Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Дошкільна освіта -- інклюзивна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-34 
1.
373.2.043.2-056.2/.3](477)
Г 67


    Горбенко, І.
    Індивідуальна програма розвитку – від А до Я / Інна Горбенко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 8–15. - Зміст: Які складові та зміст ІПР ; Чому важливо з’ясувати актуальний рівень розвитку ; Що таке додаткові освітні послуги ; Які види адаптації та модифікації застосовувати ; Як правильно визначати цілі та завдання ІПР.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- інклюзивна освіта -- заклади дошкільної освіти -- діти з особливими освітніми потребами -- психолого-педагогічний супровід -- технологія індивідуального планування -- індивідуальна програма розвитку -- актуальний рівень розвитку -- додаткові освітні послуги -- адаптація -- модифікація -- цілі -- завдання
Анотація: Про використання технології індивідуального планування під час реалізації інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Бобир, Валентина
    Інклюзія: реальні кроки в наявних умовах : з досвіду роботи районної творчої групи [Текст] / Валентина Бобир, Олена Іванюк // Дошкільне виховання. - 2016. - № 2. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
іклюзивне освітнє середовище -- інклюзія в ДНЗ
Анотація: Викладено матеріал з досвіду роботи Святишинського району м. Києва та подано зразки оформлення документації щодо упровадження інклюзії в ДНЗ.


Дод.точки доступу:
Іванюк, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

3.


    Миронова, Світлана.
    Інклюзивна група в дитячому садку: що робить вихователь [Текст] / С. Миронова, М. Буйняк // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 2. - С. 54-58.
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- психолого-педагогічний супровід


Дод.точки доступу:
Буйняк, Мар’яна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Федоренко, Оксана
    Інклюзивна освіта в умовах карантину [Текст] / Оксана Федоренко // Дошкільне виховання. - 2020. - № 12. - С. 8-9 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- освіта онлайн -- діти з особливими освітніми потребами
Анотація: Відділ дошкільної та початкової освіти УІРО подає рекомендації щодо того, як організувати роботу з дітьми з особливими освітніми потребами в олайн режимі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

5.
373.2.043.2-056.2/.3
Н 84


    Носачова, Т.
    Інклюзивна освіта у ЗДО: що має знати вихователь-методист [Текст] / Тетяна Носачова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 8. - С. 27–31. - Зміст: Закони і підзаконні акти ; Взаємодія зі спеціалістами ; Спеціальні засоби корекції психофізичного розвитку.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- дошкільна освіта -- інклюзивна освіта -- підзаконні акти -- взаємодія зі спеціалістами -- психофізичний розвиток


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.


    Мартинчук, Олена
    Інклюзивна освіта: ідея, практика і суспільна цінність [Текст] / Олена Мартинчук // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 2-5 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- інклюзивна освіта -- рівні права на освіту -- нормативне підґрунтя інклюзивної освіти -- підготовка кадрів
Анотація: "Інклюзивна освіта як соціальний та освітній феномен стає невід'ємним складником освітнього простору України. Особливість системи інклюзивної освіти полягає в тому, що вона... зародилася в останні десятиліття ХХ століття, коли демократичні зміни у суспільстві зумовили необхідність забезпечення основних прав і свобод, зокрема права на освіту, для всіх дітей, в тому числі з особливими освітніми потребами". "Упровадження інклюзії у практику роботи дитсадків - один з ключових напрямів реформування нашої освітньої системи. Водночас і один з найскладніших. Чи готові до інклюзії дошкільні заклади й українське суспільство загалом? Які перешкоди нам належить подолати? Які здобутки ми вже маємо?" Цим питанням присвячений випуск журналу і ця стаття.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
74.102
Д 50


    Дичківська, Ілона.
    Інклюзивна практика в дитсадку: організаційна модель / І. Дичківська // Дошкіл. виховання : щомісяч. наук.-метод. журн. М-ва освіти і науки України для педагогів і батьків. - 2014. - № 2. - С. 5-9 : фотогр. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзія -- інклюзивна практика -- діти з особливими потребами -- дошкільні навчальні заклади -- структура інклюзивних дитсадків -- інклюзивні групи -- предметно-розвивальне середовище -- професіоналізм фахівців
Анотація: Стаття присвячена проблемі навчання й виховання дітей з особливими потребами у дошкільних навчальних закладах. Висвітлено організацію структурних підрозділів інклюзивного дитсадка та розглянуто мету, завдання і зміст роботи кожного з них. Визначено та проаналізовано чинники реалізації інклюзивної практики в дитсадку.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.


    Білецька, Л.
    Інклюзивне навчання: перші кроки в Україні [Текст] / Л. Білецька, І. Білецька // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2007. - N4. - С. 12-15 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання


Дод.точки доступу:
Білецька, І.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


    Скрипник, Тетяна
    Інклюзивне освітнє середовище. Підтримка дітей з аутизмом у закладі дошкільної освіти [Текст] / Тетяна Скрипник // Дошкільне виховання. - 2019. - № 7. - С. 7-11 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- розвивальне середовище -- аутизм
Анотація: "Упровадження інклюзивної освіти - системний процес. Для успішного його перебігу треба створити певні умови, що базуються на грамотному, продуманому і відповідальному підході фахівців. Мають бути підготовлені й дитина з особливими освітніми потребами, і освітнє середовище, яке задовольняє потреби всіх малят, а також потрібна налагоджена узгоджена робота міждисциплінарної команди супроводу. Цю статтю присвячено питанню створення відповідного та безперешкодного освітнього середовища для дітей з аутизмом."


Немає відомостей про примірники
Знайти схожі

10.
74.100.5
М 33


    Матат, Дарина.
    Без кордонів [Текст] / Д. Матат // Освіта України : Педагогічна газета. - 2014. - N 47 (15 грудня). - С. 11.
ББК 74.100.5
Рубрики: Інклюзивна освіта--дошкільна освіта
   Дошкільна освіта--інклюзивна освіта



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.


    Скалаух, Олена
    Горобинка-намистинка : індивідуальне заняття для дітей молодшої групи з особливими освітніми потребами та з типовим розвитком [Текст] / Олена Скалаух // Дошкільне виховання. - 2019. - № 11. - С. 32-33 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами
Анотація: Авторка ділиться своїм досвідом роботи в інклюзивній групі, яку відвідують двоє дітей з особливими освітніми потребами (із синдромом Дауна та з аутизмом). Подане заняття-казка з використанням фетрового посібника дарує малюкам приємні тактильні враження, допомагає тренувати пальчики, закріплювати уявлення про пори року, кольори, лісових мешканців, а також забезпечує психологічне розвантаження дітей. Заняття можна проводити з однією дитиною або з двома.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.
373.2.043.2-056.2/.3(477)
Д 49


   
    Дитина з особливими освітніми потребами у ЗДО // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 12. - С. 54–57.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- заклади дошкільної освіти -- інклюзивна освіта -- інклюзивні групи -- психолого-педагогічний супровід -- індивідуальні програми розвитку -- самодіагностика -- тестування -- педагоги
Анотація: Тест для самодіагностики педагогів закладів дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

13.
373.2.043.2-056.2/.3](477)
Д 49


   
    Дитина з особливими потребами в інклюзивній групі : [пам’ятка] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. [23].
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- інклюзивні групи в дитсадках -- дитина з особливими потребами -- педагогічний колектив
Анотація: У статті вміщено поради для педагогів та батьків щодо організації інклюзивних груп у закладі дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.


    Гладун, Ольга
    Дитина з порушеннями зору в інклюзивному освітньому просторі : семінар-практикум для педагогів [Текст] / Ольга Гладун // Дошкільне виховання. - 2020. - № 1. - С. 17-19 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
   Діти з особливими потребами--дошкільний вік--інклюзивне навчання

Кл.слова (ненормовані):
робота з колективом -- діти з порушеннями зору -- методична робота -- тренінги для педагогів ЗДО -- семінар-практикум -- інклюзивне освітнє середовище
Анотація: Створюючи інклюзивне освітнє середовище, важливо враховувати особливості сприймання довкілля вихованцями з різними порушеннями. Для цього педагогам необхідно пройти спеціальну підготовку. Про роботу семінару-практикуму для педагогів йдеться у статті. Мета його - сприяти розширенню досвіду педагогів, зокрема орієнтуванню в медичних аспектах офтальмологічних порушень; допомогти відчути, як бачать світ діти з різними порушеннями зору; уточнити специфіку організації розвивального середовища; розвивати педагогічну рефлексію, підвищувати психологічну компетентність у питаннях корекції розвитку емоційно-вольової сфери дитини з порушеннями зору.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

15.
373.2.043.2-056.2/.3](477)
П 59


    Порошинська, Н.
    ЗДО, батьки та ІРЦ: нюанси взаємодії / Наталія Порошинська // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 12. - С. 51–53.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- інклюзивна освіта -- інклюзивні групи -- діти з порушеннями психофізичного розвитку -- інклюзивно-ресурсний центр -- робота з батьками
Анотація: Роз’яснення фахівця.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

16.


    Чекер, Яна.
    Зрозумій мене, або Альтернативні комунікації для особливих дітей [Текст] / Я. Чекер // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 10. - С. 24-26.
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
альтернативна комунікація -- заклади дошкільної освіти -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- система обміну картинками
Анотація: У статті описано досвід дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 138 міста Києва щодо використання альтернативних систем комунікації, зоктема, комунікативної системи обмуну картинками PECS (Picture change Communication System).


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

17.
373.2.043.2-056.2/.3](477)
К 63


   
    Команда психолого-педагогічного супроводу: хто що робить : [шпаргалка] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. [18–20].
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- заклади дошкільної освіти -- психолого-педагогічний супровід -- команда психолого-педагогічного супроводу -- обов’язки
Анотація: У статті подано коло професійних обов’язків учасників команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

18.
373.2.043.2-056.2/.3](477)
Г 67


    Горбенко, І.
    Комплексна оцінка розвитку дитини з особливими освітніми потребами: хто, коли і навіщо / Інна Горбенко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 4–7. - Зміст: Хто та як визначає сильні сторони та потреби дитини.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- діти з особливими освітніми потребами -- розвиток дитини з особливими потребами -- комплексна оцінка -- інклюзивно-ресурсні центри -- результати обстеження


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

19.
   373.2(075.8)
   К 63


    Компанець, Наталія Миколаївна.
    Моделювання індивідуального розвитку дитини з особливими потребами в умовах інклюзивного ДНЗ [Текст] : навчально-методичний посібник / Н. М. Компанець, І. В. Луценко ; НАПН України, Інститут спеціальної педагогіки. - К. : ФОП Симоненко, 2018. - 40 с. : табл. - ISBN 978-966-97877-4-3 : 21.50 грн.
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--діти з особливими потребами
   Дошкільна освіта--інклюзивна освіта

   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

Кл.слова (ненормовані):
індивідуальний розвиток дитини


Дод.точки доступу:
Луценко , Інна Василівна; Національна академія педагогічних наук УкраїниІнститут спеціальної педагогіки
Примірників всього: 1
Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

20.
   373.2(075.8)
   К 56


    Коваль , Людмила Вікторівна.
    Організаційно-методичний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного ДНЗ [Текст] : навчально-методичний посібник / Л. В. Коваль , Н. М. Компанець, І. В. Луценко ; НАПН України, Інститут спеціальної педагогіки. - К. : ФОП Симоненко, 2018. - 100 с. - ISBN 978-966-97877-5-0 : 53.75 грн.
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--діти з особливими потребами
   Дошкільна освіта--інклюзивна освіта

   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами


Дод.точки доступу:
Компанець, Наталія Миколаївна; Луценко , Інна Василівна; Національна академія педагогічних наук України; Інститут спеціальної педагогіки
Примірників всього: 1
Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

 1-20    21-34 
 
Статистика
за 25.08.2024
Кількість запитів 41567
Кількість відвідувачів 1028
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя