Пошуковий запит: <.>S=Діти-інваліди<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Лейберт Ж. Вариативность в написании слов глухими детьми: влияние языкового опыта/Ж. Лейберт, Ж. Леша // Психология обучения. -М.:НОУСГИ, 2002,N N10.-С.27-29
|
>2.
| Левалуа Н. Трагический диагноз/Н. Левалуа // Шкільний психолог. -Москва:Издательский дом "Первое сентября", 2002,N N12 (декабрь).-С.9
|
>3.
| Титаренко Т. Як працювати з батьками хворих дітей/Т. Титаренко // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2003,N N5 (лютий).-С.3-7
|
>4.
| Рыженко И. В. Особенности реагирования родителей на присутствие в семье ребенка-инвалида. Вероятностные пути психологической помощи/И. В. Рыженко, М. С. Карданова // Мир психологии. -Москва:Рос.Академия образования. Моск.психолого-социальный ин-т, 2003,N N3.-С.242-246.
|
>5.
| Кириленко В. Дитина з проблемами у фізичному розвитку у загальноосвітній школі/В. Кириленко // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2004,N N7(лютий).-С.10-12
|
>6.
| Гузь Н. Реабілітаційні заходи для дітей-інвалідів/Н. Гузь // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2004,N N9/10 (березень).-С.62-63
|
>7.
| Чеботарьова О. Методика вивчення стану психофізичної готовності дітей із ДЦП до навчання /О. Чеботарьова // Дефектологія. -К.:"Педагогічна преса", 2004,N N2.-С.15-17
|
>8.
| Роль ранньої діагностики порушень розвитку мовлення у дітей із ДЦП // Дефектологія. -К.:"Педагогічна преса", 2004,N N2.-С.27-32
|
>9.
| Кравченко Р. Проблеми виховання в сім’ї дітей з інтелектуальною недостатністю/Р. Кравченко // Дефектологія. -К.:"Педагогічна преса", 2004,N N2.-С.42-46
|
>10.
| Ардобацька К. Педагогічна допомога батькам у вихованні аутичних дітей /К. Ардобацька // Дефектологія. -К.:"Педагогічна преса", 2004,N N2.-С.46-50
|
>11.
| Шаповаленко И.В. Тяжелое заболевание ребенка: горестные переживания/И.В. Шаповаленко, Т.Б. Миронова // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2004,N N6.-С.68-75
|
>12.
| Янкевич Т. Розвиток просторової орієнтації для дітей з ДЦП. Ігри та вправи для дошкільного та молодшого шкільного віку/Т. Янкевич // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N4 (січень).-С.25-31
|
>13.
| Володарська Н. Проблема адаптації дитини з особливими потребами під час лікування за кордоном/Н. Володарська // Психологічна газета. -К.:СПДФО Главник О. П., 2005,N N4(лютий)(Люди з особливими потребами).-С.22-27.
|
>14.
| Урбанська Л. Мовленнєві порушення в дітей з ускладненими дефектами розвитку /Л. Урбанська // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N7(лютий).-С.22-29.
|
>15.
| Штукатурова Д. Особливості самооцінювання людей з особливими потребами /Д. Штукатурова // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N11(березень).-С.26-31.
|
>16.
| Амеліна Н. Корекційно-розвивальні заняття для молодших школярів, які мають порушення психофізичного розвитку /Н. Амеліна // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N14(квітень).-С.18-25.
|
>17.
| Харитонова Н. Работаем с детьми с нарушениями опорно-двигательного аппарата: Коррекционно-педагогические проблемы дошкольного образования /Н. Харитонова // Дошкольное воспитание. -М.:Дошкольное воспитание, 2005,N N3.-С.54-56.
|
>18.
| Радченко М. І. Особливості соціально-психологічної саморегуляції сімей з "ненаучуваними" дітьми /М. І. Радченко // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2005,N N3.-С.23-28.
|
>19.
| Реабілітація дітей з порушеннями рухової діяльності // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N37/38 (жовтень).-С.52-53
|
>20.
| Яременко О. Психогімнастика для дітей з особливими потребами/О. Яременко; В. Паламарчук // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N37/38 (жовтень).-С.54-57
|
>21.
| Татарова С. Реабилитация детей-инвалидов посредством организации совместной деятельности и общения с их здровыми сверстниками/С. Татарова // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. -М.:Консорциум "Социальное здоровье России", 2005,N N2.-С.58-64
|
>22.
| Кисляк О. П. Практичні рекомендації психологам стосовно специфіки роботи з особами підліткового та юнацького віку, хворими на ДЦП, які переживають внутрішньоособистісний конфлікт/О. П. Кисляк // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2005,N N10.-С.59-64
|
>23.
| Єфименко М. Малята-церебралики : Стратегія корекційно-оздоровчої роботи/М. Єфименко // Дошкільне виховання. -К.:Преса України, 2006,N N5.-С.24-26
|
>24.
| Долинний Ю.О. Соціальна адаптація та корекційна робота з дітьми дошкільного віку, які мають обмежені можливості/Ю.О. Долинний // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2006,N N3.-С.18-22
|
>25.
| Шулаева М. В. Психологические условия творческого развития подростков с последствиями детского церебрального паралича (ДЦП)/М. В. Шулаева // Психологическая наука и образование. -М.:Московский городской психолого-педагогический ун-т. Психологический ин-тут Рос. академии образования. Международный образовательный и психологический колледж, 2007,N N1.-С.5-16
|
>26.
| Момот В. А. Тренинг уверенного поведения и общения в психологической реабилитации инвалидов по зрению/В. А. Момот // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. -М.:Консорциум "Социальное здоровье России", 2007,N N3.-С.9-18
|
>27.
| Паншина О. Н. Сопровождение семей, воспитывающих детей-инвалидов/О. Н. Паншина, С. М. Давыдова // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. -М.:Консорциум "Социальное здоровье России", 2011,N N 1.-С.84-90
|
>28.
| Ткаченко В. В. Теоретико-методичне забезпечення педагогічної системи соціальної адаптації дітей-інвалідів в умовах дитячо-юнацьких спортивних шкіл/В. В. Ткаченко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2011,N N 2.-С.46-51
|
>29.
| Малофеев Н. Н. Школа должна учить ребенка быть независимым/Н. Н. Малофеев // Социальная педагогика. -М.:АНО "Редакция " Народное образование", 2011,N N 3.-С.121-125
|
>30.
| Ткаченко В. В. Оцінка ступеня соціальної адаптованості дітей-інвалідів за результатами формуючого експерименту/В. В. Ткаченко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2011,N N 3.-С.15-24
|
|
|