Пошуковий запит: <.>S=Аналіз художнього твору<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 121
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Гладышев В.В. Контекстное обеспечение филологического анализа художественного произведения/В.В. Гладышев // Русский язык и литература в школах Украины. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2004,N N1(49).-С.16-22
|
>2.
| Ситченко А. Тенденції розвитку методичної думки про аналіз художнього твору/А. Ситченко // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2006,N N4.-С.17-21
|
>3.
| Жителева Ж.И. Комментированное чтение стихотворения А.С.Пушкина "Пророк"/Ж.И. Жителева, В.И. Жителев // Русский язык в школе. -М.:ООО "Наш язык", 2006,N N1.-С.30-33.
|
>4.
| Мартыненко Ю.Б. Имя и вреля в поэзии О. Мандельштама/Ю.Б. Мартыненко // Русский язык в школе. -М.:ООО "Наш язык", 2006,N N1.-С.52-56.
|
>5.
| Завьялова О. С. Анализ художественного текста: от композиции к смыслу/О. С. Завьялова // Русская словесность. -М.:"Школа-пресс", 2006,N N2.-С.49-54
|
>6.
| Клименко Ж. В. Етнокультурологічний шлях аналізу як ефективний засіб осягнення національної специфіки художнього твору/Ж. В. Клименко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. -К.:Педагогічна преса, 2006,N N5.-С.13-18
|
>7.
| Ситченко А.Л. Методичні умови розвитку в учнів умінь літературного літературного аналізу/А.Л. Ситченко // Зарубіжна література в школах України. -К.:"Антросвіт", 2006,N N4.-С.5-7.
|
>8.
| Лінгвістичний аналіз художнього тексту: Програма для філологічних факультетів вищих навчальних закладів України // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах. -К.:Редакція журналу "Дивослово", 2006,N N11.-С.36-39.
|
>9.
| Буркалець Н. Жанровий аналіз як спосіб структурування і систематизації знань п’ятикласників про прозову літературну казку (за новою програмою)/Н. Буркалець // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2006,N N7.-С.28-31
|
>10.
| Сутула О. В. Асоціативний аналіз художнього тексту: Добірка статей/О. В. Сутула // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. -К.:Педагогічна преса, 2006,N N12.-С.30-35
|
>11.
| Привалова С. Шкільний аналіз мови художнього твору/С. Привалова // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2007,N N2.-С.15-18
|
>12.
| Шалагінов Б. Естетичний аналіз літературного твору: До історії питання/Б. Шалагінов // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. -К.:Педагогічна преса, 2007,N N2.-С.32-34.
|
>13.
| Виноградова Е. М. Текстовая доминанта поэмы А. С. Пушкина "Братья Разбойники"/Е. М. Виноградова // Русский язык в школе. -М.:ООО "Наш язык", 2007,N N1.-С.54-59
|
>14.
| Калганова Т. А. Выбор методики анализа художественного произведения/Т. А. Калганова // Литература в школе. -М.:Журнал "Литература в школе", 2007,N N2.-С.30-31
|
>15.
| Розвозчик П. До питання про розвиток творчих здіберстей учнів під час аналізу художнього твору/П. Розвозчик // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2007,N N4.-С.17-20.
|
>16.
| Ситченко А. Основи взаємодії наукових і навчальних методів літературного аналізу/А. Ситченко // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах. -К.:Редакція журналу "Дивослово", 2007,N N5.-С.14-16
|
>17.
| Фурсова Л. О. Проблемні ситуації у компаративному аналізі літературних творів: На прикладі прози О. Гончара і В.Бикова/Л. О. Фурсова // Зарубіжна література в школах України. -К.:"Антросвіт", 2007,N N7.-С.18-24.
|
>18.
| Зусева В. Б. "Теория автора" Б. О. Кормана и её границы/В. Б. Зусева, М. Д. Тамарченко // Известия Российской академии наук. Серия литературы и языка. -М.:Российская Академия наук, 2007. т.Том66,N N4.-С.14-22
|
>19.
| Розвозчик П. Система завдань з розвитку творчих здібностей старшокласників у процесі аналізу художнього твору/П. Розвозчик // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2007,N N9.-С.27-30
|
>20.
| Бронзенко Т. Як навчити свідомо сприймати літературу?: Проблемно-пошукові та дослідницькі завдання в системі ідейно-художнього аналізу твору/Т. Бронзенко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. -К.:"Педагогічна преса", 2007,N N7.-С.47-56
|
|
|