Пошуковий запит: <.>S=Інтелект<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 99
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Микалко М. Тренинг интеллекта/М. Микалко; Пер. с англ. Л. Царук. - 2000; 2001
|
>2.
| Алферов А. Д. Психология развития школьников/А. Д. Алферов. - 2000
|
>3.
| Кайл Р. Тайны психики ребенка/Р. Кайл. - 2002
|
>4.
| Психологія/Ю. Л. Трофімов, В. В. Рибалка, П. А. Гончарук та ін.; За ред. Ю. Л. Трофімова. - 2001
|
>5.
| Психология/Под ред. В. Н. Дружинина. - 2000
|
>6.
| Психологія/Ю. Л. Трофімов, В. В. Рибалка, П. А. Гончарук та ін.; За ред. Ю. Л. Трофімова. - 2003
|
>7.
| Психология/Под ред. В. Н. Дружинина. - 2000
|
>8.
| Психологические основы педагогической практики студентов/Под ред. проф. А. С. Чернышева. - 2000
|
>9.
| Психология/Под ред. В. Н. Дружинина. - 2006
|
>10.
| Макарова Л. Л. Загальна психологія/Л. Л. Макарова, В. М. Синельніков. - 2005
|
>11.
| Психологія/Ю. Л. Трофімов, В. В. Рибалка, П. А. Гончарук та ін.; За ред. Ю. Л. Трофімова. - 2005
|
>12.
| Варій М. Й. Психологія/М. Й. Варій. - 2007
|
>13.
| Варій М. Й. Загальна психологія/М. Й. Варій. - 2007
|
>14.
| Слєпухов М. Закони єдності та взаємозв’язку педагогічних явищ і процесів/М. Слєпухов // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2002,N N4.-С.2-7.
|
>15.
| Холодная М.А. Особенности когнитивных стилей "импульсивность/ рефлективность" и "ригидность/ гибкость познавательного контроля" у лиц с высокими и сверхпороговыми значениями IQ : Когнитивная психология/М.А. Холодная, И.С. Кострикина // Психологический журнал. -М.:Наука, 2002. т.Том23,N N6.-С.72-82.
|
>16.
| Ляшенко Л. Зміни соціокультурного середовища в Україні і значення емоційної зрілості молоді/Л. Ляшенко, І. Ластовченко // Рідна школа. -К.:Преса України, 2003,N N1.-С.31-33
|
>17.
| Ожиганова Г.В. Рецензия на книгу: М.А.Холодная "Психология интеллекта. Парадоксы исследования" . - СПб.: Питер, 2002/Г.В. Ожиганова // Психологический журнал. -М.:Наука, 2003. т.Том24,N N1.-С.141-144.
|
>18.
| Психологічна підтримка творчості учня/упоряд. О.Главник, В.Зоц.. - 2003
|
>19.
| Стрельніков В. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості/В. Стрельніков // Бібліотека "Шкільного світу". -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2003,N N1(Психологічна підтримка творчості учня).-С.9-17.
|
>20.
| Абашина Н. Структурно-функціональний аналіз системи штучного інтелекту та його підсистеми - національної (української) мови/Н.Абашина, З.Коноплянко, В.Чаплига // Мандрівець. -Тернопіль:Журнал "Мандрівець", 2002,N N5.-С.64-71.
|
>21.
| Бриксель Г. Эмоциональный интеллект: Станет ли "EQ" ключом к успеху?/Г. Бриксель // Учительская газета, 2003,N №:10.-11 марта.-С.22.
|
>22.
| Детерминанты индивидуальных и половых различий в знаниях // Психология обучения. -М.:НОУСГИ, 2002,N №11.-С.56-57
|
>23.
| Шубина Л. Развитие интеллектуальной активности учащихся/Л. Шубина // Відкритий урок, 2003. №3-4.-С.51-56.
|
>24.
| Резаков Р.Г. Интеллектуальная элита и ее роль в современном мире/Р.Г. Резаков // Педагогика. -М.:Педагогика, 2003,N N2.-С.34-41.
|
>25.
| Ікуніна З. Інтелектуальна підготовка спеціаліста/З. Ікуніна // Рідна школа. -К.:Преса України, 2003,N N4.-С.38-40
|
>26.
| Чораян И.О. Онтогенетические аспекты совершенствования интеллектуальной деятельности/И.О. Чораян // Психологический журнал. -М.:Наука, 2003. т.Том24,N N3.-С.45-55
|
>27.
| Завірюха Л.А. Оволодіння засадами толерантності у студентському середовищі/Л.А. Завірюха // Педагогіка толерантності. -К.:Педагогіка толерантності, 2003,N N1.-С.76-86.
|
>28.
| Цвигун С. Інтелектуальний портрет особистості/С. Цвигун // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2003,N N35 (вересень).-С.1-4
|
>29.
| Тодорів Л.Д. Рефлексивні складові самосвідомості та їх розвиток в умовах занять з елементами тренінгу/Л.Д. Тодорів // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2003,N N2/3.-С.79-86.
|
>30.
| Миронова С. Використання комп’ютера у корекційному навчанні дітей з вадами інтелекту/С. Миронова // Дефектологія. -К.:"Педагогічна преса", 2003,N N3.-С.41-44.
|
|
|