Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Взаємодія вчителя і учнів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.

Ермакова И.В. Учебное взаимодействие педагога с учащимися как фактор их эмоциональной комфортности на уроке/И.В. Ермакова, Н.И. Поливанова, И.В. Ривина // Психологическая наука и образование. -М.:Московский городской психолого-педагогический ун-т. Психологический ин-тут Рос. академии образования. Международный образовательный и психологический колледж, 2004,N N1.-С.63-73
2.

Охрімчук Р. Як любити учнів/Р. Охрімчук // Психолог. Бібліотека. -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2004,N N12( Дитина у кризовому соціумі: як її розуміти і виховувати).-С.32-36
3.

Шишова Т. Куди втекти від суворої вчительки?/Т. Шишова // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N18(травень).-С.22-24.
4.

Максим О. В. Особливості емпатійної поведінки вчителя початкової школи /О. В. Максим // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2005,N N7.-С.11-16.
5.

Юдина Е. Г. Позиция педагогов : авторитаризм и партнерство/Е. Г. Юдина // Вопросы психологии. -М.:ООО "Вопросы психологии", 2005,N N4.-С.132-142.
6.

Москвина А. В. Становление научного творчества старшеклассников в системе акмеологического взаимодействия/А. В. Москвина // Журнал прикладной психологии. -М.:Издательский дом "ЭКО", 2004,N N6.-С.39-48
7.

Івашковський В. Позитивний психолого-педагогчний клімат як визначний чинник виховання суб’єкта громадянського суспільства/В. Івашковський // Рідна школа. -київ:Преса України, 2005,N N12.-С.35-37.
8.

Климчук В. О. Мотивація вчителів та учнів: чи існує зв’язок?/В. О. Климчук, Н. В. Грищук // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2006,N N1.-С.23-26
9.

Коваль Л. Технологія взаємодії вчителя й учнів на різних етапах уроку/Л. Коваль // Початкова школа. -київ:Преса України, 2006,N N7.-С.58-59 (далі буде)
10.

Коваль Л. Технологія взаємодії вчителя й учнів на різних етапах уроку/Л. Коваль // Початкова школа. -київ:Преса України, 2006,N N10.-С.55-57
11.

Курпас І. Бермудський трикутник педагогіки : взаємодія вчителів, учнів і батьків/і. Курпас // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2010. т.Том січень,N N 4.-С.16-18
12.

Бовть О. Б. Проблеми шкільної віктимізаціїта її запобігання/О. Б. Бовть // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2009,N N 4.-С.105-116.
13.

Воронюк І. В. Психологічні особливості системи інтегральних методів взаємодії вчителя з учнями/І. В. Воронюк // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2012,N N 11.-С.38-46
14.

Бікеєва А. С. "Крик душі або крик души?!" Учитель або мучитель? Навчання або мучення?/А. С. Бікеєва // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2013,N N 16/18.-С.28-33.
15.

Актуальні проблеми психології. Т. 11:Психологія особистості. Психологічна допомога особистості/За ред. С. Д. Максименка, М. В. Папучі вип. 6. - 2012
 
Статистика
за 12.09.2024
Кількість запитів 36134
Кількість відвідувачів 917
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя