Пошуковий запит: <.>S=Викладання іноземної мови у ВНЗ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Морська Л. І. Інформаційні технології у навчанні іноземних мов/Л. І. Морська. - 2008
|
>2.
| Арістова Н. Формування критеріїв діагностики рівнів сформованості мотивації вивчення іноземної мови студентів вищих нелінгвістичних закладів освіти/Н. Арістова // Вища освіта України. -К.:"Педагогічна преса", 2008,N N1.-С.58-63
|
>3.
| Григорьева Т. Ю. Организация коммуникативной деятельности (на примере иностранного языка в неязыковом вузе)/Т. Ю. Григорьева // Вестник Московского университета. Серия 20: Педагогическое образование. -М.:Издательство Московского университета, 2008,N N2.-С.45-53
|
>4.
| Сура Н. Соціально-психологічні орієнтації особистості студента та проблема інтенсифікації навчання іноземної мови у ВНЗ/Н. Сура // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2008,N N1.-С.38-41.
|
>5.
| Киктева К. С. Возможности усовершенствования подготовки к межкультурному общению в неязыковых вузах/К. С. Киктева // Вестник Московского университета. Серия 20: Педагогическое образование. -М.:Издательство Московского университета, 2008,N N3.-С.116-121
|
>6.
| Сахневич І. Умови ефективної організації самостійної роботи із вивчення іноземної мови майбутніми технічними перекладачами в позааудиторний час/І. Сахневич // Вища освіта України. -К.:"Педагогічна преса", 2008,N N3.-С.48-55
|
>7.
| Гришкова Р. Компаративна технологія як засіб формування іншомовної соціологічної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей/Р. Гришкова // Вища освіта України. -К.:"Педагогічна преса", 2008,N N3.-С.56-61
|
>8.
| Щербина О. Педагогічні особливості формування інтелектуальних умінь майбутніх інженерів на заняттях з іноземної мови/О. Щербина // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N12.-С.6-10
|
>9.
| Границы в ограничении пространства: подборка статей // Мир психологии. -Москва ; Воронеж:Рос. Академия образования. Моск. психолого-социальный ин-т, 2009,N N1.-С.158-176
|
>10.
| Лимар Л.В. Конфлікти при вивченні іноземних мов у немовному ВНЗ/Л. В. Лимар // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2009,N N 11.-С.41-44
|
>11.
| Котова А. Як вивчити іноземну мову в Інтернеті?/А. Котова // Освіта, 2010. 21-28 квітня (№ 19-20)..-С.10.
|
>12.
| Ромащенко І. Педагогічна технологія формування іншомовної комунікативної компетенції майбутніх маркетологів/І. Ромащенко // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2009,N N 12.-С.45-52.
|
>13.
| Катеруша О. Ділові ігри як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів/О. Катеруша // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2009,N N 12.-С.53-60.
|
>14.
| Панасенко Г. Особливості професійно орієнтованого навчання іноземних мов студентів у немовних вищих навчальних закладах/Г. Панасенко, Т. Акопян // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 1/2.-С.30-34
|
>15.
| Рахманова А. Т. Изменение содержания обучения иностранному языку/А. Т. Рахманова // Вестник Московского университета. Серия 20, Педагогическое образование: Научный журнал. -М.:Издательство Московского университета, 2010,N N 2.-С.92-97.
|
>16.
| Вісник Чернігівського державного педагогічного університету/Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка Вип. 62: Педагогічні науки. - 2009
|
>17.
| Гарбуза Т. Основні функції тьютора у процесі дистанційного навчання іноземної мови студентів ВНЗ Великої Британії/Т. Гарбуза // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 3.-С.69-72
|
>18.
| Вишневський Омелян Іванович Методика навчання іноземних мов/Омелян Іванович Вишневський. - 2011
|
>19.
| Андрушко С. Я. Методика обучения устноречевой коммуникативной деятельности на ситуативной основе в группах углубленного изучения английского языка (филологический факультет университета))/С. Я. Андрушко. - 1990
|
>20.
| Даниленко І. В. Навчання в співпраці як різновид особистісно орієнтованого підходу у викладанні іноземної мови/І. В. Даниленко // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2012,N № 4.-С.2-4.
|
|
|