Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інформаційно-мережеві технології<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ганаба, Світлана Олександрівна
Назва : Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності"
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 3. - С. 89-95 (Шифр ВОУ1/2012/3)
Примітки : Бібліогр.: 15 назв.
ББК : 74.202
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта-- зміст освіти-- філософський аспект
Навчання-- зміст навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): плинна модерність--суспільний розвиток--гармонійність--людина--нова ідентичність людини--зміст навчання--зміст освіти--третинне навчання--творчий потенціал особистості--навчальний процес--навчання протягом життя--самоосвіта--самостійне навчання--трансфесіонал--інформаційно-мережеві технології--університет--вища школа--постфігуративна культура--філософія освіти
Анотація: У статті акцентується увага на необхідності наукової розробки механізмів адаптації особистості до умов мінливого світу. Наголошується, що проблема змісту навчання потребує контекстуального підходу, тобто розгляду її, насамперед, у контексті визначення сучасності як плинної цілісності та складності. Зміст навчальної діяльності безпосередньо пов'язується з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатністю орієнтуватися у різних ситуаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися".
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савченко, Володимир, Маклюк, Олег
Назва : Знаннєвий пріоритет у розвитку економіки як один із факторів сучасної освіти
Місце публікування : Вища школа: Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К.: Товариство " Знання" України, КОО, 2021. - N 5. - С. 51-64. - ISSN 1682-2366 (Шифр ВШ-3/2021/5). - ISSN 1682-2366
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта-- економічні дисципліни
Кафедра математики, фізики та економіки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічні дисципліни--інноваційний розвиток--економіка знань--технологічний уклад--вища освіта--творчий потенціал--інформаційно-мережеві технології
Анотація: У статті проаналізовано переваги економіки знань як економічної формації розвитку суспільства. Вказані суперечності і впровадження такої системи в Україні та напрями структурної перебудови інноваційного харакетру:збільшення наукомістких виробництв; удосконалення пропорцій макроекномічного розвитку; впровадження кластерів і територій з особливим податковим статусом. Увага акцентована на тому, що теорія економіки знань перебуває на стадії становлення, як і практика її впровадежння, особливо в частині адаптації до умов та суперечностей сучасної України і в цій площині відкриваються широкі перспективи для студентської молоді, вчених і практиків-виробничників.
Знайти схожі

 
Статистика
за 29.07.2024
Кількість запитів 132598
Кількість відвідувачів 1298
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя