Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Вчителі образотворчого мистецтва -- підготовка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Кільк.характеристики :216 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 29.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчителі музики-- підготовка
Вчителі образотворчого мистецтва-- підготовка
Зміст : Основні напрямки досліджень проблем музичної освіти у Ніжинській вищій школі на початку ХХІ ст./ О. Я. Ростовський. Музично-педагогічна освіта як феномен ХХ століття/ Г. Ю. Ніколаї. Проблема якості вищої музично-педагогічної освіти в контексті системного аналізу/ О. П. Щолокова. Сенергетична парадигма і модернізація змісту мистецької освіти/ О. М. Олексюк. Методологічні та методичні основи формування художньох-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін/ О. Є. Реброва. Інтеграційні тенденції розвитку вищої мистецької освіти/ О. О. Кайдановська. Освітні функції української музично-педагогічної спадщини та їх реалізація у процесі практичної підготовки майбутніх учителів музики/ Т. О. Бодрова. Принципи формування інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики/ Н. Г. Велінова. Цілі та завдання загальної музичної освіти сьогодення у контексті її гуманізації/ С. С. Горбенко. Проблема педагогічного розуміння в музичній освіті/ І. М. Алексєєва. Теорія інтонації як методологічна основа функціонування та розуміння музичного мистецтва/ З. М. Корінець. Актуальні проблеми музично-виконавської інтерпретації/ Л. П. Гончаренко. Інтегративні тенденції у вивченні предметів художньо-естетичного циклу/ С. Ю. Пірошенко. Самовираження педагога-музиканта як умова ефективної професійної діяльності/ А. Растригіна. До сутності поняття "Досвід емоційно-ціннісного ставлення до музичного мистецтва"/ В. С. Вергунова. Досвід підготовки фахівців соціальної роботи у США/ В. А. Поліщук. Принцип діалогічної взаємодії як один з оснвоположних факторів особистісного підходу до інструментальної підготовки студента/ П. Б. Косенко. Сутність і зміст педагогічної спрямованості майбутніх учителів музики/ О. О. Морозова. Художньо-перцептивний компонент у структурі художньої компетентності майбутніх учителів музики та хореографії/ Лю Цяньцянь. Інтеграція змісту у фахової підготовки вчителів як педагогічна проблема/ О. В. Михайлюк. До сутності поняття "музична інтонація"/ О. В. Спіліоті. Актуальні проблеми музичного навчання у контексті загальної та фортепіанної освіти/ О. М. Щербініна. Технологія впровадження методики організації навчальної взаємодії викладача та студента у класі фортепіано/ В. В. Ревенчук. До проблеми організації самостійної роботи судентів у класі основного музичного інструмента/ Л. В. Кожевникова, І. А. Малашевська. Робота над штриховою технікою у навчальному оркестрі/ Т. М. Пляченко. Шляхи впровадження духовної музики в навчально-виховний процес вищої школи/ Л. М. Радковська. Траєкторія творчого розвитку майбутнього вчителя музики в процесі вивчення українського музичного фольклору/ Г. В. Яківчук. Організація культурно-дозвіллєвої діяльності студентів класичних університетів засобами мистецтва/ О. О. Бондаренко. Забезпечення фахового спрямування змісту живопису як навчальної дисципліни/ В. В. Михайлюк. Значення декоративного мистецтва у процесі виховання творчої особистості студентів художньої спеціальності/ З. В. Гуріч. Методичне забезпечення процесу вивчення образотворчого мистецтва майбутніми вчителями початкових класів/ І. М. Мужикова. Стан сформованості мотивації учіння гри на фортепіано у школярів (на матеріалі констатувального дослідження)/ І. О. Ростовська. Науково-методичні засади удосконалення процесу музично-виконавської підготовки учнів/ С. Л. Ліпська. Особистісно орієнтоване естетичне виховання молодших школярів у процесі виконавської діяльності/ Т. М. Турчин. Педагогічні умови застосування національних традицій у навчально-виховному процесі/ М. В. Мартинюк. Деякі питання формування базису вокального слуху молодших школярів/ О. В. Кривоносова. Роль театрального мистецтва у формування емоційної культури молодших школярів/ Т. В. Дорошенко. Естетико-виховна робота концертно-просвітницького спрямування серед учнівської молоді/ Т. В. Жигінас. Особливості кіноосвіти дітей молодшого шкільного віку/ О. М. Плотникова. Програмно-методична діяльність педагогів у галузі викладання образотворчого мистецтва в загальноосвітній школі (друга половина ХХ ст.)/ Ю. М. Малежик. Ігрові форми організації навчального процесу в шкільному курсі світової художньої культури/ О. С. Алексійчук. Педагогічні умови забезпечення творчої самореалізації учнів у мистецькому колективі/ Л. І. Паньків. Музично-фольклорне середовище як чинник підготовки дітей дошкільного віку до музичної діяльності/ С. М. Садовенко. Напрями формування здатності майбутніх учителів музики до творчої самореалізації у процесі виконавської діяльності/ А. В. Зайцева. Виконавсько-методична компетентність у формуванні основ педагогічної майстерності студентів-піаністів/ Т. С. Казарцева. Стан сформованострі ціннісних орієнтацій студентів як складової частини фахової компетентності майбутніх учителів музики/ М. А. Михаськова. Самостійна робота як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя музики/ Т. М. Тімашева. Вокальна підготовка майбутнього вчителя музики у контексті професійної культури/ Дянь Юнь Чжао. Зміст професійної підготовки майбутнього вчителя музики у класі сольфеджіо/ В. В. Юрчак. Музично-інструментальна підготовка вчителів музики у першій половині ХХ століття/ М. П. Назаренко. Підготовка майбутніх учителів до керівництва музично-театральною діяльністю учнів початкової школи/ А. Захарченко. Естрадно-джасове музикування як засіб розвитку майбутнього викладача музичної школи/ О. В. Хижко. Використання дидактичних функцій іншомовних художніх текстів у формуванні інтеркультурної свідомості студентів/ М. П. Долматова. Структура фахових музичних компетенцій майбутніх учителів-гуманітаріїв/ Л. В. Пушкар. Живопис на склі у професійній підготовці вчителя образотворчого мистецтва/ Т. В. Саєнко. Професійна підготовка дизайнерів як об’єкт педагогічних досліджень/ К. В. Ткачов. Комп’ютерна графіка як засіб у професійній підготовці вчителів образотворчого мистецтва/ Т. В. Фурсикова. Психолого-педагогічні основи особистісно орієнтованого музичного виховання/ О. М. Грисюк. Залучення учнівської молоді Чернігівщини до музичної етнографії краю: історичний аспект/ С. І. Матвієнко. Досвід вітчизняних та зарубіжних волонтерських організацій у формуванні здорового способу життя молоді/ Я. Токар. Директори юридичного ліцею князя Безбородька як організатори навчально-виховного процесу в Ніжинській класичній гімназії/ О. В. Самойленко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 6
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :138 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 50.42 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Підготовка майбутніх вчителів музики
Вчителі музики-- підготовка у ВНЗ
Вчителі образотворчого мистецтва-- підготовка
Підготовка майбутніх вчителів образотворчого мистецтва
Естетичне виховання школярів-- засоби музичного мистецтва
Викладачі вищої школи-- музика
Зміст : Сучасна естрадна музика і виховання учнівської молоді: проблеми та шляхи їх вирішення/ К. В. Герасимова. Самостійність, як головна умова творчої самореалізації майбутнього вчителя музики/ Н. І. Гречаник. Педагогічні умови формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у студентів/ В. С. Вергунова. До питання про шляхи становлення вітчизняної системи джасового навчання/ С. С. Безпала. Формування мистецького досвіду майбутнього вчителя музики як необхідна умова удосконалення мистецької освіти/ Т. Д. Грінченко. Педагогічні принципи забезпечення ефективності вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ Л. М. Василенко. Постдиплормна освіта як чинник професійного розвитку викладача музичного мистецтва/ Н. А. Сегеда. Підготовка магістрів музичного мистецтва: теоретичні основи реалізації в педагогічних університетах/ О. В. Єременко. Сутність та місце поняття "укреативність" у процесі професійної підготовки майбутніх митців/ О. О. Мергут. Критерії та показники сформовваності мотивації педагогічної діяльності у майбутніх учителів музики/ О. О. Морозова. Сутність і зміст музично-театральної діяльності молодших школярів в умовах навчально-виховноо процесу/ І. М. Назаренко. Критерії та рівні сформованості вмінь джасової імпровізації мвйбутнього вчителя музики у процесі інструментально-викоанвчської підготовки/ О. М. Павленко. До проблеми музично-естетичного розвитку майбутнього вителя музики в контексті соціокультурних контактів/ Т. В. Раструба. Педагогічні умови формування творчих якостей мвайбутнього вчителя музики/ Ю. Ф. Дворник. Импровизация на уроках мізыки как стимул творческой активности учащихся хореографической школы/ О. Г. Гроздовская. Особливості методичного забезпечення курсу "Історія української музики" у навчальних закладах педагогічної освіти/ М. А. Михаськова. Самостійна робота студентів у процесі фортепіанної підготовки/ О. П. Прищепа. Методика формування навичок студентів акомпанування у концермейстерському класі/ В. В. Ревенчук. Формування екологічної культури молодших школярів зхасобами музичного мистецтва/ В. В. Мішодченко. Вивчення рівня музично-естетичного виховання учнів початкових класів шкіл з угорською мовою навчання/ В. В. Гаснюк. Реалізація педагогічних принципів розвивального навчання в процесі музично-виконавської підготовки учнів/ С. Л. Ліпська. Особистісний вплив викладача на формування у студентів власного стилю викладання музики/ Ю. М. Найда. Поетапне формування музично-слухової активності виконавця/ С. А. Сливко. Особливості методичного забезпечення курсу "Додатковий музичний інструмент" (фортепіано) в навчальних закладах педагогічної освіти/ О. М. Лось, Л. О. Сергеєва. Самоосвіта та самовиховання учнів старшої школи у галузі музики/ Н. С. Ільницька. Формування музичної культури студентів коледжу на заняттях постановки голосу/ С. П. Чорний. Особливості застосування педагогічної майстерності у процесі підготовки вчителя музики/ Л. А. Бірюкова. Поліхудожня підготовка майбутнього вчителя музики як умова його успішної професійної самореалізації/ Т. В. Дорошенко. Формування ціннісної компетентності майбутніх учителів музики/ К. В. Кабриль. Інструментально-виконавська підготовка майбутніх учителів музики у системі вищої педагогічної совіти/ Т. М. Тімашева. Проектування процесу професійного становлення майбутнього вчителя образовторчого мистецтва в умовах сучасної художньо-педагогічної освіти/ В. М. Токар. Розвиток гуманістично орієнтованої педагогічної думки щодо музичного виховання дітей шкільного віку на межі ХІХ-ХХ ст./ С. С. Горбенко. Українські виконавські традиції кінця ХІХ-початку ХХ століття у фаховій підготовці вчителів музики/ Л. М. Воєвідко. Система оцінювання навчальних досягнень учнів: історичний аспект/ С. Л. Семчакович. Методична система Г. Гемпера з підготовки фахівців прикладного мистецтва як основа дизайн-освіти/ Р. М. Силко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 30.08.2024
Кількість запитів 69285
Кількість відвідувачів 1212
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя