Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інформаційна модель<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 22.183.4р10/К 72
Автор(и) : Костриба, Олександр Володимирович
Назва : Урок на тему "Моделі та моделювання"
Місце публікування : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2013. - N 5. - С. 5-7. (Шифр КШС-2/2013/5)
ББК : 22.183.4р10
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання інформатики в школі-- уроки за темами
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поняття моделей--типи моделей--моделювання--математична модель--інформаційна модель--комп’ютерна модель
Анотація: В статті наведено розробку уроку на тему "Моделі та моделювання", мета якого навчити учнів будувати інформаційну модель задачі (об'єкта).
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лютко О.
Назва : Як навчити педагогів експериментувати засобом мислення
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку – Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2019. - № 4. - С. 45–48. (Шифр ВМДЗ/2019/4)
Примітки : Зміст: Методика як засіб для зміни моделі освітнього процесу ; Секрети "сократівського діалогу" ; Додаток 1 : Практикум для педагогів закладу дошкільної освіти ; Додаток 2 : Проблемний текст Євгена Лаківського "Толерантність на відстані".
УДК : 373.2.091.12:005.572:061.2](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Заклади дошкільної освіти-- методична робота-- робота з педагогами
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заклади дошкільної освіти--методична робота--розвиток мислення--філософія--навчання педагогів--сократівські діалоги--практикуми для педагогів--проблемні тексти--дивергентне мислення--освітній процес--інформаційна модель--рефлексивна модель
Анотація: У статті йдеться про використання методики "Філософія для дітей" для навчання педагогів дошкільних навчальних закладів трансформуванню традиційної інформаційної моделі освітнього процесу в рефлексивну.
Знайти схожі

 
Статистика
за 08.08.2024
Кількість запитів 47811
Кількість відвідувачів 1331
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя