Пошуковий запит: <.>S=Діти з особливими потребами -- порушення слуху<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Дробот, О. Лінгводидактичні аспекти навчання української жестової мови / Олена Дробот, Анна Замша> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - H№ 3. - С. 37–44. - Бібліогр.: 11 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): глухі діти -- українська жестова мова -- жестова мова -- жестема -- заперечення -- лінгвістичні особливості -- жестова комунікативна компетентність Анотація: Розкрито лінгвістичні особливості української жестової мови на прикладі способів вираження заперечення. Охарактеризовано специфіку навчання "Української жестової мови" як навчального предмета, зокрема, особливості реалізації змісту перекладної лінії.
Дод.точки доступу: Замша, А. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 376-056.263.016:796.5]-053.5(477) К 91
Кунінець, О. Розвиток рухових здібностей глухих дітей молодшого шкільного віку засобами оздоровчого туризму / Олеся Кунінець> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - H№ 3. - С. 45–53. - Бібліогр.: 12 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): глухі діти -- рухові здібності -- оздоровчий туризм -- засоби навчання -- фізична підготовленість -- психофізичний розвиток -- рухова сфера -- фізкультурно-рекреаційна діяльність -- молодші школярі Анотація: Досліджується проблема розвитку рухових здібностей глухих дітей молодшого шкільного віку засобами оздоровчого туризму. Теоретично проаналізовано проблему особливостей рухового розвитку глухих дітей молодшого шкільного віку і з’ясовано засоби його корекції. Визначено показники фізичної підготовленості глухих дітей молодшого шкільного віку і їхніх чуючих однолітків та здійснено порівняння отриманих результатів контрольних і експериментальної груп.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Жук, Валентина. Формування слухо-мовленнєвих навичок у дітей з кохлеарними імплантами [Текст] / В. Жук> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 2. - С. 15-27.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): слухо-мовленнєвий розвиток -- кохлеарна імплантація -- діти з порушенням слуху -- корекційно-розвивальний вплив -- діти з особливими потребами
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Сергеєва, Наталія. Організація інтерактивного навчання учнів з порушеннями слуху у початковій школі [Текст] / Н. Сергеєва> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 1. - С. 69-78.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): інтерактивн навчання учнів з порушеннями слуху
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Воробель, Галина. Ефективна реалізація положень концепції нової української школи для учнів з порушеннями слуху [Текст] / Г. Воробель> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 2. - С. 73-81.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): діти з порушенням слуху -- спеціальна школа -- Нова українська школа -- практико-орієнтоване навчання -- білінгвальний підхід
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Литовченко, Світлана. Фактори навколишнього середовища в рамках соціальної моделі розуміння особливих потреб [Текст] / С. Литовченко, В. Литовченко> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 4. - С. 27-39.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): особливі освітні потреби -- діти з особливими освітніми потребами -- фактори навколишнього середовища -- пристосування -- адаптація -- діти з порушеннями слуху
Дод.точки доступу: Литовченко, Віталій Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Кульбіда, Світлана. Жестовий двомовний підхід у практиці спеціальних закладів України [Текст] / С. Кульбіда> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 3. - С. 7-18.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Заклади освіти України--спеціальні заклади Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): жестова мова -- учителі жестової мови -- спеціальна освіта -- навчальний підхід -- інклюзивні заклади освіти -- діти з особливими потребами
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Воробель, Галина. Особливості реалізації змісту освіти для дітей із порушеннями слуху: досвід директора школи [Текст] / Г. Воробель> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 1. - С. 44-53. - Бібліогр.: с. 52-53.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- освітня програма -- навчально-методичне забезпечення -- діти з порушенням слуху -- спеціальна школа
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Литовченко, Світлана. Діти з порушеннями слуху: організація підтримки та комплексна оцінка в ІРЦ [Текст] / С. Литовченко> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 1. - С. 19-29. - Бібліогр.: с. 28-29.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): діти з порушенням слуху -- особливі освітні потреби -- супровід -- інклюзивно-ресурсний центр (ІРЦ)
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Матківська, Анна. Розвиток дрібної моторики рук для стимуляції мовного розвитку дітей з порушеннями слуху [Текст] / А. Матківська> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 1. - С. 54-57. - Бібліогр.: с. 56-57.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): мовний розвиток дітей -- дрібна моторика -- діти з порушенням слуху -- діти з ООП
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|