Пошуковий запит: <.>R=15.81.21@<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 935
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Бех І. Інваріанти особистісного підходу до виховання/І. Бех // Завуч. -К.:Благодійний фонд "Перше вересня", 2003,N N16 (червень).-С.вкладка
|
>2.
| Іваненко І. Індивідуальні програми для обдарованих учнів/І. Іваненко // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2003,N N42 (листопад).-С.5-8.
|
>3.
| Бастун Н. Індивідуальний підхід до учнів з високою тривожністю/Н. Бастун // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2003,N N33 (вересень).-С.18-19
|
>4.
| Шевцова Л. Індивідуальний підхід до учня у практиці навчально-корекційної роботи : Врахування конституціональних особливостей учнів у навчально-виховному процесі/Л. Шевцова // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2004,N N37(жовтень).-С.5-11.
|
>5.
| Муртазаєва Е.М. Індивідуально-творчий розвиток майбутніх педагогів/Е.М. Муртазаєва // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2004,N N3.-С.69-76
|
>6.
| Руденко Л. Інноваційний підхід до формування творчих здібностей учнів у позаурочній виховній діяльності/Л. Руденко // Рідна школа. -К.:Преса України, 2003,N N9.-С.52-54.
|
>7.
| Сак Т. Інтегрований курс "Навколишній світ" у школі інтенсивної педагогічної корекції: (Особливості корекційно-розвивального напряму)/Т. Сак // Дефектологія. -К.:"Педагогічна преса", 2003,N N3.-С.35-39.
|
>8.
| Засєкіна Л. Інтелект у структурі особистості обдарованої дитини/Л. Засєкіна, О. Виліщинська // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2006,N N2.-С.7 - 10
|
>9.
| Шпак М. Інтелектуальні почуття та їх роль у підвищенні результативності навчальної діяльності молодших школярів/М. Шпак // Рідна школа. -К.:Преса України, 2003,N N9.-С.23-26
|
>10.
| Ікуніна З. Інтелектуальна підготовка спеціаліста/З. Ікуніна // Рідна школа. -К.:Преса України, 2003,N N4.-С.38-40
|
|
|