Пошуковий запит: <.>S=Викладання української літератури в школі -- літературні напрями та течії<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Нежива Л. "Мелодія барв" та "фарби звуків": імпресіонізм у системі літературної освіти/Л. Нежива // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2012,N N 11.-С.57-64
|
>2.
| Кіраль С. Методичні моделі вивчення літературних напрямів/С. Кіраль // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2018,N N 1.-С.61-62.
|
>3.
| Яценко Т. Модернізм як мистецька філософія другої половини XIX - початку XX століття/Т. Яценко, І Тригуб // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2019,N N 6.-С.9-14.
|
>4.
| Бійчук Г. Програма спецкурсу "Українська постмодерна література". 10-11 (11-12) класи/Г. Бійчук // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2006,N N2.-С.22-28
|
>5.
| Васюта С. Проект програми спецкурсу "Українська постмодерна література"/С. Васюта // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2009,N N1.-С.31-36
|
>6.
| Дроздовський Д. Психоаналітична модель інтерпретації українського символізму ( До проблеми вивчення в середній школі драматичного етюду Олександра Олеся "По дорозі в Казку" )/Д. Дроздовський // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2014,N N 6.-С.45-50.
|
>7.
| "Романтизм у контексті світового літературного процесу" // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2012,N N 2.-С.2-40.
|
>8.
| Романтизм у літературі та мистецтві // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2012,N N 3.-С.2-40.
|
>9.
| Баган О. Як вивчати літературу соціалістичного реалізму в школі/О. Баган // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2021,N N 5/6.-С.38-48.
|
|