Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>R=15.81.21@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 935
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.3)/В 22
Автор(и) : Вачков, Игорь Викторович (канд. психол. наук, доцент)
Назва : Групповые методы в работе школьного психолога : учебно-методическое пособие
Вихідні дані : М.: Ось-89, 2002
Кільк.характеристики :224 с
Колективи : Московский городской психолого-педагогический институт
Серія: Практическая психология
Примітки : Библиогр.: с. 221-222
ISBN, Ціна 5-86894-669-3: 13.50 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Психолог-- работа с детьми
Психолог-- робота в школі
Младший школьник
Психологическая работа-- учителя-- подростки-- старшекласники
Психотерапия групповая
Дети-- нарушение поведения-- коррекция
Тренинг
Психотехнологии
Игротерапия
Упражнения психологические
Примірники : всього 1: фб(1), Ч.З.№2(9), аб(5), ав(1), пед.(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(9), аб(5), ав(1), пед.(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.1/С 17
Автор(и) : Самоукина Н. В.
Назва : Практический психолог в школе: Лекции, консультирование, тренинги : научно-популярная литература
Вихідні дані : М.: Институт Психотерапии, 2003
Кільк.характеристики :244 с
Серія: Советы психолога
ISBN (в пер.), Ціна 5-89939-095-6: 24.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Практический психолог-- методика работы
Шкільний психолог
Психологическое консультирование
Тренинг-- педагогический
Примірники : всього : Ч.З.№2(13), пед.(1), ав(1), фб(1), аб(1)
Вільні : Ч.З.№2(13), пед.(1), ав(1), фб(1), аб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.1/Ц85
Автор(и) : Цукерман, Галина Александровна, Поливанова, Катерина Николаевна
Назва : Введение в школьную жизнь: Программа адаптации детей к школьной жизни : научно-популярная литература . -2-е изд., испр.
Вихідні дані : М.: Генезис, 2003
Кільк.характеристики :128 с
Серія: Психологическая работа с детьми
ISBN, Ціна 5-85297-066-2: 14.10 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільники
Готовность к школе
Ребенок
Анотація: Программа "Введение в школьную жизнь" создана для того, чтобы помочь ребенку войтив новую систему отношений с взрослыми, сверстниками, самим собой. В основе программы лежат дидактические игры на конструирование, классификацию, рассуждение, запоминание, внимание и др., однако усилия детей направлены на выработку умения договариваться, обмениваться мнениями, понимать друг друга. Книга содержит подробные сценарии занятий с детьми.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(4)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(4)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.1/В29
Автор(и) : Венгер, Александр Леонидович, Цукерман, Галина Анатольевна
Назва : Психологическое обследование младших школьников : Учеб. издание
Вихідні дані : М.: ВЛАДОС-ПРЕСС, 2003
Кільк.характеристики :160 с.: ил
Серія: Библиотека школьного психолога
ISBN, Ціна 5-305-00017-3: 9.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Младший школьник
Готовность к школе
Примірники : всього : Ч.З.№2(3), аб(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(3), аб(1), фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.3)/Г 12
Автор(и) : Габай, Татьяна Васильевна
Назва : Педагогическая психология : учеб. пособие для студ. вузов
Вихідні дані : М.: Академия, 2003
Кільк.характеристики :240 с
Серія: Высшее образование
Примітки : Библиогр.: с. 232-238
ISBN (в пер.), Ціна 5-7695-1134-6: 23.10 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Деятельность-- психология
Деятельность-- учебная
Обучение
Примірники : всього : фб(1), ав(1), аб(1), Ч.З.№2(7)
Вільні : фб(1), ав(1), аб(1), Ч.З.№2(7)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.3)/П24
Автор(и) : Клюева, Надежда Владимировна, Батракова, Светлана Николаевна, Варенова, Юлия Александровна, Кабанова Т. Б., Кашапов М. М.
Назва : Педагогическая психология : Учебник для студ. вузов
Вихідні дані : М.: ВЛАДОС-ПРЕСС, 2003
Кільк.характеристики :400 с
Серія: Учебник для вузов
Примітки : Библиогр. в конце глав
ISBN (в пер.), Ціна 5-305-00083-1: 21.47 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- підручники та посібники для ВНЗ
Учитель-- исследование труда
Педагог-- подготовка
Педагогическая деятельность
Способности педагогические
Коллектив педагогический
Воспитание-- психология
Личность-- развитие
Семья
Деятельность-- учебная
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(8), ав(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(8), ав(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/Б 66
Автор(и) : Битянова, Марина Ростиславовна (канд. псих. наук)
Назва : Организация психологической работы в школе : производственно-практическое издание . -3-е изд., стереотип.
Вихідні дані : М.: Генезис, 2000
Кільк.характеристики :298 с
Серія: Практическая психология в образовании
ISBN, Ціна 5-85297-014-Х: 23.22 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): Шкільний психолог-- зміст діяльності
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9/В 22
Автор(и) : Вачков, Игорь Викторович (канд. психол. наук, доцент)
Назва : Сказкотерапия: Развитие самосознания через психологическую сказку . -2-е изд., перераб. и доп.
Вихідні дані : М.: Ось-89, 2003
Кільк.характеристики :144 с
Примітки : Библиогр.: с. 104-108
ISBN, Ціна 5-86894-819-Х: 12.20 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.8
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/П 86
Автор(и) : Штейнмец, Артур Эмануилович, Горбачева, Елена Игоревна, Филатова, Галина Дмитриевна, Фомин А. Е.
Назва : Психологические задания к педагогической практике студентов : Пособие для препод. высших пед. вузов
Вихідні дані : М.: ВЛАДОС, 2002
Кільк.характеристики :128 с
Серія: Педагогическая мастерская
Примітки : Библиогр. в конце заданий
ISBN, Ціна 5-691-00864-1: 9.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.40
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна практика студентів-- психологічні завдання
Педагогическое общение
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічні дослідження--особистість школяра
Примірники : всього : Ч.З.№2(2), НМК ф-т ПСР(1), ав(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(2), НМК ф-т ПСР(1), ав(1), фб(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/З-62
Автор(и) : Зимняя, Ирина Алексеевна
Назва : Педагогическая психология : учебник для студ. вузов . -2-е изд., доп., испр. и перераб.
Вихідні дані : М.: Логос, 2005
Кільк.характеристики :384 с
Серія: Новая университетская библиотека
Примітки : Библиогр.: с. 368-377; Имен. указ.: с. 378-380
ISBN, Ціна 5-94010-018-Х (в пер.): 39.70 грн.
ISBN, Ціна 5-98704-069-8: Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология
Образование
Обучение
Педагог
Ученики
Школьники
Студенти
Обучаемость
Учебная деятельность
Учебная мотивация
Усвоение (пед.)
Самостоятельная работа (пед.)
Педагогическая деятельность
Уроки
Образовательный процесс
Общение-- педагогическое-- трудности
Примірники : всього : фб(2), Ч.З.№2(21), НМК ф-т ПСР(6), аб(20), ав(2)
Вільні : фб(2), Ч.З.№2(21), НМК ф-т ПСР(6), аб(20), ав(2)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9:37.01/Г 60
Автор(и) : Голик, Аркадий Николаевич
Назва : Введение в педагогическую психиатрию : учеб. пособ.
Вихідні дані : М.: УРАО, 2000
Кільк.характеристики :102 с
Колективи : Университет российской академии образования
Примітки : Библиогр. в конце разд.; Слов. терминов: с. 96-99
ISBN, Ціна 5-204-00202-2: 11.20 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840 + 56.14
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психиатрия
Обучение-- педагогическая психиатрия
Дети-- психические нарушения
Воспитание-- педагогическая психиатрия
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9/П 27
Автор(и) : Перькова, Ольга Ивановна, Сазанова, Лидия Ивановна
Назва : Интеллектуальный тренинг : Учебно-методическое пособие . -2-е перераб. и доп. изд.
Вихідні дані : СПб.: Речь, 2002
Кільк.характеристики :221 с
ISBN, Ціна 5-9268-0078-1: 14.40 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840 + 74.202.20
Предметні рубрики (Галузі знань): Ігри інтелектуальні
Анотація: Интересная, увлекательная книга, которая содержит большое количество заданий и упражнений, способствующих: развитию памяти, внимания, логического мышления; пробуждению интереса к учебным предметам; расширению кругозора. Эта книга будет интересна как родителям, которые заботятся об интеллектуальном развитии своих детей, так и педагогам, воспитателям и школьным психологам.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.3)/О-35
Автор(и) : Овчарова, Раиса Викторовна
Назва : Технологии практического психолога образования : Учебное пособие для студентов спец. вузов
Вихідні дані : М.: Сфера, 2000
Кільк.характеристики :448 с
ISBN, Ціна 5-89144-099-7: 17.20 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.8я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Практичні психологи-- професійна діяльність-- заклади освіти
Психодіагностика-- методи
Психологічне консультування-- види-- специфіка
Психологічна корекція-- освіта
Психолог-- робота в школі-- технологія
Психолог-- методика роботи-- молодші школярі-- підлітки
Психологічна допомога-- діти "групи ризику"-- девіантні діти
Діти-- жертви насилля-- психологічна допомога
Психологія-- практичний психолог освіти-- підручники та посібники для ВНЗ
Педагогічні конфлікти-- психологічна допомога
Підготовка майбутніх психологів освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): практичний психолог освіти
Примірники : всього : ав(1), Ч.З.№2(3), фб(1)
Вільні : ав(1), Ч.З.№2(3), фб(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.1/П 86
Назва : Психологические основы педагогической практики студентов : учебное пособие
Вихідні дані : М.: Педагогическое общество России, 2000
Кільк.характеристики :144 с
Примітки : Л-ра: с. 127-132
ISBN, Ціна 5-93134-054-8: 10.56 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.41
Предметні рубрики (Галузі знань): Особистість школяра
Інтереси
Мотиви-- навчальна діяльність
Самосвідомість
Інтелект
Психологія колектива
Педагогічне спілкування-- конфлікти
Проведення уроку-- психологія
Психологічна освіта школярів
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/К 31
Автор(и) : Кашапов М. М.
Назва : Психология педагогического мышления : монография
Вихідні дані : СПб.: Алетейя, 2000
Кільк.характеристики :463 с
ISBN, Ціна 5-89329-287-1: 18.48 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): Мислення-- педагогічне
Учитель-- профессиональное мышление
Педагогические ситуации
Ситуации-- педагогические
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогическое мышление
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9/Р 82
Автор(и) : Рубцов, Виталий Владимирович
Назва : Организация и развитие совместных действий у детей в процессе обучения
Вихідні дані : М.: Педагогика, 1987
Кільк.характеристики :160 с.: ил
Колективи : Научно-исследовательский институт общей и педагогической психологии Академии педагогических наук СССР
Серія: Образование. Педагогические науки
Примітки : Библиогр.: с. 154-160
Ціна : 0.55 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Обучение-- школьное
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): совместные учебные действия
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9/Г 74
Автор(и) : Максименко, Сергій Дмитрович, Главник О., Рибалка, Валентин Васильович
Назва : Готовність учня до профільного навчання
Вихідні дані : К.: Мікрос-СВС, 2003
Кільк.характеристики :107 с
Серія: Психологічний інструментарій
ISBN, Ціна 966-96310-5-Х: 6.02 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.8 + 74.200.52
Предметні рубрики (Галузі знань): Профільне навчання
Старшокласники
Готовність до навчання
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002
Кільк.характеристики :126 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 4.70 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Розвиток творчого потенціалу особистості майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема/ О. Я. Ростовський. Традиції української співацької школи і творчий розвиток студентів/ Ю. Є. Юцевич. Розвиваюче навчання і поліфункціональна підготовка педагога-музиканта засобами джазового виконавства/ В. І. Дряпіка. Педагогічна культура як основа творчого розвитку майбутнього вчителя музики/ А. М. Растригіна. Формування творчої особистості: теорія питання/ Л. С. Руденко. Критерії сформованості фахової компетентності майбутнього вчителя музики/ М. А. Михаськова. Теоретичні аспекти розвитку особистості майбутнього вчителя/ С. Г. Іващенко. Формування умінь фактурногго аналізу хорових творів у студентів музичних факультетів (на прикладі дитячої кантати "Здрастуй, день на всій землі!" Л. Дичко)/ Л. Ю. Шумська. До проблеми вдосконалення диригентсько-хормейстерської підготовки студентів/ Л. К. Рачицька. Ди питання вдосконалення процесу підготовки майбутнього вчителя музики/ Л. В. Костенко. Вплив хорових творів К. Стеценка на творчий розвиток студентів/ Г. С. Дідич, М. І. Гейченко. Сформованість естетичних смаків студентської молоді у сфері музичного мистецтва/ Л. П. Гончаренко. Деякі аспекти вокальної роботи з хором на початковому етапі/ Л. П. Заболотний. Проблема формування індивідуальної техніки майбутніх диригентів хору/ М. Г. Колос. Сучасні підходи в хормейстерській підготовці майбутніх вчителів музики/ І. С. Ковваленко. Проблема формування дослідницьких умінь учителя-хормейстера/ М. І. Фалько. Сутність педагогічнної взаємодії музичного керівника з дитячим хоровим колективом/ С. В. Скрипець. Розвиток емоційно-творчих здібностей студентів на хоровому диригуванні/ Л. А. Бірюкова. Вокальна діагностика як умова успішного вокально-творчого розвитку майбутнього вчителя музики/ О. В. Маруфенко. Творчий розвиток студентів засобами вокально-хорового мистецтва/ А. М. Афанасенко. Психолого-педагогічні питання розвитку особистості майбутнього вчителя музики на матеріалі української народної пісні/ С. М. Козлова. Риси фортепіанного стилю Людвіга ван Бетховена та особливості його музично-виконавської інтерпретації/ О. О. Карпова. Образне і логічне мислення в процесі сприйняття музики/ В. А. Розен. Загальнолюдські цінності та їх роль у вихованні особистості/ А. П. Карпенко. Підготовка студентів музичного факультету до особистісно-зорієнтованого виховання дітей дошкільного віку/ С. І. Матвієнко, С. І. Самаріна. Засоби і методи самостійної роботи студента над хоровим твором/ В. Г. Потороча. До проблеми розвитку творчого мислення студента в процесі індивідуального навчання/ Н. Л. Біла, Л. П. Вишнева.
Примірники : всього : аб(4), фб(1), ав(1), Ч.З.№2(4)
Вільні : аб(4), фб(1), ав(1), Ч.З.№2(4)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2001
Кільк.характеристики :240 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 11.30 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Оцінювання музично-освітніх досягнень на уроках музики як педагогічна проблема/ О. Я. Ростовський. Акмеологічні перспективи освіти в ХХІ столітті/ Є. І. Коваленко. Освітні наслідки розвитку інформаційних засобів/ Танась Мацей. Психолого-педагогические основы профессионального самоопределения школьников/ Д. А. Закатнов. Розвиток емоційної сфери школярів молодшого віку в процесі підготовки до виховних заходів/ О. Г. Гроздовська. Підготовка осціальних педагогів до роботи з людьми похилого віку: визначення проблеми/ Ю. Р. Мацкевич. Соціально-педагогічна робота з дітьми з функціональними обмеженнями: з досвіду діяльності будинку-інтернату в м. Ніжині/ О. В. Гармаш, Л. О. Зая, А. І. Конончук. Волонтерство в соціально-педагогічній діяльності/ Н. М. Суховєєва. Підліткові клуби: історія, стан, перспектива/ Н. С. Останіна. Методологічні основи формування музичної діяльності особистості/ О. М. Грисюк. Формування музичних здібностей молодших школярів на уроках музики/ О. В. Коваль. Дидактичні основи методики формування рухів у навчанні молоді/ М. О. Носко. Феномен музичного мислення та педагогічні проблеми його формування/ В. В. Ревенчук. До сутності поняття "музично-педагогічна творчість"/ С. Г. Іващенко. Самооцінка як фактор розвитку пізнавальної активності студентів педучилища/ О. М. Кочерга. Комплекс необхідних особистісних характеристик пізнавальної самостійності студентів педучилища/ Г. С. Адамів. Різноманітні підходи в психолого-педагогічній літературі до трактування пізнавальних завдань/ С. О. Коваленко. Діяльнісно-орієнтовані завдання при підготовці вчителя/ О. В. Євсєєва. Формування християнської моралі на уроках української літератури в старших класах загальноосвітньої школи/ О. В. Забарний. Інтеркультурна концепція викладання іноземних мов/ Н. О. Колесникова. До проблеми визначення рівня сформованості художньої культури студентів музичних факультетів/ Л. Г. Котлінська. До питання інтеграції загальної та професійно-технічної освіти/ Н. О. Падун. Статут Гімназії вищих наук князя Безбородька/ В. О. Аніщенко, О. В. Аніщенко, М. І. Супруненко. Філософсько-педагогічні аспекти лінгвістичної концепції О.О. Потебні/ Н. І. Зайченко. До питання про методологічні засади дидактики С. Русової/ О. М. Таран. Проблема соцалізації особистості в контексті педагогіки початку ХХ століття/ Р. Г. Новгородський. Вільна школа Олександра Нілла/ О. А. Барило. Грот М. Я. як особистість і професіонал/ М. Д. Бойправ. До проблеми пофесіоналізму вчителя в поглядах М. Є. Скворцова/ І. І. Киричок. Становлення та розвиток ідеї розвивального навчання від Сократа до Сухомлинського/ Ю. Г. Новгородська; Ю.Г. Новгородська. Тенденції розвитку наукових напрямів в українській педагогіці (на підставі огляду дисертацій, захищених у 1998-1999 рр.)/ Г.О. Козлакова, В. Ю. Хаскін. Особливості підручника О. Кониського "Граматка або перша читанка за для початку вчення"/ І. Турчина. Проблема інтонування у клавірній педагогіці ХУІІ-ХУІІІ ст./ Т. Г. Даллада. Роль музично-драматичного інституту імені М. Лисенка у розвитку музичної освіти в Україні/ М. А. Михаськова. Основні етапи розвитку музичної культури в Україні (до 30-х рр. ХХ ст. включно)/ Ж. М. Володченко, О. Ю. Петух. Шопен і сучасні виконавсько-педагогічні традиції/ О.О. Карпова. Проблема дидактичних принципів в українській педагогіці кінця ХІХ - початку ХХ ст./ Т. Гавриленко. Ідеї вільного виховання в україні кінця ХІХ-початку ХХ століття/ В. М. Наконечна. Оцінювання знань учнів у ХХІ ст.: приіоритет не форми, а змісту (з польського досвіду)/ А. В. Василюк. Психологічні ознаки усного спілкування та необхідність їх урахування в процесі викладання іноземної мови у закладах вищої освіти/ Л. П. Дарійчук. Віра і ментальність українського народу/ Н. О. Видолоб.
Примірники : всього : Ч.З.№2(5), аб(4), фб(1), ав(1)
Вільні : Ч.З.№2(5), аб(4), фб(1), ав(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(075.3)/П 69
Назва : Практикум з психофізіології : навч. посібник для студентів, які навчаються за спец. "Практична психологія"
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2003
Кільк.характеристики :148 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Використана літ.: с. 147
Ціна : 3.80 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.3я73-5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія-- підручники
Примірники : всього 522: аб(476), Ч.З.№2(15), ав(2), фб(1), пед.(23)
Вільні : аб(476), Ч.З.№2(15), ав(2), фб(1), пед.(23)
Знайти схожі

21.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9/Л 64
Автор(и) : Литовченко, Ніна Федорівна
Назва : Психологія навчання : Навчально-методичний посібник для студентів пед. вузів (спеціальність "Практична психологія")
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2003
Кільк.характеристики :32 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 1.30 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840я73
Примірники : всього 100: аб(78), Ч.З.№2(20), ав(1), фб(1)
Вільні : аб(78), Ч.З.№2(20), ав(1), фб(1)
Знайти схожі

22.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :126 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 10.20 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): науково-дослідна діяльність студентів
Болонський процес
Підготовка майбутніх вчителів-- формування
Вищі навчальні заклади-- комп’ютеризація
Розвивальне навчання
науково-дослідна діяльність студентів
Спілкування-- учні
Гра-- молодші класи
Точні науки-- методика викладання
Народність виховання
Церковний спів-- історія --Чернігівщина
Красномовство-- навчання
Іноземні мови-- вивчення
Вчитель майбутній -- іноземна мова
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчитель математики--діти з психічними вадами--діти з фізичними вадами
Зміст : Вища освіта України та інтеграційні вимоги "Болонського процесу"/ Г. Поберезька. Психолого-педагогічна сутність поняття науково-дослідної діяльності студентів/ Є. В. Кулик. Теорія самовиховання як фундаментальна основа соціально-педагогічної діяльності сучасних громадських молодіжних об’єднань/ Ю. Й. Поліщук. Суть, структура та рівні стилів педагогічної діяльності педагога/ Л. В. Манчуленко. Зовнішньоестетична виразність як компонент педагогічної техніки ідеального вчителя/ О. А Осаволюк. Навчання нових генерацій та восьмий з 44 глобальних процесів/ К. Корсак, О. Симоненко. Глобальні процеси й зміни умов для освітніх інновацій/ П. В. Кряжев. Педагогічні проблеми формування професійних переконань майбутніх вчителів/ Ю. О. Ростовська. Процес формування особистості і кризи розвитку/ О Скалько. Проблеми комп’ютеризації вищих навчальних закладів України/ М. М Лисенко. Сутність розвивального навчання: психологічні і дидактичні/ О. Д Замашкіна. Науково-дослідна робота студентів - важлива ланка в системі підготовки майбутнього вчителя/ О. М Кочерга. Педагогічна модель формування готовності до інструментально-виконавської діяльності/ Л. В. Гусейнова. Гуманістична спрямованість курсу "Основи педагогічної майстерності"/ О. В. Ляшко. Спілкування як основа групової навчальної діяльності учнів у малочисельних класах та класах-комплектах початкової школи/ Г. Г. Бондаренко. Гра та казка як засоби розвитку творчого потенціалу учнів молодших класів на уроці/ Н. В. Білоусова. Вчителю про охорону національної культурної спадщини у дискурсі "Інтегрованого культурознавства"/ З. Донець. Формування особистості студента як суб’єкта навчальної діяльності за модульним навчанням фізики у педколеджі/ І. Мищук. Точка зору вчителів Європи на труднощі забезпечення якості викладання точних наук у школі/ О. Ходаковський. Естетична підготовка майбутніх учителів-філологів у процесі вивчення іноземної мови/ М. Долматова. Типові помилки у вживанні перфекту та можливі шляхи їх подолання/ О. А. Палій. Критерії відбору відеофономатеріалів для навчання майбутніх учителів англомовного діалогічного спілкування/ С. П. Литвиненко. Визначення об’єктів формування міжкультурної комунікативної компетенції в письмі майбутніх учителів англійської мови/ О. О. Москалець. Формування просторових уявлень та просторової орієнтації у дітей з психічними та фізичними обмеженнями/ О. В. Гармаш, А. І. Конончук. Урок української мови в системі особистісно орієнтованого навчання/ О. Банзерук. Дослідницька технологія у навчанні: Теоретичний аспект/ А. В. Лисенко. Розвиток ідей В. Сухомлинського з формування творчої особистості школяра у навчальній літературі початкової школи/ Ю. Г. Новгородська. Питання запровадження ТНЗ на сторінках української педагогічної преси 50-х років ХХ століття/ О. Адаменко. Ідея народності виховання у науково-педагогічній спадщині О. О. Потебні/ Н. І. Зайченко. Компаративні дослідження вчених мовознавців України другої половини ХІХ - початку ХХ століття/ Н. М. Баленко. Філософія світосприймання Т. Г. Шевченка/ Ж. М. Володченко, І. М. Кондратьєв. Перші педагогічні курси церковного співу на Чернігівщині/ О. П. Васюта. Наукові засади організації праці в закладах професійної освіти (кінець ХІХ - початку ХХ століття)/ О. В. Аніщенко. Навчання мистецтву красномовства як складова формування громадянської самосвідомості особистості (Києво-Могилянська риторична школа)/ Л. С. Деркач. Гуманні взаємини між учителем і учнями як умова здійснення індивідуального підходу в шкільній практиці ХІХ століття/ Л. О. Дубровська. Італія: умльтикультурні проблеми освіти як наслідок процесу глобалізації/ С. Савіцька-Вільгусяк. Польський досвід підвищення кваліфікації вчителів/ Л. Юрчук. Особливості виховної роботи з молоддю в країнах, що будують суспільство знань/ О. С. Бойчук.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

23.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 156(075.35)/Щ 71
Автор(и) : Щотка, Оксана Петрівна
Назва : Методи вікової та педагогічної психології : Психологічний практикум
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :152 с.: іл
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 4.10 грн.
ДРНТІ : 15.31 + 15.81.21
ББК : 88.37я73-5 + 88.40я73-5
Примірники : всього 160: Ч.З.№2(20), аб(123), фб(1), пед.(20)
Вільні : Ч.З.№2(20), аб(123), фб(1), пед.(20)
Знайти схожі

24.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(070.3)/К 82
Автор(и) : Кричковська, Тетяна Домініківна
Назва : Вікова та педагогічна психологія : навч.-метод. комплекс
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :60 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Л-ра: 54-58
Ціна : 2.00 грн.
ДРНТІ : 15.31 + 15.81.21
ББК : 88р30
Примірники : всього 149: фб(1), ав(1), Ч.З.№2(18), НМК ф-т ПСР(30), аб(98)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(18), НМК ф-т ПСР(30), аб(98)
Знайти схожі

25.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :254 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 12.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Болонський процес
викладання основ безпеки життєдіяльності
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Зміст : ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Шляхи оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін у спеціалізованому педагогічному ВНЗ/ В. М. Глазиріна. Удосконалення професійної підготовки вчителів природничих дисциплін за спеціалізацією "Основи безпеки життєдіяльності"/ О. В. Пуляк, І. Л. Царенко, О. М. Царенко. Зміст диригентської підготовки спеціалістів на мистецьких і музично-педагогічних факультетах педагогічних університетів/ В. Ф. Кривозуб. Психолого-педагогічні вимоги до особистості викладача фахових дисциплін технічного закладу освіти/ С. О. Демченко. Основні технологічні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з сім’ями різних типів/ Т. І. Шанскова. Формування професійно-комунікативної грамотності майбутніх соціальних педагогів/ О. В. Паскаль. Теоретико-методичні аспекти підготовки майбутнього педагога до діагностичної діяльності/ А. П. Щербина. Теоретичні аспекти формування гуманістичної позиції майбутнього вчителя/ Б. М. Багай, І. О. Ковба. Педагогічна технологія формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи/ О. Б. Мамчич. Формування професійної культури майбутніх учителів іноземних мов на заннятях з основ екології як інтегративної педагогічної дисципліни/ Г. В. Марченко. Стан використання енциклопедично-довідникової літератури у системі неперервної професійної освіти/ С. В. Кривець. Некоторые проблемы гендерного образования в процессе профессиональной подготовки студента-филолога в педагогическом вузе/ Т. О. Доронина. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи у закладах освіти/ Л. М. Завацька, О. Г. Платонова. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до взаємодії з дитячими та молодіжними організаціями/ О. В. Лісовець. Мовленнєва компетентність як складова професійної підготовки фахівців дошкільного виховання/ А. М. Аніщук. Творча самоактуалізація як фактор професійного розвитку майбутніх учителів початкових класів/ Л. П. Перхач. Проблема підготовки майбутніх педагогів до навчання дорослих людей/ І. О. Зель. Підготовка майбутніх учителів до формування в учнів потреби у вдосконаленні/ Н. В. Білоусова. Системний підхід до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи/ О. П. Хижна. Інформаційні технології в системі професійно-педагогічної підготовки вчителя фізики/ М. П. Бойко. Професійна готовність майбутніх учителів до співпраці з батьками школярів/ Н. М. Стрельнікова. Історико-педагогічний досвід як основа інновацій у підготовці працівників дошкільних закладів/ Т. А. Василенко. Роль фізичної культури в удосконаленні професійного становлення фахівців у вузі/ І. І. Заплішний. Інтегративний підхід при підготовці майбутніх робітників/ Н. О. Падун. Соціальна педагогіка як компонент змісту педагогічної освіти/ Н. М. Суховєєва. Підготовка соціальних педагогів до організації клубної роботи з учнівською молоддю/ Н. С. Останіна. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Інноваційні процеси у вищій освіті України у 20-ті роки XX ст./ Є. І. Коваленко. Формування комунікативної культури у майутнього вчителя в історії педвузів України (1917-1924рр.)/ О. В. Лавріненко. Нововведення у вищій школі у контексті наукової організації праці (80-ті роки ХХ століття)/ О. Аніщенко. Розвиток музично-педагогічної думки міста Ніжина на початку ХХ століття (1900-1933 рр.)/ Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. Проблема підготовки вчителів у теоретичній спадщині М. О. Лавровського та М. Є. Скворцова/ Н. М. Баленко. До питання історії музичної освіти на Чернігівщині/ О. П. Васюта. Професіоналізм у педагогічній освіті США/ С. В. Тезікова. Інноваційні підходи до підготовки вчителя у педагогічній спадщині М. І. Демкова/ Н. І. Бєлкіна. Педагогічні ідеї Г. Сковороди та проблеми вищої освіти в Україні/ І. О. Кулик. Професійна підготовка вчителів Чернігівщини на початку ХХ століття/ І. І. Киричок. З історії організації навчального процесу в Гімназії вищих наук князя Безбородька/ Т. О. Білик. Інновації в освіті Німеччини в умовах розвитку європейської інтеграції/ Н. В. Абашкіна. Сучасні підходи до акредитації педагогічних навчальних закладів в Англії та Уельсі/ Н. М. Авшенюк. Формування професійної компетентності педагогів у вищих навчальних закладах будівельного профілю України та Німеччини/ А. Корнілова. Досвід роботи зарубіжних науковців у впровадженні диференційованого підходу у навчанні іноземній мові у вищих закладах освіти/ Є. Є. Гончарова. Зміст і форми професійної підготовки профконсультантів служби зайнятості у ВНЗ Німеччини/ Н. Удовиченко. Про становлення і розвиток теорії реальної освіти у працях європейських педагогів/ Л. В. Кнодель; С. А. Нургалиева; А. І. Турчин; А. В. Василюк; В. В. Синявський; Л. А. Колбіна; О. Л. Мерзлякова; І. Я. Мищук. Тенденції професійної підготовки майбутнього вчителя рідної словесності у США/ О. М. Семеног. Новые подходы в сфере профессионального образования в Германии/ Л. В. Кнодель. Проблеми змісту підготовки соціальних педагогів у Німеччині/ Л. П. Євтушик. Проблемы интеграции высшего образования Казахстана в мировое образовательное пространство/ С. А. Нургалиева. Австрія: риси вищої освіти ХХІ століття і Болонський процес/ Т. В. Зінченко. Організаційно-структурні особливості сучасної системи підготовки вчителів для професійно-освітніх закладів у Німеччині/ А. І. Турчин. Математизація змісту шкільної освіти у США, Франції та Україні в ІІ половині ХХ століття. Порівняльний аналіз/ В. М. Благінін, М. В. Потапенко. Досвід демократичної Польщі: участь у Болонському процесі та інших планах освітньо-наукової інтеграції Європи/ А. В. Василюк. Демарш-французький метод рівності у здібностях/ О. І. Авксентьєва. ПСИХОЛОГІЯ ; Психодіагностичне і професіографічне забезпечення професійного навчання як важливий чинник підвищення його ефективності/ В. В. Синявський. Розвиток мотивації до творчості в студентської молоді/ Н. І. Литвинова. Особливості роботи кризових центрів соціально-психологічної допомоги молоді/ О. В. Михайленко. Діагностика сформованості особистісних цінностей майбутніх учителів початкової школи/ Л. А. Колбіна. Особливості становлення психотерапії у сфері гуманістичної педагогіки/ С. О. Борисюк. Використання тренінгу в підготовці майбутніх фахівців/ В. М. Котеленець, М. І. Вовковінський. Проблеми профілактики психологічного маніпулювання та контролю свідомості в молодіжному середовищі/ О. Л. Мерзлякова. Соціально-психологічні чинники професійної адаптації студентів педагогічного університету/ Н. В. Коваленко. Тренінг розвитку професійно-управлінського самовизначення майбутніх фахівців освіти/ О. П. Щотка. Психолого-педагогічні аспекти комп’ютеризації навчання фізики за модулями у педколеджі/ І. Я. Мищук. Екопсихологічна культура в професійній підготовці учнівської молоді/ В. І. Панченко. Формування в студентської молоді інтересу до творчої діяльності/ А. О. Коркунова.
Примірники : всього : Ч.З.№2(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(1), фб(1)
Знайти схожі

26.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :211 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 11.60 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Студенти
викладання правознавства
Зміст навчання
Самостійна робота студентів
Професійна освіта
викладання фізики
Я - теорія
Викладання історії
Економічна освіта
Викладання біології в школі
Викладання кримінології
Технології навчання
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Викладачі вищих навчальних закладів
Реформа школи
Національне виховання
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Проблеми інформатизації освіти/ О. М. Гончарова. Теоретичні аспекти та педагогічні умови оптимізації професійного становлення студенток вищих навчальних закладів/ С. В. Виговська. Виявлення авторської позиції у літературних творах історичного жанру: методичний аспект проблеми/ Ю. І. Бондаренко. Проблема використання різних моделей навчання у процесі формування інтересу до правознавства/ Т. О. Головань. Зміст навчання як педагогічна категорія/ В. М. Глазиріна, В. М. Караваєва. Самостійна робота студентів як чинник професійної підготовки майбутніх фахівців/ В. М. Глазиріна, В. О. Снітковська. Гуманістичні тенденції у вітчизняній педагогіці/ Є. І. Коваленко. Антропософські засади щодо формування та реалізації змісту курсу нової історії/ О. А. Безхлєбнова. Аспекти модернізації традиційних компонентів історичних студій/ В. Павченко. Вища гуманітарна освіта вУкраїні: погляд на проблеми очима викладача і студентів/ А. І. Чуткий. Проблема періодизації історії педагогіки України/ А. В. Краснощок. Роль прикладного змісту навчального матеріалу у формуванні мотивації учіння фізики/ В. М. Закалюжний. Освіта в суспільстві знань/ А. В. Василюк. Художньо-естетичний розвиток особистості в системі професійної освіти: теорія і практика/ О. М. Отич. З історії розвитку поняття самовдосконалення особистості/ Н. В. Білоусова. Позитивна "Я-концепція" особистості як психологічний критерій ефективності особистісно-орієнтованого навчання історії в школі/ О. Ф. Турянська. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ ; Застосування інтерактивних технологій навчання історії у сучасній шкільній практиці: перспективи та проблеми/ О. Г. Баранков, Ю. В. Кузьменко. Ігрова діяльність як фактор творчого розвитку старшокласників на уроках історії/ О. Брижатенко. Вивчення історії української національної і державної символіки у 7-9 класах загальноосвітніх шкіл/ П. Горохівський. Викладання курсу античної історії у класичних університетах/ Р. А. Дудка. Використання програми Power Point у навчанні історії/ О. В. Желіба. Методика використання статистичних звітів під час викладання курсу "Кримінологія" та суміжних дисциплін/ М. О. Луняк. Викладання історії як складова громадянської освіти у вищій школі/ Л. М. Мицик. Сучасні методи та технічні засоби навчання історико-правовим дисциплінам у вищій школі України/ О. Є. Пилипенко, Н. М. Пилипенко. Інформаційні технології навчання ознайомлювального читання студентів/ С. І. Шевченко. Рейтинг силових вправ для розвитку м’язів рук і плечового поясу/ С. М. Селюнін, М. М. Красновид, С. М. Коченко. Економічна освіта як засіб формування соціально адаптованої особисості/ С. Д. Булавенко. Інноваційні підходи до вивчення менделізма (Моногібридне схрещування. Курс загальної біології)/ Г. Й. Чудовська. Организация учебно-поисковой работы студентов в процессе изучения методики преподавания русского языка в начальных классах/ Н. Н. Юрченко. Мовленнєві механізми іноземної мови/ Н. В. Сорокіна. Сучасні підходи до економічної освіти в ПТНЗ будівельного профілю/ І. М. Носаченко. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Підготовка майбутніх учителів історії та правознавства до роботи в полікультурному освітньому середовищі/ О. Г. Баранков. Психологічні передумови формування у майбутніх учителів професійно-орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні/ Т. О. Стеченко. Педагогічна культура викладача вищих наук як умова оптимізації професійнох підготовки майбутніх фахівців/ О. І. Артьоменко, В. М. Глазиріна. Проблема особистісного розвитку підготовки вчителя початкової школи в умовах педагогічного училища/ О. М. Кочерга. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Методи викладання соціальної історії в європейських школах/ І. П. Акіншева. Сторінками методичного журналу учителів Республіки Білорусь "Історія: проблеми викладання"/ С. М. Крапив’янський. Українські та білоруські національні меншини І пол. ХХ ст. у дзеркалі новітніх білоруських та українських підручників з історії/ С. М. Крапив’янський, В. В. Мартиненко. Освітньо-виховні функції та методика викладання історії за щоденниками М. М. Бережкова/ О. Г. Самойленко. Григорій Зенгер і Петро Люперсольський як автори навчального плану історичного відділення Ніжинського історико-філологічного інституту 1882 року/ О. П. Кривобок. Соціалізація дитини в умовах "Школи дії" В. Лая/ Р. Г. Новгородський. Альтернативні шляхи підготовки вчителів у США/ Т. Г. Чувакова. Оцінка педагогічної системи Ф. Фребеля вітчизняними діячами дошкільного виховання/ Т. А. Василенко. Реформування змісту шкільної історичної освіти України: радянський спадок і європейські перспективи/ В. М. Благінін, М. В. Потапенко. Ідеї національного виховання в творчій спадщині О. П. Довженка/ А. І. Кожуховська. Освітня діяльність та історико-педагогічна спадщина А. С. Будиловича (1846-1919)/ Н. М. Баленко. Особливості соціалізації особистості в педагогічній спадщині В. Сухомлинського/ Ю. Г. Новгородська. Екологічна спрямованість змісту історії в середніх школах Великої Британії/ Г. В. Марченко.
Примірники : всього : Ч.З.№2(2), аб(1), ав(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(2), аб(1), ав(1), фб(1)
Знайти схожі

27.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9/П 86
Автор(и) : Балл Г. О., Бастун М. В., Вихрущ А. В., Гордієнко В. І., Крюкова Д. Ф., Никоненко Л. В., Панченко В. І. , Перепелиця П. С., Побірченко Н. А., Помиткін Е. О., Рибалка, Валентин Васильович
Назва : Психологія особистісно орієнтованої професійної підготовки учнівської молоді : Науково-методичний посібник
Вихідні дані : К.; Тернопіль: Підручники і посібники, 2002
Кільк.характеристики :388 с
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти
ISBN, Ціна 966-562-752-X: 5.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.8 + 74.200.52
Предметні рубрики (Галузі знань): особистісно орієнтована освіта
гуманізація освіти
професійна орієнтація
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

28.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9/К 95
Автор(и) : Кутішенко, Валентина Петрівна
Назва : Вікова та педагогічна психологія : курс лекцій : навчальний посібник для студ. вузів
Вихідні дані : К.: Центр навчальної літератури, 2005
Кільк.характеристики :128 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Інститут соціальної роботи та управління НПУ імені М. П. Драгоманова
Примітки : Бібліогр.: с. 122-125
ISBN, Ціна 966-364-038-3: 13.90 грн.
ДРНТІ : 15.31 + 15.81.21
ББК : 88.8я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія
педагогічна психологія
Примірники : всього 23: ав(2), аб(10), Ч.З.№2(10), фб(1), НМК ф-т ПСР(5)
Вільні : ав(2), аб(10), Ч.З.№2(10), фб(1), НМК ф-т ПСР(5)
Знайти схожі

29.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(07)/Б 15
Автор(и) : Бадмаев, Борис Циренович
Назва : Методика преподавания психологии : Учебное пособие для студ. вузов
Вихідні дані : М.: ВЛАДОС, 2004
Кільк.характеристики :303 с
Серія: Учебное пособие для вузов
Примітки : Библиогр.: с. 297-301
ISBN, Ціна 5-691-00259-7: 62.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88ря73
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра загальної та практичної психології-- підручники для ВНЗ
викладання психології в ВНЗ
Студенти-- самостійна робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальна діяльність студентів
Зміст : Психология учебной деятельности студента
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

30.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :156 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Ніжинській вищій школі - 200 років
Ціна : 11.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчителі музики-- підготовка
Майбутні вчителі музики
Зміст : До питання про категорію "особистість" у сучасній педагогіці/ І. В. Каташинська. Професійне становлення особистості майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-теоретичних дисциплін/ Ю. В. Локарєва. Складові дослідницької діяльності майбутніх учителів музики/ М. І. Фалько. Вплив музичного мистецтва на соціальне виховання майбутніх учителів/ О. М. Арделян. Музично-естетична проблема особистості педагога/ Л. М. Костіна. Диригентське виконавство як складова художньо-творчої діяльності музиканта-педагога/ З. В. Хоменко. Психолого-педагогічні аспекти підготовки студентів мистецьких факультетів до концертного виступу/ С. Р. Хлєбік, О. В. Хлєбік. Експериментальна методика формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики і хореографії/ Ю. О. Ростовська. Проблеми формування когнітивно-змістовного компоненту фахової компетентності майбутнього вчителя музики/ М. А. Михаськова. Формування навичок акомпоніаторської майстерності майбутнього вчителя музики в класі баяна, акордеона/ П. К. Зуєв, Л. В. Зуєва. Самореалізація на уроках музики як засіб становлення внутрішньої свободи особистості школяра/ А. М. Растригіна. Основні напрямки диригентсько-хорової підготовки студентів першого курсу на хоровому диригуванні/ Л. А. Бірюкова. Формування ціннісних орієнтацій магістрантів у процесі викладання фахових дисциплін/ О. В. Єременко. Методи роботи з підготовки майбутнього вчителя музики (у концерт-мейстерському класі)/ Т. П. Карпенко. Вокально-слухова діяльність майбутнього вчителя музики/ О. В. Маруфенко. Розвиток мовленнєвих здібностей студентів/ В. В. Калашнікова. Методологічні основи формування художнього світогляду особистості/ М. В. Палаєва. Методи навчальної взаємодії викладача та студента у процесі інструментальної підготовки/ В. В. ревенчук. Розвиток музично-творчих здібностей дошкільнят засобами пісенно-ігрових методів дитячого фольклору/ С. М. Садовенко. Роль музичної гри в організації і проведенні дозвілля дітей інвалідів/ Н. О. Калинюк. Дидактичні ігри у музично-виховній роботі з молодшими школярами/ О. С. Аліксійчук. Структурні компоненти невербальної комунікації музикантів ансамблістів/ О. В. Стурзеску. В поисках утраченного универсализма/ І. М. Дворядкина. Сприйняття духовної музики в структурі музичного виховання/ А. П. Карпенко. Фразування як синтез засобів музичної виразності/ М. І. Гейченко, Г. С. Дідич. Міді-технології в музичній освіті/ О. М. Рибніков. До питання стильової техніки музиканта-виконавця/ О. М. Щербініна. Деякі особливості артикуляції на баяні (фонетичний рівень)/ В. Г. Дорохін. Увага як фактор формування концертмейстерської майстерності (теоретичні та методичні аспекти)/ М. Б. Петренко. К проблеме интерпретации клавирных произведений И.-С. Баха в современном исполнительском искусстве/ С. В. Городенко. Розвиток музичної освіти на Лівобережній Україні в контексті національно-культурного відродження XVI-XVIII ст./ О. М. Ткаченко. Хоровое пение в духовных учебных заведениях Чернигова в начале ХХ столетия: традиции и их обновление/ Л. А. Дорохина. Генезис українського просвітництва/ О. В. Задоя. Музично-педагогічна думка в освітніх установах м. Ніжина: Ніжинській вищій школі та гімназіях (1900-1933 рр.)/ Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. Утворення і діяльність музично-драматичного товариства та організації "Просвіта" в м. Ніжині на початку ХХ століття/ Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. Народна творчість як основа гуманістично спрямованої освіти особистості/ С. С. Горбенко. Особливості регіональних співочих традицій/ О. П. Федорчук. Виховна система ордену єзуїтів/ Г. І. Новольська.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
Статистика
за 24.09.2024
Кількість запитів 83562
Кількість відвідувачів 1554
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя