Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Дошкільники -- поведінка -- корекція<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Автор(и) : Ющенко К. О.
Назва : Відповідальна поведінка дошкільників як критерій ефективності пропедевтики поведінкових відхилень у дітей
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - № 4. - С. 48-59 (Шифр 159.9(06)/Н 34-703913)
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія поведінки-- дошкільники
Дошкільники-- поведінка-- корекція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відповідальна поведінка дошкільників--поведінкові відхилення
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.4/В 53
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства . Вип. 8
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :260 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 45.00, 45.00, грн.
ББК : 74.58.268я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці студентів
Інтерактивні технології навчання
Викладання історії в школі
Викладання іноземної мови
Початкова школа-- уроки англійської мови
Підручники історії
Українська мова-- мова художніх творів
Туризм в Україні
Бізнес
Грошова система України
Земельна реформа
Комп’ютерне моделювання
Програмне забезпечення
Евристичне навчання-- математика
Податки-- правове регулювання
Ринок праці
Дошкільне виховання
Дошкільне виховання-- валеологічне виховання
Дошкільне виховання-- екологічне виховання
Дошкільне виховання-- екологічне виховання
Дошкільники-- поведінка-- корекція
Психологія старості
Кафедра педагогіки
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- географія
Чернігівщина-- історія
Ніжинщина-- історія
Ніжин, місто-- історія
Сумщина-- історія
Прилуки, місто-- історія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): електропровідність--негативна поведінка дошкільників
Зміст : ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ ; Походження сучасних порід кішок/ М. А. Гаврилей. Небезпечні метеорологічні явища та їх сучасні особливості в місті Ніжині/ Ю. В. Білан. Просторові аспекти та проблеми розвитку релігійного туризму в Україні/ І. Г. Кириченко. Перспективи кластеризації Чернігівської області (на прикладі міста Чернігова)/ Т. М. Лугина. Відображення особливостей рельєфу в ойконімах Сумщини/ О. В. Рябоконь. Особливості флювіальної морфоскульптури в межах басейну річки Удай/ С. С. Федірко ; 17-18. Радіаційна ситуація в Чернігівській області/ М. С. Харченко. Форми територіальної організації розселення Сумської області/ Р. П Яцун. ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА, ЕКОНОМІКА ; Проблеми розвитку малого та середнього бізнесу в Україні та шляхи їх вирішення/ А. А. Баско. Грошова система України: Загальне і специфічне/ Ю. С. Бойко. Xcos – система комп’ютерного моделювання у SCILAB/ Д. О. Василевський. Непрямі податки у контексті податкового кодексу України: теоретичні зміни та їх практичне застосування/ О. В. Герман. Дослідження фотопровідності напівпровідникових кристалів оптичними методами/ В. О. Гринь. Аналіз застосування кавітаційних та термічних деаераторів на котельнях середньої потужності/ А. М. Дюхіна. Використання електронно-обчислювальної техніки для одержання та обробки вимірювальної інформації/ М. І. Малий. Нові можливості математичної системи SCILAB 5.3/ А. О. Мохір. Плата студентів за проживання у гуртожитках ВНЗ/ А. В. Павлюк. Сучасний стан ринку праці в Україні/ О. В. Павлюченко. Проблеми залучення іноземних інвестицій в економіку України/ В. М. Педорич. Комп’ютерно-орієнтоване евристичне навчання математики/ Г. О. Пирог. Ефект Фарадея в легованому цинком арсеніді Індію/ І. С. Помазан. Земельна реформа в Україні/ Н. М. Попело. Дослідження лікарських рослин методами ІЧ-спектроскопії/ Р. Р. Сахіпзадін. Дослідження способів підвищення чутливості та селективності супергетеродинних радіоприймачів/ Т. О. Сибірякова. Дослідження електропровідності деяких сучасних будівельних матеріалів/ Д. О. Сопов. Розробка програмного забезпечення “Графік навчального процесу” на платформі 1С: підприємство/ О. С. Третяк. Формування дослідницьких компетентностей в процесі навчання розв’язуванню рівнянь, нерівностей (їх систем) з параметрами методом використання властивостей функцій та застосування СКТ/ Ю. В. Юрова. ІСТОРІЯ, ПРАВОЗНАВСТВО, ФІЛОСОФІЯ ; Історіографія українсько-російських взаємовідносин середини ХVІІ ст.: традиційне і нове/ О. О. Борисенко. Повсякденне життя ніжинців у період повоєнної відбудови (1943–1953 рр.): соціальний аспект/ О. А. Даниленко. Ніжинський полковник Матвій Гвинтівка/ Р. А. Желєзко. Мода як джерело вивчення історії/ І. М. Жигун. Зміна компетенцій гетьманської влади Б.Хмельницького після підписання Переяславського договору (1654–1657 рр.)/ Д. М. Заєць. Становлення безвірницького руху на Ніжинщині в контексті державно-церковних відносин в УСРР у 1920-х роках/ Н. Злиденна. Правові засади створення та функціонування Малої академії наук Уукраїни/ А. Кошкідько. Формування політичної культури міського та сільського населення Гетьманщини у ІІ пол. XVII–XVIII століття/ А. В. Кошкідько. Розвиток міського транспорту україни в роки “воєнного комунізму” (на прикладі міст Києва та Ніжина)/ О. Мазурик. Методика використання історичних настільних ігор в навчальному процесі середньої школи/ А. В. Марченко. Актуальні проблеми методики викладання історії в сучасних російських школах/ С. О. Овраменко. Еволюція шкільного підручника з нової історії України доби незалежності/ Н. . Панченко. Світоглядні уявлення українців про Московію в кінці XVI – XVII ст./ В. В. Ребенок. “Записки українського наукового товариства у Києві” як історичне джерело/ Д. М. Рослий. Знищення української вільної торгівлі на початку XVIII століття/ О. І. Рудьков. Повсякденне життя франції останньої третини ХІХ століття у творчості художників нових напрямків/ Р. Сакун. Формування філософського світогляду М. Гоголя як українського мислителя/ Ю. М. Самко. Вивчення історії у 5 класі в контексті сучасних змін у системі шкільної освіти/ Я. І. Тимко. Самотворення особистості в умовах сучасного суспільства/ О. О. Титенко. Радянсько-китайська конфронтація 1979–1981 років через призму карикатур офіційного видання ЦК КПРС “Правда”/ В. М. Філь. Адміністративні та комерційні установи Прилук в ХІХ ст./ К. Ю. Фоменко. Еволюція військово-політичних поглядів УПА (Б-Б) з зовнішньополітичними силами Другої світової війни/ М. В. Хоменко. Ілюстрація як важливий компонент підручника та її еволюція на прикладі підручника з середніх віків/ О. С. Чабаненко. Феофан Вишенський: святитель, перекладач, богослов/ М. Юшкевич. ІНОЗЕМНІ МОВИ ; Навчання читання на уроках англійської мови у початковій школі/ К. Микитенко. Графічний спосіб подання інформації у навчанні англійської мови/ Я. І. Наріжна. Використання пісень та віршованих творів на уроках англійської мови/ О. О. Онищенко. Використання мережі Інтернет у процесі вивчення іноземної мови у межах професійного спрямування/ Я. М. Перевідін. Навчання письма в початковій школі/ М. М. Руденок. Навчання письма у початковій школі/ К. Сідняєва. Навчання монологічного мовлення на уроках англійської мови у початковій школі/ А. Трошина. Особливості контролю на уроках англійської мови у початковій школі/ М. Шибченко. УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА ; Безеквівалентна лексика як відображення національно-культурної своєрідності мови/ Н. М. Галамага. Відприкметникові похідні ад’єктиви з демінутивними суфіксами в художньому мовленні Олеся Гончара/ Ю. О. Говорун. Формування ергонімікону міста Прилук/ Т. І. Дяченко. Стереотипи українського сьогодення в анекдотах/ Л. А. Іващенко. Онімний простір поезії Василя Стуса./ Т. В. Леус. Перерозподіл ґендерних ролей у драматичних поемах Лесі Українки “Кассандра” та “Оргія”/ О. В. Нестеренко. Засоби ускладнення в синтаксичній організації роману Валерія Шевчука “Дім на горі” як важливий компонент індивідуального стилю письменника/ О. О. Остапенко. Реалізація фразеологічних одиниць як маркерів базових культурних знань/ О. . Тритяченко. ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА, ДОШКІЛЬНА ОСВІТА ; До питання про організаційно-педагогічні умови застосування методу моделювання в екологічному вихованні дошкільників (практичні аспекти)/ А. М. Андрушко. Зміст валеологічних знань і умінь дітей старшого дошкільного віку/ А. М. Вашук. Дотримання вимог базової програми розвитку дитини дошкільного віку “Я у світі” як умова ефективності ознайомлення дітей 5–6 років із суспільним довкіллям засобами живопису/ Ю. М. Герасименко. Організаційно-педагогічні умови формування у старших дошкільників відповідального ставлення до природного довкілля/ В. В. Горбань. Особливості дизайнерської діяльності дітей старшого дошкільного віку/ С. О. Гринь. Експериментальне дослідження особливостей виховання дітей дошкільного віку з негативними проявами поведінки, що зумовлені неправильним вихованням в сім’ї/ О. О. Єременко. Особливості інтерпретації буденності творчими людьми/ В. А. Жажковська. Вивчення стану проблеми формування соціальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку/ Я. М. Зайцева. Вивчення стану проблеми забезпечення рухової активності старших дошкільників в умовах дошкільного навчального закладу/ А. М. Івашко. Еекспериментальне вивчення особливостей формування культури поведінки дошкільників як превентивної основи попередження негативних проявів у їх поведінці/ Д. В. Кізенок. Організаційно-педагогічні умови формування уявлень здорового способу життя у дітей старшого дошкільного віку (за результатами констатувального експерименту)/ М. В. Козачок ; М. В. Казачок. Методика формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку/ І. В. Кравченко. Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору/ І. А. Кріль. Особливості профілактики негативних проявів у дошкільників, що зумовлені кризами психовікового розвитку/ Т. С. Литвиненко. Інтерактивні методи навчання щодо формування відповідального ставлення до здоров’я студентської молоді/ Т. В. Мовчан. Практичне вивчення організаційно-педагогічних умов використання особистісно-зорієнтованих технологій виховання у попередженні негативних проявів у поведінці дошкільників/ Н. М. Недоля. Психологічні аспекти старості як етапу онтогенезу особистості/ П. О. Нестеренко. Вивчення труднощів у дитячо-батьківських взаємовідносинах, які потребують консультативної допомоги соціального педагога (емпіричний аспект)/ А. В. Пархоменко. Неблагополучна сім’я як фактор несприятливої соціалізації дітей дошкільного віку/ І. В. Педора. Психологічні умови подолання емоційного вигорання педагогічних працівників ЗНЗ/ Л. В. Ридзель. Формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованій діяльності/ Н. А. Скрильнікова. Суть інтерактивних технологій та їх переваги і недоліки при використанні на уроках у школі/ І. О. Ступак. Використання конструктивних стилів педагогічного спілкування вихователем ДНЗ у роботі з дітьми дошкільного віку з неповних сімей/ В. В. Хніпель. Театралізована діяльність дітей дошкільного віку як засіб попередження негативних проявів у їх поведінці/ Л. М. Черевко. Організаційно-педагогічні умови використання досвіду педагогів ХХ століття у попередженні негативних проявів поведінки дошкільників у сучасному ДНЗ (практичні аспекти)/ Н. В. Шимко. Організаційно-педагогічні умови виховання дітей дошкільного віку з негативними проявами поведінки, що зумовлені кризами психовікового розвитку (практичний аспект)/ Ю. В. Шусть.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(2)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.4/В 53
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства . Вип. 9
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :405 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 55.00, 55.00, грн.
ББК : 74.58.268я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці студентів
Туризм в Україні
населення України
Автоматизована інформаційна система (АІС)
Програмне забезпечення
Інвестиції іноземні
Історіографія
Історія України
Козацтво-- історія
Українська мова-- мова художніх творів
Українська мова-- мова фольклору
Викладання іноземної мови
Українська мова-- фразеологія
Викладання української літератури в школі
Психологія поведінки
Психологія поведінки-- дошкільники
Дошкільне виховання-- валеологічне виховання
Правове виховання-- школярі
Дозвіллєва робота
Дидактичні ігри
Соціально-педагогічна робота
Дошкільники-- поведінка-- корекція
Кафедра педагогіки
Географіч. рубрики: Ніжин, місто
Ніжин, місто-- історія
Чернігівщина-- географія
Чернігівщина-- освіта-- історія
Ріпки-- топоніміка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рівень життя населення--козацька медицина--електропровідність--пангерманський союз
Зміст : ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ ; Особливості повторюваності екстремального атмосферного тиску в Ніжині протягом 1970-2011 років/ Ю. В. Білан. Особливості і перспективи подієвого туризму України/ Ю. М. Бульба. Болота – унікальний дар природи/ О. С. Васильчук. Вплив агрокліматичних умов зимового періоду на урожайність озимої пшениці на прикладі Ніжина/ Ю. Ю. Гриценко. Радіаційне забруднення продуктів харчування на території Поліського економічного району/ А. С. Давиденко. Перспективи формування релігійно-туристичного комплексу як повноцінної галузі туризму в Україні/ І. Г. Кириченко. Готельна та рекреаційно-курортна галузь туристичного комплексу Чернігівської області/ Т. М. Лугина. Радіаційна ситуація в Рівненській області та її вплив на здоров’я населення/ А. О. Соболь. Соціальні негаразди як об’єкт вивчення суспільної географії/ С. С. Федірко. Радіаційне забруднення продуктів харчування в Чернігівській області та методи зниження його концентрації/ М. С. Харченко. Умови і чинники формування і розвитку культурно-освітнього комплексу Чернігівської області/ Р. П. Яцун. ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА, ЕКОНОМІКА ; Рівень життя населення в Україні/ А. А. Баско. Ситуація на ринку праці серед молоді в Україні/ Ю. С. Бойко. Поліморфізм сульфіду кадмію (CdS)/ П. Ю. Булавенко. Розробка автоматизованої системи для обліку успішності студентів на протязі всього навчання на платформі 1С/ Д. О. Василевський. Рівняння із запізнюючими та випереджаючими аргументами: з прикладами застосування до моделювання тяжких аварій/ І. В. Ващенко. Області застосування лейкосапфіру (Al[[d]]2[[/d]]O[[d]]3[[/d]])/ В. М. Власюк. Розрахунок та моделювання логоперіодичних антен/ В. В. Ворона. Якісний та напівкількісний аналіз вмісту легуючих домішок у зразках сталі/ М. С. Губерт. План Маршалла як приклад для української економіки/ В. М. Дрозд. Аналіз особливостей сучасних чисельних методів для задач математичної фізики/ Р. Р. Заріпов. Нерівність Коші/ Л. М. Зацарна. Термо-ЕРС в ZnSnAs[[d]]2[[/d]] та ZnGeAs[[d]]2[[/d]]/ М. С. Зленко. Дослідження біохімічних складових молока методом інфрачервоної спектроскопії/ Н. П. Кабанець. Програмна реалізація контролю знань з предмету "статистика" за темою "Методи вивчення основної тенденції динаміки" на платформі 1С/ А. В. Компанець. Дослідження електропровідності деяких пластмасових будівельних матеріалів/ М. О. Король. Інформаційно-аналітичне забезпечення для розрахунку процесів за методом дробових кроків/ І. І. Косяк. Використання АЦП для автоматизації наукового експерименту/ І. М. Малий. Електронне голосування/ А. О. Мохір. Програмна реалізація задачі "кадровий облік студентів" на платформі 1С 8.2/ А. О. Мохір. Мультимедійна система як засіб організації та управління самостійною роботою ліцеїстів у евристичному навчанні алгебри і початків аналізу/ Г. О. Пирог. Дослідження втрат тепла у житлових будинках різного типу/ В. С. Решетицький. Застосування ПІД-закону регулювання температури в технологічних процесах/ Р. Р. Сахіпзадін. Роль прямих іноземних інвестицій в економіці України/ Н. М. Січкар. Застосування вітроенергетичних установок у Чернігівській області/ В. В. Скотніков. Математичний апарат теорії ігор в економічному аналізі/ Г. С. Харченко. Інтегрування лінійних систем диференціальних рівнянь з виродженою матрицею при похідних/ О. А. Шеремет. Відносини між Україною та МВФ: проблеми та перспективи їх вирішення/ В. О. Шило. ІСТОРІЯ, ПРАВО, ФІЛОСОФІЯ ; Ріпки: проблеми топоніміки та першої історичної згадки/ М. М. Биховець. Ідеї національно-визвольної боротьби С. Бандери/ Я. А. Бондар. Особливості ментальності стародавніх персів за "Авестою"/ О. О Горобець. Особливості геостратегічного партнерства в Південно-Східній Азії (1950-2000)/ О. Г. Гречка. Вивчення європейського просвітництва у вітчизняній історіографії/ Т. М. Грищенко. Відновлення культурної інфраструктури міста Ніжина у контексті повоєнного повсякдення (1944–1953 рр.)/ О. А. Даниленко. Вільне козацтво як структурний елемент українських Збройних сил (1917-1918 рр.)/ Н. А. Злиденна. Молодіжна політика Європейського Союзу в контексті сучасної історіографії/ А. Л. Кавунник. Давньоруська сім’я, як культурно-духовна основа руського суспільства: історіографічний аспект/ В. Косарєв. Діяльність конспіративних організацій польського стронніцтва народового в період 1939-1941 рр./ А. В. Кудрявцева. Отамани анархо-махновського повстанського руху в Чернігівській губернії (1918-1921 рр.)/ Ю. М. Лугинець. Становлення ніжинської міліції в перші роки Радянської влади (за архівними матеріалами)/ Ю. М. Лугинець. Становлення категорії прав людини на українських землях в процесі їх історичного розвитку/ А. О. Магомедов. Козацька медицина в другій половині XVI – першій половині XVII ст./ О. М. Марусечко. Українська зарубіжна історіографія про Переяславську раду 1654 року/ Я. І. Машир. Відображення франко-російської війни 1812 на сторінках історичного журналу "Київська старовина"/ О. С. Панченко. Сторожова служба та розвідка на Запоріжжі у ХVI-ХVIІІ ст./ М. Б. Помазан. Українські козаки і Московія: до питання взаємовідносин у 70-90-ті рр. XVI ст./ В. В. Ребенок. Події Другої світової війни на території України в оцінках сучасних українських істориків/ І. А. Редян. Історія оборонних боїв в Конотопському Присемів’ї в 1941 році: історико-краєзнавчий аспект/ В. С. Росицький. Питання охорони української історико-культурної спадщини в діяльності одеського товариства історії та старожитностей (на матеріалах "Записок одеського товариства історії та старожитностей")/ Д. М. Рослий. Життя села на Ніжинщині в 1930-1940-х рр. (за спогадами "людини без дитинства")/ Ю. В. Сухар. Місце спортивного дозвілля у повсякденному житті ніжинського студентства у 1943-1956 рр./ А. С. Терещенко. Жінка в українській політиці: реальність та сподівання/ М. О. Терещенко. Повсякденне життя офіцерів-танкістів і льотчиків Червоної армії в роки Другої світової війни (за мемуарною літературою)/ Т. А. Тищенко. "Християнський світ" в добу середньовіччя за працями Жака ле Гоффа та Арона Яковича Гуревича/ В. П. Цись. Діяльність польських культурницьких молодіжних організацій на території центральної та південної України в першій половині XX ст./ В. М. Черненко. Проблема рабства у Римській республіці у ІІ ст. до н. е. – ІІ ст. н. е. у сучасній історіографії/ Я. П. Чикало. Створення та діяльність Пангерманського Союзу/ С. М. Юрченко. ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ ; Семантичні та функціонально-стилістичні особливості дієслівних акустем в ідіостилі Віктора Близнеця/ Т. В. Алексенко. Ірраціональні інтенції "сміху-божевілля" у поезіях Т. Г. Шевченка/ А. В. Аркуша. Безеквівалентна лексика як знак української етнокультури/ Н. М. Галамага. Гончаренко А.В. Безэквивалентная лексика в поэме И.П.Котляревского "Энеида" и ее перевод на русский язык/ А. В. Гончаренко. Структурно-семантичні особливості конструкцій із сурядністю та підрядністю в ідіолекті Олеся Гончара/ К. А. Готенко. Синтаксично ізольовані компоненти у мовленні українських народних казок/ Г. В. Градінович. Хронотопна семантика "жовтня" в літературі українського соцреалізму/ М. С. Довіна. Формування ергонімікону міста Ніжина/ Т. І. Дяченко. Проблеми розмежування та класифікації онімної термінології/ Т. В. Мисник. Парцеляція частин підрядного речення в художньому мовленні Марії Матіос/ В. В. Рогальчук. Ліричний герой у поезії Леоніда Первомайського/ М. В. Хілобок. Густативні прикметники у художньому мовленні Є. Гуцала/ Н. С. Хоменко. Ад’єктивні фразеологічні одиниці: структура, семантика, функції/ Ю. М. Хрей. Инициальные и финальные фразы как сильные позиции и их роль в интерпретации романа "Преступление и наказание"/ С. Ю. Шутко. Фразеологічні одиниці з посесивним компонентом у сучасній українській мові/ Г. В. Янчук. ІНОЗЕМНІ МОВИ ; Робота над піснею на уроках іноземної мови/ Т. В. Бікетова. Тестовий контроль у навчанні іноземної мови/ І. Ю. Бойко. Лексико-семантичні особливості німецької мови Швейцарії/ К. М. Болотна. Роль наочності у вивченні іноземної мови/ К. М. Бурдика. Джерела формування потенційного словника учнів старших класів/ О. В. Гайдіна. Навчання читання як виду мовленнєвої діяльності в початковій школі/ Н. В. Гринь. Роль пісень у вивченні іноземної мови/ А. С. Жигунова. Навчальні мовленнєві ситуації для формування вмінь діалогічного мовлення у 6 класі/ Ю. Ю. Маркова. Роль позакласної роботи у вивченні іноземної мови/ А. О. Овчаренко. Труднощі навчання аудіювання на уроках української та іноземної мов/ Н. С. Проценко. Граматичні ігри на уроках іноземних мов у 5-6 класах/ Д. О. Сердюк. Сучасні технології організації позакласної роботи з іноземної мови/ І. В. Хонда. Особливості австрійського варіанту німецької мови/ О. В. Широкова. ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА, ДОШКІЛЬНА ОСВІТА ; Формування ціннісного ставлення до власного здоров’я у студентів ВНЗ/ А. А. Бобро. Гра як засіб попередження і подолання негативних проявів у поведінці дітей/ Я. В. Борисенко. Гендерне виховання на уроках української літератури/ М. С. Булавко. Специфічні особливості дозвілля підлітків/ М. А. Горбик. Моральне виховання старшокласників у процесі вивчення української літератури в загальноосвітній школі/ Н. В. Гринь. Принципи, форми і методи використання українських народних рухливих ігор у роботі з дошкільниками у ДНЗ/ В. В. Давиденко. Безпечна поведінка дошкільника як психолого-педагогічна проблема/ О. В. Дворнік. Особливості формування соціальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку у предметно-розвивальному середовищі ДНЗ/ Г. В. Євтушенко. Експериментальне дослідження на етапах констатувального та формувального експериментів особливостей виховання дітей дошкільного віку з негативними проявами поведінки, що зумовлені неправильним вихованням у сім’ї/ О. О. Єременко. Профілактика негативних проявів у поведінці дітей в освітньому процесі дошкільного навчального закладу/ В. П. Єфремова. Проблема підготовки батьків до народження дитини у науковій теорії та практиці/ Ю. А. Жолобко. До проблеми соціальної адаптації старших дошкільників засобами ігрової діяльності/ С. М. Зозуля. Теоретичні засади організації дозвілля дітей та молоді/ Ю. І. Костенко. Організація і керівництво дидактичними іграми дітей дошкільного віку/ О. О. Кулибка. Сучасне становище батьків-одинаків в Україні: теоретичний аспект/ В. О. Лобунець. До сутності поняття "естетичне виховання особистості"/ С. В. Марченко. Особливості формування інтересу до здорового способу життя у дітей дошкільного віку/ Л. В. Мовчан. Готовність дитини до вступу в ДНЗ як превентивна умова попередження негативних проявів у її поведінці/ В. В. Півень. Педагогічна спадщина В.Сухомлинського як засіб морального виховання дошкільників/ О. Ю. Скакун. Правове виховання учнів у школі/ К. О. Скрипка. Готовність дитини до школи, як превентивна умова попередження негативних проявів у її поведінці/ Г. В. Трепаченко. Гра як засіб всебічного розвитку дитини/ Н. С. Фесенко. Культура спілкування як засіб виховання культури людських взаємин в учнів у процесі вивчення української літератури/ І. В. Хонда. Дидактичні ігри як засіб активізації пізнавальної діяльності школярів на уроках англійської мови/ А. О. Чулкова. Соціально-педагогічна робота зі старшими підлітками з формування сенсожиттєвих цінностей: теоретичний аспект/ М. О. Шимко. До проблеми профілактики негативних проявів у поведінці дітей дошкільного віку/ А. Шульга.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(4)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(4)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.4/В 53
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства . Вип. 10
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :186 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 50.00 грн.
ББК : 74.58.268я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці студентів
Туризм в Україні
населення України
Автоматизована інформаційна система (АІС)
Програмне забезпечення
Інвестиції іноземні
Історіографія
Історія України
Козацтво-- історія
Українська мова-- мова художніх творів
Українська мова-- мова фольклору
Викладання іноземної мови
Українська мова-- фразеологія
Викладання української літератури в школі
Психологія поведінки
Психологія поведінки-- дошкільники
Дошкільне виховання-- валеологічне виховання
Правове виховання-- школярі
Дозвіллєва робота
Дидактичні ігри
Соціально-педагогічна робота
Дошкільники-- поведінка-- корекція
Кафедра педагогіки
Географіч. рубрики: Ніжин, місто
Ніжин, місто-- історія
Чернігівщина-- географія
Чернігівщина-- освіта-- історія
Ріпки-- топоніміка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рівень життя населення--козацька медицина--електропровідність--пангерманський союз
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.4/В 53
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства . Вип. 7
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :294 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 22.00, 40.00, грн.
ББК : 74.58.268я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці студентів
Нестандартні уроки
Соціальна педагогіка
молодіжні організації і рухи України
Дошкільники-- поведінка-- корекція
Дошкільники-- виховання
Школа Монтессорі
Кафедра української літератури
Уроки літератури
Біблія і література
Кафедра української мови
діалектологія українська
мова художніх творів
Мова ЗМІ --Україна
Викладання англійської мови в школі
Кафедра географії
кліматологія
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- географія
Ніжинщина-- клімат
Зміст : Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара)/ Л. Авраменко. Операції над многочленами з допомогою комп’ютера/ О. Албул. Географічне дослідження ойконімів Чернігівського Полісся та Північно-Дніпровської терасової низовинної фізико-географічної області/ Т. Армашевська. Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара)/ І. Артеменко. Організація музично-естетичної освіти у дитячій хоровій школі/ В. Астраханський. Конотативна лексика в ідіолекті І. П. Котляревського (на матеріалі поеми “Енеїда”)/ Т. Бахшиєва. Екстремальність режиму опадів у Ніжині в світлі змін глобального і регіонального клімату/ Ю. Білан. Сутність та напрямки емоційного розвитку дітей дошкільного віку у психолого-педагогічній науці/ І. Бовсуновська. Нестандартний урок – один із шляхів підвищення ефективності сучасного уроку/ І. Бойко. Опередження конфліктності у дитячому колективі/ Н. Бойко. Семантика та функціонування експресивів-іменників в ідіолекті І.Драча/ І. Савченко. Принцип урахування рідної мови у вправах для навчання лексичного матеріалу у підручнику Л. Биркун “Our English” для 5 класу/ В. Бреус. Cамотність як передумова суїцидального ризику осіб з емоційним вигоранням/ М. Броварець. Тест як один із засобів контролю навченості учнів іноземної мови/ Л. Бурда. Функціонування спортивної термінології в сучасній українській мові/ Н. Бур’ян. Особливості уявлень про добро і зло в різних соціальних групах/ Є. Василевський. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику О.Карп’юк English для 6 класу/ Л. Васильченко. Організаційно-педагогічні умови формування комунікативної культури дошкільників засобами гри/ Ю. Ващенко. Образ самотності: до постановки проблеми/ Т. Вершок. Педагогічні умови формування у старших дошкільників узагальнених уявлень про соціально схвалювальні та неприйнятні форми і засоби самовираження/ Т. Виницька. Джигсо, як ефективний метод підвищення якості навчального процесу/ О. Гамза. Шляхи оптимізації навчання аудіювання в загальноосвітніх навчальних закладах/ О. Гамрецька. Особливості профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені кризами психовікового розвитку/ Т. Гаценко. Зміст педагогічної роботи по формуванню у дітей старшого дошкільного віку відповідального ставлення до природного довкілля/ В. Горбань. Організаційно-педагогічні умови розвитку інтересу старших дошкільників до художньо-перетворювальної (дизайнерської) діяльності/ С. Гринь. Лексико-семантична група “дендролексема” у творах Євгена Гуцала/ О. Грисюк. Сніговий покрив як одна з умов перезимівлі сільськогосподарських культур за сучасних особливостей зміни клімату/ Ю. Гриценко. Соціальна компетентність дошкільників як умова попередження відхилень у їх поведінці/ І. Довгаль. Рок-музика як явище культури другої половини хх століття/ О. Довгаль. Початковий етап в археографічній спадщині О. М. Лазаревського/ О. Довгополий. Запам’ятовування лексичних одиниць/ Ю. Довматенко. Дослідження творчості Володимира Винниченка в дорадянську й радянську добу/ Л. Дубинська. Збагачення словника дітей старшого дошкільного віку в театрально-ігровій діяльності/ О. Дудка. До проблеми профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, зумовлених несприятливою адаптацією до ДНЗ/ М. Єщенко. Гендерні відмінності формування першого враження у соціальній взаємодії/ В. Жажковська. Український анекдот: етнолінгвістичний аспект/ Л. Журавська. Предметно-розвивальне середовище як засіб формування соціальної компетентності старших дошкільників/ Я. Зайцева. Україна в умовах глобалізації/ М. Замана. Характеристика моделі організації валеологічного виховання у ДНЗ/ Ю. Іваниченко. Форми і методи забезпечення рухової активності дошкільників в умовах ДНЗ/ А. Івашко. Лексичні запозичення в сучасних ЗМІ/ А. Іващенко. Лексико-семантичне поле “добро” в творчості Т. Г. Шевченка/ Ю. Іващенко. Банківська система України: проблеми та перспективи її розвитку/ Т. Іллющенко. До сутністі поняття “музично-виконавська діяльність”/ О. Кавун. Відсутній дискурс/ М. Казаков. Оказіональні номінації жінки в ідіолекті Миколи Вінграновського/ Ю. Кандиба. Формування у школярів потреби у здоровому способі життя в практиці роботи класного керівника сучасної школи (за результатами педагогічної практики)/ Т. Кармазін. Організація дослідницької діяльності дошкільників в екологічному вихованні/ А. Карпенко. Мовленнєві особливості дітей різної статі/ Л. Кательницька. Фразеологічні одиниці у синтаксичній функції підмета/ А. Кисла. Формування культури поведінки дошкільників як превентивної основи попередження негативних проявів у їх поведінці/ Д. Кізенко. Неповні речення як засіб стилізації розмовності в ідіолекті Григора Тютюнника/ Ю. Клунок. Засоби, форми та методи забезпечення у дітей старшого дошкільного віку уявлень про здоровий спосіб життя/ М. Козачок. Особливості використання гри як основної форми роботи у навчанні та вихованні дітей дошкільного віку/ А. Колесник. Лексична виразність сучасної дитячої поезії/ М. Кононенко. Імпреза як інноваційна форма особистісного і професійного зростання майбутніх соціальних педагогів/ Д. Конончук. Особливості формування мовленнєвої компетентності у старших дошкільників/ І. Кравченко. Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору/ І. Кріль. Лексичні особливості пирятинських говірок/ О. Кузьменко. Народні назви рослин як вияв української ментальності: лексико-семантичний аспект/ К. Кузьмич. Герой-експериментатор у романістиці Володимира Винниченка: між розумом та інстинктом/ Н. Кулибка. Вплив серцево-судинних захворювань на психіку людини/ А. Кульбака. Структурні компоненти та рівні сформованості взаємодії старших дошкільників з культурою рідного краю/ Т. Куриленко. Роль темпорального компонента в формировании образов персонажей в повести А.С. Пушкина “Капитанская дочка”/ И. Ландар. Концепція часу в Біблії/ І. Лисенко. Функціонування синонімів-прикметників у художньому мовленні П.Куліша/ Т. Лисенко. Особливості особистісних переживань підлітків із дистантних сімей/ С. Максименко. Педагогічні умови розвитку словесної творчості дітей дошкільного віку/ Г. Мішенко. Психологічний вплив сім’ї на спілкування старшокласників/ Л. Міщенко. Етапи створення тестових завдань з німецької мови/ А. Нагорна. Естетична природа Новозавітних апостольських послань/ Я. Наливайко. Темпоральні прислівники в художньому мовленні Євгена Гуцала/ Я. Наріжна. Використання особистісно-зорієнтованих технологій виховання у попередженні негативних проявів у поведінці дошкільників/ Н. Недоля. Прийоми для організації навчання письма/ К. Нестеренко. “Художній мотив” та “образ” : процес становлення понять/ О. Нестеренко. Спаський собор - невід’ємна частина національного архітектурно-історичного заповідника “Чернігів стародавній”/ Ю. Ніжинець. Сучасний стан освітнього комплексу Івано-Франківської області/ Н. Огій. Вплив музичного мистецтва на чуттєво-емоційну сферу людини/ В. Ожема. Особливості діалектної лексики Борзнянщини/ О. Онищенко. Сутність гуманістичного виховання у період дошкільного дитинства/ Т. Онікієнко. Лексико-фразеологічні особливості роману Валерія Шевчука “Дім на горі”/ О. Остапенко. Локативний компонент при префіксальних дієсловах переміщення у художньому мовленні М.Стельмаха/ Т. Остапець. Профілактика девіантної поведінки у підлітків/ І. Откидач. Застосування вибіркового методу для прогнозування у навчальному закладі/ А. Павлюк. Євроклуб як форма організації позакласної роботи учнів з іноземної мови/ О. Пархоменко. Неблагополучна сім’я як фактор несприятливої соціалізації дітей дошкільного віку/ І. Педора. Використання дидактичних ігор на заняттях в дошкільних навчальних закладах/ А. Перевера. Драматизація на уроках англійської мови/ К. Петренко. Особливості організації навчання інтенсивного читання в середній загальноосвітній школі/ Є. Плінь. Проблема соціально-правового захисту “дітей вулиці” в Україні/ Ю. Попильницька. Педагогічні умови організації спілкування старших дошкільників в умовах ДНЗ та сім’ї/ О. Ребенок. Функціональний стиль преси та публіцистики/ Р. Резниченко. Парцеляція членів речення в художньому мовленні Марії Матіос/ В. Рогальчук. Інтерактивні технології як засіб оптимізації навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи/ О. Розенко. Викладачі Ніжинської вищої школи (1933–1941рр.)/ С. Рой. Сутність організаційної культури та її структура/ Л. Романенко. Лікарські рослини болотного копмлексу “лінічеве болото” (Чернігівська область)/ О. Савенко. Теоретичне обґрунтування проблеми комунікативної культури вихователя у спілкуванні з обдарованими дітьми/ Н. Салівон. Особенности изучения произведений малых эпических жанров на уроках литературы в 5-9 классах/ А. Сероус. Різновиди неусвідомленої внутрішньої каузації у причинових конструкціях простого речення (на матеріалі художнього мовлення письменників літературної організації “Плуг”)/ І. Симоненко. Формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованій діяльності/ Н. Скрильнікова. Навчання англомовної лексики дітей дошкільного віку/ К. Следь. Формування стоку Остра в районі Ніжина під впливом сучасних кліматичних умов/ А. Соболь. “Чарівна квітка України”/ А. Співак. Деякі аспекти біології горобця хатнього (passer domesticus) в Ніжині/ Н. Стрілко. Гендерно-марковані фемнінні та маскулінні особливості німецької мови у функціональному стилі публіцистики/ З. Трясухо. Формування творчих здібностей старших дошкільників в театралізованій діяльності/ Н. Устенко. Організаційно-педагогічні умови сюжетно-рольової гри при вихованні мовленнєвої особистості/ Я. Францух. Використання конструктивних стилів педагогічного спілкування вихователем ДНЗ у роботі з дітьми дошкільного віку з неповних сімей/ В. Хніпель. Особливості соціально-педагогічного потенціалу позитивно спрямованих неформальних молодіжних об’єднань/ Ю. Храменко. Трансформаційні процеси у розвитку аграрного сектора Чернігівської області/ А. Чеверда. Адміністративно-територіальна реформа на Полтавщині: створення округів у 1925-1930 рр./ Л. Черевко. Семантичне розмежування предикативних прислівників (на матеріалі творів Михайла Стельмаха)/ Г. Чешко. Переживання щастя як екзистенційної цінності/ А. Шафранова. Давальний об’єкта у структурі речення (на матеріалі художніх творів О.П.Довженка)/ Л. Шепель. Емпіричне вивчення організаційно-педагогічних умов використання досвіду педагогів ХХ століття щодо попередження негативних проявів у поведінці дошкільників у сучасному ДНЗ/ Н. Шимко. Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку в педагогіці М.Монтессорі та їх розвиток у сучасних умовах/ Т. Шусть. Вплив культурно-освітнього рівня сім’ї на підготовку дитини в ДНЗ/ Т. Юхименко.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(3)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(3)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Автор(и) : Пихтіна Н. П.
Назва : Недисциплінованість у дошкільників: особливості вияву та чинники детермінації
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - № 4. - С. 25-32 (Шифр 159.9(06)/Н 34-703913)
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія поведінки-- дошкільники
Дошкільники-- поведінка-- корекція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дисципліна--негативні соціально-моральні якості--неорганізованість--незібраність--занедбаність
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.100/Я 47
Автор(и) : Яковенко, Олена
Назва : Нові діти. Причини аномальної поведінки сучасних дошкільнят
Місце публікування : Дошкільне виховання: Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К.: Світич, 2013. - N 6. - С. 4-7. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2013/6). - ISSN 0321-1401
ББК : 74.100
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільне виховання-- агресивність дітей
дошкільники-- емоційний стан
Дошкільники-- поведінка-- корекція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аномальна поведінка дітей--психастенія
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.10/С 34
Автор(и) : Сизова С. И.
Назва : Оптимизация взаимоотношений детей старшего дошкольного возраста, не принятых в коллективе сверстников
Місце публікування : Дошкольная педагогика: Петербургский научно-практический журнал/ ООО "Издательство "Детство-Пресс". - СПб.: ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2012. - N 3. - С. 56-62. - ISSN 1726-0973 (Шифр ДП-2/2012/3). - ISSN 1726-0973
Примітки : Библиогр.: 40 назв.
ББК : 74.10
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільники-- взаємовідносини
Дошкільники-- поведінка-- корекція
Корекційна педагогіка-- дошкільники-- поведінка
Колектив-- дошкільники-- конфлікти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неуспішність в ігровій діяльності--соціальна ізоляція--міжособистісні стосунки дошкільнят--конфліктні взаємовідносини--конфлікти в дитячому колективі
Анотація: В статті подається розробка педагогічних прийомів на допомогу старшим дошкільникам, які мають труднощі у взаємовідносинах з однолітками.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Казанжи, Ірина Володимирівна
Назва : Підготовка майбутніх вихователів до формування гуманної поведінки дітей дошкільного віку
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - № 4. - С. 197-201 (Шифр 15/Н 34-011164)
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): підготовка майбутніх вихователів
Дошкільники-- поведінка-- корекція
Гуманна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гуманна поведінка дошкільників
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Конончук, Олена Анатоліївна
Назва : Партнерська взаємодія вихователя і практичного психолога ДНЗ у профілактиці агресивної поведінки дітей дошкільного віку
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 3. - С. 188-194 (Шифр 15/Н 34-236407)
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Агресія-- діти
Дошкільники-- поведінка-- корекція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): профілактика агресивної поведінки
Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
Статистика
за 03.06.2024
Кількість запитів 24600
Кількість відвідувачів 1310
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя