Пошуковий запит: <.>S=Аналіз художнього твору<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 121
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| [Изучение творчества А. Платонова в школе: подборка статей] // Русский язык в школе. -М.:ООО "Наш язык", 2009,N N 6
|
>2.
| Єрмоленко С. Я. Мовно-естетичні знаки української культури/С. Я. Єрмоленко. - 2009
|
>3.
| Іващенко А. С. Теоретичні засади та етапи формування в учнів старшої школи умінь аналізувати образи-символи/А. С. Іващенко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 4:П’яті Бугайківські читання.-С.85-89
|
>4.
| Авдевнина О. Ю. "Будущность" в романе Ф. М. Достоевского "Подросток": семантика, грамматика, идеи и идеалы/О. Ю. Авдевнина // Русский язык в школе. -М.:ООО "Наш язык", 2011,N N 1.-С.51-55
|
>5.
| Автор как персонаж, или Опыт сочинения себя: круглый стол // Иностранная литература. -М.:Иностранная литература, 2009,N N7.-С.251-271
|
>6.
| Біографічний аналіз художнього твору // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. -К.:Антросвіт, 2013,N N 9.-С.23-30
|
>7.
| Барчан В. Мистецтво аналізу художнього твору/В. Барчан, О. Кузьма // Дзвін. -Львів:"Червона калина", 2014,N N 4.-С.138-140.
|
>8.
| Беценко Т. П. Актуальні питання філологічного аналізу художнього тексту в системі шкільної профільної освіти/Т. П. Беценко // Вивчаємо українську мову та літературу. -Харків:"Основа", 2012,N N 19/21.-С.59-68.
|
>9.
| Беценко Т. Філологічний аналіз художнього тексту/Т. Беценко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2012,N N 10.-С.42-46.
|
>10.
| Бондаренко Ю. І. Літературне навчання в "зоні найближчого розвитку"/Ю. І. Бондаренко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2020,N № 3.-С.27-37
|
>11.
| Бронзенко Т. Як навчити свідомо сприймати літературу?: Проблемно-пошукові та дослідницькі завдання в системі ідейно-художнього аналізу твору/Т. Бронзенко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. -К.:"Педагогічна преса", 2007,N N7.-С.47-56
|
>12.
| Буркалець Н. Жанровий аналіз як спосіб структурування і систематизації знань п’ятикласників про прозову літературну казку (за новою програмою)/Н. Буркалець // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2006,N N7.-С.28-31
|
>13.
| Васильева М. А. Пунктуационный анализ поэтического текста/М. А. Васильева // Русский язык в школе и дома. -М.:ООО "Наш язык", 2008,N N7.-С.17-20
|
>14.
| Виноградова Е. М. "По моде нашего времени писать не трудно...": (Приемы речевой выразительности в публицистиве Н. И. Новикова)/Е. М. Виноградова // Русский язык в школе. -М.:ООО "Наш язык", 2009,N N2.-С.49-54.
|
>15.
| Виноградова Е. М. Текстовая доминанта поэмы А. С. Пушкина "Братья Разбойники"/Е. М. Виноградова // Русский язык в школе. -М.:ООО "Наш язык", 2007,N N1.-С.54-59
|
>16.
| Виноградова Е. М. "Школьный сценарий" в "Записках юного врача" М. А. Булгакова/Е. М. Виноградова // Русский язык в школе. -М.:ООО "Наш язык", 2011,N N 4.-С.43-49.
|
>17.
| Волошук Л. Аналіз художніх текстів крізь призму взаємодії мистецтв/Л. Волошук // Українська мова та література. -К.:Шкільний світ, 2010,N N 22.-С.3-5
|
>18.
| Вороничев О. Е. Из истории каламбура/О. Е. Вороничев // Русский язык в школе и дома. -М.:ООО "Наш язык", 2011,N N 6.-С.14-16.
|
>19.
| Гагаев П. А. О слоге протопопа Аввакума/П. А. Гагаев // Русский язык в школе. -М.:ООО "Наш язык", 2012,N N 12.-С.47-51
|
>20.
| Гац И. Ю. Обучение студентов-филологов лингвометодическому анализу текста/И. Ю. Гац // Русский язык в школе. -М.:ООО "Наш язык", 2008,N N5.-С.86-89
|
|
|