Пошуковий запит: <.>S=Викладання української літератури в школі -- читання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Сергієнко А. Групові форми навчання як стимул ініціативності й розвитку читацьких інтересів старшокласників/А. Сергієнко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2008,N N3.-С.7-10
|
>2.
| Жадан Л. В. Жити у світі книжок: Урок літератури/Л. В. Жадан // Все для вчителя. -Київ:ТОВ "Редакція газети "Позакласний час", 2008,N N2.-С.25-26
|
>3.
| Швець Л. Читацькоцентрична парадигма сучасного уроку як основний шлях подолання проблеми читання/Л. Швець // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2019,N N 6.-С.19-24.
|
>4.
| Котляренко С. Особливості читання художніх творів/С. Котляренко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2019,N N 10.-С.6-11.
|
>5.
| Кецмур О. Кроки до перемоги. Проекти показових уроків/О. Кецмур // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2018,N N 12.-С.29-37.
|
>6.
| Вертій О. Способи організації самостійного читання учнями художніх творів/О. Вертій // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2021,N N 3.-С.36-39.
|
>7.
| Качак Т. Детективні повісті у дитячому читанні/Т. Качак // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2020,N N 6.-С.25-27.
|
>8.
| Ткач П. До питання про читацьку грамотність/П. Ткач // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2020,N N 9.-С.2-6.
|
>9.
| Ісаєва О. Формування читача-інтерпретатора у сучасній українській школі/О. Ісаєва // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2016,N N 2.-С.25-27
|
>10.
| Яценко Т. Формування компетентного читача на уроках української літератури в основній школі/Т. Яценко // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2012,N N 5.-С.8-10.
|
|
|