Пошуковий запит: <.>S=Інклюзивна освіта -- початкова освіта<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1.
| Крикун А. Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу в сучасній інклюзивній освіті/А. Крикун // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 11.-С.77-80
|
>2.
| Щербина Т. В. Наодинці вдома/Т. В. Щербина // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2014,N № 30.-С.4-6
|
>3.
| Самаріна С. І. Теоретико-методологічні аспекти навчання дітей молодшого шкільного віку із порушеннями мовленнєвого розвитку в умовах інклюзивного простору/С. І. Самаріна // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2018,N № 3.-С.59-63
|
>4.
| Вітюк І. Освіта для всіх - школа для кожного/І. Вітюк, Л. Лепетун // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2020,N N 2.-С.41-44.
|
>5.
| Сембрат О. Особливі потреби - особливі можливості/О. Сембрат // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2020,N N 3/4.-С.45-47.
|
>6.
| Готовність майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища/А. А. Бобро [и др.] // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2019,N № 2.-С.104-113
|
>7.
| Гордієнко Т. В. Особливості організації ефективної педагогічної діяльності вчителя початкових класів в умовах інклюзії/Т. В. Гордієнко, Н. В. Білоусова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2021,N № 2.-С.18-27
|
|