Пошуковий запит: <.>S=Викладання української літератури в школі -- методи та форми навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Проектне навчання на уроках української мови та літератури/Уклад.: Є. І. Науменко, О. М. Чхайло. - 2008
|
>2.
| Мхитарян О. Діагностика літературного розвитку учнів з низьким рівнем навчальних досягнень/О. Мхитарян // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2008,N N1.-С.14-17
|
>3.
| Лапіна А. Українська література 10-х років ХХ ст.: Літературний практикум/А. Лапіна // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2008,N N1.-С.39-42
|
>4.
| Бійчук Г. Методичні рекомендації щодо використання програмно-методичного комплексу "Українська література. 11 клас"/Г. Бійчук // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2008,N N9.-С.15-20
|
>5.
| Парубець В. Впровадження методу проектів у процесі вивчення української літератури/В. Парубець // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2008,N N11.-С.24-28
|
>6.
| Шуляр В. Літературна освіта школярів : сучасний стан і перспективи/В. Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2008,N N12.-С.10-13
|
>7.
| Кондратюк С. Методика роботи над продуктивним сприйманням епічних творів учнями 5-6 класів/С. Кондратюк // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2008,N N12.-С.27-29
|
>8.
| Мхитарян О. Проблеми літературного розвитку учнів зі слабкими досягненнями/О. Мхитарян // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2008,N N12.-С.30-33
|
>9.
| Куцевол О. Педагогічна імпровізація як вид творчої методичної діяльності словесника/О. Куцевол // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2009,N N4.-С.25-30
|
>10.
| Слижук О. Роль і значення проблемності у формуванні комунікативних умінь учнів/О. Слижук // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2009,N N2.-С.18-20.
|
>11.
| Мхитарян О. Провідні принципи формування літературних знань та умінь в учнів з низьким рівнем навчальних досягнень/О. Мхитарян // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2009,N N4.-С.11-15
|
>12.
| Комашенко О. Застосування методу проектів під час вивчення особистості письменника /О. Комашенко // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2009,N N4.-С.15-17
|
>13.
| Чеховська Л. Патріотизм - це почуття приналежності до національної культури : Метод проектів і техніка його застосування/Л. Чеховська // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2009,N N9.-С.15-16
|
>14.
| Яценко Т. Курси за вибором і профілізація літературної освіти: діагностика проблеми/Т. Яценко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2009,N N5.-С.20-23
|
>15.
| Балагура Т. Література, що формує особистість і вчить самореалізації/Т. Балагура // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. -К.:"Педагогічна преса", 2009,N N7/8.-С.49-56
|
>16.
| Коваленко В. М. Формування образного мислення в обдарованих учнів основної та старшої школи засобами художньої літератури/В. М. Коваленко. - 2004
|
>17.
| Жила С. О. Теорія і практика вивчення української літератури у взаємозв’язках із різними видами мистецтв у старших класах загальноосвітньої школи/С. О. Жила
|
>18.
| Слижук О. А. Методика організації читацької діяльності старшокласників у процесі вивчення епічних творів/О. А. Слижук. - 2003
|
>19.
| Токмань Г. Л. Методика викладання української літератури в старшій школі на екзистенціонально-діалогічних засадах/Г. Л. Токмань . - 2003
|
>20.
| Забарний О. В. Формування у старшокласників поняття про образ-персонаж на уроках української літератури/О. В. Забарний. - 1996
|
|
|