Пошуковий запит: <.>K=інформаційний простір<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Лизанчук В. Чи є національним інформаційний простір в Україні?/В. Лизанчук // Журналіст України. -Київ:Редакція журналу "Журналіст України", 2008,N N6.-С.28-32
|
>2.
| Бобух Л. Закономірності організації і практика управління інформаційним простором/Л. Бобух, Т. Сиволап // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2008,N N9.-С.85-90
|
>3.
| Шрайберг Я. Бібліотеки в умовах правової та технологічної еволюції процесів суспільного розвитку/Я. Шрайберг // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2008,N N11.-С.24-41
|
>4.
| Цымбаленко С. Б. Информационно-коммуникационная основа развития самости юного человека/С. Б. Цымбаленко // Мир психологии. -Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т:Рос. акад. образования, 2010,N № 4.-С.119-130
|
>5.
| Газарянц С. Масова робота як ілюстрація історії/С. Газарянц // Пам’ять століть. -К.:Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова, 2010,N N 1/2.-С.15-20.
|
>6.
| Маєр Т. Електронні інформаційні ресурси/Т. Маєр // Пам’ять століть. -К.:Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова, 2010,N N 1/2.-С.52-59.
|
>7.
| Дуняшенко Н. Вчимося жити в інформаційному суспільстві.../Н. Дуняшенко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. -К.:Педагогічна преса, 2011,N № 4.-С.6-12
|
>8.
| Чимшир В. І. Модель функціонування навчальному просторі/В. І. Чимшир // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2011,N N 7.-С.26-27.
|
>9.
| Пархоменко А. Н Особенности отношений к СМИ и в СМИ в осуществлении социализации подростков/А. Н Пархоменко, Н. А. Голубева // Мир психологии. -Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т:Рос. акад. образования, 2011,N № 4.-С.196-205
|
>10.
| Красновський В. М. Мережа як насильницька дія соціальної знакової природи/В. М. Красновський, О. А. Степанов // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2012,N N 7.-С.76-80.
|
>11.
| Задерій Л. Інформаційний простір бібліотек, що обслуговують дітей Миколаївщини: нові технології, нові можливості/Л. Задерій // Бібліотечний форум України. -Донецьк:НВП "Ідея", 2012,N № 3.-С.20-22
|
>12.
| Проценко Л. Л. Модель інформатизації освітнього простору навчального закладу/Л. Л. Проценко // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2012,N N 8.-С.5-8.
|
>13.
| Головащук А. Систематичний каталог у світлі інформаційних технологій/А. Головащук // Вісник Книжкової палати. -Київ:Держ. наук. установа "Книжкова палата України імені Івана Федорова", 2012,N № 8.-С.16-18
|
>14.
| [Медіаосвіта в Україні] // Освіта. -К.:ЗАТ "Видавництво Київська правда", 2013,N N 15-16(27 березня-3 квітня).-С.7-9.
|
>15.
| Програма спецкурсу "Мережеві технології Web 2.0" 9, 10, 11 клас // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2013,N N 4.-С.44-49.
|
>16.
| Шпак В. Джерельна база досліджень друкованих засобів масової інформації незалежної України/В. Шпак // Вісник Книжкової палати. -Київ:Держ. наук. установа "Книжкова палата України імені Івана Федорова", 2013,N № 6.-С.9-11
|
>17.
| Шпак В. Джерельна база досліджень книговидавничої справи незалежної України/В. Шпак // Вісник Книжкової палати. -Київ:Держ. наук. установа "Книжкова палата України імені Івана Федорова", 2013,N № 5.-С.16-20
|
>18.
| Рибальченко О. Використання програмного забезпечення для формування єдиного інформаційного простору в бібліотеці/О. Рибальченко // Бібліотечний форум України. -Донецьк:НВП "Ідея", 2013,N № 2.-С.8-10
|
>19.
| Капустіна Н. Взаємодія та партнерство бібліотек у регіональному інформаційному просторі/Н. Капустіна // Бібліотечний форум України. -Донецьк:НВП "Ідея", 2013,N № 2.-С.28-32
|
>20.
| [Українське телебачення: присутність відсутності] // Літературна Україна. -К.:Національна Спілка письменників України та трудовий колектив редакції газети "Літературна Україна", 2013,N N 40 (17 жовтня).-С.2, 4-7, 14.
|
|
|