Пошуковий запит: <.>S=Діти з особливими потребами -- мовленнєва діяльність<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Боряк О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями/О. Боряк // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2019,N N 1.-С.52–60
|
>2.
| Бойко О. П. Життя диких тварин узимку/О. П. Бойко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 5(65).-С.19–20.
|
>3.
| Трофименко Л. Специфіка формування граматичної компетенції у дітей із тяжкими порушеннями мовлення/Людмила Трофименко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 2.-С.64–73
|
>4.
| Долженко С. Концептуальні засади вивчення мовленнєвої діяльності з позицій психолінгвістичного підходу/Світлана Долженко, Юлія Рібцун // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 2.-С.74–80
|
>5.
| Арутюнян В. В. Тематичні контрольні роботи з літературного читання для учнів 4-го класу з ДЦП та порушеннями мовленнєвого розвитку: [приклади контрольних робіт для перевірки знань в учнів з літ. читання]/В. В. Арутюнян, Г. В. Коротецька // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 9(69).-С.14–19.
|
>6.
| Рібцун Ю. До питання створення універсальних освітніх програм для дітей з особливими мовленнєвими потребами /Ю. Рібцун // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2022,N N 2.-С.59-64.
|
>7.
| Мартинюк З. Рівні підтримки дітей з ринолалією в освітньому процесі/З. Мартинюк // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2022,N N 2.-С.65-72.
|
>8.
| Рібцун Ю. До питання створення універсальних освітніх програм для дітей з особливими мовленнєвими потребами/Ю. Рібцун // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2022,N N 3.-С.74-83.
|
>9.
| Трохименко Л. Освітні труднощі в учнів початкових класів з алалією/Л. Трохименко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2022,N N 4.-С.58-68.
|
|