Пошуковий запит: <.>S=Дошкільна освіта -- заняття з математики<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 68
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Навацкая О.И. Лента занятий в средней группе. Цифра 7/О.И. Навацкая // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО "Издательство " Детство-Пресс", 2008,N N5.-С.15-16
|
>2.
| Білоусько Л. Шляхи формування мовної (математичної) компетенції дошкільників в умовах дошкільного навчального закладу/Л. Білоусько // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N10.-С.58-60
|
>3.
| Щербакова К. Арифметичні моделі для розв’язання задач/К. Щербакова, Л. Зайцева // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2008,N N4.-С.22-24
|
>4.
| Репина Г. А. Флексагоны как средство математического развития дошкольников: Развитие элементарных математических представлений/Г. А. Репина // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО "Издательство " Детство-Пресс", 2008,N N3.-С.22-26
|
>5.
| Белошапкина С. В. Экономика для дошкольников: Конспекты занятий по ознакомлению детей с социально-предметным миром/С. В. Белошапкина // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО "Издательство " Детство-Пресс", 2009,N N5.-С.8-14
|
>6.
| Бевз Г. П. Бібліотека журналу "Математика в школах України". Вип. 7 (115):Римована математика/Г. П. Бевз. - 2012
|
>7.
| Репина Г. А. Диагностика логико-математического развития детей 6-7 лет с помощью материалов для математического моделирования/Г. А. Репина // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО "Издательство " Детство-Пресс", 2009,N N4.-С.16-21
|
>8.
| Джемула Г. Наступність у формуванні навчальних умінь/Г. Джемула // Вихователь-методист дошкільного закладу. -київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009,N N6.-С.40-45
|
>9.
| Белошистая А. В. Игра на занятии по математике, или еще раз о "веселой математике"/А. В. Белошистая // Вопросы психологии. -М.:ООО "Вопросы психологии", 2007,N N2.-С.140-144
|
>10.
| Белошистая А. Понятие “величина” в дошкольніых программах математического образования/А. Белошистая // Дошкольное воспитание. -М.:Дошкольное воспитание, 2006,N N9.-С.74-81 (продолжение следует)
|
>11.
| Весела математика // Бібліотечка вихователя дитячого садка. -К.:Редакція освітянських видань, 2006,N N7/8.-С.1-120
|
>12.
| Белошистая А. Игровая ситуация на занятиях по математике/А. Белошистая // Дошкольное воспитание. -М.:ООО Издательский дом " Воспитание дошкольника", 2007,N N10.-С.6-10
|
>13.
| Надточей В. І гра, і навчання: Дидактична гра на з математики/В. Надточей // Дошкільне виховання. -К.:Преса України, 2007,N N9.-С.21-23.
|
>14.
| Белошистая А. В. О возможности влияния математического образования на личностное развитие ребенка дошкольного и младшего школьного возраста/А. В. Белошистая // Педагогические технологии. -М.:НИИ школьных технологий, 2007,N N1.-С.16-22
|
>15.
| Харченко Оксана Порядок потрібен скрізь : інтегроване заняття логіко-математичного спрямування для дітей середньої групи/Оксана Харченко // Дошкільне виховання, 2016,N № 7.-С.28-29
|
>16.
| Левковська Г. Інтелектуальний розвиток старших дошкільників у процесі формування елементарних математичних уявлень/Г. Левковська // Вихователь-методист дошкільного закладу. -київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2016,N N 4.-С.24-34
|
>17.
| Зайцева Л. Щоб математика розум впорядкувала /Лариса Зайцева // Дошкільне виховання, 2014. т.№ 7.-С.17-21.
|
>18.
| Журавльова Надія З городу й саду через гай веземо щедрий урожай/Надія Журавльова // Дошкільне виховання, 2017,N № 10.-С.19
|
>19.
| Стрілець С. Розвиток природничо-математичної та технологічної компетентностей дітей у системі національно-патріотичного виховання: регіональний експеримент/С. Стрілець, Н. Стрілецька // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2017,N N 1/2.-С.41-48.
|
>20.
| Нестерук Наталія Веселий ґудзичок : заняття для дітей середньої групи/Наталія Нестерук // Дошкільне виховання, 2017,N № 1.-С.30-31
|
>21.
| Стеценко І. Фрактали: математика, мистецтво, винахідництво: Впроваджуємо STREAM-освіту/І. Стеценко // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2016,N N 1.-С.8-9.
|
>22.
| Брєжнєва О. Жива математика, або Технологія інтегрованих дидактичних модулів для логіко-математичного розвитку дітей/Антоніна Брєжнєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 11.-С.58-65.
|
>23.
| Щербакова К. Й. Методика формування елементів математики в дошкільників/К. Й. Щербакова. - 2011
|
>24.
| Науменко О. Монтессорі-підхід до математики/О. Науменко, А. Найда // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2014,N N 8.-С.12-16.
|
>25.
| Єніна Л. Захопливі та незвичні сюжети геометричні/Л. Єніна // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2015,N N 12.-С.22-24.
|
>26.
| Терещенко І. Сюжетні задачі - гімнастика для розуму/І. Терещенко // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2015,N N 10.-С.21-24.
|
>27.
| Стеценко І. Конструюємо математичні казки/І. Стеценко // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2015,N N 9.-С.13-16.
|
>28.
| Ясентюк С. Блоки Дьєнеша для логіко-математичного розвитку дітей/Світлана Ясентюк, Алла Котненко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 5.-С.59–64.
|
>29.
| Зайцева Л. Точна наука розвиває творчі задатки, або Математика для дошкільників/Лариса Зайцева // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 3.-С.17–24.
|
>30.
| Брежнєва О. Вивчаємо цифри та числа за програмою "Впевнений старт"/Олена Брежнєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 3.-С.13–16.
|
|
|