Пошуковий запит: <.>S=Ідентичність особистості<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Інтегративно-особистісний підхід у психологічній науці та практиці/Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка. - 2012
|
>2.
| Климчук В. О. Становлення до смерті та проблема розвитку его-ідентичності в юнацькому віці/В. О. Климчук, В. В. Горбунова, Я. В. Мойсієнко // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2011,N N 5.-С.13-17.
|
>3.
| Азарова С. В. Дослідження європейської ідентичності в польському науковому дискурсі/С. В. Азарова // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2011,N № 3.-С.19-23
|
>4.
| Кожухарь Г. С. Соотношение толерантности и идентичности у студентов-психологов/Г. С. Кожухарь // Психологический журнал. -М.:Наука, 2009. т.Том 30,N N 6.-С.40-50.
|
>5.
| Єгорова Г. Технологія розвитку ідентичності особистості/Г. Єгорова // Бібліотека "Шкільного світу": Психолог. Бібліотека. -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2007,N N1.-С.55-66
|
>6.
| Орестова В. Р. Социально-психологические проблемы идентификации личности в качестве субъекта рыночных отношений/В. Р. Орестова // Мир психологии. -Москва:Рос.Академия образования. Моск.психолого-социальный ин-т, 2007,N N3.-С.192-197
|
>7.
| Орестова В.Р. Методы исследования идентичности в концепции статусов эго-идентичности Дж. Марсиа/В.Р. Орестова, О.А. Карабанова // Психология и школа. -М.; Обнинск:Технограф, 2005,N N1.-С.39-90.
|
>8.
| Бодалев А.А. О характеристиках идентификации и идентичности на ступени взрослости/А.А. Бодалев // Мир психологии. -Москва:Рос.Академия образования. Моск.психолого-социальный ин-т, 2004,N N2.-С.93-98
|
>9.
| Сайко Э.В. Идентификация как способ социального бытия и идентичность как форма субъектного самоосуществления/ Э.В. Сайко // Мир психологии. -Москва:Рос.Академия образования. Моск.психолого-социальный ин-т, 2004,N N2.-С.3-11
|
>10.
| Довгань О. Специфіка кризи особистості у юнацькому віці/О. Довгань // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2004,N N2.-С.144-150
|
|
|