Пошуковий запит: <.>S=Діти з особливими потребами -- корекційно-розвивальна робота<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Шкльода В. Корекційна спрямованість навчання та виховання глибоко відсталих дітей/В. Шкльода // Дефектолог. -К.:Шкільний світ, 2010,N N 8(серпень).-С.22-25
|
>2.
| Троцюк Г. І. Зорово-мовні вправи в корекційно-розвивальній роботі з дітьми з порушеннями зору/Г. І. Троцюк // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2018,N N 4.-С.14–20
|
>3.
| Шевченко А. А. Розвиток довольної уваги та дрібної моторики рук/А. А. Шевченко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2019,N N 9.-С.22-29.
|
>4.
| Озимківська Р. Ф. Методичні рекомендації з реалізації корекційної роботи з дітьми-ринолаліками/Р. Ф. Озимківська // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 2(62).-С.24–31.
|
>5.
| Досінчук О. В. Транспорт/О. В. Досінчук // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 6(66).-С.13–16.
|
>6.
| Волкова Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання/Л. С. Волкова // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 6(66).-С.25–31.
|
>7.
| Волкова Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання/Л. С. Волкова // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 8.-С.24–31.
|
>8.
| Волкова Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання/Л. С. Волкова // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 7(67).-С.19–25.
|
>9.
| Михайленко О. Використання онлайн-ресурсів та мобільних додатків для корекційної роботи щодо збагачення словникового запасу та підвищення розуміння значень слів учнями з комбінованими порушеннями слуху та інтелекту (на допомогу практикам)/О. Михайленко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2022,N N 1.-С.43-53.
|
|