Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Вища освіта -- філософія освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58/С 17
Автор(и) : Самчук, Зореслав Федорович
Назва : Світоглядні орієнтири адекватного аналізу визначальних викликів і відповідей на них освітньої сфери
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 1. - С. 10-19 (Шифр ВОУ1/2012/1)
Примітки : Бібліогр.: 11 назв
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта-- філософія освіти
Анотація: Ключовими проблемами поточного і перспективного функціонування освітньої сфери є суб'єктивізм та волюнтаризм і формулювання теоретико-концептуальних відповідей на виклики сьогодення і ухвалення управлінських рішень - тих стратегем розвитку, які визначають функціональну ефективність освіти на ближчу перспективу. У цьому контексті першорядного значення набуває коректний ґрунтовний аналіз чинників, які детермінують адекватність аналізу освітньої дійсності.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Косова, Беата (Словацька Республіка)
Назва : Кризис образования и задача университетов и общественных наук
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 3. - С. 16-23 (Шифр ВОУ1/2012/3)
Примітки : Далі буде.
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта-- філософія освіти
Вища освіта-- криза освіти
Географіч. рубрики: Словаччина-- освіта-- вища освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): криза освіти--цінність освіти--рефлексивність--соціальні науки--гуманітарні науки--філософія освіти
Анотація: У статті дано загальну характеристику кризи освіти і її виявів, розглянуто чотири періоди науково-педагогічного осмислення освіти. Розкрито зміну сенсу освіти і її роль в суспільстві у контексті зміни цінності освіти й цінностей у сучасній освіті. Звернено увагу на рефлективність модернізації, а також можливості і роль університету й соціальних наук в епоху кризи освіти.--------------------В статье дана общая характеристика кризиса образования и его проявлений, рассмотрены четыре периода научно-педагогического осмысления образования. Раскрыто изменение смысла образования и его роли в обществе в контексте изменения ценности образования и ценностей в современном образовании. Обращено внимание на рефлективность модернизации, а также на возможности и роль университета и социальных наук в эпоху кризиса образования.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58/К 71
Автор(и) : Косова, Беата (доктор філософії, професор педагогічного факультету, ректор Університету Матея Бела /Словацька Республіка, м. Банська Бистриця/)
Назва : Кризис образования и задача университетов и общественных наук
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 4. - С. 25-30 (Шифр В551/2012/4)
Примітки : Текст рос. - Бібліогр.: 30 назв. - Закінчення. Початок див.: Вища освіта України. - 2012. - № 3. - С. 16-23
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта-- філософія освіти
Географіч. рубрики: Словакія-- Вища освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): криза освіти--цінність освіти--рефлексивність--університет--соціальні науки--гуманітарні науки
Анотація: У статті дано загальну характеристику кризи освіти і її виявів, розглянуто чотири періоди науково-педагогічного осмислення освіти. Розкрито зміну сенсу освіти і її роль в суспільстві у контексті зміни цінності освіти й цінностей у сучасній освіті. Звернено увагу на рефлективність модернізації, а також можливості і роль університету й соціальних наук в епоху кризи освіти.--------------------В статье дана общая характеристика кризиса образования и его проявлений, рассмотрены четыре периода научно-педагогического осмысления образования. Раскрыто изменение смысла образования и его роли в обществе в контексте изменения ценности образования и ценностей в современном образовании. Обращено внимание на рефлективность модернизации, а также на возможности и роль университета и социальных наук в эпоху кризиса образования.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Закревський, Володимир
Назва : Трансформація діяльності соціогуманітарної галузі: концептуальна версія
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 1. - С. 11-16 (Шифр ВОУ1/2013/1)
Примітки : Бібліогр.: 1 назв.
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта-- філософія освіти
Вища освіта-- наукова діяльність у ВНЗ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціогуманітарна галузь науки--наукові кадри--суспільствознавство--оцінювання наукових робіт--авторецензія--рецензії незалежних експертів--рецензування наукових праць--дисертація--публічний захист дисертації--демократизація експертної діяльності--життєвий шлях ученого--практична значущість інтелектуального продукту--підготовка наукових кадрів--наукові кадри вищої кваліфікації--атестація наукових працівників--рейтинги учених--статус ученого--ефективність наукової діяльності--реформа соціогуманітарної галузі
Анотація: Висунуто пропозиції щодо демократизації рецензування наукових праць, стимулювання експертної активності вчених, інтенсифікації професійної взаємодії у межах академічних співтовариств. Розроблено низку інновацій, спрямованих на технолого-методичне й організаційне забезпечення вимірювання та оцінювання результатів наукової діяльності. Зроблено спробу класифікувати науковий продукт за змістом, цільовим призначенням та формою. Обґрунтовано: вимоги щодо підвищення продуктивності кінцевих результатів праці соціогуманітарної еліти; необхідність удосконалення програми атестації науковців та диференціювання статусно-репутаційних рівнів науковців у межах учених ступенів "кандидат наук" та "доктор наук".
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.584(4Укр)/С 28
Автор(и) : Седов, Евгений Петрович, Седов, Виктор Евгеньевич
Назва : Переспективы внедрения облачной инфраструктуры в Пивденноукраинском национальном педагогическом университете имени К. Д. Ушинского
Місце публікування : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2013. - N 3. - С. 44-47. (Шифр КШС-2/2013/3)
ББК : 74.584(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вищі навчальні заклади України-- педагогічні університети
Вищі навчальні заклади України-- інформаційно-освітне середовище
Вищі навчальні заклади України-- інформаційні технології
Вища освіта-- філософія освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічні університети--філософія освіти--єдина інформаційна система--єдиний інформаційний простір--smart education--навчання он-лайн
Анотація: У статті ідеться мова про поетапний перехід на нову філософію освіти, створення єдиної інформаційної системи для забезпечення ефективності управління ВНЗ і організації он-лайн навчання в ПНПУ імені К. Д. Ушинського.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58/К 69
Автор(и) : Корсак, Костянтин, Корсак, Юрій
Назва : Глобальне майбутнє людства в контексті розвитку вищої освіти
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 3. - С. 35-41: рис. (Шифр ВОУ1/2013/3)
Примітки : Бібліогр.: 9 назв.
ББК : 74.58 + 87.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Людство-- глобальне майбутнє
Вища освіта-- перспективи розвитку, 21 ст.
Вища освіта-- філософія освіти
Філософія-- соціальна філософія-- людство
Філософія, 21 ст.
Анотація: Розглянуто глобальну сучасність і майбутнє на основі найновіших наукових досягнень з урахуванням того, що може бути відкритим і використаним у перспективі. Цей підхід ми вважаємо результативнішим від усіх інших, оскільки він має ознаки справжнього форсайту і дає підстави запропонувати створення ноофілософії XXI століття як засобу формування для людства можливості стати мудрішим без втрат від глобальних катаклізмів, а також визначити особливості вищої освіти XXI ст.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58/К 56
Автор(и) : Коваленко, Вільям
Назва : Синергетична теорія метровізації розуму та розумових технологій у галузі дидактологістики вищої школи
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часопис. - К. : Ін-т вищої освіти АПН України : АПН України : Ін-т вищої освіти АПН України : Вид-во "Пед. преса України": М-во освіти і науки УКраїни, 2016. - № 3. - С. 37-41 (Шифр ВОУ1/2016/3)
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта-- філософія освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розумові технології--синергетична теорія метровізації --дидактологістика--вища школа--філософія освіти
Анотація: Розглянуто синергетичну теорію метровізації розуму та розумових технологій, а також одиниці вимірювання тих наук, які причетні до розуму як синергетичного, міждисциплінарного утворення, як теоретизованого конструкта, створенного автором наукового тексту.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.584/К 69
Автор(и) : Корсак, Юрій, Корсак, Костянтин
Назва : Нооуніверситет-XXI як потенційний лідер у майбутньому суспільстві
Місце публікування : Вища освіта України: Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К.: "Педагогічна преса", 2016. - N 4. - С. 27-33. (Шифр ВОУ1/2016/4)
ББК : 74.584
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта-- університетська освіта-- моделі, 21 ст.
Вища освіта в зарубіжних країнах-- університетська освіта-- моделі освіти
Вища освіта-- філософія освіти
Суспільство-- інноваційний розвиток-- роль університетів
Суспільство-- криза людства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): криза людства--колапс--сталий розвиток--футуротермінологія--ретротермінологія--ноотехнологіі--ноорозвиток--ноомислення--нооглосарій--філософія вищої освіти
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 101:378/К 53
Автор(и) : Книш, Інна
Назва : Класична освітня парадигма: суб’єкт-суб’єктні відносини
Місце публікування : Вища освіта України: Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К.: "Педагогічна преса", 2017. - N 3. - С. 35-41. (Шифр ВОУ1/2017/3)
УДК : 101:378
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта-- філософія освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): класична освіта--парадигма освіти--латинофільський освітній напрям--візантійсько-російський освітній напрям--слов’яно-греко-латинський освітній напрям--старообрядницький освітній напрям
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Похресник, Анатолій
Назва : Критичний аналіз пропозицій -2017 Римського клубу щодо "нової філософії" і "нового просвітництва"
Місце публікування : Вища освіта України: Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К.: "Педагогічна преса", 2018. - N 2. - С. 34-41. (Шифр ВОУ1/2018/2)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта-- філософія освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--прогрес--екологічні проблеми--римський клуб--філософія балансу--нове просвітництво--ноотехнології
Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
Статистика
за 06.08.2024
Кількість запитів 55744
Кількість відвідувачів 1416
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя