Пошуковий запит: <.>K=історія педагогіки<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Найда Ю. "Горить моє серце"/Ю. Найда, В. Найда // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 3.-С.75-76
|
>2.
| Доркену А. Перший в Україні біобібліографічний покажчик про Софію Русову/А. Доркену, Т. Лога // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 3.-С.77-79
|
>3.
| Отич О. Педагогіка мистецтва і мистецтво педагогічної дії/О. Отич // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 7.-С.80
|
>4.
| Проблеми дошкілля та початкової освіти у творчій спадщині В. О. Сухомлинського // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 11.-С.47
|
>5.
| Цимбал-Слатвінська С. Відображення досягнень педагогічної науки в часописі "Советская педагогика" (1937-1991 роки)/С. Цимбал-Слатвінська // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 1/2.-С.56-60
|
>6.
| Куликова С. В. Генезис теории и практики национального образования в России/С. В. Куликова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 1.-С.17-30
|
>7.
| Нові надходження в ДНПБ України імені В. О. Сухомлинського/уклад. Н. В. Лисиця // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.47
|
>8.
| Всеукраїнські педагогічні читання "Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю : здоров’я через освіти" // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.3-а с. обкл.
|
>9.
| Арцишевський Р. А. Мислитель, педагог, гуманіст/Р. А. Арцишевський // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 2.-С.44-47
|
>10.
| Гоштанар І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу/І. В. Гоштанар // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 2.-С.83-87
|
>11.
| Нові надходження в ДНПБ України імені В. О. Сухомлинського/уклад. Н. В. Лисиця // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 3.-С.47.
|
>12.
| Филонов Г.Н. К юбилею нашего журнала/Г. Н. Филонов // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 9.-С.13-15
|
>13.
| Илькевич Б. В. Этико-педагогическое наследие И. Канта в современной педагогике/Б. В. Илькевич, Л. Т. Усманова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 9.-С.44-49
|
>14.
| Черняевская Н. Е. М. К. Цебрикова о работе К. Д. Ушинского "Человек как предмет воспитания. Опыт педагогической антропологии"/Н. Е. Черняевская // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 10.-С.75-87
|
>15.
| Адаменко О. Методологічні засади дослідження історії розвитку педагогічної науки/О. Адаменко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 1/2.-С.8-14
|
>16.
| Заварзина Л. Э. П. Ф. Каптерев о сущности средней общеобразовательной школы/Л. Э. Заварзина // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 1.-С.88-98
|
>17.
| Фролов А. А. Идея свободы и целесообразности в теории педагогики А. С. Макаренко/А. А. Фролов // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 2.-С.87-96
|
>18.
| Гриценко Л. И. Социальное воспитание и свобода личности в педагогике А. С. Макаренко/Л. И. Гриценко // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 2.-С.97-102
|
>19.
| Годник С.М. Педагогический подвиг А. С. Макаренко/С. М. Годник // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 2.-С.112-117
|
>20.
| Логвинов И. И. О содержании школьного обучения/И. И. Логвинов // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 3.-С.14-22
|
|
|