Пошуковий запит: <.>K=інтелектуальні здібності<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1.
| Петрова С. О. Исследование академических достижений интеллектуально одаренных учащихся VІ-Х классов/С. О. Петрова // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2014,N № 3.-С.74-84
|
>2.
| Доценко С. Роль навчального предмета "Еврика" у вирішенні завдань освіти здібних та обдарованих учнів початкової школи/С. Доценко, Л. Булахова, Т. Дорожко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 10.-С.54-59
|
>3.
| Міхненко Г. Структура інтелектуальної мобільності майбутніх інженерів/Г. Міхненко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 8/9.-С.14-19
|
>4.
| Вербицький В. Розвиток натуралістичного інтелекту дітей в умовах позашкільного навчального закладу/В. Вербицький // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 9/10.-С.105–108
|
>5.
| Варава Н. М. Роль особистості керівника гуртка в розвитку творчих, інтелектуальних і духовних здібностей учнів, самовизначенні особистості/Н. М. Варава // Виховна робота в школі. -Х.:Основа, 2017,N N 6.-С.7-11
|
>6.
| Корбут С. Ю. Робота соціального педагога з обдарованими дітьми в умовах гімназії/С. Ю. Корбут // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2012,N N 10.-С.9-13
|
>7.
| Холодная М. А. Интеллектуальные способности и стратегии совладания/М. А. Холодная, А. А. Алексапольский // Психологический журнал. -М.:Наука, 2010. т.Том 31,N N 4.-С.59-69
|
>8.
| Прокопенко В. Розвиток інтелектуальних здібностей та емоційного інтелекту засобами навчальних проектів/В. Прокопенко // Початкова школа. -К.:Преса України, 2013,N N 2.-С.30-32
|
>9.
| Недашківська Н. Мовленнєві витинанки: вигадуємо казку/Н. Недашківська, О. Кононенко, О. Лахтадир // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013,N № 8.-С.20-23.
|
>10.
| Ковчин Н. А. Дидактичні особливості диференціації навчання (на матеріалах шкільної географії)/Н. А. Ковчин // Географія та економіка в сучасній школі. -К.:"Педагогічна преса", 2013,N N 5.-С.30-33.
|
|