Пошуковий запит: <.>S=Діти з особливими потребами -- порушення слуху<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Вісник/Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова Вип. 2. - 2002
|
>2.
| Вісник/Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова Вип. 3. - 2002
|
>3.
| Зінкевич В. Читання з губ : поради батькам дітей зі зниженим слухом/В. Зінкевич, Г. Гречанюк, С. Димбовська // Дефектолог. -К.:Шкільний світ, 2010. т.Том січень,N N 1.-С.60-62
|
>4.
| Харламова А. Робота сурдопедагога із сім’ями, які виховують дітей із порушення слуху/А. Харламова // Дефектолог. -К.:Шкільний світ, 2010,N N 3(березень).-С.56-57
|
>5.
| Балышева Е. Н. Проблема современной интеграции неслышащих детей в дошкольные учреждения общего типа/Е. Н. Балышева // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО "Издательство " Детство-Пресс", 2010,N N 5.-С.42-45
|
>6.
| Шевченко С. Роль Н.К. Патканової-Кранковської у функціонуванні школи-притулку для глухонімих дітей у м. Києві (1902-1925 рр.)/С. Шевченко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2009,N N 12.-С.51-55
|
>7.
| Лубеннікова С. Дефекти вимови у дітей із вадами слуху/С. Лубеннікова // Дефектолог. -К.:Шкільний світ, 2010,N N 11(листопад).-С.37-43
|
>8.
| Подолян І. Психолог у школі для дітей із вадами слуху/І. Подолян // Дефектолог. -К.:Шкільний світ, 2010,N N 12(грудень).-С.19-24.
|
>9.
| Наш український дім/Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою № 1/2010. - 2010
|
>10.
| Шипицына Л. М. Влияние игровой компьютерной зависимости подростков с нарушениями слуха на их межличностное отношения/Л. М Шипицына // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2011,N № 3.-С.33-41
|
>11.
| Туріщева Л. В. Особливості навчання учнів з особливими потребами/Л. В. Туріщева // Вивчаємо українську мову та літературу. -Харків:"Основа", 2011,N N 32.-С.Вкладка "Педагогічна академія пані Софії" на С. 20/6-20/16
|
>12.
| Епштейн І. С. Психолого-педагогічні особливості дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху/І. С. Епштейн // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2011,N N 4.-С.31-34
|
>13.
| Таранченко О. Нові освітні маршрути для дітей з порушеннями слуху: інклюзивні заклади/О. Таранченко // Початкова школа. -К.:Преса України, 2013,N N 2.-С.47-50
|
>14.
| Культура здоров’я як предмет освіти/Міністерство освіти і науки України, Херсонський державний педагогічний університет, Психолого-природничий факультет. - 2000
|
>15.
| Хардина В. А. Музейно-образовательная программа в дошкольном учреждении для детей с нарушениями слуха/В. А. Хардина // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2013,N N 8.-С.51-55.
|
>16.
| Іващенко В. В. Тестування як засіб перевірки слухового розвитку дітей з порушенням слуху/В. В. Іващенко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2018,N N 1.-С.25–31.
|
>17.
| Іващенко В. В. Тестування як засіб перевірки слухового розвитку дітей з порушенням слуху/В. В. Іващенко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2018,N N 2.-С.28–31.
|
>18.
| Дробот О. Лінгводидактичні аспекти навчання української жестової мови/Олена Дробот, Анна Замша // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, H№ 3.-С.37–44
|
>19.
| Кунінець О. Розвиток рухових здібностей глухих дітей молодшого шкільного віку засобами оздоровчого туризму/Олеся Кунінець // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, H№ 3.-С.45–53
|
>20.
| Крохмаль Н. Б. Система заходів освітнього процесу для учнів п’ятого класу з ураженою слуховою функцією під час адаптаційного періоду/Н. Б. Крохмаль, С. В. Перегуда // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2019,N N 7.-С.8–13
|
|
|