Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Діти з особливими потребами -- затримка психічного розвитку<.>
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 23
1.

Хорошилова Г. Психолого-педагогічне обстеження дітей із ЗПР в умовах групи спеціального призначення/Г. Хорошилова // Дефектолог. -К.:Шкільний світ, 2010,N N 3(березень).-С.16-23
2.

Поляков А. М. Особенности целеобразования у подростков с интеллектуальной недостатьчностью/А. М. Поляков // Вопросы психологии. -М.:ООО " Вопросы психологии", 2009,N N 6.-С.23-33
3.

Антонова С. Движение тела - движение мысли/С. Антонова // Библиотечка "Первого сентября". Серия "Школьный психолог". -Москва:"Чистые пруды", 2010,N N Вип.34.-С.32 с.
4.

Дети с проблемами // Школьный психолог. -Москва:Издательский дом "Первое сентября", 2010,N N 24.-С.19-30.
5.

Кондратьева С. Ю. Профилактика дискалькулии у старших дошкольников с ЗРП/С. Ю. Кондратьева, М. В. Кривощекова // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО "Издательство " Детство-Пресс", 2011,N N 3.-С.36-39.
6.

Иванова Т. Б. Диагностика нарушений в развитии детей с ЗПР/Т. Б. Иванова, В. А. Илюхина, М. А. Кошулько // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО "Издательство " Детство-Пресс", 2011,N N 5.-С.45.
7.

Карслиева И. В. О комплексной музыкально-коррекционной работе по подготовке дошкольников с задержкой психического развития к обучению грамоте/И. В. Карслиева // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО "Издательство " Детство-Пресс", 2011,N N 6.-С.47-52
8.

Бабинова Н. В. "Родительская школа" - семинар для родителей, имеющих детей с ограниченными возможностями здоровья/Н. В. Бабинова, Л. А. Жукова, Е. Г. Черникова // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО "Издательство " Детство-Пресс", 2011,N N 6.-С.60-64
9.

Юрків Я. І. Модель соціально-педагогічного патронажу сімей з розумово відсталими дітьми/Я. І. Юрків // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2011,N N 3.-С.62-71
10.

Слепович Е. С. Значение представлений психолога о норме и патологии для практики помощи детям с отклонениями в психическом развитии/Е. С. Слепович, А. М. Поляков // Журнал практического психолога. -М.:"Фолиум" и Лидерс А. Г., 2011,N N 2.-С.161-168
11.

Черемошкина Л. В. Мнемические способности детей 7-12 лет с задержкой психического развития/Л. В. Черемошкина, С. В. Мурафа // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2011,N № 5.-С.34-44
12.

Коноваленко С. В. Структурирование рабочего времени ребенка старшего дошкольного возраста с ЗПР различного генеза/С. В. Коноваленко // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО "Издательство " Детство-Пресс", 2011,N N 9.-С.34-36
13.

Тур О. Як допомогти дитині із затримкою психічного розвитку/О. Тур // Вихователь-методист дошкільного закладу. -київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2011,N N 7.-С.28-39
14.

Чередниченко В. В. Формирование математических представлений у детей 5-7 лет с задержкой психического развития/В. В. Чередниченко // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО "Издательство " Детство-Пресс", 2011,N N 10.-С.40-42.
15.

Долганюк Е. В. Беседа как метод развития диалогической речи старших дошкольников с ЗПР/Е. В. Долганюк // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2012,N N 5.-С.31-34.
16.

Кондратьева С. Ю. Проблема профилактики дискалькулии у дошкольников группы риска/С. Ю. Кондратьева, Н. В. Лебедева // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2013,N N 2.-С.39-42.
17.

Габінет І. В. Звуковий аналіз слів. Звук [В], позначення його буквами Вв/І. В. Габінет // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2018,N N 6.-С.11–13.
18.

Шевченко А. А. Орієнтування у просторі/А. А. Шевченко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2019,N N 7.-С.24–31.
19.

Клубенко Д. Є. Здорове харчування/Д. Є. Клубенко, Н. В. Тарасенко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 2(62).-С.15–16.
20.

Косаренко О. В. Рекомендації батькам, педагогічним працівникам з організації навчально-виховного процесу дітей із синдромом Дауна/О. В. Косаренко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 9(69).-С.2–3.
21.

Косаренко О. В. Індивідуальна розвивальна робота з дітьми із синдромом Дауна/О. В. Косаренко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 9(69).-С.4–7.
22.

Базилівська Тетяна На допомогу Дідусю Морозу : індивідуальне заняття для дитини із синдромом Дауна/Тетяна Базилівська // Дошкільне виховання, 2020,N № 12.-С.17-19
23.

Омельченко І. Психологічний механізм символізації в структурі комунікативної діяльності дошкільників із затримкою психічного розвитку/Ірина Омельченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 3.-С.26-34.
 
Статистика
за 02.09.2024
Кількість запитів 38865
Кількість відвідувачів 1076
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя