Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Діти з особливими потребами -- мовленнєва діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Боряк О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями/О. Боряк // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2019,N N 1.-С.52–60
2.

Бойко О. П. Життя диких тварин узимку/О. П. Бойко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 5(65).-С.19–20.
3.

Трофименко Л. Специфіка формування граматичної компетенції у дітей із тяжкими порушеннями мовлення/Людмила Трофименко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 2.-С.64–73
4.

Долженко С. Концептуальні засади вивчення мовленнєвої діяльності з позицій психолінгвістичного підходу/Світлана Долженко, Юлія Рібцун // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 2.-С.74–80
5.

Арутюнян В. В. Тематичні контрольні роботи з літературного читання для учнів 4-го класу з ДЦП та порушеннями мовленнєвого розвитку: [приклади контрольних робіт для перевірки знань в учнів з літ. читання]/В. В. Арутюнян, Г. В. Коротецька // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 9(69).-С.14–19.
6.

Рібцун Ю. До питання створення універсальних освітніх програм для дітей з особливими мовленнєвими потребами /Ю. Рібцун // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2022,N N 2.-С.59-64.
7.

Мартинюк З. Рівні підтримки дітей з ринолалією в освітньому процесі/З. Мартинюк // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2022,N N 2.-С.65-72.
8.

Рібцун Ю. До питання створення універсальних освітніх програм для дітей з особливими мовленнєвими потребами/Ю. Рібцун // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2022,N N 3.-С.74-83.
9.

Трохименко Л. Освітні труднощі в учнів початкових класів з алалією/Л. Трохименко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2022,N N 4.-С.58-68.
 
Статистика
за 12.06.2024
Кількість запитів 28025
Кількість відвідувачів 1401
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя