Пошуковий запит: <.>S=Викладання математики в школі -- міжпредметні зв’язки<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
|
Коваль, М. П. Піраміда - незламна стріла часу [Текст] : геометрія та історія. 11 клас / М. П. Коваль> // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2019. - N 28/29/30. - С. 86-90
Рубрики: Викладання математики в школі--міжпредметні зв’язки Кл.слова (ненормовані): уроки математики -- піраміда -- геометрія -- історія -- 11 клас -- математичні закономірності
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Пивовар, Е. К. Дроби в математиці й музиці [Текст] : 5 клас / Е. К. Пивовар> // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2019. - N 28/29/30. - С. 76-78
Рубрики: Викладання математики в школі--дроби Викладання математики в школі--міжпредметні зв’язки Кл.слова (ненормовані): уроки математики -- дроби -- 5 клас -- музика -- складання нот -- складання дробів
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Стешенко, М. А. Координатна пряма. Координата точки [Текст] : математика та інформатика. 6 клас / М. А. Стешенко> // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2019. - N 34/35/36. - С. 78-82
Рубрики: Викладання математики в школі--міжпредметні зв’язки Кл.слова (ненормовані): урок математики -- математика та інформатика -- 6 клас -- координатна пряма -- координата точки -- метод конкретних ситуацій -- завдання-ситуація -- спільна діяльність -- ключова компетентність
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Шевченко, І. В. Звичайні дроби. Інструменти вільного малювання та опрацювання зображень [Текст] : математика та інформатика. 5 клас / І. В. Шевченко, Н. В. Поліщук> // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2019. - N 34/35/36. - С. 69-72
Рубрики: Викладання математики в школі--міжпредметні зв’язки Кл.слова (ненормовані): звичайні дроби -- інструменти вільного малювання -- опрацювання зображень -- математика -- інформатика -- 5 клас -- урок математики
Дод.точки доступу: Поліщук, Н. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Богачова, Н. В. Метапредметний підхід в освіті [Текст] / Н. В. Богачова, О. І. Дахова> // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2019. - N 19/21. - С. 33-36
Рубрики: Викладання математики в школі--міжпредметні зв’язки Кл.слова (ненормовані): міжпредметні технології -- соціальна атмосфера -- вчитель-предметник -- міжпредметний день -- поняття атмосфера -- предметна робота -- реальний зміст -- ефективна комунікація
Дод.точки доступу: Дахова, О. І. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Акуленко, Ірина. Формування уявлень учнів про лінійні шифри у міжпредметному курсі за вибором "Основи криптології" [Текст] / І. Акуленко, Н. Красношлик, Ю. Лещенко> // Математика в рідній школі : науково-методичний журнал. - 2017. - N 11. - С. 27-33.
Рубрики: Викладання математики в школі--міжпредметні зв’язки Кл.слова (ненормовані): міжпредметні курси за вибором -- лінійний шифр -- конгруенції -- основи криптології
Дод.точки доступу: Красношлик, Наталія; Лещенко, Юрій Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 372.853 Г 54
Глобін, О. І. Моделювання як метод дослідження та важливий чинник формування системи природничо-математичних знань [Текст] / О. І. Глобін, В. В. Лапінський> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 2. - С. 7-11.
Рубрики: Викладання математики в школі--міжпредметні зв’язки Викладання інформатики в школі--міжпредметні зв’язки Викладання природничо-математичних дисциплін в школі--інформаційні технології Викладання природничо-математичних дисциплін в школі--моделювання Кл.слова (ненормовані): природничо-математичні знання -- технологічний профіль -- моделювання навчальних задач -- навчальна задача Анотація: Проаналізовано використання методу моделювання як складової процесу розв’язання навчальних задач у навчанні математики та інформатики старшокласників. Виокремлено і описано в термінах моделювання етапи розв’язування навчальних задач. Показано, що слід надавати більше уваги моделюванню.
Дод.точки доступу: Лапінський, В. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Кислицина, Т. В. Комбінаторика [Текст] : математика та інформатика. 11 клас / Т. В. Кислицина, О. В. Лучшева> // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2020. - N 7/8/9. - С. 65-76. - Бібліогр.: 5 назв
Рубрики: Викладання математики в школі--міжпредметні зв’язки Кл.слова (ненормовані): комбінаторика -- математика -- інформатика -- знаходження престановок -- введення формули
Дод.точки доступу: Лучшева, О. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Акуленко, Ірина. Ознайомлення учнів з афінними шифрами у міжпредметному курсі за вибором "Основи криптології” [Текст] / І. Акуленко, Н. Красношлик, Ю. Лещенко> // Математика в рідній школі : науково-методичний журнал. - 2017. - N 12. - С. 33-39.
Рубрики: Викладання математики в школі--міжпредметні зв’язки Кл.слова (ненормовані): міжпредметні курси -- афінний шифр -- конгруенції -- лінійні шифри
Дод.точки доступу: Красношлик, Наталія; Лещенко, Юрій Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|