Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Дистанційна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(05)/П 24
Назва : Педагогіка і психологія професійної освіти : Науково-методичний журнал. № 5, листопад
Вихідні дані : Львів, 2002
Кільк.характеристики :256 с
Колективи : Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр
Примітки : Бібліогр. в кінці ст
Ціна : 7.96 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Молодь-- цінності
Дистанційна освіта
Освіта в Україні-- освітні технології
Вчитель-- професійна підготовка
Менеджер-- підготовка
Обдарованість-- технічна обдарованість
Виховання-- моральне виховання
Народознавство
Студенти-- самовиховання студентів
ВНЗ-- навчально-виховна робота
Інформаційні технології
Музично-педагогічна освіта
Управління освітою
Професійно-технічна освіта
Хімія-- хімічна освіта
Медіапедагогіка
Праця-- психологічні умови
Навчання-- соціально-психологічне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагог-хореограф--самовиховання студентів--соціально-психологічне навчання--гуманізація--сучасні освітні технології--хімічна освіта--модернизація
Зміст : Дилдактика, методика і технології навчання ; Психологія ; Проблеми виховання ; Проблеми управління ; Історія професійної освіти ; Зарубіжний досвід ; Наукове життя
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.01/З-36
Назва : Засоби і технології єдиного інформаційного освітнього простору
Вихідні дані : К.: Атіка, 2004
Кільк.характеристики :240 с
Колективи : Інститут засобів навчання АПН України
Серія: "Діти України", освітній портал
ISBN, Ціна 966-326-095-5: 2.60, 15.00, грн.
ДРНТІ : 14.85
ББК : 74.202.53
Предметні рубрики (Галузі знань): викладання фізики
Викладання математики
Інформаційні технології
Дошкільна освіта
Діти України, портал
Інноваційні технології навчання
Дистанційна освіта
Комп’ютерні засоби навчання
Комп’ютерна грамотність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіа освіти--інформаційне забезпечення освіти
Зміст : Інформаційний освітній портал "Діти України" ; Сучасні підходи та принципи побудови порталів/ Н. Т. Задорожня, К. Л. Валь; Д. Б. Рождественська; В. Ю. Биков; Г. П. Лаврентьєва, С. М. Іванова; Ю. О. Жук, О. І. Вольневич; О. В. Овчарук. Інформаційне наповнення порталу "Діти України" ; Програмне забезпечення порталу "Діти України"/ Д. Б. Рождественська; В. Ю. Биков; Г. П. Лаврентьєва, С. М. Іванова; Ю. О. Жук, О. І. Вольневич; О. В. Овчарук. Педагогічний потенціал комп’ютерно орієнтованих систем навчання математики/ М. П. Шишкіна; В. Ю. Биков; О. О. Жук; Ю. О. Жук, О. М. Соколюк; О. В. Овчарук; В. П. Сергієнко, М. І. Шут. Інформаційний та психолого-педагогічний дослідницький потенціал освітнього порталу "Діти України"/ В. Ю. Биков; Г. П. Лаврентьєва, С. М. Іванова; Ю. О. Жук, О. І. Вольневич; О. В. Овчарук; Ю. М. Богачков. Тенденції розвитку та використання інформаційних технологій у контексті формування освітнього середовища/ В. Ю. Биков; Ю. О. Жук, О. М. Соколюк; О. В. Овчарук; В. П. Сергієнко, М. І. Шут; О. О. Гриценчук. Модель інтерактивної розв’язувальної системи/ Г. П. Лаврентьєва, С. М. Іванова; Ю. О. Жук, О. І. Вольневич; О. В. Овчарук; Ю. М. Богачков; І. Д. Малицька. Дослідження динамічних властивостей інтерактивної розв’язувальної системи/ Ю. О. Жук, О. М. Соколюк; О. В. Овчарук; В. П. Сергієнко, М. І. Шут; О. О. Гриценчук; І. Д. Малицька. Застосування інформаційних технологій та їх вплив на результати навчально-виховного процесу в дошкільних закладах/ Ю. О. Жук, О. І. Вольневич; О. В. Овчарук; Ю. М. Богачков; І. Д. Малицька; З. О. Мотилькова. Вивчення фізики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій/ Ю. О. Жук, О. М. Соколюк; О. В. Овчарук; В. П. Сергієнко, М. І. Шут; О. О. Гриценчук; І. Д. Малицька; І. А. Саннікова. Проблеми формування інформаційного середовища навчального закладу/ О. В. Овчарук; Ю. М. Богачков; І. Д. Малицька; З. О. Мотилькова; Н. В. Сороко. Педагогічні програмні засоби як ринковий продукт/ О. В. Овчарук; В. П. Сергієнко, М. І. Шут; О. О. Гриценчук; І. Д. Малицька; І. А. Саннікова; Ю. Ю. Чернявська. Розвиток компетентнісного підходу у контексті інноваційних процесів розвитку освіти у країнах світу/ О. В. Овчарук; Ю. М. Богачков; І. Д. Малицька; З. О. Мотилькова; Н. В. Сороко. Дистанційна освіта у європейських країнах та США у контексті розвитку інноваційних технологій/ В. П. Сергієнко, М. І. Шут; О. О. Гриценчук; І. Д. Малицька; І. А. Саннікова; Ю. Ю. Чернявська. Сучасні тенденції розвитку змісту освіти в зарубіжних країнах в умовах поступу інформаційного суспільства/ Ю. М. Богачков; І. Д. Малицька; З. О. Мотилькова; Н. В. Сороко. Теоретико-методичні особливості використання комп’ютерно орієнтованих засобів навчсння із загальної фізики/ О. О. Гриценчук; І. Д. Малицька; І. А. Саннікова; Ю. Ю. Чернявська. Метод обгрунтування використання результатів оцінювання навчальних досягнень/ І. Д. Малицька; З. О. Мотилькова; Н. В. Сороко. Досвід і напрями діяльності інформаційної освітянської мережі ЮНЕСКО для розвитку освітніх процесів України/ І. Д. Малицька; І. А. Саннікова; Ю. Ю. Чернявська. Інформаційне забезпечення сучасної освіти і діяльності міжнародних європейських організацій/ З. О. Мотилькова; Н. В. Сороко. Процес реформування в галузі обов’язкової освіти в країнах Європи/ І. А. Саннікова; Ю. Ю. Чернявська. Основи комп’ютерної грамотності в спеціальній школі/ Н. В. Сороко. Розвиток лексичного запасу дошкільників з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій/ Ю. Ю. Чернявська. Реалізація діяльнісного підходу при комп’ютерному навчанні в умовах оновлення мовної освіти в Україні/ Н. В. Сороко. Розвиток медіа освіти у Великобританії/ Ю. Ю. Чернявська.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1), аб(3)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1), аб(3)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(4Укр)/К 79
Автор(и) : Кремень, Василь Григорович
Назва : Освіта і наука в Україні - інноваційні аспекти. Стратегія. Реалізація. Результати
Вихідні дані : К.: Грамота, 2005
Кільк.характеристики :448 с
Примітки : Библиогр.: с. 431-444
ISBN (в пер.), Ціна 966-8066-83-9: 29.70 грн.
ДРНТІ : 14.91
ББК : 74.04(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта в Україні
Наука в Україні
Підготовка вчителів
Освітня політика
Дистанційна освіта
Дистанційне навчання
Модернізація освіти
Болонський процес
Інноваційна діяльність
Інноваційна політика держави
Вища освіта-- міжнародне співробітництво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): складові якості освіти
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :192 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Ніжинській вищій школі - 200 років
Ціна : 12.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчителі біології-- підготовка
Майбутні вчителі біології
Вчителі географії-- підготовка
Майбутні вчителі географії
Вчителі музики-- підготовка
Дистанційне навчання
освіта безперервна
Болонський процес
Вищі навчальні заклади-- організація навчального процесу
Вищі навчальні заклади-- адаптація студентів до ВНЗ
Викладання вищої математики
Перекладачі-- підготовка
Андрагогіка-- підготовка фахівців
Перекладознавство-- підготовка перекладачів
Викладачі вищих навчальних закладів
Підготовка майбутніх вчителів-- формування інформаційної культури
Дистанційна освіта
Управління вищим навчальним закладом
Навчання-- полікультурне навчання
Конфлікти-- сімейні
Інформаційні технології
Англійська мова-- спілкування
Освіта-- наступність в освіті
Викладання вищої математики
Викладання математики
Менеджери-- підготовка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність в освіті
Зміст : Ступінь сформованості соціально-екологічної відповідальності у дітей шкільного віку/ К. Кравченко. Моделювання сучасного фахівця в умовах особистісно орієнтованого навчання/ Н. Ю. Борейко. Педагогічна система і психолого-педагогічні умови формування готовності курсантів ВНЗ до управлінської діяльності/ О. О. Безносюк. Термінологія дистанційної освіти та дистанційного навчання/ В. Є. Лукін. Новітні комп’ютерні технології в системі вищої військової освіти/ Ю. Г. Бондаренко. Безперервна освіта в системі "школа-ВУЗ"/ Д. Мазоха. Моніторинг професійного розвитку майбутніх учителів початкової школи/ Л. Красюк. Застосування професійно орієнтованого управління у вищих навчальних закладах/ Л. Прус. Соціально-психологічні умови формування лінгвокультурної компетенції магістрантів у контексті полікультурного навчання/ О. Одінцова. Педагогічна підготовка як складова сучасної менеджмент-освіти в Україні/ Л. Загребельна. Зміст та методи навчання як фактори мотивації учіння/ В. М. Закалюжний. Додаткові освітні послуги для обдарованої студентської молоді та їх класифікація/ Я. М. Рудик. Рейтингове оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників/ А. В. Шостак. Адаптаційний період у ВНЗ та його вплив на академічні здібності першокурсників/ Е. І. Дібрівна. Соціально-педагогічні причини виникнення конфліктів у молодих сім’ях/ Л. Омельченко. Болонський процес і формування культури та світогляду молоді України/ Н. І. Яковець. Методологія організації навчального процесу у середовищі нових інформаційних технологій/ О. М. Гончарова. Проблеми адаптації студентів-першокурсників до навчання в умовах педагогічного училища/ О. М. Кочерга. Прийоми навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні англійською мовою/ С. В. Грабова. Наступність нових інформаційних технологій у самостійній роботі з фізико-метематичних дисциплін в системі "ліцей-ВНЗ"/ М. Дідовик, О. Коношевський. Дидактичні умови закріплення знань з вищої математики для студентів І курсу економічних спеціальностей/ М. Ковтонюк. До питання про використання інформаційних технологій в організації самостійної роботи у процесі вивчення курсу "Методика навчання математики"/ К. Копняк, О. Матяш. Прийоми професійного спрямування навчання вищої математики в нових умовах навчального процесу в ВНЗ/ Л. Гусак. Формування музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської підготовки/ О. М. Щербініна. Підготовка майбутніх учителів з використанням засобів мультимедіа/ В. Імбер. Рекламно-інформаційне забезпечення соціально-педагогічної діяльності/ А. І. Конончук, О. В. Сватенков. Застосування інтерактивних технологій навчання в процесі вивчення математики у ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації/ А. Воєвода. Вплив ігрових методів навчання на формування творчої особистості майбутніх менеджерів/ Н. Кардаш. Суть іншомовної компетентності як мети та результату професійної технічної освіти/ Г. В. Абрамович. Полікультурне виховання майбутніх учителів географії/ М. Г. Криловець. Підготовка вчителів біології: шляхи оптимізації/ С. Є. Трубачова, О. В. Євсєєва. Пошук інформації як джерело формування інформаційної культури майбутнього вчителя/ С. В. Кривець. Знання, уміння і навички у професійній підготовці майбутніх перекладачів/ О. Павлик. Деякі аспекти підготовки і розвитку творчої особистості майбутнього андрагога/ І. О. Зель. Актуальність моніторингу якості навчальних досягнень студентів у процесі професійного становлення у вищих навчальних закладах недержавної форми власності/ Н. М. Байдацька. Критеріальний підхід до визначення рівня професійного становлення студенток вищих навчальних аграрних закладів/ С. В. Виговська. Становлення організаційно-дидактичної системи вищої школи: історико-теоретичний аналіз/ Є. І. Коваленко. Перспективні напрями зміни змісту освіти і світовий досвід професіоналізації школи/ Т. В. Зінченко. Особливості запровадження американської моделі вищої технічної освіти/ Г. О. Козлакова, К. В. Корсак. Пошуки стратегії розвитку сучасного університету - зарубіжний досвід/ П. В. Кряжев. Проблема оцінювання і забезпечення якості вищої освіти в інформаційну епоху: зарубіжний досвід/ М. М. Лисенко. Підготовка вчителів у системі професійної педагогічної освіти Німеччини/ С. Івашньова. Зарубіжний досвід професійної підготовки вчителів у рецепції вітчизняних дослідників історії освіти (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.)/ Н. М. Баленко. Наукова організація праці педагога професійної школи: вітчизняний досвід/ О. В. Аніщенко. Проблема підготовки вчителя в дослідженнях науковців вищих закладів освіти України 20-30-х рр. ХХ століття/ О. А. Лавріненко.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 6
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :196 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Ніжинській вищій школі - 200 років
Ціна : 12.10 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Управління школою
Викладання інформатики
Директор школи
Педагогічний колектив
Управління освітою
Вища освіта в Україні-- якість освіти
Здоров’я учнів
Дистанційна освіта
Економічна освіта
Профільне навчання
Управління персоналом
Викладачі вищих навчальних закладів
Початкова освіта в Україні-- історія, 1917-1920 рр.
освіта в зарубіжних країнах
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- початкова освіта-- історія
Франція-- освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підвищення якості освіти
Зміст : Освіта Чернігівщини: модернізація в умовах переходу до інформаційного суспільства/ А. А. Заліський. Соціально-педагогічні аспекти управлінського процесу загальноосвітніми навчальними закладами/ В. В. Химинець. Якість інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом із використанням технічних засобів (29.05.05 р.)/ Л. М. Калініна. Методологічні основи підвищення професійної компетенції керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів/ В. М. Швидун. Педагогічний менеджмент як система управління якістю роботи загальноосвітньої школи/ Г. М. Тимошко. Системний характер формування понять у школярів/ І. В. Малафіїк. Педагогічні основи змісту і структури інноваційної діяльності директора школи/ Н. В. Василенко. Персоналізований підхід в управлінні педагогічним колективом загальноосвітньої школи/ Т. В. Рогова. Педагогічне обгрунтування зв’язку творчої та пректної діяльностей/ О. В. Купенко. Проекція міської структури та змісту науково-методичної діяльності на план шкільного методичного об’єднання/ О. В. Землянська. Роль дидактичних засобів управління у формуванні професійних умінь студентів при вивченні дисциплін метрологічного профілю/ О. Є. Ріхтер. Проблема інформаційного забезпечення постановки цілей діяльності педагогічного колективу/ В. Л. Логвін. Освіта та інформаційне суспільство/ О. В. Слєсаренко. Шляхи вдосконалення роботи з кадровим резервом освіти/ А. А. Петренко. Стратегії управління системою загальної середньої освіти в місті/ К. Д. Новченкова. Організаційно-управлінські засади самоосвіти молодого вчителя/ О. Онаць. Модель гуманістично зорієнтованої системи внутрішкільного управління в загальноосвітніх навчальних закладах/ Л. В. Вознюк. Технологія прогнозування якості освіти/ В. Т. Гурець. Збереження й зміцнення здоров’я учнів - стратегічний напрям роботи сучасної школи/ Т. М. Давидова. Загальні принципи побудови дистанційної освіти/ В. А. Тверезовський. Підготовка керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти/ Т. В. Дупляк. Деякі аспекти якості економічної освіти в ЗНЗ/ І. О. Климчук. Автоматизоване робоче місце керівника навчального закладу/ Т. І. Блакитна. Управлінський супровід процесу профільного навчання старшої школи/ С. А. Тельнова. Погляд на інформатизацію освіти черед призму площин/ Н. Т. Тверезовська. Управління розвитком персоналу в освітній організації: ретроспектива ровитку та сучасні підходи/ Т. В. Михайленко. Розробка локальних освітніх програм як шлях розвитку періональної системи освіти/ М. С. Артюх. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальній діяльності закладів освіти І ступеня/ О. П. Кивлюк. Проблеми формування соціальної компетенції учнів багатопрофільного ліцею інтернатного типу/ М. І. Рябуха. Зміст і структура управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів/ Р. П. Вдовиченко. Інформаційний супровід навчального процесу/ М. Ф. Письменна. Інформативна компетентність викладача вищого нвчального закладу/ Л. Л. Філіппова. Управління підвищенням професійного рівня учителів іноземної мови з використанням інформаційно-комунікаційних технологій/ О. П. Губаш, В. В. Лапінський. Управління навчальним закладом в умовах реалізації освітніх інновацій/ В. Звоник. Управління сучасною школою на засадах педагогічних інновацій/ Г. І. Деркач. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській та навчальній діяльності Першої української гімназії імені Миколи Аркаса м. Миколаєва/ С. В. Бережний, Л. С. Аристова. Діяльність методичної служби з підготовки керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти/ О. О. Удовиченко. Інформаційно-комунікативні технології як засіб розвитку гімназії/ В. О. Федоренко. Організаційні умови інформаційного забезпечення управління навчальним закладом/ А. А. Грушова. Ретроспективний аналіз використання методу проектів у контексті вивчення інформатики учнями 10-11 класів/ С. С. Петровський. Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх учителів/ Є. І. Коваленко. Моніторинг внутрішкільного управління як механізм трансформації освітянської галузі/ К. Б. Авраменко. Оцінка компетентності суб’єктів навчальногопроцесу - стратегія управління якістю уроку/ Н. Островерхова. Моніторинг динаміки особистісного розвитку учнів/ Л. П. Пасечнікова. Технологія підготовки педагогічного колективу до експертного оцінювання результатів навчальної діяльності учнів/ Л. М. Петренко. Індивідуалізація навчально-виховного процесу як засіб самоактуалізації особистості/ Л. В. Шалар. Управління становленням початкової освіти в Україні (1917 - 1920 рр.)/ І. Лебідь. Підготовка керівників освітніх установ другого ступеня у Франції/ В. В. Хоменко. Розвиток вищої початкової освіти на Чернігівщині в контексті проведення освітніх реформ у кінці ХІХ - на початку ХХ століття/ І. В. Лисенко.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 378/В 53
Назва : Вісник : Збірник наукових статей викладачів, докторантів, аспірантів Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Вип. 2
Вихідні дані : К.: НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2002
Кільк.характеристики :220 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Примітки : Укр., рос., англ. мовами
Ціна : 3.50 грн.
ДРНТІ : 14.37
ББК : 74.58я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчителі трудового навчання та технологій-- підготовка в вищій школі
Вчителі інформатики-- підготовка майбутнього вчителя
Сурдопедагоги-- підготовка
Дефектологія-- дефектологи-- підготовка
Дистанційна освіта
Музичне виховання
Викладання географії
Діти з особливими потребами-- порушення слуху
Викладання музики
Вірування та повір’я --УКРАЇНА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність при навчанні математики
Зміст : Способи словотвору молодіжного сленгу/ В. Г. Дейнега. Телевізійне мовлення як об’єкт дослідження у сучасному мовознавстві/ Г. О. Денискіна. Організаційно-правові засади діяльності місцевих державних адміністрацій/ Н. О. Деркачова. Роль мотивації в процесі формування творчих професійних умінь у студентів - майбутніх учителів/ О. В. Дикуха. Усвідомлення майбутніми спеціалістами шляхів і засобів особистісного зростання в процесі професійної підготовки/ Л. В. Долинська. Проблеми і перспективи сучасної цивілізації (соціологічний аспект)/ В. Т. Дорофей, Л. М. Зайченко. З історії дослідження української наукової термінології/ С. М. Дорошенко. Використання Internet в дистанційній підготовці студентів педагогічних закладів освіти/ Т. М. Дригота. Формування мотивації до занять фізичною культурою засобами оздоровчо-лікувального впливу у студентів із серцево-судинною патологією/ М. В. Євтушок. Становлення гендерних досліджень і освіти в Україні/ Т. М. Зелінська. Формування позитивної мотивації ставлення студентів до учіння/ Н. П. Зубалій. Дистанційна освіта як форма заочного навчання студентів педагогічних вузів/ А. В. Касперський, О. М. Кучменко. Роль музичного виховання в духовному відродженні нації/ Т. О. Кичановська. Розвиток пізнавальної діяльності студентів в процесі роботи над науковим текстом/ К. А. Кічан. Гуманістична спрямованість природоохоронної самоосвіти студентів/ С. П. Ковалишина, М. І. Пащенко. Технології соціальної роботи у Німеччині/ І. М. Ковчина, О. О. Шубка. Інтеграція знань як засіб вдосконалення змісту освіти в школі/ О. В. Кудря. Правовий статус безпритульних дітей згідно закону України "Про охорону дитинства"/ І. І. Куцим. Структурування шкільної освіти: західноєвропейський регіон.../ С. А. Кушнірук. Про доцільність курсу математичного моделювання/ Г. Л. Лагута. Поглиблення фахової підготовки учителя інформатики/ В. В. Лапінський, В. М. Дем’яненко. Історіософська концепція роману Юрія Липи "Козаки в Московії"/ Ю. В. Лисак. Грушевський М. С. про дохристиянські вірування українського народу/ О. Магеря. Використання нетрадиційних методів навчання для формування екологічних знань у майбутніх вчителів під час вивчення базових курсів на природничо-географічному факультеті/ С. Г. Макарова.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.35)/П 69
Назва : Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" : Навчально-методичний посібник. Ч. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :220 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Різночитання назви :Загл. обл.: Сучасні педагогічні технології
Ціна : 15.90, 0070214, грн.
ДРНТІ : 14.07.09
ББК : 74я73 + 74.202.4я7
Предметні рубрики (Галузі знань): Дистанційна освіта
Модульно-рейтингові технології навчання
Інтерактивне навчання
Педагогічні технології
Розвивальне навчання
Зміст : ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ; Практичні можливості та дидактична доцільність інформаційних технологій ; Проблеми дистанційної освіти ; Адаптивна система навчання ; Інтерактивні технології навчання ; Проблемне навчання - основа розвитку здібностей учнів ; Модульно-розвивальне навчання ; Проектні технології в процесі становлення школи ; Особистісно зорієнтоване виховання: шляхи реалізації/ І. Бех. Гуманізація як системоутворюючий компонент реформування сучасної освіти та виховання/ Л. Хоружа. Педагогічна підтримка в особистісно зорінтованій парадигмі виховання/ О. Столяренко. Реалізуємо метод проектів/ Л. Стеців. Дистанційна освіта: учора, сьогодні, завтра/ С. Дичковський. Програма розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки ; Про переваги модульно-рейтингової технології навчання/ М. П. Власко, О. В. Устименко. Від творчої особистості - до нових технологій навчання/ В. Паламарчук, С. Рудаківська. Модульно-розвивальне навчання як педагогічна технологія формування особистості/ Л. М. Волобуєва. До проблеми модульних технологій навчання/ В. Строганов. Учні з проблемами в навчанні: діагностика і допомога/ І. Бідюк, Г. Лабузна. Інтерактивні техніки навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів/ С. Г. Крамаренко. Інтерактивність у навчальному процесі/ Л. Ампілогова. Інтерактивне навчання як сукупність технологій/ О. Пометун, Л. Пироженко. Нові педагогічні технології: інтерактивне навчання/ А. М. Мартинець. Використання інтерактивних освітніх технологій у навчально-виховному процесі/ Л. Лівандовська. Проблемне навчання як провідний метод розвивального навчання в умовах особистісно орієнтованої парадигми освіти/ М. А. Волосюк. Комп’ютерні технології навчання: сутність та особливості впровадження/ П. І. Сікорський. Модульно-тьюторська технологія/ Л. Дерев’янко. Індивідуальна освіта: принципи і рішення/ Н. Крилова. Технологія креативного навчання/ А. Сологуб. Адаптивне навчання: можливість чи необхідність?/ Н. Мірошкіна. Організація навчальної діяльності підлітків з низьким рівнем успішності/ М. Гриньова, К. Вовк. ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ; Общие основы технологий развивающего обучения ; Система развивающего обучения Л. В. Занкова ; Технология развивающего обучения Д. Б. Эльконина - В. В. Давыдова ; Системы разивающего обучения с направленностю на развитие творческих качеств личности ; Личностно ориентированное развивающее обучение ; Технология развивающего обучения (Г. К. Селевко) ; Что такое ровивающее обучение?/ В. Репкин. Сучасна школа в системі розвивального навчання/ О. Дусавицький. Система розвивального навчання в дзеркалі шкільної практики/ О. Дусавицький. Психолого-педагогічні передумови основної школи в системі розвивального навчання/ О. Дусавицький. Навчаючи, розвивати й виховувати/ В. Паламарчук, Л. Данилевська. Розвивальне навчання: психологічне дослідження/ Л. Мар’яненко. Диагностика и развивающее обучение/ М. А. Мартинович. Учитель в системе развивающего обучения/ Б. Репкин. Розвивальний підручник: підходи до розуміння і створення/ А. Фурман. Що радує в дітях?/ Н. Мазур. Взаємозв’язок навчання і розвитку/ С. Максименко. Урок в VII классе по системе развивающего обучения/ О. Н. Вележева.
Примірники : всього 92: Ч.З.№2(15), пед.(25), фб(1), ав(2), аб(54)
Вільні : Ч.З.№2(15), пед.(25), фб(1), ав(2), аб(54)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(05)/П 24
Назва : Педагогіка і психологія професійної освіти : Науково-методичний журнал. № 6, грудень
Вихідні дані : Львів, 2003
Кільк.характеристики :194 с
Колективи : Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр, Національний університет "Львівська політехніка"
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ціна : 13.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Технології навчання
Проблеми виховання
Проблеми управління
Професійна освіта-- історія
Наукове життя
Дистанційна освіта
Зміст : Використання можливостей дистанційної освіти з метою підвищення ефективності диференційованого навчання математики/ О. Чашечникова. Морально-етичний аспект формування ділової людини/ З. Гіптерс. Основні підходи до проблеми організації самостійної роботи студентів/ А. Цюприк. Форми і методи контролю якості знань і рівня професійної компетентності майбутнього викладача/ В. Вакуленко. Проблема символу в філософських і психологічних дослідженнях/ П. Теслюк. Концептуальні засади застосування посередництва при розв’язанні конфліктів/ Н. Гайдук.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.03(03)/Ф 62
Автор(и) : Фирсова М. М., Новожилова Н. В.
Назва : Электронный журнал - новые возможности управления
Місце публікування : Народное образование: Российский общественно-педагогический журнал/ Министерство образования РФ, Российская академия образования, Педагогическое общество России, Редакция "Народное образование". - М.: Народное образование, 2010. - N 8. - С. 102-106 (Шифр НО-1/2010/8)
ББК : 74.03(03)
Предметні рубрики (Галузі знань): Електронні інформаційні ресурси
Дистанційна освіта
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Географіч. рубрики: Росія-- освіта
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74/З-62
Автор(и) : Зимин А.М., Манушин Э А.
Назва : Лаборатория удаленного доступа в школе
Місце публікування : Народное образование: Российский общественно-педагогический журнал/ Министерство образования РФ, Российская академия образования, Педагогическое общество России, Редакция "Народное образование". - М.: Народное образование, 2010. - N 8. - С. 147-156 (Шифр НО-1/2010/8)
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): Дистанційна освіта
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
Статистика
за 06.06.2024
Кількість запитів 54221
Кількість відвідувачів 1945
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя