Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Діти з особливими потребами -- дошкільний вік<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.

Игры и занятия с детьми раннего возраста с психофизическими нарушениями/под ред. Е. А. Стребелевой, Г. А. Мишиной. - 2006
2.

Микадзе Ю.В. Готовность к школе 6-летних детей с общим недоразвитием речи: сравнительный анализ различных видов диагностики/Ю.В. Микадзе, Н.П. Чурсина // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология.. -М.:Издательство МГУ, 2002,N N4.-С.67-76.
3.

Ремажевська В. Дитина з вадами зору в групі раннього віку/В. Ремажевська // Вихователь-методист дошкільного закладу. -київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009,N N 10.-С.16-22
4.

Кириллова Ю. А. Профилактика нарушения осанки у дошкольников/Ю. А. Кириллова // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО "Издательство " Детство-Пресс", 2010,N N 6.-С.4-7
5.

Волянська О. Створення умов для реабілітації дітей з порушенням опорно-рухового апарату/О. Волянська, Т. Ошкадьорова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2011,N N 4.-С.56-65
6.

Як зберегти та поліпшити зір дитини за допомогою зорової гімнастики // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 11.-С.50-51.
7.

Некраш Л. Теоретичні аспекти формування концепції раннього втручання в психолого-педагогічних дослідженнях/Л. Некраш // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 4.-С.88–95
8.

Чебаненко І. Трикутник психолог-педагогічного супроводу дітей з ООП/І. Чебаненко, Л. Громико // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2019,N N 10.-С.21-23.
9.

Янкевич Т. С. Формування геометричних уявлень та навчання дітей дошкільного віку із ЗПР визначати форму предмета/Т. С. Янкевич // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2019,N N 12.-С.14–16
10.

Костерова Н. В. Малювання намиста/Н. В. Костерова // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2019,N N 12.-С.17–18.
11.

Кобильченко В. Зорове сприйняття та його порушення в дитячому віці/В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2019,N N 4.-С.46-59.
12.

Костенко Т. Психодіагностичні методики для дітей із порушеннями зору: адаптація та модифікація/Т. Костенко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2019,N N 4.-С.60-67.
13.

Косаренко О. В. Фантастичні пригоди малюків/О. В. Косаренко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 10.-С.16–22.
14.

Щербакова К. Й. Професійна готовність вихователя до забезпечення психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей з особливими освітніми потребами/К. Й. Щербакова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2021,N № 1.-С.141
 
Статистика
за 07.09.2024
Кількість запитів 45690
Кількість відвідувачів 953
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя