Пошуковий запит: <.>S=Викладання інформатики в школі -- програмування<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18 |
>1.
| Рудик О. Б. Ruby 2D - багатоплатформна бібліотека для створення 2D програм мовою RUBY/О. Б. Рудик // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2018,N N 6.-С.18-23.
|
>2.
| Рудик О. Б. Графіка з використанням мови C++ і бібліотеки WXWIDGETS/О. Б. Рудик // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2018,N N 5.-С.17-23.
|
>3.
| Кириченко О. М. Ефективна організація надсилання файлів в локальній мережі комп’ютерного класу/О. М. Кириченко // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2014,N N 2.-С.39-42.
|
>4.
| Майборода О. О. Застосування відеофрагментів у процесі вивчення алгоритмічних конструкцій у середовищі візуального програмування/О. О. Майборода // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2018,N N 6.-С.38-43.
|
>5.
| Білоусова Л. І. Краса простих задач або до питання про використання мов програмування у навчанні школярів інформатики/Л. І. Білоусова // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2014,N N 1.-С.18-23.
|
>6.
| Арбузов М. О. Молодіжне наукове товариство “Q-bit”/М. О. Арбузов // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2013,N N 7.-С.32-36.
|
>7.
| Рудик О. Б. Налаштування взаємодії XWIDGETS для забезпечення осучаснення навчання інформатики/О. Б. Рудик // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2018,N N 3.-С.16-21.
|
>8.
| Бондар Я. С. Новий підхід до постановки завдань та пояснення їх розв’язків у середовищі візуального програмування Lazarus/Я. С. Бондар // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2017,N N 1.-С.8-15.
|
>9.
| Циммерман Г. А. Особливості використання задачного підходу у процесі вивчення основ алгоритмізації і програмування/Г. А. Циммерман, О. В. Циммерман // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2012,N N 3.-С.12-15.
|
>10.
| Пилипчук О. П. Про вибір мови програмування/О. П. Пилипчук, В. А. Ребрина // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2014,N N 2.-С.22-23.
|
>11.
| Жуковський С. С. Про перспективу введення мови програмування С++ в навчальний процес загальноосвітніх навчальних закладів/С. С. Жуковський, О. В. Коротун // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2014,N N 1.-С.23-26.
|
>12.
| Лапінський В. В. Проблема вибору першої мови програмування - сьогоднішнє бачення/В. В. Лапінський // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2014,N N 1.-С.14-18.
|
>13.
| Костерна Л. В. Програмування в середовищі SCRATCH/Л. В. Костерна // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2018,N N 8.-С.21-27.
|
>14.
| Костерна Л. В. Програмування в середовищі Scratch/Л. В. Костерна // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2016,N N 6.-С.17-19.
|
>15.
| Костерна Л. В. Програмування в середовищі Scratch/Л. В. Костерна // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2016,N N 2.-С.25-28.
|
>16.
| Глинський Я. М. Сім способів програмування у середовищі VBA/Я. М. Глинський, В. А. Ряжська // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2012,N N 6.-С.21-25.
|
>17.
| Рудик О. Б. Створення проекту WXWIDGETS та опис подій у C++/О. Б. Рудик, О. С. Холодова // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2018,N N 4.-С.19-29.
|
>18.
| Стадник О. В. Створення учнями навчальних програм засобами візуального середовища програмування/О. В. Стадник, Л. В. Мартиненко // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2012,N N 3.-С.20-22.
|
|