Пошуковий запит: <.>K=інтерактивні технології навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17 |
>1.
| Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки/Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя № 3. - 2005
|
>2.
| Дячук І. Інтерактивні методи навчання на уроках розвитку зв’язного мовлення, 2 клас/І. Дячук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2011,N N 1.-С.5-12
|
>3.
| Волинцева Є.О. Інтерактивні методи навчання на уроках фізики/Є. О. Волинцева // Фізика в школах України. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2012,N N 4.-С.2-5
|
>4.
| Вонсул Я. Використання інтерактивних ігрових технологій на уроках/Я. Вонсул // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2011,N N 12.-С.32-33
|
>5.
| Дівінська Н. О. Інтерактивні технології навчання у формуванні іншомовної компетентності студентів мистецьких ВНЗ/Наталія Дівінська // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 2.-С.62-67
|
>6.
| Ципко В. Сучасні технології у викладанні суспільствознавчих дисциплін студентам технічних університетів/В. Ципко // Вища школа. -К.:Знання, 2012,N N 12.-С.72-80
|
>7.
| Десятов Д. Л. Використання мережевих технологій як засобу організації кооперативної діяльності учнів в процесі навчання/Д. Л. Десятов // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2013,N N 28.-С.2-6.
|
>8.
| Шапошнікова А. Формування професійної компетентності майбутнього практичного психолога: обгрунтування психолого-педагогічних умов/А. Шапошнікова // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 11.-С.73-76
|
>9.
| Нікора А. О. Сучасні технології навчання історії/А. О. Нікора // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2014,N N 13/14.-С.3-6.
|
>10.
| Фролова В. Г. Стимулювання креативності учнів засобами інтерактивних технологій: з досвіду роботи/В. Г. Фролова // Початкове навчання та виховання. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2014,N N 31/32.-С.9-19.
|
>11.
| Меєрович О. Інтерактивні технології на заняттях з інтегрованих предметів (українська словесність: українська мова, українська література, риторика) в 11-му гуманітарному профільному класі/О. Меєрович // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2015,N N 9/10.-С.64-68.
|
>12.
| Ковальова В. Урок розвитку мовлення з елементами інтерактивних технологій (3 клас)/В. Ковальова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2016,N N 7.-С.11-14.
|
>13.
| Ковальова В. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах компетентнісно орієнтованої освіти/Вікторія Ковальова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 2.-С.1–3
|
>14.
| Звичайні форми роботи - новий підхід: розвиваємо ключові компетентності/К. А. Дмитренко [и др.] // Зарубіжна література в школі. -Харків:"Основа", 2018,N N 13/14.-С.3-25.
|
>15.
| Татаренко Ю. М. Народна казка/Ю. М. Татаренко // Зарубіжна література в школі. -Харків:"Основа", 2018,N N 13/14.-С.45-62.
|
>16.
| Полякова І. Стратегія "Фішбоун”, варто знати, ситемне мислення дасть змогу розвивати/І. Полякова // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2020,N N 7/8.-С.18-21.
|
>17.
| Кіпушева Т. В. Інноваційні технології, прийоми й методи викладання зарубіжної літератури/Т. В. Кіпушева // Зарубіжна література в школі. -Харків:"Основа", 2020,N N 15/16.-С.16-46.
|
|