Пошуковий запит: <.>S=Вчителі -- професійна компетентність<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Кумановська В. В. Діагностика як один із інструментів вивчення професійної компетентноті вчителя/В. В. Кумановська // Управління школою. -Харків:Основа, 2020,N № 25/27(649-651).-С.39–79.
|
>2.
| Коноваленко А. Ю. Методи управління розвитком професійної компетентності педагогів/А. Ю. Коноваленко // Завуч. Усе для роботи. -Харків:"Основа", 2018,N N 17/18.-С.27-29.
|
>3.
| Сидорова О. В. Інноваційні технології формування професійної компетентності педагога Нової української школи/О. В. Сидорова // Управління школою. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2018,N N 28/30.-С.44-49.
|
>4.
| Коник Р. В. Школа аксіологічного зростання особистості/Р. В. Коник // Виховна робота в школі. -Х.:Основа, 2017,N N 2.-С.38-49.
|
>5.
| Вірченко Т. Підготовка вчителя до організації учнівських досліджень/Т. Вірченко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2015,N N 10.-С.14-24.
|
>6.
| Чубарук О. В. Управління розвитком інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів української мови і літератури в системі післядипломної педагогічної освіти/О. В. Чубарук // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2014,N N 4.-С.11-16.
|
>7.
| Данюшенков В. С. Экспериментальная деятельность сельского учителя как форма становления его методологической компетентности/В. С. Данюшенков, О. В. Коршунова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 5.-С.95-100
|
>8.
| Митник О. Психолого-педагогічні засади підготовки вчителя у системі післядипломної освіти до реалізації компетентнісного підходу/О. Митник // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 11.-С.42-44
|
>9.
| Садкіна В. І. Як знайти золоту середину? Вчительські ролі/В. І. Садкіна // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2012,N N 1.-С.7-10.
|
>10.
| Фаховий сервер № 3 // Математика в школах України. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2012,N N 8.-С.20-1-20-8.
|
|
|