Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Диференційоване навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.
74.03(4УКР)
Б 48


    Березівська, Л. Д.
    Статус єдиної школи (1919) як проект диференційованого підходу до розвитку шкільної освіти в Україні [Текст] / Л. Д. Березівська // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 34-37
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Диференційоване навчання
   Шкільна освіта

   історія педагогіки України(1917-

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
Статут єдиної школи -- диференціація навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
74.03(4УКР)
Б 48


    Березівська, Лариса.
    Диференціація навчання як форма індивідуального підходу до дитини у працях українських педагогів (1917-1920 роки) / Л. Березівська // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 75-80. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: історія педагогіки України(1917-
   Диференційоване навчання

   навчання диференційоване

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
індивідуальний підхід -- історія диференціації навчання
Анотація: У статті розкриваються ідеї українських педагогів 1917-1920 років щодо диференціації навчання як форми індивідуального підходу до дитини. Доведено, що в цей період вони інтенсивно працювали над розробленням нової гуманістичної моделі шкільної освіти.


Дод.точки доступу:
Чепіга, Яків Феофанович (педагог, психолог, громадський діяч ; 1875-1938) \про нього\; Іваниця, Григорій Микитович (український філолог ; 1892-1938) \про нього\; Музиченко, Олександр Федорович (український вчений-педагог ; 1875-1940) \про нього\; Черкасенко, Спиридон Феодосійович (письменник ; 1876-1940) \про нього\; Лебединцев, Костянтин Феофанович (видатний математик-методист ; 1878-1925) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

3.
74.03(4УКР)
Б 81


    Бондар, Людмила.
    Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті освіти початкової школи (кінець ХІХ ст. - до 1917 р.) / Л. Бондар // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 69-74 : табл. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р.
   Диференційоване навчання

   навчання диференційоване

   Початкова освіта в Україні--історія, кінець 19 ст.- до 1917 р.

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
початкові училища
Анотація: У статті розглянуто типи державних початкових шкіл кінця ХІХ - початку ХХ століття та проаналізовано зміст навчальних планів і програм як документів, що відображали особливості диференціації початкової освіти означеного періоду.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

4.
74.5
Г 94


    Гуманкова, Ольга Сергіївна.
    Підготовка майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наук.ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / О. С. Гуманкова ; Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир). - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2012. - 20 с. -
УДК
ББК 74.5
РУБ 74.5
Рубрики: Професійна освіта
   майбутній вчитель

   Диференційоване навчання

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності



Дод.точки доступу:
Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

5.
15
Н 34


    Дічек, Наталія Петрівна.
    Українська педагогічна психологія і розроблення питань індивідуалізації навчання школярів у другій половині ХХ ст. [Текст] / Н. П. Дічек // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 3. - С. 270-281
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: педагогічна психологія
   Індивідуалізація навчання

   Історія педагогіки України

   Диференційоване навчання



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

6.
74
К 55


    Коберник, Галина Іванівна.
    Стимулвання навчально-пізнавальної активності молодших школярів в умовах диференційованого навчання (на матеріалах уроків математики)0 [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового сткпеня канд. пед. наук. Спец.13.00.01-теорія та історія педагогіки / Г. І. Коберник ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 1995. - 24 с. -
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: навчально-пізнавальна діяльність
   Активність

   Диференційоване навчання

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   автореферати дисертацій--педагогіка



Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

7.
22.3
Л84


    Лукіна, Тетяна Олександрівна.
    Фізична задача як засіб диференційованого навчання фізики в середній школі [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання (фізики) / Т. О. Лукіна ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 1997. - 22 с. -
УДК
ББК 22.3
РУБ 22.3
Рубрики: Методика навчання фізики--середні навч.заклади
   диференційоване навчання

   автореферати дисертацій--фізика--методика викладання



Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

8.
371(075.3)
М 18


    Малафіїк, Іван Васильович.
    Дидактика новітьної школи [Текст] : навчальний посібник / І. В. Малафіїк. - К. : СЛОВО, 2015. - 632 с. - ISBN 978-966-194-201-0 : 95.00 грн.
ББК 74.я73 + 74.202я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Дидактика--підручники та посібники для ВНЗ

   Дидактична система

   Зміст освіти

   Навчання--засоби навчання

   Засоби навчання

   Методи навчання

   Форми навчання

   Диференційоване навчання

   Розвивальне навчання

   Технологія навчання

   Програмоване навчання

   Проблемне навчання

   Модульне навчання

   Проектне навчання

   Продуктивне навчання

   Інтерактивне навчання


Примірників всього: 10
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (8)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (8)
Знайти схожі

9.
371.01
О-64


   
    Організаційно-педагогічні засади формування інформаційного простору профільної школи [Текст] : Методичний посібник / [М. О. Ассанов, В. І. Доротюк, М. С. Коляновська та ін.] ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки. - К. : Педагогічна думка, 2013. - 142 с. - Бібліогр. : с. 136-141. - ISBN 978-966-644-335-2 : 88.00 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ
Піддячий, Микола Іванович. Соціально-професійно орієнтоване освітнє середовище профільної школи / М. І. Піддячий. - С .6-14
Піддячий, Микола Іванович. Формування соціально-трудової орієнтації учнів / М. І. Піддячий. - С .15-22
Ассанов, Михайло Олександрович. Диференційований підхід у навчанні. Його місце у гуманізації освіти / М. О. Ассанов. - С .23-32
Рогоза, Валентин Володимирович. Принципи розроблення та впровадження психолого-педагогічного інструментарію профорієнтаційного спрямування / В. В. Рогоза. - С .33-46
Кохан, Олександр Валерійович. Електронний підручник - альтернативний інструментарій у шкільній освіті / О. В. Кохан. - С .47-52
Кохан, Олександр Валерійович. Розвивальне освітнє середовище профільної школи на основі інформаційних і телекомунікаційних технологій як фактор саморозвитку особистості / О. В. Кохан. - С .53-57
Кохан, Олександр Валерійович. Підготовка педагогічних кадрів компетентних у використанні інформаційних і комунікативних технологій / О. В. Кохан. - С .58-61
Левченко, Надія Григорівна. Методичні аспекти формування базових понять у старшокласників з технологічного профілю навчання / Н. Г. Левченко. - С .62-75
МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ В УМОВАХ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ
Доротюк, Валентина Іванівна. Методологія профорієнтаційної роботи в школі / В. І. Доротюк. - С .95-97
Доротюк, Валентина Іванівна. Навчально-методичний кабінет профорієнтаційної роботи у школі / В. І. Доротюк. - С .99-100
Доротюк, Валентина Іванівна. Форми та методи профорієнтаційної роботи зі школярами / В. І. Доротюк. - С .100-103
ББК 74.202.2 + 74.200.52.6
РУБ 371.01
Рубрики: Профільні школи--Формування інформаційного простору
   Профільне навчання

   Диференційоване навчання

   Електронні підручники

   підготовка педагога--система

   Професійна орієнтація в школі

   Освітнє середовище

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Анотація: Методичний посібник підготовлено з урахуванням тенденцій сучасного розвитку педагогічної теорії і практики. Авторами викладено сукупність взаємопов'язаних способів і прийомів доцільного застосування експериментально перевірених організаційно-педагогічних засад в інформаційному просторі профільної школи. Це насамперед методика підготовки особистості до життя та активної трудової діяльності в умовах профільного освітнього середовища, зорієнтованого на потреби особистості, суспільства, регіону та держави; актуалізація потреби у професійному самопізнанні, самовихованні, саморозвитку, самоорганізації; вироблення гуманістичної життєвої та професійної позиції тощо. Методичний посібник допоможе майбутнім фахівцям зрозуміти суспільну значущість праці і її поділ у суспільстві, специфіку діяльності, відчути себе суб'єктом цієї діяльності, опанувати механізм використання особистісного й колективного потенціалу для розв'язання поставлених завдань.


Дод.точки доступу:
Ассанов, Михайло Олександрович; Доротюк, Валентина Іванівна; Коляновська, Марія Сергіївна; Кохан, Олександр Валерійович; Левченко, Надія Григорівна; Піддячий, Микола Іванович; Рогоза, Валентин Володимирович; Туташинський, Василь Іванович; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут педагогіки (Київ)
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

10.
371(075)
П32


    Підласий, І. П.
    Практична педагогіка або Три технології [Текст] : інтерактивний підручник для педагогів ринкової системи освіти / І. П. Підласий. - К. : СЛОВО, 2004. - 616 с. - ISBN 966-8407-22-9 : 20.00 грн.
    Зміст:
Поблажлива технологія
Партнерська технологія
Продуктивна технологія
ДРНТІ
ББК 74.6я7 + 74.200.4
РУБ 371(075)
Рубрики: Вальдорфська педагогіка
   Диференційоване навчання

   Уроки--підготовка

   Практична педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
діагностика навченості


Дод.точки доступу:
Шаталов, В. Ф. \о нем\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
Статистика
за 05.06.2024
Кількість запитів 2215
Кількість відвідувачів 822
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя