Пошуковий запит: <.>S=Вища освіта -- освітньо-кваліфікаційні рівні -- молодший спеціаліст, бакалавр, спеціаліст, магістр<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Оспіщев В. Закономірності розвитку наукових досліджень магістрів з економіки/В. Оспіщев, В. Кривошей // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2008,N N6.-С.15-24
|
>2.
| Мамчин О. Актуальні питання лінгвопідготовки магістрів початкової школи (Авторська модель програми)/О. Мамчин // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2008,N N5.-С.9-12
|
>3.
| Пуховська Л. Професійний розвиток учителів у світовому та європейському освітньому просторі: ступень магістра/Л. Пуховська // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2008,N N2.-С.16-19
|
>4.
| Миронова С. Системний підхід до організації та змісту багаторівневої професійної підготовки корекційного педагога/С. Миронова // Вища освіта України. -К.:"Педагогічна преса", 2008,N N3.-С.107-114
|
>5.
| Загірняк М. Вища школа - освіта чи кваліфікація?/М. Загірняк, В. Мосьпан // Вища освіта України. -К.:"Педагогічна преса", 2008,N N4.-С.53-57
|
>6.
| Крячко Ю. Інтегруватися в Європейську систему вищої освіти чи зберігати свою ідентичність: TERTIUM NON DATUR /Ю. Крячко // Вища освіта України. -К.:"Педагогічна преса", 2008,N N4.-С.65-71
|
>7.
| Пінчук Є. А. Болонський процес: європейський досвід реформування архітектури ступенів вищої освіти/Є. А. Пінчук // Наука та наукознавство. -Київ:ППВФ "Фенікс", 2008,N N3.-С.76-90
|
>8.
| Євтух В. Б. Бакалаврські та магістерські програми із соціології (досвід Німеччини у контексті Болонського процесу)/В. Євтух // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2008,N N4.-С.184-196
|
>9.
| Сухарніков Ю. Диверсифікація вищої освіти в контексті розробки національної рамки кваліфікацій України/Ю. Сухарніков // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2009,N N3.-С.26-43
|
>10.
| Фініков Т. Пропозиції з удосконалення структури, змісту та організації підготовки магістрів в Україні/Т. Фініков // Освіта України, 2010. 12 січня.-С.4,7
|
>11.
| Концепція організації підготовки магістрів в Україні // Освіта, 2010. 24 лютого - 3 березня.-С.3
|
>12.
| Про Концепцію організації підготовки магістрів в Україні // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. -К.:Педагогічна преса, 2010,N N 7/8.-С.57-63.
|
>13.
| Ковальова К. Підготовка студента-магістранта до проведення успішної лекції/К. Ковальова // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2010,N N 7/8.-С.51-56.
|
>14.
| Пискунова Е. В. Исследовательская деятельность обучающихся: бакалавриат, магистратура, аспирантура/Е. В. Пискунова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2010,N N 7.-С.58-65.
|
>15.
| Губерський Л. Про підготовку дослідників нового покоління в Київському національному університеті імені Тараса Шевченка/Л. Губерський // Голос України, 2011. т.1 березня.-С.5
|
>16.
| Новаковская Ю. В. Российская и европейская системы высшего образования/Ю. В. Новаковская // Вестник Московского университета. Серия 20, Педагогическое образование: Научный журнал. -М.:Издательство Московского университета, 2010,N N 4.-С.87-101.
|
>17.
| Зарубінська І. Соціальна компетентність ключова характеристика спеціаліста економічного профілю/І. Зарубінська // Освіта, 2011. 9-16 березня..-С.6.
|
>18.
| Байденко В. Еволюція бакалаврату і магістратури: 1999-2010 роки (європейський ракурс)/В. Байденко // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2011,N N 1.-С.9-23.
|
>19.
| Панасевич Д. Новий підхід до формування структури та змісту переліку напрямів підготовки і спеціальностей бакалаврів/Д. Панасевич // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2011,N N 9.-С.72-82.
|
>20.
| Захарова Г. П. Основная образовательная программа подготовки бакалавра: опыт и оценка перспектив/Г. П. Захарова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 3.-С.70-75
|
|
|