Пошуковий запит: <.>S=Вища освіта -- університетська освіта<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Андрущенко В. П. Університетська освіта: тенденції змін/Віктор Андрущенко // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 2.-С.5-15
|
>2.
| Боголіб Т.М. Модернізація економічного механізму діяльності університетів/Т. М. Боголіб // Економіка України. -Київ:Преса України, 2012,N N 9.-С.24-32
|
>3.
| Факультет історії, політології та міжнародних відносин Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича (1940-2011 рр.)/Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. - 2012
|
>4.
| Магілёўскі дзяржаўны універсітэт імя А. А. Куляшова: мінулае і січаснасць/А. Р. Агееў [и др.] ; ред. М. І. Вішнеўскі. - 2003
|
>5.
| Лазарев Г. И. Предпринимательский университет: инновационный образовательный менеджмент/Г. И. Лазарев // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 8.-С.82-89
|
>6.
| Смолінська О. Становлення концепції українського університету/О. Смолінська // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2014,N N 9.-С.22-31
|
>7.
| Житомирський державний університет імені Івана Франка/авт-упоряд. Я. Я. Білейчук ; керівник проекту С. Ворона ; ред. С. Жигун ; ред. кол.: П. Ю. Саух та ін.. - 2009
|
>8.
| Бєлєнька Г. В. Освітній простір університету як умова формування професійної компетентності випускника/Г. В. Бєлєнька // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2015,N № 4.-С.19-24
|
>9.
| Султанова Л. Ю. Університет як провідний тип сучасного вищого навчального закладу/Л. Ю. Султанова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2015,N № 4.-С.117-121
|
>10.
| Внесок учених Київського університету в розвиток освіти, підготовку педагогічних та наукових кадрів/Київський Національний університет імені Тараса Шевченка, Факультет психології, Кафедра педагогіки. - 2014
|
|
|