| Тукало З. Ф. Педагогічні проекти як шлях до підвищення професіоналізму вчителя/З. Ф. Тукало // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2015,N N 21.-С.2-7.
|
>7.
| Інтегрований підхід до викладання фармацевтичної технології у комплексній післядипломній підготовці прозізорів-інтернів/Л. Нікогосян [и др.] // Вища освіта України. -К.:"Педагогічна преса", 2018,N N 4.-С.50-55.
|
>8.
| Прошкуратова Т. Система інтегрованих завдань з теми "Життя рослин у довкіллі"/Т. Прошкуратова, А. Пархоменко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 8.-С.38–42.
|
>9.
| Сардар З. Переосмислення реформи вищої освіти від ісламізації до інтеграції знань/З. Сардар, Дж. Хензель-Томас ; адапт. С. Джордан. - 2021
|
|