Пошуковий запит: <.>S=Діти з особливими потребами -- порушення слуху<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| 376-056.263:373.2 Л 64
Литовченко, С. Важливі аспекти реалізації послуги ранього втручання для дітей з порушеннями слуху [Текст] / Світлана Литовченко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 45-52. - Бібліогр.: 9 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): діти раннього віку -- порушення слуху -- супровід -- система раннього втручання Анотація: Розглянуто сучасні тенденції в освіті дітей з особливими освітніми потребами. Зокрема, акцентовано на розробленні та впровадженні системи раннього втручання як однієї з умов подальшого успішного розвитку та навчання дітей з порушеннями слуху.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Перфільєва, Т. О. Робота над звуками [Текст] : методичні рекомендації для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушеннями слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 3. - С. 16-20.
Рубрики: Діти з особливими потребами--вади мовленнєвого розвитку Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): діти з порушенням слуху -- діти з порушенням мовлення -- робота над голосом -- методичні рекомендації для батьків -- методичні рекомендації для педагогів
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Литовченко, Світлана. Діти з порушеннями слуху: організація підтримки та комплексна оцінка в ІРЦ [Текст] / С. Литовченко> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 1. - С. 19-29. - Бібліогр.: с. 28-29.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): діти з порушенням слуху -- особливі освітні потреби -- супровід -- інклюзивно-ресурсний центр (ІРЦ)
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 376(091)(477)"19/..." Ш 37
Шевченко, С. Н. К. Патканова-Кранковська як організатор навчання дітей із порушеннями слуху в Києві (початок ХХ ст.) [Текст] / Світлана Шевченко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 53-63. - Бібліогр.: 21 назва.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Освіта в Україні--історія, 20 ст. 1 половина Кл.слова (ненормовані): Київська школа для глухонімих (1900-1902) -- сурдопедагог -- діти з порушеннями слуху -- слухове сприймання -- розвиток усного мовлення Анотація: Проаналізовано організацію та навчання дітей із порушеннями слуху у спеціальній школі в Києві, показано організацію навчання із дітьми з порушеннями слуху Ніни Костянтинівни Патканової-Кранковської, розглянуто внесок її як сурдопедагога у функціонуванні та розвитку "Київської школи-притулку для глухонімих дітей"; охарактеризовано і виокремлено її спеціальну, методичну і навчально-виховну роботу з дітьми, які мали порушення слуху.
Дод.точки доступу: Патканова-Кранковська, Ніна Костянтинівна (сурдопедагог) \о ней\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Перфільєва, Т. О. Практико-орієнтовані вправи для роботи над голосом [Текст] : методичні рекомендації для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушенням слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 3. - С. 13-15.
Рубрики: Діти з особливими потребами--вади мовленнєвого розвитку Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): діти з порушенням слуху -- діти з порушенням мовлення -- робота над голосом -- методичні рекомендації для батьків -- методичні рекомендації для педагогів -- практико-орієнтовані вправи
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Робота над ритмом [Текст] : для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушенням слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 4(64). - С. 2628.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): діти з порушеннями слуху та мовлення -- робота з дітьми -- ритм -- темп -- інтонація
Дод.точки доступу: Перфільєва, Т. О. \ом та інтонацією.\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Крохмаль, Н. Б. Система заходів освітнього процесу для учнів п’ятого класу з ураженою слуховою функцією під час адаптаційного періоду [Текст] / Н. Б. Крохмаль, С. В. Перегуда> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 7. - С. 8–13 : табл. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): соціальна адаптація -- мовленнєвий розвиток -- діти з ураженою слуховою функцією
Дод.точки доступу: Перегуда, С. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Неповинних, Г. С. Рекомендації щодо роботи з учнями, які мають вади слуху [Текст] : [наведено рек. для роботи з учнями, які мають вади слуху] / Г. С. Неповинних, Н. В. Тарасенко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 5(65). - С. 18.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): діти з вадами слуху -- мовленнєве спілкування -- індивідуальний підхід
Дод.точки доступу: Тарасенко, Н. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Перфільєва, Т. О. Заняття з фонетичної ритміки для глухих дітей 6-го року життя [Текст] : звук [п]: [розробка заняття мета якого: учити дітей відтворювати звук [п] у поєднанні з рухами; закріпити навички діафрагмального і фонематичного дихання; формувати вміння змінювати силу та висоту голосу; відтворювати мовленнєвий матеріал у заданому темпі; сприймати та відтворювати ритми] / Т. О. Перфільєва> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 4(64). - С. 29–31.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): глухі діти -- фонетична ритміка -- заняття з фонетичної ритміки -- дихання
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Воробель, Галина. Ефективна реалізація положень концепції нової української школи для учнів з порушеннями слуху [Текст] / Г. Воробель> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 2. - С. 73-81.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): діти з порушенням слуху -- спеціальна школа -- Нова українська школа -- практико-орієнтоване навчання -- білінгвальний підхід
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Жук, Валентина. Формування слухо-мовленнєвих навичок у дітей з кохлеарними імплантами [Текст] / В. Жук> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 2. - С. 15-27.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): слухо-мовленнєвий розвиток -- кохлеарна імплантація -- діти з порушенням слуху -- корекційно-розвивальний вплив -- діти з особливими потребами
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Литовченко, Світлана. Фактори навколишнього середовища в рамках соціальної моделі розуміння особливих потреб [Текст] / С. Литовченко, В. Литовченко> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 4. - С. 27-39.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): особливі освітні потреби -- діти з особливими освітніми потребами -- фактори навколишнього середовища -- пристосування -- адаптація -- діти з порушеннями слуху
Дод.точки доступу: Литовченко, Віталій Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Кульбіда, Світлана. Жестовий двомовний підхід у практиці спеціальних закладів України [Текст] / С. Кульбіда> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 3. - С. 7-18.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Заклади освіти України--спеціальні заклади Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): жестова мова -- учителі жестової мови -- спеціальна освіта -- навчальний підхід -- інклюзивні заклади освіти -- діти з особливими потребами
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Сергеєва, Наталія. Організація інтерактивного навчання учнів з порушеннями слуху у початковій школі [Текст] / Н. Сергеєва> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 1. - С. 69-78.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): інтерактивн навчання учнів з порушеннями слуху
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Матківська, Анна. Розвиток дрібної моторики рук для стимуляції мовного розвитку дітей з порушеннями слуху [Текст] / А. Матківська> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 1. - С. 54-57. - Бібліогр.: с. 56-57.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): мовний розвиток дітей -- дрібна моторика -- діти з порушенням слуху -- діти з ООП
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Воробель, Галина. Особливості реалізації змісту освіти для дітей із порушеннями слуху: досвід директора школи [Текст] / Г. Воробель> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 1. - С. 44-53. - Бібліогр.: с. 52-53.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- освітня програма -- навчально-методичне забезпечення -- діти з порушенням слуху -- спеціальна школа
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Коломійченко, Олег. Особливості мовленнєвого розвитку дітей зі зниженим слухом [Текст] / О. Коломійченко, К. Жданова> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 2. - С. 64-68.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): діти зі зниженим слухом -- мовленнєві порушення -- розвиток мовлення
Дод.точки доступу: Жданова, Катерина Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Афанасьєв, Сергій. Використання інноваційних технологій в адаптивному фізичному вихованні в умовах спеціальної школи-інтернату для дітей з порушеннями слуху [Текст] / С. Афанасьєв, І. Родименко, К. Будаєв> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 2. - С. 39-49.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): діти з порушеннями слуху -- адаптивне фізичне виховання -- школа-інтернат -- інноваційні технології
Дод.точки доступу: Родименко, Ірина; Будаєв, Кирило Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>19.
| 376-056.263.016:796.5]-053.5(477) К 91
Кунінець, О. Розвиток рухових здібностей глухих дітей молодшого шкільного віку засобами оздоровчого туризму / Олеся Кунінець> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - H№ 3. - С. 45–53. - Бібліогр.: 12 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): глухі діти -- рухові здібності -- оздоровчий туризм -- засоби навчання -- фізична підготовленість -- психофізичний розвиток -- рухова сфера -- фізкультурно-рекреаційна діяльність -- молодші школярі Анотація: Досліджується проблема розвитку рухових здібностей глухих дітей молодшого шкільного віку засобами оздоровчого туризму. Теоретично проаналізовано проблему особливостей рухового розвитку глухих дітей молодшого шкільного віку і з’ясовано засоби його корекції. Визначено показники фізичної підготовленості глухих дітей молодшого шкільного віку і їхніх чуючих однолітків та здійснено порівняння отриманих результатів контрольних і експериментальної груп.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>20.
| 74.3 Л 82
Лубеннікова, С. Дефекти вимови у дітей із вадами слуху [Текст] / С. Лубеннікова> // Дефектолог. - 2010. - N 11(листопад). - С. 37-43
ББК 74.3 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Дефектологія
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|