Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Дошкільна освіта -- інноваційна діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :206 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 55.33 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дошкільна освіта-- професійна підготовка педагогів
Діти з особливими потребами
Освіта-- наступність в освіті
Дошкільна освіта-- інноваційна діяльність
Дошкільна освіта-- наступність у навчанні
Заклади дошкільної освіти-- управління-- підготовка керівників
Дошкільна освіта в Україні-- історія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність в навчанні--підготовка педагогів дошкільної освіти--діти дошкільного віку
Зміст : Проблеми співробітництва вихователя дошкільного навчального закладу з сім’ями у вихованні дітей/ Л. В. Артемова. Инновационная направленность педагогической деятельности в дошкольном образовании/ Н. Б. Каталимова. Роль з’їздів працівників дошкільної галузі у розвитку теорії та практики суспільного дошкільного виховання/ Г. В. Бєлєнька. Історико-педагогічний досвід як основа інноваційних технологій дошкільної освіти/ Є. І. Коваленко. Здоров’язбережувальне навчання і виховання: проблеми, пошук/ В. М. Оржеховська. Методологічні засади дослідження проблеми вітчизняногодосвіду програмно-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку/ С. О. Довбня. Внесок педагогічної думки в розвиток дошкільної освіти в Українській державі/ О. А. Венгловська. Актуальність проблеми наступності у навчанні іноземної мови старших дошкільників і учнів початкової школи/ О. В. Лобода. Наступність у вихованні соціальної впевненовсті у старших дошкільників та молодших школярів/ М. Є. Мішечкіна. Теоретичний аналіз проблеми урахування індивідуальних особливостей дітей як психологічного супроводу навчально-виховної роботи/ І. Є. Товкач. Креативне середовище як умова розвитку інноваційної особистості дошкільника/ Р. В. Кондратенко. Індивідуальне виховання дітей дошкільного віку: технологічний підхід/ Л. В. Куземко. Діагностика рівня сформованості діалогічного мовлення молодших дошкільників/ Г. О. Лопатіна. Музика як підгрунтя творчого самовираження дошкільників/ І. А. Онищук. Особливості виникнення негативних проявів у поедінці дошкільників, зумовлених несприятливою адаптацією до ДНЗ/ Н. П. Пихтіна. Причини і фактори негативних проявів у поведінці дітей/ Т. Є. Федорченко. Особливості взаємостосунків батьків та дітей у сучасній родині/ Н. М. Стрельнікова. Знання іноземних мов з раннього віку - вимога сучасності/ Л. М. Тонконог. Відповідальність дошкільника: практичний аспект/ Т. С. Фасолько. Освітнє середовище як засіб логіко-математичного розвитку старших дошкільників/ Г. О. Шматченко. Гувернерська діяльність як фактор соціалізації дітей дошкільного віку з обмеженими можливостями/ С. Р. Хлєбік. До проблеми формування культури здоров’я педагога сучасного дошкільного закладу/ Л. В. Гаращенко. Проблема формування дослідницької культури майбутніх магістрів із дошкільної освіти/ Г. І. Іванюк. Теоретико-методичні формування у студентів готовності до співпраці з сім’ями вихованців ДНЗ: історія і сучасність/ О. В. Коваленко. Технологія педагогічної підтримки соціалізації дітей-сиріт дошкільного віку в умовах дитячих будинків/ С. О. Бадер. Використання театрального мистецтва як щзасобу соціалізації особистості в дошкільному віці/ Т. В. Качалова. Формування відповідального ставлення дошкільників до навчання в процесі наступності/ О. В. Ковшар. Використання нетрадиційних форм і методів роботи з батьками дітей дошкільного віку/ О. О. Ластівка. Технологія морального виховання старших дошкільників засобами народної педагогіки/ І. В. Бабій. Гра як засіб формування соціального благополуччя дітей дошкільного віку з відхиленням зору/ В. М. Вертугіна. Використання дистанційних технологій навчання у процесі підготовки до практичних занять/ Л. В. Біденко. Способы действий как механизм формирования интеллектуально-речевых учений школьников в процессе лексикологии/ Т. В. Сидоренко. Лингводидлактическое описание медицинской терминологии при обучении студентов-иностранцев на продвинутом этапе/ Е. Ю. Бурнос, Н. А. Пилипенко-Фрицак. Формування професійної компетентності майбутніх вихователів при викладанні курсу "Методика фізичного виховання"/ В. І. Журавель. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до формування гуманістичної спрямованості спілкування дошкільників/ О. А. Козлюк. Готовність педагогів дошкільної освіти до організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми з особливими потребами в загальноосвітньому просторі/ О. В. Мартинчук. Підготовка майбутнього фахівця дошкільної освіти до використання елементів культури рідного краю/ С. І. Матвієнко. Сучасні підходи до організації педагогічної практики майбутніх дошкільних педагогів/ М. А. Машовець. Формування управлінських умінь майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів/ Ю. Г. Новгородська. Ретроспектива розвитку професійної майстерності педагогів дошкільних закладів України (початок ХХ століття)/ О. А. Лавріненко. З історії дошкільного виховання ІІ половини ХІХ століття/ М. Г. Криловець. Русова С. про засоби соціалізації дітей дошкільного віку/ Р. Г. Новгородський. Проблема дидактичних принципів у спадщині словесників Ліворежжя ІІ половини ХІХ - початку ХХ століття/ Н. М. Демченко, Ю. М. Мачача. Становлення інституту підготовки фахівців з дошкільної освіти в Українській Народній Республіці/ А. Д. Січкар. Розвиток мережі та аналіз діяльності піонерських таборів у 50-60- рр. ХХ століття в Україні/ О. С. Філоненко. Особливості японської дошкільної педагогічної практики/ Н. Б. Катруца.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.1/Г 34
Автор(и) : Ген, Дора, Нєнова, Людмила
Назва : Вивчення налаштованості педагогів на нову освітню парадигму
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: Щомісячний спеціалізований журнал. - київ: ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2011. - N 7. - С. 9-18 (Шифр ВМДЗ/2011/7)
ББК : 74.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- інноваційна діяльність
Заклади дошкільної освіти-- методична робота
Кафедра дошкільної освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчість педагога дошкільного закладу--креативність--оцінка діяльності педагога
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.200.5/Б 90
Автор(и) : Будянська, Ольга, Матюшенко, Лариса
Назва : "Чарівне скло" для креативного та емоційного розвитку
Місце публікування : Дошкільне виховання: Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К.: Світич, 2012. - N 1. - С. 20-22. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2012/1). - ISSN 0321-1401
ББК : 74.200.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільне виховання-- виховання засобами образотворчого мистецтва
Дошкільна освіта-- інноваційна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креативний розвиток--емоційний розвиток--малювання на склі--арт-терапія--чарівне скло
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.1/М 13
Автор(и) : Мазур, Юлія
Назва : Дошкілля в європейському освітньому просторі
Місце публікування : Дошкільне виховання: Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К.: Світич, 2011. - N 11. - С. 22-24: цв.ил. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2011/11). - ISSN 0321-1401
ББК : 74.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- інноваційна діяльність
Дошкільна освіта в Україні-- конференціїї, семінари, наради
Кафедра дошкільної освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітня діяльність--освітній простір--завдання дошкілля--зарубіжний досвід
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.1/Д 99
Автор(и) : Дятленко, Наталія
Назва : Експеримент у дошкільному закладі: перші кроки
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: Щомісячний спеціалізований журнал. - київ: ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2012. - N 5. - С. 4-8. (Шифр ВМДЗ/2012/5)
ББК : 74.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- інноваційна діяльність
Кафедра дошкільної освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сучасна дошкільна освіта--інновації в дошкільній освіті
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.1/С 14
Автор(и) : Садова, Надія
Назва : Наповнюємо сайт дошкільного навчального закладу
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: Щомісячний спеціалізований журнал. - київ: ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2012. - N 5. - С. 63-70. (Шифр ВМДЗ/2012/5)
ББК : 74.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- інноваційна діяльність
Заклади дошкільної освіти-- інформаційні технології
Кафедра дошкільної освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сайт дошкільного закладу--підготовка контенту
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.1/Г 12
Автор(и) : Гавриш, Наталія, Ліннік, Олена
Назва : Організовувати, але не обмежувати
Місце публікування : Дошкільне виховання: Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К.: Світич, 2013. - N 1. - С. 8-14. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2013/1). - ISSN 0321-1401
ББК : 74.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- інноваційна діяльність
пізнавальна діяльність дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітнє середовище--освітній процес--активні діти
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :219 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 63.08 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Соціально-педагогічна робота
Соціально-педагогічна робота-- Сім’я
Соціальна робота-- люди похилого віку
робота з сім’ями
професійна підготовка вчителів-- дошкільна освіта
професійна підготовка вчителів-- початкові класи
Діти з особливими потребами
Соціальні працівники-- підготовка-- практика
Соціальна педагогіка
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Педагогіка дозвілля
Діти дошкільного віку
Дошкільна освіта-- інноваційна діяльність
підготовка майбутніх вчителів-- зарубіжний досвід
Дошкільне виховання-- історія
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- освіта-- історія
Німеччина-- освіта
Зміст : Інклюзивна освіта: до питання визначення поняття та особливостей її запровадження/ В. О. Бойко. Теоретичні основи виховання дітей трудових мігрантів в умовах соціально-освітнього середовища/ Н. С. Гевчук. До проблеми соціально-педагогічної роботи зі збереження освітніх навичок дітей у закладах охорони здоров’я/ В. О. Гуріч. Програма "Вибір" як модель соціально-педагогічної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах/ Л. М. Завацька. Організація системи роботи з сім’єю у контексті профілактики соціального сирітства: сімейно-центрований підхід/ Л. В. Кальченко. Методологічна функція історії педагогіки у становленні майбутнього педагога/ Є. І. Коваленко. Активізація людей похилого віку у культурно-дозвіллєвій діяльності проекту "Університет третього віку"/ Н. В. Ліфарєва. Теоретичні аспекти проблеми формування соціальної компетентності старших підлітків/ Л. М. Павлюк. Роль почуттів співпереживання у виховному процесі сучасної школи/ О. В. Плахотнік. Інтеграція як провідна тенденція міжнародного розвитку соціальної роботи і соціальної освіти у XXI ст/ В. А. Поліщук. Теоретичні засади експериментального дослідження формування світоглядних уявлень старших дошкільників/ К. М. Поліщук. Арт-педагогіка як інновація сучасної професійно-педагогічної теорії і практики/ Т. М. Руденька. Модель комплексної організації соціально-педагогічної роботи ЦСССДМ з неблагополучними сім’ями/ І. С. Сьомкіна. Використання інноваційних технологій у формуванні професійних цінностей майбутніх соціальних працівників/ Т. М. Гужва. Методика визначення готовності майбутніх вихователів до створення позитивного професійного іміджу/ Л. П. Загородня, Т. В. Марєєва. Доцільність використання акмеологічного підходу для самореалізації майбутнього фахівця/ С. М. Калаур, Н. С. Олексюк. Декілька порад щодо спілкування з дітьми/ К. Кетеван. Формування культури педагогічної взаємодії на лекційних заняттях/ В. А. Кручек. Роль соціально-педагогічного консультування у роботі з підлітками із сімей трудових мігрантів/ І. Ф. Лизун. Структура і критерії комунікативних умінь та результати визначення рівня їх сформованості у майбутніх соціальних педагогів/ О. О. Пасічник. Модель підготовки майбутніх учителів початкових класів до проектування позаурочної виховної діяльності/ Н. М. Ткаченко. Підготовка майбутніх фахівців до здійснення індивідуального підходу в процесі виховання та навчання дітей дошкільного віку/ А. М. Аніщук. Формування пофесійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в умовах університетської освіти/ Г. В. Бєлєнька. Система підготовки майбутніх фахівців соціально-педагогічної сфери до роботи з дітьми, що мають відхилення у розвитку/ З. В. Залібовська-Ільніцька. Формування готовності до професійної діяльності майбутніх соціальних гувернерів у процесі вишівської підготовки/ Л. І. Кобилянська. Передумови удосконалення професійної підготовки фахівців із соціальної роботи/ С. В. Копилова. Соціальна педагогіка та педагогіка дозвілля в підготовці менеджерів соціокультурної діяльності/ І. В. Лисакова. Оптимізація підготовки соціальних педагогів до професійної діяльності/ Л. І. Міщик. Формування креативності майбутніх соціальних педагогів в умовах професійної підготовки/ Л. Й. Петришин. Компетентнісний підхід у підготовці соціальних педагогів і працівників до роботи з дезадаптованими клієнтами/ І. М. Петрюк. Складові професійної підготовки магістрів з економічної кібернетики/ С. Л. Яблочніков. Проблема опрацювання та засвоєння регіонального досвіду полікультурної освіти в Українському Подунав’ї у процесі підготовки соціальних педагогів/ Т. М. Житомирська. Особливості професійної підготовки соціальних педагогів до роботи з сім’єю у різних типах вищих навчальних закладів Німеччини/ М. П. Дужа-Задорожна. Теорія та досвід організації навчально-пізнавальної діяльності студентів із соматичними захворюваннями в Україні та за кордоном/ Н. Ю. Кисла. Ідеї трудового виховання в педагогічній спадщині Дж. Дьюї/ В. О. Коваленко. Фізичне виховання молоді в педагогічній творчій спадщині відомих українських педагогів XX ст./ В. В. Коваль. Формування педагогічної техніки майбутніх учителів у духовних закладах Чернігівщини XVII-XVIII ст./ Я. М. Крапивний. Дослідження проблеми статеворольової соціалізації у вітчизняній та зарубіжній педагогіці/ Т. Д. Лакуста. Сучасний стан системи соціально-педагогічної і соціальної роботи з молоддю в Німеччині/ О. А. Попов. Проблема наукової організації праці майстра виробничого навчання у педагогічній спадщині С. Я. Батишева/ Д. Ш. Поприткіна. Закордонний досвід соціально-педагогічної роботи з сім’єю/ І. М. Трубавіна.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :229 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 65.17 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Соціально-педагогічна робота
Соціальна робота
робота з сім’ями
професійна підготовка вчителів-- дошкільна освіта
професійна підготовка вчителів
Діти з особливими потребами
Соціальні працівники-- підготовка-- практика
Соціальна педагогіка
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Діти дошкільного віку
Дошкільна освіта-- інноваційна діяльність
підготовка майбутніх вчителів-- зарубіжний досвід
Дошкільне виховання-- історія
позаурочна діяльність
Екологічне виховання-- дошкільники
Музикотерапія
Військово-патріотичне виховання-- студенти
Географіч. рубрики: Сербія-- освіта
Румунія-- освіта
США-- освіта
Зміст : Концепція соціально-педагогічного патронату сучасної сім’ї (авторська)/ Т. Ф. Алєксєєнко. Професійна освіта фахівців для сфери туризму як наукова проблема/ Л. А. Балахадзе. Сучасна педагогічна діяльність у контексті ідей теорії вільного виховання (на зразках роботи в ДНЗ)/ О. А. Барило. Соціально-економічні передумови створення національної системи кваліфікацій Російської Федерації/ О. І. Беспарточна. Роль і значення методології пізнання у процесі формування системи знань в учнів старшої школи/ Г. О. Васьківська. Сучасні парадигми професійної освіти маргінальних груп населення як складової освіти дорослих/ О. А. Жижко. Теоретико-концептуальні засади соціального партнерства ВНЗ та державних і недержавних організацій/ С. М. Коляденко. Соціально-педагогічна робота з сім’єю з підвищення педагогічної культури батьків/ А. І. Конончук. Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін профільної школи/ О. І. Ордановська. Проблема організації соціально-виховного середовища школи/ С. П. Панченко. Сутність і структура діяльності балетмейстера-педагога/ О. М. Пархоменко. Пошук механізмів взаємодії професійно-технічних навчальних закладів та роботодавців в умовах сучасного ринку праці/ О. В. Пащенко. Рефлексивне управління освітніми інноваціями/ О. В. Петрунько. Організаційні форми передшкільної освіти/ К. Є. Суятинова. Концептуальні підходи до визначення фенгменологічного поняття "гуманітарна культура"/ С. В. Федоренко. Елементи культурологічної складової у програмах виховання і навчання дітей дошкільного віку/ С. В. Чередніченко. Виховання обдарованої молоді в навчальному закладі професійної освіти/ І. А. Гриценок. Технологічний аспект діяльності соціального педагога у запровадженні здорового способу життя учнів загальноосвітніх навчальних закладів/ С. В. Грищенко, Т. В. Богатирьова. Соціально-педагогічні засади спільної роботи дитячого садка і сім’ї у вихованні дітей/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. Розвиток особистісного потенціалу дітей та молоді у процесі соціально-педагогічної діяльності/ Н. В. Зимівець. Формування гуманних відносин у підлітків у позаурочній діяльності/ Л. В. Канішевська. Використання надбань родинної педагогіки у вихованні дошкільників/ В. В. Ковнер. Психолого-педагогічні механізми сприймання авторських казок природознавчого змісту дітьми старшого дошкільного віку в контексті екологічного виховання/ Т. С. Науменко. Специфіка проектування електронних дидактичних ресурсів для молодших школярів/ Н. В. Олефіренко. Розвиток пізнавальних інтересів дітей дошкільного віку засобами пошуково-дослідницької діяльності/ Н. Б. Пастушенко, З. О. Суддя. Використання театралізованої діяльності у попередженні негативних проявів у поведінці дітей дошкільного віку/ Н. П. Пихтіна, Л. М. Черевко. Характеристика музикотерапії як допоміжної арт-терапевтичної технології для роботи з молодшими школярами/ О. В. Сорока. До питання підвищення військово-патріотичного виховання студентів у вищих навчальних закладах України на заняттях фізичною культурою та спортом/ А. В. Тарасенко. Використання здоров’язберігаючих програм для покращення здоров’я майбутніх фахівців/ Д. О. Хоменко. Професійна компетентність майбутніх учителів російської мови/ Л. В. Біденко. Нові орієнтири у вихованні студентської молоді як детермінанта їх успішного професійного становлення/ З. П. Бондаренко. Складові готовності майбутніх соціальних працівників до патронажної роботи з людьми похилого віку/ Т. О. Голубенко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до профорієнтаційної роботи у загальноосвітніх закладах/ Т. В. Зінченко. Експериментальні дослідження педагогічних умов формування художньо-професійної культури майбутніх архітекторів/ С. М. Карпова. Варіативність змісту та структури практико--зорієнтованої психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів/ О. М. Котикова. Підготовка менеджерів соціокультурної діяльності для роботи з дітьми: постнекласичний контекст/ Н. В. Кочубей. Педагогічні умови підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до формування гендерної культури старшокласників/ Н. В. Маркова. Аналіз сучасного стану використання ігрових технологій у професійній підготовці майбутніх менеджерів туризму/ Н. С. Мартинова. Фахова підготовка соціальних педагогів до здійснення гувернерської діяльності/ С. Р. Хлєбік. Теоретико-методологічні засади професійної підготовки вчительки в педагогічній концепції К. В. Єльницького (1846-1917)/ Н. М. Демченко. Особливості формування англомовної лексичної компетентності майбутніх лікарів у процесі професійно орієнтованого читання/ Т. І. Коваль, Л. С. Бірецька. Актуальні аспекти реформи дошкільної освіти в Румунії (2000-2008 рр.) та її вплив на підготовку вихователів дитячих установ/ М. І. Олійник. Проблеми педагогічного оцінювання з філологічних дисциплін в умовах особистісно орієнтованої моделі навчання (американський досвід)/ В. П. Сливка. Загальноосвітні тенденції у контексті культурно-історичних періодів Сербії/ О. А. Устименко-Косоріч.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 6
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :244 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 74.33 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Соціально-педагогічна робота
Соціальна робота
робота з сім’ями
професійна підготовка вчителів-- дошкільна освіта
професійна підготовка вчителів-- початкові класи
Діти з особливими потребами
Соціальні працівники-- підготовка-- практика
Соціальна педагогіка
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Сучасні освітні технології
Здоровий спосіб життя-- підлітки
Тренінг
Профорієнтація
Діти дошкільного віку
Дошкільна освіта-- інноваційна діяльність
підготовка майбутніх вчителів-- зарубіжний досвід
Дошкільне виховання-- історія
дозвіллєва діяльність
Педагогічна майстерність
Географіч. рубрики: Сербія-- освіта
франція-- освіта
США-- освіта
Ніжинщина-- освіта
Україна-- Освіта
Зміст : Актуалізація рефлексивної здатності студентів як суб’єктів фахової підготовки/ В. Н. Багрій. Соціальна й професійна активізація підопічних системи соціального забезпечення: парадигми й досягнення/ Г. З. Бейгер. Мобілізаційні функції майбутніх фахівців соціономічного профілю у сфері соціально-педагогічного проектування/ О. О. Біла. Педагогічні моделі багаторівневої підготовки майбутніх учителів/ Т. В. Гордієнко. Трансдисциплінарність як стратегія практичної реалізації засад альтернативної освіти/ О. А. Заболотна. Зміст та структура педагогічної майстерності майстра виробничого навчання ПТНЗ/ В. І. Ковальчук. Особливості професійної етики майбутнього соціального педагога в закладах соціального захисту дітей/ І. М. Леонова. Особливості діяльності та фахового рівня суб’єктів профілактики девіантної поведінки/ Іванна Іванівна Парфанович І. І. Особливості медіаграмотності майбутніх соціальних педагогів/ М. М. Скиба. Проблема формування музично-інтонаційного мислення майбутніх учителів музики у процесі фахової підготовки: теоретико-експериментальне дослідження/ О. В. Спіліоті. Виховні проблеми сучасної неповної сім’ї/ Н. М. Стрельнікова. Стан та проблеми іншомовної підготовки у вищій школі України/ О. В. Хоменко. Сучасні інформаційні технології навчання віртуального характеру/ В. М. Благінін, Я. І. Наріжна. Формування потреби здорового способу життя в учнів старших класів/ А. А. Бобро. Тренінг як важлива форма оптимізації виховної роботи студентів музично-педагогічних факультетів/ А. Я. Бондарчук. Формування мовно-комунікативної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення "Основ красномовства"/ Т. В. Качалова, Г. М. Вакуленко. Профорієнтація як напрям діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу/ А. В. Мацегора, Л. М. Степченко. Етапи навчання іншомовного писемного мовлення як засобу спілкування/ О. О. Москалець. Використання методу проектів на семінарських заняттях з країнознавства/ М. В. Нагач. Роль соціально-педагогічного комплексу сільської школи у формуванні соціальної компетентності особистості/ Т. А. Новак. Сучасні підходи до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів/ І. В. Онищенко. Особливості соціально-педагогічної роботи з учнівською молоддю у сфері дозвілля/ Н. С. Останіна. Особливості формування негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені неправильними типами сімейного виховання/ Н. П. Пихтіна. Педагогічні умови підготовки майбутніх соціальних педагогів до консультативної діяльності/ О. В. Пожидаєва. Вплив сім’ї на інтелектуальний розвиток дітей/ О. А. Половіна. Креативні педагогічні технології у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери/ Т. А. Равлюк. Педагогічний зміст реабілітації дезадаптованих дітей в умовах освітнього середовища/ Д. О. Стадник. Методи і прийоми управління творчою уявою/ Л. І. Шрагіна. Вивчення стану шкільної дезадаптації підлітків як важливий аспект підготовки фахівців до практики соціально-педагогічного консультування у школі/ С. О. Борисюк. Проектна діяльність методиста як засіб удосконалення професійної майстерності педагогів/ Л. С. Василевська. Особливості формування ціннісних компетентностей майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки/ К. В. Кабриль. Підготовка майбутніх соціальних працівників до здоров’язбережувальної діяльності: ціннісний вимір/ Л. Є. Клос. Практичні аспекти формування основних професійних компетенцій з охорони праці у майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах/ О. В. Кобилянський. Професійний розвиток учителів: перспективні напрями реформування/ Т. В. Ларіна. Гендерний підхід до професійної підготовки соціальних педагогів/ О. Л. Остапчук. Підготовка фахівців соціально-педагогічної сфери до формування усвідомленого батьківства молоді в територіальній громаді/ Н. О. Островська. Основні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до реалізації професійних функцій в умовах ДОЗ/ С. Д. Підлипська. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до ознайомлення дошкільників з їх правами та обов’язками/ І. І. Тукач. Професійна мобільність майбутніх соціальних педагогів у процесі взаємодії з молодшими школярами девіантної поведінки/ О. М. Чусова. Аналіз досвіду США в організації інклюзивного навчання дітей загальноосвітньої школи/ М. Є. Захарчук. Використання історичного досвіду Ніжинської вищої школи 20-х рр. XX ст. у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери/ І. М. Конончук. Загальні засади морального виховання школярів в Україні у др. пол. XX ст./ М. Є. Лещенко. Використання зарубіжного досвіду для підвищення якості підготовки спеціалістів соціальної сфери в Україні/ Л. О. Романенкова, І. М. Біляєва. Порівняльно-історичний аналіз досвіду використання анімаційних технологій у процесі навчання іноземним мовам у Франції/ М. Ю. Трофименко. Передумови формування Сербської баянно-акордеонної школи (кін. XIX - поч. XX ст.)/ О. А. Устименко-Косоріч.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
Статистика
за 16.06.2024
Кількість запитів 87665
Кількість відвідувачів 1457
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя