Пошуковий запит: <.>S=Історія педагогіки в зарубіжних країнах<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Продрому Г. Деятельность Всекипрской гимназии/Г. Продрому № 9. - 2000
|
>2.
| Гоштанар І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне зображення світу/І. В. Гоштанар // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Педагогічна преса, 2011,N № 2.-С.115-125
|
>3.
| Ковальчук Г. Кершенштейнер Г. про роль продуктивної праці у вихованні особистості школяра/Г. Ковальчук // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2010,N N 2.-С.24-28.
|
>4.
| Шпарик О. М. Розвиток освіти у стародавньому Китаї/О. М. Шпарик // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2011,N № 3.-С.29-34
|
>5.
| Хорошева Н. В. Философско-педагогические основы экспериментальных школ Хартмета фон Хентига/Н. В. Хорошева, А. Ю. Шачина // Педагогика. -М.:Педагогика, 2011,N N 8.-С.101-107
|
>6.
| Александрова Е. А. Если сегодня перечитать Коменского/Е. А. Александрова // Народное образование. -М.:Народное образование, 2011,N N 7.-С.215-222.
|
>7.
| Веремюк Л. Основоположні принципи школи дії у педагогічній спадщині В. А. Лая/Л. Веремюк // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 1/2.-С.66-70
|
>8.
| Салимова К. И. Пути развития индийской школы/К. И. Салимова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 3.-С.105-113
|
>9.
| Арцишевський Р. А. Мислитель, педагог, гуманіст/Р. А. Арцишевський // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 2.-С.44-47
|
>10.
| Гоштанар І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу/І. В. Гоштанар // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 2.-С.83-87
|
>11.
| Савченко Т. А. Взаимодействие семьи и школы по Я. А. Коменскому/Савченко Т. А. // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 5.-С.90-93
|
>12.
| Салимова К. И. Школы арабских стран: общее и особенное/К. И. Салимова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 5.-С.94-101
|
>13.
| Рочняк О. Концепція дитини та дитинства в німецькій постмодерністичній педагогіці/О. Рочняк // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2012,N N 1.-С.33-36.
|
>14.
| Головко М. Проблема педагогічного супроводу дитинства в педагогіці Я. Корчака/М. Головко, О. Міхєєва // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2012,N N 1.-С.41-43.
|
>15.
| Іонова О. Образ дитини у Штайнер-педагогіці/О. Іонова // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2012,N N 1.-С.44-48.
|
>16.
| Осипчук Н. Педагогічні серця Януша Корчака/Н. Осипчук // Освіта. -К.:ЗАТ "Видавництво Київська правда", 2012,N N 48/49 (14 - 21 листопада).-С.13.
|
>17.
| Герш Б. Г. Школа Алфёровых/Б. Г. Герш // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 10.-С.87-92
|
>18.
| Кочубей Т. Реформаторський рух в педагогіці Німеччини кінця XIX - початку XX ст./Т. Кочубей, О. Штик // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2012,N N 2.-С.40-43.
|
>19.
| Шугалій Н. Ґенеза та сучасні тенденції розвитку LLL/Наталія Шугалій // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 2.-С.48-53
|
>20.
| Шачина А. Ю. Цель и задачи педагогической науки в философско-педагогическом творчестве И. Канта/А. Ю. Шачина // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 6.-С.119-126
|
|
|