Пошуковий запит: <.>S=Діти з особливими потребами -- затримка психічного розвитку<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 23 |
>1.
| Хорошилова Г. Психолого-педагогічне обстеження дітей із ЗПР в умовах групи спеціального призначення/Г. Хорошилова // Дефектолог. -К.:Шкільний світ, 2010,N N 3(березень).-С.16-23
|
>2.
| Поляков А. М. Особенности целеобразования у подростков с интеллектуальной недостатьчностью/А. М. Поляков // Вопросы психологии. -М.:ООО " Вопросы психологии", 2009,N N 6.-С.23-33
|
>3.
| Антонова С. Движение тела - движение мысли/С. Антонова // Библиотечка "Первого сентября". Серия "Школьный психолог". -Москва:"Чистые пруды", 2010,N N Вип.34.-С.32 с.
|
>4.
| Дети с проблемами // Школьный психолог. -Москва:Издательский дом "Первое сентября", 2010,N N 24.-С.19-30.
|
>5.
| Кондратьева С. Ю. Профилактика дискалькулии у старших дошкольников с ЗРП/С. Ю. Кондратьева, М. В. Кривощекова // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО "Издательство " Детство-Пресс", 2011,N N 3.-С.36-39.
|
>6.
| Иванова Т. Б. Диагностика нарушений в развитии детей с ЗПР/Т. Б. Иванова, В. А. Илюхина, М. А. Кошулько // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО "Издательство " Детство-Пресс", 2011,N N 5.-С.45.
|
>7.
| Карслиева И. В. О комплексной музыкально-коррекционной работе по подготовке дошкольников с задержкой психического развития к обучению грамоте/И. В. Карслиева // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО "Издательство " Детство-Пресс", 2011,N N 6.-С.47-52
|
>8.
| Бабинова Н. В. "Родительская школа" - семинар для родителей, имеющих детей с ограниченными возможностями здоровья/Н. В. Бабинова, Л. А. Жукова, Е. Г. Черникова // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО "Издательство " Детство-Пресс", 2011,N N 6.-С.60-64
|
>9.
| Юрків Я. І. Модель соціально-педагогічного патронажу сімей з розумово відсталими дітьми/Я. І. Юрків // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2011,N N 3.-С.62-71
|
>10.
| Слепович Е. С. Значение представлений психолога о норме и патологии для практики помощи детям с отклонениями в психическом развитии/Е. С. Слепович, А. М. Поляков // Журнал практического психолога. -М.:"Фолиум" и Лидерс А. Г., 2011,N N 2.-С.161-168
|
>11.
| Черемошкина Л. В. Мнемические способности детей 7-12 лет с задержкой психического развития/Л. В. Черемошкина, С. В. Мурафа // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2011,N № 5.-С.34-44
|
>12.
| Коноваленко С. В. Структурирование рабочего времени ребенка старшего дошкольного возраста с ЗПР различного генеза/С. В. Коноваленко // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО "Издательство " Детство-Пресс", 2011,N N 9.-С.34-36
|
>13.
| Тур О. Як допомогти дитині із затримкою психічного розвитку/О. Тур // Вихователь-методист дошкільного закладу. -київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2011,N N 7.-С.28-39
|
>14.
| Чередниченко В. В. Формирование математических представлений у детей 5-7 лет с задержкой психического развития/В. В. Чередниченко // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО "Издательство " Детство-Пресс", 2011,N N 10.-С.40-42.
|
>15.
| Долганюк Е. В. Беседа как метод развития диалогической речи старших дошкольников с ЗПР/Е. В. Долганюк // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2012,N N 5.-С.31-34.
|
>16.
| Кондратьева С. Ю. Проблема профилактики дискалькулии у дошкольников группы риска/С. Ю. Кондратьева, Н. В. Лебедева // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2013,N N 2.-С.39-42.
|
>17.
| Габінет І. В. Звуковий аналіз слів. Звук [В], позначення його буквами Вв/І. В. Габінет // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2018,N N 6.-С.11–13.
|
>18.
| Шевченко А. А. Орієнтування у просторі/А. А. Шевченко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2019,N N 7.-С.24–31.
|
>19.
| Клубенко Д. Є. Здорове харчування/Д. Є. Клубенко, Н. В. Тарасенко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 2(62).-С.15–16.
|
>20.
| Косаренко О. В. Рекомендації батькам, педагогічним працівникам з організації навчально-виховного процесу дітей із синдромом Дауна/О. В. Косаренко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 9(69).-С.2–3.
|
>21.
| Косаренко О. В. Індивідуальна розвивальна робота з дітьми із синдромом Дауна/О. В. Косаренко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 9(69).-С.4–7.
|
>22.
| Базилівська Тетяна На допомогу Дідусю Морозу : індивідуальне заняття для дитини із синдромом Дауна/Тетяна Базилівська // Дошкільне виховання, 2020,N № 12.-С.17-19
|
>23.
| Омельченко І. Психологічний механізм символізації в структурі комунікативної діяльності дошкільників із затримкою психічного розвитку/Ірина Омельченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 3.-С.26-34.
|
|