Пошуковий запит: <.>S=Діти з особливими потребами -- розумова відсталість<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Гайтина Л. Г. Особливості організації та проведення уроків з розумово відсталими дітьми, які здобувають освіту в ЗОШ за індивідуальною формою навчання/Л. Г. Гайтина // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2018,N N 3.-С.2–8
|
>2.
| Святенко О. В. Скарби моєї родини/О. В. Святенко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2018,N N 2.-С.18–22
|
>3.
| Трубенко В. М. Вивчаємо математику з розумово відсталими дітьми в спеціальній школі/В. М. Трубенко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2018,N N 2.-С.5–13
|
>4.
| Іванова О. М. Практична робота "Виготовлення плану шкільної ділянки методом аплікації"/О. М. Іванова // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2018,N N 3.-С.19–24
|
>5.
| Михновецька І. Особливості інтерсуб’єктного компонента взаємовідносин у старших дошкільників із синдромом Дауна/Ірина Михновецька // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 3.-С.74–83
|
>6.
| Соколова Г. Психологічний супровід учнів із синдромом Дауна в процесі соціальної взаємодії/Ганна Соколова // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018.-С.28–36
|
>7.
| Лисенкова І. Психолого-педагогічні умови організації корекційно-розвивального середовища для дітей із порушеннями розумових функцій/Ірина Лисенкова // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 3.-С.20–27
|
>8.
| Остапенко А. А. Интеллект на службе милосердия, или Спасение через развитие/Андрей Александрович Остапенко, Темыр Айтечевич Хагуров // Социальная педагогика. -Москва:НИИ школьных технологий, 2012,N № 4.-С.89-94.
|
>9.
| Петрик Н. Робота з дітьми, які мають інтелектуальні вади/Н. Петрик // Дефектолог. -К.:Шкільний світ, 2010,N N 2 (лютий).-С.17-20
|
>10.
| Школа першого ступеня: Теорія і практика/Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди Вип. 20. - 2006
|
|
|